کدام فعال اجتماعی هموطنانش را ترور می‌کند؟ گریه‌های ضدانقلاب برای۳ تروریست

گروه سیاسی الف،   3970618198 ۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

رسانه‌های ضدانقلاب درحالی از ۳ اعدامی روز گذشته حمایت می‌کنند و آن‌ها را فعال سیاسی و اجتماعی معرفی می‌کنند که این سه فرد هم مسلح بوده‌اند و هم دستشان به خون هموطنان‌شان آلوده بود.

 

فارس نوشت: به یکباره خبر اعدام 3 متهم ایرانی تیتر یک رسانه های ضدانقلاب می شود؛ بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، رادیو زمانه، رادیو فردا و ... این خبر را تاپ سایت خود می‌کنند و روی آن مانور می‌دهند.

 

کانال‌های تلگرامی بیگانه از من‌و‌تو و آمدنیوز گرفته تا منافقین پشت سرهم به این موضوع می‌پردازند. اگر به تاکید این سایت‌ها بر «کُرد»بودن مجرمان توجه شود مشخص است همه آن‌ها هدف مشترکی را پیگیری می‌کنند و آن ایجاد تفرقه بین قومیت‌های مختلف است. اما مگر اینگونه نیست که مجرم، مجرم است، فارغ از هر رنگ و زبان و قومیتی در صورت ارتکاب جرم به سزای اعمالش برسد.

برای فهم بهتر این رویکرد رسانه‌های معاند باید پرسید که چرا آن ها در زمان اجرای حکم مجرمانی مثلا از استان البرز، اراک، تهران، اصفهان و یا افرادی از قوم لر، گیلکی و ... هرگز تیتر نمیزنند فلان مجرم اراکی به سزای اعمالش رسید یافلان متهم گیلکی به حبس محکوم شد.

 

این رسانه‌ها همچنین سعی دارند تا وانمود کنند افرادی که اعدام شدند، زندانی سیاسی و یا فعال اجتماعی بودند. این را از سانسور اسلحه رامین خداپناهی در سایت بی‌بی‌سی فارسی هم می‌توان فهمید. 

 

اما این افرادی که رسانه‌های ضدانقلاب آن‌ها را زندانی سیاسی و یا فعال اجتماعی جلوه می‌دهند و بی‌بی‌سی تصویر مسلح آن‌ها را کات (برش) می‌زند، چه کسانی هستند؟ چه سوابقی داشتند و مرتکب چه جنایاتی شده بودند

 

*  زانیار مرادی؛ محاربه، معاونت در سه فقره قتل عمد، مشارکت در حمل اسلحه‌ جنگی

یکی از محکومین اصلی زانیار مرادی فرزند اقبال است که وی به همکارانش در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۴با اقدام تروریستی در شهرستان مریوان منجر به شهادت سه نفر از جمله فرزند امام جمعه مریوان شد.

وی از اعضای گروهک کومله بوده و علاوه بر سوابق دستگیری به اتهامات علیه امنیت، دارای یک فقره سابقه محکومیت به سه سال حبس بابت ارتکاب جرم علیه امنیت ملی بوده است. 

 

زانیار مرادی نزد بازپرس دادسرای سنندج، با قبول اتهامش، اقرار کرده که اقدامات مجرمانه را به پیشنهاد فردی به نام هلپاچ ( تبعه عراقی) و در ازای دریافت بیست میلیون تومان پول و اعزام به یک کشور اروپایی انجام داده است. 

وی در اجرای عملیات ترور، پسرعموی خودش لقمان را با خود همراه کرده و پس از تهیه اسلحه و انجام ترور هر سه نفر به عراق گریخته بودند.

اتهامات زانیار مرادی شامل محاربه، معاونت در سه فقره قتل عمد و مشارکت در حمل و نگهداری اسلحه‌ جنگی و در نهایت از بابت محاربه به اعدام محکوم و روز گذشته حکم اعدام وی اجرا شد.

 

 

* لقمان مرادی؛  اقدام علیه امنیت ملی، ترور و سه فقره قتل عمدی، تردد غیرمجاز از مرز و حمل اسلحه

لقمان مرادی فرزند عثمان یکی دیگر از مجرمانی بود که روز گذشته به دار مکافات آویخته شد. وی با همدستی زانیار، در تاریخ ۱۳۸۸/۴/۱۴در یک عملیات تروریستی در مریوان، سه نفر از جمله فرزند امام جمعه مریوان را به شهادت رساندند.

وی نیز از اعضای گروهک کومله و علاوه بر سوابق دستگیری به اتهامات علیه امنیت، در سال‌های ۱۳۸۶و ۱۳۸۷ دو بار دستگیر شده بود.

 لقمان مرادی ضمن تایید اظهارات زانیار، اقرار نموده است که پیشنهاد زانیار مبنی بر ترور را در قبال دریافت وجه پذیرفته و در جهت همراهی با او، یک قبضه اسلحه کلاش از عراق تهیه کرده؛ به همراه زانیار هفت تا هشت بار به موقعیت ترور که میان مسجد و منزل امام جمعه بوده مراجعه نموده و نهایتاً در ساعت ۲۱شب مورخ ۱۳۸۸/۴/۱۴ در مسیر بازگشت مرحومان از مسجد به طرف آن‌ها شلیک کرده و سپس ترک موتور زانیار مرادی محل را ترک نموده است. 

اتهامات لقمان مرادی نیز اقدام علیه امنیت ملی، ترور و سه فقره قتل عمدی، تردد غیرمجاز از مرز و مشارکت در حمل و نگهداری اسلحه‌ی جنگی ذکر شده که وی نیز از بابت محاربه به اعدام محکوم شد.

 

* رامین حسین پناهی؛ فعال سیاسی با کلکسیونی از سلاح های جنگی!

معروف‌ترین اعدام شده روز گذشته، رامین حسین پناهی فرزند محمد میرزا بود، فردی که سال‌ها تحت تاثیر برادرانش(که عضو گروهک تروریستی کومله بودند) قرار داشت. وی اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۴ به‌صورت غیرقانونی از کشور خارج و عملا جذب این گروهک شد.

 

رامین پناهی پس از گذراندن دوره‌های ضدامنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیرماه ۱۳۹۶وارد کشور شد.در تاریخ دوم تیرماه سال گذشته به‌همراه صباح حسین  پناهی، حامد حسین پناهی و بهزاد نوری در قالب یک تیم چهارنفره برای انجام عملیات‌های تروریستی قصد ورود به کشور از مرزهای غربی را داشتند.

با اشراف اطلاعاتی نیروهای سپاه، این تیم تروریستی در ایست و بازرسی نزدیک به شهر سنندج به دام می‌افتند. اعضای این تیم بلافاصله پس از درگیری با نیروهای سپاه، اقدام به پرتاب نارنجک و گشودن آتش علیه نیرو‌های مستقر در ایست و بازرسی کرده که پس از درگیری با نیرو‌های سپاه سه تن از اعضای این تیم به هلاکت رسیده و رامین حسین پناهی زخمی و دستگیر می‌شود.

پس از دستگیری رامین حسین پناهی، از وی تعداد 2 قبضه سلاح کلاشینکف، چند تیغه خشاب کلاش، 2 قبضه سلاح کمری، 4 عدد نارنجک به‌دست می‌آید.

 

بازپرس دادسرای سنندج به نامبرده اتهامات محاربه، عضویت در گروه‌های معاند نظام و حمل مهمات جنگی را تفهیم نموده و متهم تحت قرار بازداشت موقت قرار می‌گیرد. وی اقرار نموده است که مسلحانه وارد کشور شده و قصد عملیات در داخل کشور را داشته است. هم‌چنین پذیرفته است که یک خشاب 30 تیری را به سمت ماموران شلیک کرده و افزوده است برای انجام ماموریت گروهکی به منطقه دهگلان وارد شده بود.

مرور جنایت‌های این ۳ مجرم و حمایت‌های بی‌دریغ رسانه‌های بیگانه از این ۳ زندانی مسلح که دستشان به خون هموطنان خودشان آلوه شده دوباره نشان داد که این هجمه‌ها علیه جمهوری اسلامی به یک پروپاگاندای رسانه‌ای شبیه است تا یک واقعیت.