داستان همیشگی و پیش‌فروش سایپا/ چه کسانی توانستند خودرو پیش خرید کنند؟؛ متقاضیان: نتوانستیم/ دستگاهای ناظر بررسی کنند

گروه اقتصادی الف،   3970614132 ۷۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹ تکراری یا غیرقابل انتشار

از امروز و پس از اینکه قیمت خودرو در بازار با افزایش شدید مواجه شد، قرار شد دو خودروساز کشور ۹۰ هزار خودور روانه بازار کنند که سایپا از امروز پیش فروش ۵۰ هزار دستگاه خودرو را آغاز کرد، اما چه کسی امروز موفق به پیش خرید خودرو شد؟

داستان همیشگی و پیش‌فروش سایپا/ چه کسانی توانستند خودرو پیش خرید کنند؟؛ متقاضیان: نتوانستیم/ دستگاهای ناظر بررسی کنند

به گزارش الف، پس از اینکه قیمت خودرو در بازار افزایش یافت و برخی خودروسازان عامل این افزایش می دانستند و پس از افشای انبار خودروسازان، دو خودروساز کشور که بازار در انحصار آنها است، بعد اعمال فشارها تصمیم گرفتند ۹۰ هزار خودرو را به بازار عرضه کنند و در همین حین مدیران این دو شرکت‌ به بهانه‌های مختلف مشغول لابی کردن با وزارت صنعت و سایر نهادهای ذی‌ربط بودند که مجوز افزایش قیمت را بگیرند که به نظر می‌رسد تاکنون موفق بودند و مجوز افزایش قیمت گرفتند.

براساس اعلام  قبلی خودروسازان، از امروز پیش‌فروش خودرو در کشور آغاز شد پیش بینی شده است که شرکت سایپا ۵۰ هزار  دستگاه ازامروز و ایران خودرو هم ۴۰ هزار دستگاه خودرو از هفته بعد اجرایی شود که دارای شرایط خاصی است و فرد خریدار تا یک تا یکسال اجازه فروش ندارند.

محسن جهرودی مدیر عامل سایپا گفته بو د از ۱۰صبح روز چهارشنبه ۵۰ هزار دستگاه خودرو پراید و انواع آن، تیبا و انواع آن و نیسان به صورت پیش فروش با قیمت مصوب و منطبق با زمان تحویل (قیمت روز در زمان تحویل) و به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد، اما علیرغم اینکه سایت ثبت‌نام شرکت سایپا از ساعت ۱۰صبح باز و فروش اینترنتی برخی  خودرو‌های آغاز شد، اما متقاضیان موفق به ثبت نام نشدند.

هاشم یکه زارع  مدیر عامل گروه صنعتی ایران خودرو نیز گفته بود: برای هفته آینده ۴۰ هزار خودرو را پیش فروش خواهیم کرد تا بتوانیم بحث سیاه بازار را بشکنیم.

بنابراین گزارش، نحوه پیش فروش به این صورت بود که سایت سایپا هر ۱۵ دقیقه ۱۰ ثانیه باز می‌شد تا متقاضیان ثبت نام پیدا کنند و این روال تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد. تعداد زیادی از کاربران اعلام کردند بلافاصله پس آغاز هر مرحله  در کمتر از چند ثانیه پیش فروش تکمیل شده و باید منتظر مرحله بعد باشیم و موفق نشدند درخواست خود را به ثبت کنند& یعنی همان اما داستان همیشگی در پیش‌فروش‌های خودرو باز هم تکرار شد.

مهر هم در خبری نوشت: صبح امروز بسیاری از افرادی که از دقایق ابتدایی آغاز پیش‌فروش‌ اینترنتی خودرو، برای ثبت نام تلاش کردند، موفق به ثبت نام نشدند؛ در عین حال،  بودند کسانی که کارت ملی‌های زیادی را اجاره کرده بودند بلکه بتوانند خودروی بیشتری پیش خرید کرده و سود بیشتری در آینده از آن خود کنند.

فارس هم در خبری نوشت: برخی نمایندگی‌های مجاز سایپا هم  اعلام کردند که علیرغم تلاش‌های‌ مکرر هنوز موفق به ثبت نام نشده‌اند و این در حالی که در هر نمایندگی تعداد زیادی متقاضی ثبت‌نام اینترنتی در انتظار باز شدن سایت و ثبت‌نام بودند.

اما برخی کاربران در پیام ارسالی خود در بخش نظرات سایت الف، اعلام کردند نتواستند در خواست خود را ثبت و خودرو پیش خرید کنند. یکی از کاربران گفته بود وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات  آماری از مراجعات به وب سایت سایپا و آی پی های مراجعه کننده به آن سایت اعلام کند. کاربری دیگر نوشته بود: همچنان در صف انتظارم؛ مرحله هفتم هم تمام شد، الان ساعت ۱۲:۰۰:۱۰ ثانیه است به نظر می‌رسد شفاف نیست و اتفاقاتی رخ می‌دهد.

فردی نوشته بود: چرا هیچ نظارتی بر این پیش فروش وجود ندارد، و حمایت بدون ضابطه در جهت حمایت از دو شرکت خودروسازی نتیجه‌اش همین نابسامانی‌ها است. مخاطبی دیگر نوشته بود هر بار وارد سایت می‌شوم، بلافصله تمام شده و نوشته شد 15 دقیقه دیگر و سر ساعتی هم که گفته شد هم اصلاً باز نمیشه!!!

کاربری عنوان کرد: بهتر بود ثبت نام خودرو به یک شرکت واسط مطمئن سپرده می‌شد تا اینجوری مردم را فریب ندهند. به نظرم نمایندگان مجلس باید پیگیر لیست افراد ثبت نام شده و آمار تعداد آنها از شهرهای مختلف باشند تا مشخص شود واقعا چک کسی ثبت نام کرده است! علاوه بر این بهتر بود به استان‌های مختلف سهمیه داده شود تا این اوضاع پیش شکل نگیرد. فردی هم با تاکید بر اینکه سایت باز نمی‌شود و تا ساعت دوازده ظهر که مرحله نهم بود، اصلا سایت حتی با اینترنت سرعت بالا باز نمی‌شدو بعد از چند ثانیه پیام تکمیل شد داده می‌شد.

خبرنگار الف نیز در ساعت ۱۲ وارد سامانه ثب نام شد اما نه تنها بخش تکمیل و وارد کردند اطلاعات باز نشد بلکه در کمتر از ۵ ثانیه نوشت پیش فروش این مرحله هم تمام شد و منتظر مرحله باشید.

براساس این گزارش، صبح امروز شش میلیون نفر به سایت سایپا مراجعه کردند بتوانند خودرو خریداری کنند که طبق اعلام این خودروساز،  ۷۰۰ هزار درخواست صبح امروز در سایت پیش فروش، ثبت شده و برای مدیریت ثبت نام متقاضیان، فروش به صورت مرحله‌ای شده است. براین اساس، تا ساعت ۱۲:۰۲ دقیقه، بیش از ۴۳۰۰ نفر موفق به تکمیل ثبت نام خود شده اند .در پی طرح پیش فروش خودروها، این شرکت با تجهیزات گسترده و تهیه زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری در حال ثبت نام از متقاضیان خودرو از سراسر کشور است؛ این روند تا پایان ثبت نام ۵۰ هزار دستگاه خودرو وعده داده شده در طرح ادامه خواهد داشت.

به گزارش الف؛ پیش فروش ۹۰ هزار خودرو در حالی قرار بود از امروز  آغاز شود که متقاضیان خوردهای سایپا موفق نشد، ثبت نام کنند و باید دستگاه‌های نظارتی بر این روند نظارت کرده و به مردم گزارش دهد.

در عکس پایین قرار بود که مرحله هشتم ثبت نام در راس ساعت ۱۲ انجام شود، اما نه تنها صفحه ورود اطلاعات باز نشد، بلکه در کمتر از ۱۰ ثانیه پیام مرحله هستم انجام شد و مرحله بعد در راس ساعت ۱۲:۱۵ انجام خواهد شد. این موضوع برای مراحل دیگر هم رخ داده است.

در این عکس نیز مرحله بیست و یکم ثبت نام در راس ساعت ۱۷ قرار بود انجام شود، اما نه تنها صفحه ورود اطلاعات باز نشد، بلکه در کمتر از ۳۰ ثانیه پیام مرحله هشتم انجام شد و مرحله بعد در راس ساعت ۱۷:۱۵ انجام خواهد شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۲۷۲۱۱۷:۲۰:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وقتی هم زمان 6 میلیون نفر برای خرید(!) وارد یک سایت شوند سرورهای شرکت گوگل هم پاسخگو نخواهد بود بی خود خود را خسته نکنید
علی۵۳۲۸۷۰۱۸:۱۳:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بهترین راه قرعه کشی است و دیگر هیچ
ناشناس۵۳۳۰۱۴۱۸:۵۷:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خود شرکت سایپا مدعی هست یک میلیون مراجعه بوده حالا شما می فرمائید 6 میلیون احتمالا اطلاعات دقیقتری دارید حتما! بماند که علت مراجعه این تعداد هم استقبال از کیفیت این ماشین ها هست. شرکت سایپا اعلام کرد که ما در هر زمان ثبت نام به مدت یک تا دو ثانیه سایت رو باز می گذاشتیم البته می گفت این طرح رو هم از شرکت اپل کپی برداری کردن که با توجه به کیفیت محصولات تا حدودی هم حق داشتن برای اینکار آقای محترم خیلی بهتر بود در یک بازه مشخص چند روزه اجازه ثبت نام به همه متقاضیان می دادید با گرفتن یه پیش پرداخت بعد هم با قرعه کشی در صورت زیاد بودن متقاضی ماشین ها رو به افراد می فروختید این بنده خدا فکر کرده مردم بیکارن هر ربع ساعت به ربع ساعت بیان پای اینترنت مدام دکمه رفرش بزنه ببینه تو یک یا دو ثانیه شانس باهاش یار هست که بتونه ثبت نام کنه آخه چقدر بی احترامی . یه راه دیگه هم این بود که ماشین ها رو از طریق مزایده اینترنتی واگذار کنن با قیمت پایه مشخص البته کو گوش شنواااااااااااااااااااااااااااا
ali۵۳۶۰۰۲۱۳:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۶
بهترین راه قرعه کشی نیست بلکه آزاد گذاشتن ورود خودرو به داخل کشور و از بین بردن تعرفه 200 درصدی اونه که باعث شده با یک حاشیه امنی خودروسازهای داخلی جنس های بی کیفیتشون رو به اسم تولید داخلی به مردم بیچاره ایران غالب کنند .....معلوم نیست چطور تولید داخلی هست که با افزایش قیمت دلار و آغاز تحریم ها هم قیمتش چند برابر شد و هم قطعه هاش تو بازار نایاب شد ...تا وقتی ...برخی از این خودروسازها سود کلان میبرند بازار خودرو کشور درست نمیشه دوست عزیز
ناشناس۵۳۳۰۳۷۱۹:۰۷:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چه ارتباطی داره به اینکه ظرف 30 ثانیه موجودی هر مرحله تمام میشد!!!! کدوم ابر انسان ظرف 30 ثانیه مشخصات کامل میکنه وبانک هم پرداختش رو انجام میده؟!!!
علی۵۳۳۵۵۹۲۳:۳۳:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دوستان در اشتباهید، تو 10 ثانیه اول فقط بایستی نوع ماشین درخواستی رو انتخاب کنی،از این مرحله به بعد تا شروع دور بعد فرصت دارید مشخصات کامل رو پر کنید و پرداخت کنید، تو همون 10 ثانیه هم آنقدر مراجعه کننده هست که حتی برای خیلی ها سایت هم بالا نمیاد، من از 10 صبح شروع کردم 7 غروب موفق شدم ثبت نام کنم، با نت گوشی هم این کارو کردم و خداییش هیچ دسترسی خاصی هم ندارم، ناامید نشین ادامه بدین، از یک و ربع صبح دوباره باز میشه حتما خلوت تره، تلاش کنین ایشالا موفق میشین
مهدی۵۳۳۱۳۷۱۹:۵۶:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اتفاقا من چندین بار سعی کردم و دوستانی که باور نمیکنن ازش فیلم گرفتم نگاه کنین در عرض دو ثانیه ثبت نام تمام میشد اصلا مگه میشه همچین چیزی
عليرضا۵۳۳۲۰۲۲۰:۳۹:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من خیلی راحت یکبار دقیقا در ساعت 12:30 دقیقه وارد سایت شدم و ثبت نام کردم و یکبار هم برای همکارم راس ساعت 14 و معطلی فقط نیم ساعت در قسمت اتصال به بانک و پرداخت بود که اون هم طی شد. طبقب گفته سایپا باید دقیقا راس همان ساعت اورد سایت شد که با زدن کلید f5 پشت راس ساعت سایت باز و امکان ثبت نام فراهم می شود.
علی۵۳۵۶۰۲۰۸:۳۱:۵۶ ۱۳۹۷/۶/۱۶
من چهاربار تونستم وارد قسمت خرید بشم ولی متاسفانه بعد پر کردن فرم مشخصات تو اتصال درگاه بانکی گیر کردم اینکه میفرمائید نیم‌ساعت طول کشید تا وارد درگاه بشم خیلی عجیبه چون سایت نهایتا بعد بیست دقیقه قفل میشد و جالب اینجاست که اکثرا مشکل مراجعین همینجا بود
ناشناس۵۳۵۷۰۸۰۹:۵۸:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۶
چرا خودروی بی کیفیت را پیش ثبتنام میکنید؟؟ اگر سایپا یه موتور گازی را رو یه گاری شکسته قرار بده و رنگ بزنه و پیشفروش کنه باز هم این مردم برا خرید اینترنتی و پیش فروش هجوم میبرن....
ali۵۳۲۷۴۴۱۷:۲۶:۲۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مردم از آینده کشور در هراسند. راهکار بازگشت آرامش به اوضاع آشفته کنونی درک واقعیتها و مذاکره با قدرتهای جهانی است. هیچ چیز برتر از منافع ملت نیست.
ناشناس۵۳۳۰۳۲۱۹:۰۵:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ینی چی هر چی میشه میگوید مذاکره. آب خوردن ما رو هم به برجام گره زدید و نتیجه را دیدیم. روحانی تو مجلس به صورت زیرپوستی اعتراف کرد که اگه بخوایم می تونیم با اجرای سیاست های گذشته قیمت دلار به قیمت اولیه بازمیگرده اما لفزتیش دلار باعث کاهش قاچاق میشه. افزایش دلار و تاثیر اون تو زندگی من و شما تنها و تنها نتیجه ی اجرای سیاست های غلط دولتمردان است ولاغیر.
ناشناس۵۳۳۲۸۱۲۱:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
قیمت دلار دقیقا به رابطه با جهان بستگی داره خصوصا امریکا . دلار ارز امریکا است
ناشناس۵۳۲۷۷۵۱۷:۳۶:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تنها راه ان است که همه ثبت نام کنند و بر اساس قرعه کشی فروخته شود غیر ان میشود رانت برای مدیران و دلالان
ناشناس۵۳۳۸۵۷۰۴:۴۱:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۵
تا بعد فرصت زدوبند برای اعلام نتایج وجود داشته باشه؟ مثل قرعه کشی های صداو سیما
ناشناس۵۳۲۷۸۷۱۷:۴۰:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا وقت خودتان و مردم را بابت این داستانهای تکراری تلف می کنید مگر همین چند روز قبل نبود که چند صد دستگاه مزدا 3 را در کمتر از چند ثانیه به اصطلاح پیش فروش اینترنتی کردند ( با ۱۳۰ میلیون تومان سود در هر دستگاه ) و با دستور جناب وزیر به روابط عمومی وزارت هم ?????( نه خانی آمد و نه خانی رفت ) و صحت فروش تائید دو قبضه شد و البته تکلیف همه معترضین گذشته و حال و آینده را یکجا معلوم کردند .
ناشناس۵۳۲۷۹۲۱۷:۴۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با هزار زحمت هم اگر وارد میشدین در قسمت پرداخت بانک، وارد سایت بانک نمیشد.
ناشناس۵۳۳۱۹۵۲۰:۳۳:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دقیقا داداش همه ماکت بود انگار در گاه بانکی
ناشناس۵۳۳۶۹۸۰۰:۴۸:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
داداش اگه راحت باشه شما به قیمت و یا نوع قرارداد و هزار کلک دیگه چشمت می‌افته
ناشناس۵۳۳۸۰۲۰۲:۲۷:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۵
میشه بگی چرا میخری برادر من با این قیمت و این کیفیت چرا با خریدتون باعث این وضعیت میشید به خدا اگه امثال شما نخرند هم قیمت پائین میاد هم کیفیت بالا میره
ناشناس۵۳۲۷۹۴۱۷:۴۴:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مسئولان خیلی راحت رانت درست میکنند بعد فریاد آی دزد میزنند! باید رانت سازیهای بزرگ مجازات سنگین داشته باشه اما در کشور ما یک چیز عادیه! اصلا مهم نیست که مثلا قیمت خودرو در بازار و کارخانه اینهمه قیمتشون متفاوت باشه. در حالیکه این یعنی یک فاجعه عظیم و فساد غیرقابل کنترل
ناشناس۵۳۲۸۰۴۱۷:۴۸:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
این وضع ثبت نام هزار جور میشه در ان اختلال کرد چرا قرعه کشی نمیشه تا حق کسی ضایع نشه اگر ریگی به کفش ندارند که دارند
علی۵۳۲۸۲۳۱۷:۵۵:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من شرمنده شما هستم! شما برای خبر، من برای کنجکاوی بار سایتو بردیم بالا. ولی برای من ساعت 16 باز شد! حیف که پولی نبود ثبت نام کنم! فقط فرم زیبارو نگاهی کردم و تمام.... البته زمان های تحویل هم حسابی بالا رفته بود، مثل ایران خودرو
ناشناس۵۳۳۰۱۲۱۸:۵۷:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من چند دفعه وارد شدم و در زمان 10 ثانیه تمام اطلاعات را هم وارد کردم ولی وقتی برای پرداخت بانک را انتخاب می کنید همان جا می مانید...حتما الان می گویند مشکل بانک بوده و به ما ربطی ندارد..
شيوا۵۳۴۹۸۷۱۷:۰۲:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
دقیقا من یک بار ۲ ۴۵ صبح و یک بار ساعت ۴ صبح و درگاه بانکی باز نشد و بعد هم زد خرید را از سر شروع کنید
ناشناس۵۳۳۱۴۶۲۰:۰۲:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
برو لاتاری شرکت کن شانست خیلی خوبه... هرچند برا ما ثبت نام پراید شده لاتاری پراید
م۵۳۴۰۲۲۰۸:۴۶:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
دوست عزیز من هزار دفعه وارد سایتش شدم ولی به درگه پرداخت بانک که می رسید دیگه جلوتر نمی رفت
ناشناس۵۳۲۹۱۱۱۸:۲۵:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خریداران مزدا مشخص شوند تا برسیم به خریداران سایپا
ناشناس۵۳۳۰۰۹۱۸:۵۵:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چی قرار بود بشیم چی شدیم.
ناشناس۵۳۳۰۱۳۱۸:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همش سرکاریه. بغد از پنج ساعت بالاخره سایت باز شد. اسممو ثبت کردم. نوبت پرداخت اینترنتی شد که سایتش باز نشد و چند ساعت علامتی به نشانه پیشرفت حرکت میکزد. ولی هیچوقت درگاه پرداخت باز نشد. بعد از حدود نیم ساعت وای فایو خاموش کردم دیدم بازم علامته حرکت میکنه. کلا سر کار بودم
ناشناس۵۳۳۰۷۹۱۹:۳۰:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تا وقتی مردم میخرند مسولین هم سوء استفاده می کنند لطفا ارابه های مرگ را نخرید تا این دو خودروساز ی بساطشون رو جمع کنند ..مسولین اگر لایق و کاردان بودند که الان وضعیت معیشت مردم این نبود. به کجا چنین شتابان .پایان همه انسان ها مرگ است
ناشناس۵۳۳۱۰۰۱۹:۴۰:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
حقتونه . یعنی شما هم ماشین نیاز داشتید که رفتید برای ثبت نام؟ یا اینکه میخواستید بخرید و گران تر که شد بفروشید
میثم۵۳۳۳۹۶۲۲:۲۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من میخواستم بخرم تا گرونتر بفروشم، شما شغل دیگری برای من فوق لیسانس بیکار سراغ داری بزرگوار؟
ناشناس۵۳۴۲۶۵۱۰:۵۷:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
برو کار کن به جای دلالی اگه بیکار هستی با همون پول ثبت نام خودرو می توانید کار کنید...
ناشناس۵۳۳۱۳۵۱۹:۵۶:۲۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دولت عزمی برای حل مشکلات نداره.... بخدا قسم نداره...
ناشناس۵۳۳۱۷۷۲۰:۲۲:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
درگاه بانکی پس واسه کیا باز میشه دلالا دیگه
ناشناس۵۳۳۳۰۰۲۱:۳۸:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
امروز من یک تنه ۵ بار با مشخصات خودم و اطرافیان ثبت نام کردم بی اشکال انجام شد فقط آخرش کنسل کردم چون پول ندارم
نجم الدین۵۳۳۳۹۱۲۲:۲۲:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همه دنیا و مردم ایران فهمیدن که امیدی به درست شدن این وضعیت نیس.به خدا اگه نفت نفروشم و پول مفت وارد کشور نشه.همه دست از مفت خوری بر میدارن و کشور آباد میشه.هر کشوری که با نفت زندگی میکنه یک روزی مردمش به بدترین نوع فلاکت دچار خواهند شد.با سهمیه با دروغ با بسته با سکه با خودرو با استیضاح با پیش فروش و با...اوضاع درست نمیشه.در چاه نفت رو بزارید و پشتوانه پول ملی خودمون قرار بدیم
ناشناس۵۳۳۴۲۷۲۲:۴۰:۱۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
آقا من ثبت نام کردم.تیبا ۲ واسه اسفند.همه چیشم اوکی.هیچ دلال بازی و رانت خواری هم نیست.هرکی باور نداره حرفامو و فک میکنه از افراد سایپا هسم میتونه بیاد پیجم اینستام ببینه عکساشو.فقط گذاشتم واسه اطلاع رسانی ب عموم.موفق باشین
ناشناس۵۳۳۴۹۴۲۳:۰۷:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
علی برکت الله آقای شریعتمداری که هر چه میکشیم از شما فرد ناخلف این وزارتخانه است
بی غیرت۵۳۳۶۹۴۰۰:۴۶:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
آقا .. هیچکس تو یک دقیقه اول خرید نکرده این یک روش تجارته شایعه می‌اندازند و مردم هم فکر میکنند تموم شد و شاید گیرشون نیاد خودشون را به آب و آتش می‌زنند تا پول جور کنند و سریعتر ثبت نام کنند
علی کریمی۵۳۳۷۲۶۰۱:۰۸:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
به مدیران ارشد شرکت سایپا باید مدال لیاقت داد!
ناشناس۵۳۳۷۳۵۰۱:۱۵:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من ساعت 3بعد ظهر رفتم ثبت نام. کردم تا مرحله پرداخت رفتم ولی کدی که بااس ام اس میاد ساعت 1شب برام امده
ناشناس۵۳۳۷۸۶۰۲:۰۰:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
دستگاه های ناظر درمورد چیزی صحبت کن که داشته باشی
sadegh۵۳۳۸۰۴۰۲:۳۶:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
سلام ساعت 2 و 28 دقیقه به وقت time .ir که طبق اعلام سایت سایپا اعلام کرده بر اساس آن سایت ساعت 2 و 30 دقیقه باز و بسته می شود اما ساعت 2 و 28 اعلام علامت اینکه بخاطر حجم زیاد پر شده و ساعت 2 و 45 دقیقه تلاش مجدد بکنید عکسش رو هم دقیقا دارم ولی نمیدونم چجوری براتون بفریتم که در یک قاب عکس سایت time.ir و سایت فروش سایپا هم درش مشخصه خواهشا رسانه ای کنید که چگونه مردم را سرکار گذاشتن این بغیر از این یک بار که موفق به ثبت نام کنم اما زمان اتصال به بانک وصل نشد و بخاطر طولانی شدن در وصل شدن گفت برو بعدا بیا به همین راحتی.
مهدی۵۳۳۸۶۷۰۶:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
مدعی العموم وارد شود مردم از این نحوه ثبت نام شاکی اند جمع زیادی را دیدم که قصد ثبت نام داشتند اما موفق نشدند . آنچه از این ثبت نام عاید شد فقط کلی حرف ،بار ...و کشور کردند آنهم بخاطر سوء مدیریت برخی
ناشناس۵۳۳۹۱۵۰۷:۳۳:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۵
بعضی از نمایندگی ها لینک مخصوص داشتند و ثبت نام می کردند و برای ثبت نام هر ماشین دو میلیون می گرفتند.
ناشناس۵۳۳۹۳۰۰۷:۴۵:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
کدوم نهاد ناظر؟! خبرنگار می گفت قرار بوده سازمان بازرسی نماینده بفرسته که نیومده! دیگه چه انتظاری میشه داشت؟!
ناشناس۵۳۵۰۶۹۱۸:۲۱:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
چرا بازرسان سازمان بازرسی در این زمینه کم کاری کردند لطفا بررسی شود
ناشناس۵۳۳۹۷۹۰۸:۱۶:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
موقع ثبت نام خیلی مواظب باشید برای من وارد سایت تقلبی شد ۱۵ میلیون کم کرد خدارو شکر برگشت
ناشناس۵۳۳۹۸۰۰۸:۱۷:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۵
درصد قابل توجهی از افرادی که جهت خرید به سایت سایپا یا ایران خودرو مراجعه می کنند دلال وسود جوهستند
hamid۵۳۳۹۸۶۰۸:۲۲:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
متاسفانه مردم بدلیل ترس از بی ارزشتر شدن پول و سرمایه شان به هر دری میزنند تا این سرمایه حداقل حفظ شود. و تاسف بیشتر اینکه کشور به یک بنگاه بزرگ دلالی تبدیل شده و همه بدنبال کسب سود بدون زحمت و یک شبه هستند و اینها به سیاستهای مقطعی و اشتباه دولت برمیگردد.که بجای هدایت سرمایه های سرگردان به سمت تولید این سرمایه ها به سمت دلالی سرازیر میشود
ناشناس۵۳۴۰۳۵۰۹:۰۳:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
واقعن کشورجالبی داریم چند ماه پیش دولت وخودرو سازها التماس میکردند که بیایید خودرو بخذید و20 میلیون وام میدادند حالا یه هویی اینطوری شده شش میلیون به سایت خودرو ساز حمله میکنند من که درک نمیکنم
سیاوش۵۳۴۱۳۸۰۹:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
بعد از چند ساعت بیکاری تونستم وارد سایت بشم همه مشخصاتو وارد کردم روی پرداخت بانک گیر کرد ۱ ساعت منطزر موندم هیچی نشد فقط سرکاری بود
حسن۵۳۴۲۷۶۱۱:۰۰:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
اینهم طرفند دیگری از مافیای خودروسازان برای خارج کردن نقدینگی از دست مردم برای جبران خسارت وکسربودجه دولت معنای واقعی مردم...
از خدا بترسید۵۳۴۲۹۸۱۱:۰۹:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
اقای مدیر شرکت سایپا که روزانه 3000 خودرو تولید میکنید واون وقت ملتو با پراید که زیاد فرقی با فرغون نداره تو یه وعده فروش مجازی به جون هم انداختین شما ها به خودتون چی میگین اسم خودتونو چی میزارین الحق که اون کسی که نظم اقتصادی مملکتو بهم میزنه خود شماهایید خدا ازتون نگذره
ناشناس۵۳۴۳۱۴۱۱:۱۶:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
مسخره ترین روش ...
ناشناس۵۳۴۳۴۰۱۱:۲۹:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۵
چرا سازمانهای نظارتی از اینگونه ثبت نام که بی عدالتی اش بر همه واضح است جلوگیری نمی کنند راهکار آن ثبت نام بصورت سازمان حج و زیارت است اول همه در یک فرجه یک ماهه ثبت نام کنند سپس از طریق قرعه کشی در صدا و سیما با حضور دستگاههای نظارتی اولویتهای فروش اعلام گردد
ناشناس۵۳۴۳۶۵۱۱:۴۳:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من وهمسرم با دوتا از دوستان از دیروز صبح تا دیشب ساعت دو هر یک ربع تلاش کردیم شاید حدود پنج شش بار وارد شدیم ولی تو قسمت درگاه بانکی گیر میکردیم .تا اینکه آخرین بار ساعت دو تو درگاه بانکی گیر کردیم وخوابیدیم ساعت ۶ صبح ک بیدار شدم دیدم درگاه باز شده و شماره کارت و..وارد کردیم ولی پرداختمون انجام نشد .الانم ک فقط نیسان هاشون مونده سهم مردمی ک واقعا نیاز دارن وهمین پول رو ب هزار تا بدبختی جور کردن چیه .
ناشناس۵۳۴۴۲۶۱۲:۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۵
چند ساعت از دیروز تا صبح امروز وقت گذاشتم خودش خنده داره که به اینجا رسیدیم بیش از ۱۲ یا ۱۳ بار ورود موفق داشتم ولی عین ۱۲ بار پشت پرداخت بانک گیر کرد مگه میشه اتفاقی باشه لااقلش مطمئنم ایراد از سرعت و لب تاپ نبود حق خریداران واقعی ضایع شد نظارت و گزارش و شفافیت، اگر سراغ دارید به ما هم بگین انحصار ایجاد میکنند و بعد... خدا خودش بهتر میدونه
سلام۵۳۴۴۹۱۱۲:۳۲:۵۲ ۱۳۹۷/۶/۱۵
ظرفیت سرور ها به اندازه مراجعه کننده ها نیست .خوب هر اتفاقی بیفته طبیعیه اگر از هر ip یکبار امکان ورود به سرور وجود داشت وضعیت خیلی بهتر بود .
الناز۵۳۴۶۲۸۱۳:۲۴:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من هم ساعت 3 صبح همه مراحل را رفتم اما بخش درگاه بانکی ظاهرا سرکاری بود چون هیچ اتفاقی نمی افتاد.
ناشناس۵۳۴۶۴۸۱۳:۳۲:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
پس بازرسان سازمان بازرسی مستقر در شرکت سایپا چه می کنند؟ چرا به وظیفه خودشان عمل نمی کنند؟
حسین۵۳۴۶۵۳۱۳:۳۶:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من هفت بار وارد سایت شدم ولی هنگام پرداخت به درگاه بانک وصل نشد تا پولی واریز کنم و در نهایت زمان تمام شد،و ثبت نامم کامل نشد
ناشناس۵۳۴۶۸۶۱۳:۵۲:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
همه سر کار بودیم, مردم ساده هستند
در به در۵۳۵۰۶۴۱۸:۱۶:۱۳ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من از صبح ساعت ۱۰ صبح ۱۴ شهریور داشتم سعی میکردم. ۵ بار تا مرحله پرداخت رسیدم ولیکن موفق به پرداخت نشدم. آخر ساعت ۴.۳۰ صبح پانزده شهریور وارد شدم و پرداخت کردم. عجب وضعی واقعا
ناشناس۵۳۵۲۷۴۲۲:۰۶:۳۶ ۱۳۹۷/۶/۱۵
من ساعت شش صبح گذشته بود با اینکه گفته بود شش و ربع بیایید ساعت شش و پنج دقیقه رفت تو سایت و تیبا2نوشتم ولی پشیمون شدم واسه اردیبهشت98به قیمت روز احتمالا اون موقعه100 میلیون قیمت مصوبش خواهد بود
ناشناس۵۳۵۴۳۳۰۰:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۶
یک ربات نیازه...
رضا۵۳۵۵۲۳۰۴:۲۹:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۶
باسمه تعالی وقتی مردم همچون گرسنگان به تابوت های متحرک سایپا هجوم می آورند این می شود. راه درستش نخریدن است
رامین۵۳۵۵۸۵۰۸:۰۲:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۶
کاملا سرکاری بود. چرا شک به دلتون راه میدید؟ خداروشکر سه چهار روز با این قضیه سرمون گرم شد. ببینیم سرگرمی بعدی که دارن واسمون آماده میکنن چیه!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  2. بازی با کلمات

  3. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  7. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  8. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  9. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  10. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  11. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  12. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  13. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  14. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  15. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  16. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  17. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  18. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  19. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  22. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  23. موضع رئیس عدلیه در خصوص ورود فراجا به مسئله حجاب/ اژه‌ای: در قضیه حجاب می‌توانیم بگوییم «کی بود کی بود، من نبودم؟»

  24. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  25. مشکل اصلی صهیونیست ها با عملیات "وعده صادق" چه بود؟

آخرین عناوین