شایعه ممنوع‌الفعالیتی محمد معتمدی چگونه شکل گرفت

گروه فرهنگی الف،   3970623044 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

در حالی که محمد معتمدی تصور می‌کرد ممنوع‌الفعالیت است، رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر اشتباه بودن این تصور تاکید و اعلام کردند معتمدی ممنوع‌الفعالیت نیست.

شایعه ممنوع‌الفعالیتی محمد معتمدی چگونه شکل گرفت
به گزارش فارس، پس از کش و قوس‌های فراوان و اعلام آمادگی خوانندگان سنتی و پاپ برای اجرای کنسرت خیابانی، این «محمد معتمدی» که بدون جاروجنجال و موج‌سواری روی این موضوع، نخستین کنسرت رایگان را با همراهی ارکستر سازهای ملی روز پنجشنبه 8 شهریور در بوستان آب و آتش اجرا کرد و بیش از ۱۰ هزار مخاطب از آن بهره‌مند شدند.

این اجرا با تحسین افراد و گروه‌‌های مختلف همراه بود و بازخوردهای مثبتی داشت تا اینکه روز گذشته معتمدی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود نوشت: شاید اگر روزی عنوان شود طی یک سال اخیر چه افراد و جریان‌هایی موافق این کنسرت بودند و برای اجرا شدنش تلاش و رایزنی کردند و چه افراد و جریان‌هایی سعی در کارشکنی و سنگ‌اندازی داشته‌اند، برای اکثر مردم باورکردنی نباشد.

وی در بخش دیگری از یادداشت خود ضمن ابراز رضایت از خوشحالی و شادمانی مردمی پس از اجرای کنسرت تصریح کرد: از همه ممنونم، حتی پلیس محترم اماکن که اخیراً بنده را ممنوع‌الکار کردند. بخاطر اینکه مجوز بنده فقط برای پلی‌بک صادر شده بود ولی ما با ارکستر و نوازندگان خانم و آقا روی صحنه رفتیم. من نیز این موضوع را شنبه گذشته متوجه شدم وقتی از سوی مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روی صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد.

معتمدی در خاطرنشان کرد: البته اقرار می‌کنم که سه ساعت مانده به آغاز کنسرت خیابانی در پارک آب و آتش، این موضوع که ارکستر نباید روی استیج بیاید و فقط اجازه پلی‌بک دارم به صورت تلفنی و قویاً به بنده گوشزد شد. ولی بنده اهمیتی ندادم حتی نگذاشتم رهبر ارکستر و اعضای محترم گروه بویی ببرند. این کنسرت بخاطر شرایط خاص جامعه و مردم باید اجرا می‌شد و بنده حاضرم تاوانش را به تنهایی بپردازم.

پس از گلایه‌های معتمدی، رئیس پلیس امنیت تهران بزرگ تاکید کرد ممنوعیت کاری وی صحت ندارد و هیچ دستوری مبنی بر آن صادر نشده است. پلیس صرفاً برای هماهنگی‌های لازم قبل از اجرای کنسرت در پارک آب و آتش، نکاتی را به شهرداری گوشزد کرده است. 

علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم بر سخنان پلیس صحه گذاشت و تاکید کرد پلیس نظارت بر اماکن عمومی فقط در حوزه شرایط انتظامی و امنیتی سالن‌ها ورود می‌کند، نه خود هنرمندان. ضمن اینکه صدور مجوز کنسرت‌ها با دفتر موسیقی است و این دفتر هماهنگی‌های لازم را با اماکن و سایر نهادهای ذی صلاح انجام می‌دهد.

پایان‌بخش واکنش‌ها به این موضوع توئیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که نوشت: «همکاران معاونت هنری پیگیری کردند، ظاهرا سوءتفاهمی پیش آمده. آقای معتمدی هم پست اینستاگرام خود را حذف کردند. با تشکر ویژه از آقای معتمدی و تمامی دوستانی که موضوع را طرح و پیگیری کردند.»

به نظر می‌رسد پیش از خبری کردن موارد اینچنینی آن هم از طریق صفحات فضای مجازی، سلبریتی‌ها می‌توانند صحت و سقم آن را از مراجع رسمی جویا شوند و از حواشی دوری کنند.

دیدگاه کاربران

آریابان۵۴۷۸۱۴۱۵:۲۰:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۲۳
".......وقتی از سوی مدیرعامل محترم برج میلاد تهران از رفتن روی صحنه منع شدم و این ممنوعیت به بنده ابلاغ شد......". ولی حتما یک ممنوعیتی در کار بوده که مسئول برج میلاد مانع رفتنش بروی صحنه شده !!!!!.
محمد حسین۵۴۸۰۰۳۱۹:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۲۳
آقا کجای دنیای پلیس تا این حد در اجرای یک کنسرت دخالت میکنند. پلیس کارش حفظ امنیت است این که با ارکستر برود یا بی ارکستر با وظایف ذاتی پلیس نامرتبط است.
احمد۵۴۸۵۴۹۰۹:۲۹:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۲۴
"علی ترابی مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد هم بر سخنان پلیس صحه گذاشت و تاکید کرد پلیس نظارت بر اماکن عمومی فقط در حوزه شرایط انتظامی و امنیتی سالن‌ها ورود می‌کند، نه خود هنرمندان. ضمن اینکه صدور مجوز کنسرت‌ها با دفتر موسیقی است و این دفتر هماهنگی‌های لازم را با اماکن و سایر نهادهای ذی صلاح انجام می‌دهد." متن خبر را درست و کامل بخونید . جالبه یکسری هم به دنبالش لایک کردند !!! این واقعیت جامعه ی امروز ماست . عدم تفکر ، اندیشه و عمل صحیح .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  18. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  19. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  22. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  23. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  24. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  25. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

آخرین عناوین