خزانه‌داری آمریکا: عربستان و اسرائیل به ما برای تحریم ایران کمک می‌کنند

گروه جهان الف،   3970623008 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

دستیار خزانه‌داری آمریکا که ریاست دوره‌ای FATF را هم بر عهده دارد گفته عربستان و رژیم صهیونیستی به دولت آمریکا برای تحریم ایران کمک می‌کنند.

خزانه‌داری آمریکا: عربستان و اسرائیل به ما برای تحریم ایران کمک می‌کنند

به گزارش تسنیم، مارشال بیلینگزلی، دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در یک جلسه استماع در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا به تکرار ادعاها علیه ایران پرداخت.

این مقام خزانه‌داری آمریکا درباره هدف آمریکا از احیای تحریم‌ها علیه ایران گفت: قصد داریم ایران را بابت رفتارهای بی‌ثبات‌کننده و مرگبارش پاسخگو کنیم و جای شک باقی نگذاریم که ایران بایستی به میز مذاکره برگردد.

بیلینگزلی تصریح کرد وزارت خزانه‌داری دولت ترامپ تا کنون 17 دور تحریم علیه ایران وضع کرده و 145 فرد مرتبط با ایران را در فهرست تحریم‌ها قرار داده است.

این مقام خزانه‌داری آمریکا که در حال حاضر ریاست دوره‌ای FATF را هم بر عهده دارد مدعی شد که تحریم‌های این کشور علیه ایران مورد حمایت متحدان این کشور در خاورمیانه و آفریقای شمالی قرار دارد.

او گفت: کشورهایی که زخم‌خورده فعالیت‌های مخرب ایران هستند شریکانی برجسته در کمک به ما برای احیای هزینه‌ها علیه حکومت تهران بوده‌اند. یکی از نمونه‌های عالی این قضیه مرکز مبارزه با تامین مالی تروریسم است که در ریاض قرار دارد. بهار سال جاری ما از طریق این مرکز توانستیم اعضای شورای حزب‌الله را تحریم کنیم.

او در ادامه به کمک‌های رژیم صهیونیستی هم اشاره کرد و گفت: با متحدمان اسرائیل هم همکاری‌های نزدیکی علیه تهدیدهای ناشی از ایران و حزب‌الله داریم.

مقام آمریکایی تصریح کرد دولت آمریکا به منظور جلب حمایت‌های بین‌المللی از کارزار فشار علیه ایران هیئت‌هایی از وزارت خارجه و خزانه‌داری را روانه نقاط مختلف دنیا کرده است.

او گفت: از بیش از 30 کشور برای توضیح درباره فعالیت‌های مخرب ایران و منطق احیای تحریم‌ها دیدن کرده‌ایم. شخصاْ به 13 کشور سفر کرده‌ام و رئیس خزانه‌داری گفت‌وگوهای بی‌شماری با همتایان خارجی‌مان درباره این موضوع داشته است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۴۷۳۲۲۰۶:۴۲:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۳
بزودی پاسخ محکم ایران به عربستان برای خوش خدمتی به امریکا را میدهیم واسراییل هم که تکلیفش روشنه وباید از صحنه روزگار محو شود
ناشناس۵۴۷۴۷۴۱۰:۵۷:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۲۳
خوش خدمتی به آمریکا ؟! بزرگوار این آمریکا هستش که برای عربستان خوش خدمتی میکنه. این پولهای عربستان بود که تونست یک عده جنگ طلب و مخالف ایران رو اطراف ترامپ جمع کنه تا علیه ایران عمل کنند.
ناشناس۵۴۷۶۶۰۱۳:۰۸:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۲۳
خوب با این نگرش شما در مقابل عربستان و بویژه اسراییل در چهل سال گذشته توقع دارید اونها چکار کنند، طبیعیه که هر اقدامی برای ضربه زدن به منافع ما میکنند
ناشناس۵۴۷۳۵۵۰۸:۳۰:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۲۳
کارشناس فرانسوی فرانس ۲۴: چون ایران عضو FATF نیست ، تحریم های بانکی اثر مورد انتظار ما رو ندارند ، چون با بانک های کوچک ، دور می زند تحریم رو...
ناشناس۵۴۷۴۷۸۱۱:۰۰:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۲۳
ایران سال 90 هم عضو FATF نبود، اما شاهد این بودیم ارتباطات بانکی رو به صفر رسوندند.FATF چیزی نیست که به اونها امکان نظارت بر انتقال پول به ایران رو بده، به اونها اجازه میده خروج پول از ایران رو رصد کنند.
ناشناس۵۴۷۵۳۶۱۱:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۲۳
دوست عزیز پولی که می خواد به ایران وارد بشه بالخره از یه جایی خارج شده نظارت بر خروج پول و ورو پول هیچ فرقی با هم ندارند
ناشناس۵۴۸۱۴۳۲۱:۳۷:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۲۳
خداوند مکر این سه اهریمن را به خودشان بازگرداند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین