سرایدار قاتل شناسایی شد+ جزئیات کشف جسد در باغچه

گروه حوادث الف،   3970620124

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از کشف جنایت در پرونده فقدان خانمی 55 ساله خبر داد که قاتل پس از ارتکاب جنایت جسد وی را در فضای سبز داخل مجتمع مسکونی مدفون کرده بود .

به گزارش فارس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپورگودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت: در مورخه 6 شهریور1397 پرونده ای با موضوع فقدان افراد در کلانتری 140 باغ فیض تشکیل شد و جهت ادامه تحقیقات در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

همسر فقدانی با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : همسرم به هویت مریم ( 55 ساله ) ساعت 15 مورخه 6 شهریور1397 به قصد خرید از بازار میوه و تره بار از خانه خارج شد اما پس از آن مراجعتی به خانه نداشته و پاسخگوی تماس های تلفنی من و فرزندانش نیز نبوده است .

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل سکونت فقدانی و بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین های مداربسته محدوده محل زندگی فقدانی در یک مجتمع مسکونی اطمینان پیدا کردند که فقدانی جهت مراجعت به بازار میوه و تره بار از داخل کوچه محل سکونتش ترددی نداشته است.

 

لذا تحقیقات بر روی ساکنین مجتمع تمرکز پیدا کرد و مشخص شد مردی افاغنه حدودا 50 ساله در این مجتمع به عنوان سرایدار مشغول به کار است و اتاقکی نیز به عنوان اتاقک سرایداری برای استراحت و زندگی در اختیار او قرار گرفته است.

همچنین کارآگاهان در ادامه تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که سرایدار ساختمان به نام عبدالله فاقد هرگونه مجوز اقامت قانونی در کشور بوده و به صورت غیرقانونی وارد کشور شده است .

با توجه به دلایل و مستندات بدست آمده که همگی حکایت از آن داشت که فقدانی از مجتمع محل زندگی خود خارج نشده و همچنین کسب اطلاع کارآگاهان از تلاش سرایدار برای انجام تسویه مالی با مدیریت مجتمع به بهانه بازگشت به کشورش، کارآگاهان ضمن هماهنگی با بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران در مورخه 18 شهریور1397 اقدام به بازرسی اتاقک سرایداری کردند.

پلیس در بازرسی از این محل موفق به کشف طلاجات فقدانی شامل دستبند ، زنجیر ، چهار انگشتر و همچنین گوشی تلفن همراه متعلق به فقدانی شدند که تمامی اموال کشف شده نیز توسط اعضای خانواده فقدانی مورد شناسایی قرار گرفت.

با وجود تمامی دلایل و مستندات و کشف اموال متعلق به فقدانی ، عبدالله که در همان تاریخ 18 شهریور 1397 دستگیر و به اداره یازدهم پلیس آگاهی منتقل شده بود در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع از سرنوشت فقدانی شد.

 نهایتا در کمتر از 24 ساعت از زمان دستگیری، متهم لب به اعتراف گشود و به ارتکاب جنایت با انگیزه سرقت طلاجات همراه فقدانی اعتراف کرد.

وی در اعترافاتش به کارآگاهان گفت : زمانیکه مقتول قصد خارج شدن از مجتمع را داشت ، در یک لحظه متوجه طلاجات همراهش شدم ؛ به بهانه ای او را به سمت اتاقک سرایداری کشانده و به سمت او حمله ور شده؛ سرش را محکم به زمین کوبیدم ؛ [پس از سرقت طلاجات] جسد را به داخل باغچه انتهای ساختمان برده و جسد را مدفون کردم .

با اعتراف متهم به ارتکاب جنایت ومدفون کردن جسد در داخل فضای سبز مجتمع ، هماهنگی لازم با تشخیص هویت پلیس آگاهی ، آتش نشانی و بازپرس پرونده انجام و کارآگاهان با هدایت متهم پرونده موفق به کشف جسد دفن شده در داخل فضای سبز داخل مجتمع شدند .

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت: در ادامه رسیدگی به این پرونده و با توجه به کشف جسد متعلق به فقدانی ، پرونده با موضوع قتل عمد تشکیل و متهم پرونده نیز با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است و تحقیقات در این پرونده در مراحل مقدماتی و اولیه قرار دارد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین