افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودرو از امروز اعمال می‌شود

گروه اقتصادی الف،   3970614037 ۸۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه از امروز قیمت خودرو‌های زیر ۴۵ میلیون تومان ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش قیمت خواهد داشت، گفت: شورای رقابت از روند قیمت‌گذاری خارج شده است.

افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودرو از امروز اعمال می‌شود

داریوش اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان اظهار کرد: طی جلسه‌ای که عصر روز گذشته با خودروسازان برگزار شد مقرر شد حدود ۷۰ هزار خودرویی که در پارکینگ‌ها وجود دارد و نقص قطعه دارد، قطعات تکمیلی آن‌ها تهیه شود و طی ۱۰ روز تا دو هفته آینده وارد بازار شود.

وی افزود: در این جلسه مقرر شد پیش فروش خودرو توسط شرکت‌های سایپا و ایران خودرو صورت بگیرد که شرکت سایپا از امروز این کار را صورت خواهد داد، همچنین برنامه ریزی به گونه‌ای خواهد بود که دیگر کسری قطعه نداشته باشند.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس درباره تصمیم‌گیری برای قیمت خودرو گفت: با تصمیمی که گرفته شده خودرو‌های زیر ۴۵ میلیون ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش قیمت خواهند داشت.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این افزایش قیمت از امروز و در خودرو‌های پیش فروش شرکت سایپا نیز اعمال خواهد شد.

وی درباره قیمت خودرو‌های بالای ۴۵ میلیون تومان اظهار کرد: به دلیل اینکه عمده نیاز مردم بر روی خودرو‌های زیر 45 میلیون  تومان است درباره خودرو‌های بالای ۴۵ میلیون تومان در حال حاضر تصمیم گیری نشده است.

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس گفت: در بازه زمانی فعلی شورای رقابت از روند قیمت گذاری خودرو کنار گذاشته شده و سازمان حمایت عهده دار این مسئولیت شده است.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۳۱۰۰۷۰۹:۱۷:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مافیای خودرو کار خودشو کرد.
ناشناس۵۳۱۲۳۷۱۱:۰۹:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همش بخاطر مجلسیان هست که ضد مردم هست
ناشناس۵۳۱۴۱۳۱۲:۰۰:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دولت هم که مدافع حقوق مردم
کارمند پیکان سوار۵۳۱۴۳۱۱۲:۰۷:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
از پیکانم خسته شدم بد جوری اذیت میکنه رفتم سایت سابپا یه خودرو بنویسم تا الان که فقط مینویسه ثبتنام مرحله... تمام شد تا مرحله هشتم که اصلا نتونستم نمیدونم روشش چطوریه نه دلالم ونه تاجر محتکر یه ماشین میخام سوار شم کیا باید ببینم چه خبره تو این مملکت؟؟؟
به آفرید۵۳۱۴۳۲۱۲:۰۷:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مافیارو بیخیال ، به افزایشش توجه کنید.. تورم نزدیک 10 درصد بود، افزایش قیمت خودرو هم اول سال 10درصد شد، بعدا 25درصد اضافش کردن در جمع شد 35 درصد. حالا کارگر و کارمند بدبخت افزایش حقوق امسالش شده 8 درصد!!!. ای ظالما،...
ای خدا۵۳۱۴۶۰۱۲:۱۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بازدیدکننده گرامی به دلیل حجم بالای مراجعات، مرحله بعدی پذیرش راس ساعت 12:30 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
ناشناس۵۳۱۹۶۷۱۴:۲۰:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بازدیدکننده گرامی مرحله چهاردهم پذیرش انجام شد، مرحله بعد راس ساعت 14:30 انجام خواهد شد. از صبر و شکیبایی شما سپاسگزاریم.
ناشناس۵۳۱۴۶۵۱۲:۱۴:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تازه دلار 4200 هم گرفت
ناشناس۵۳۱۶۵۸۱۳:۲۰:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شما که فریاد تان گوش عالم و آدم را کر کرده بود که ما خودمان به طور کامل ساختیم در داخل، حالا این ادعا دروغ بوده یا ادعای مشکل قطعه امید وارم ساخت کوثر این طور نباشد
ناشناس۵۳۱۹۵۷۱۴:۱۹:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مگه مسلمان نیستی که دروغ میگی؟ من در صنعت قطعه سازی خودرو فعاایت میکنم.حتی یک دلار به قیمت ۴۲۰۰ به بخش خودرو تعلق نگرفته.شرف داشته باش و شایعه پراکنی نکن.
ناشناس۵۳۱۴۶۷۱۲:۱۴:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مسبب کشته شدن این همه انسان
ناشناس۵۳۱۴۸۱۱۲:۱۸:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
من یک پیشنهاد دارم: کلا در 2 تا کارخونه رو ببندن. سالی هر چقدر پول میخوان به خوشون و دنباله هاشون بدن بجاش خودرو آزاد بشه. باور بفرمایید جمع هزینه های درمان و آلودگی محیط زیست و تبعات اجتماعی ، مالی حاصل از فوت و نقص عضو ... جمع بزنیم از سود اینا کمتره. باورکنین...
ناشناس۵۳۱۴۹۹۱۲:۲۳:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کمپین نخریدن باید راه بیفتد
ناشناس۵۳۲۱۸۷۱۵:۰۰:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
700 هزار نفر صبح می خواستند برای 50 هزار ثبت نام کنند تقصیر از خود ملت است
ناشناس۵۳۲۷۶۸۱۷:۳۳:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خلایق هر چه لایق. این مرد ناآگاه چنین کمپین هایی را درک نمی کنن
reza۵۳۳۵۹۲۲۳:۵۲:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اینجا ایران است اخوی نخرن؟! این مردم ته فرهنگ ن
ناشناس۵۳۲۲۲۹۱۵:۰۸:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
شورای رقابت زیر مجموعه ریاست جمهوری است مگه وزیر می تونه اون رو کنار بزاره؟ بعد با کدوم منطق لگن های زیر 45 میلیون باید 25 درصد گرون بشن؟
ناشناس۵۳۳۳۷۹۲۲:۱۶:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با این قیمت دلار شک نکنید ه قیمت تا 50 درصد قیمت فعلی بالا میره یعنی پراید میشه یه چیزی حدود 70 تومن دلار 3 تومن پراید 23 بود دلار 9 تومن نیما (الان) پراید 70 تومن قیمت منطقی تنها راه حل کاهش قیمت دلار هست که با این وضع امیدی به پایین اومدنش نیست
ناشناس۵۳۱۰۰۸۰۹:۱۷:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر دم از این باغ بری میرسد
ناشناس۵۳۱۵۳۳۱۲:۳۶:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خسته شدم ازین حرف مسخره .هر دفعه می شنوم تنم کهیر میزنه .هر دم ازین باغ بری می رسد .
ناشناس۵۳۱۰۱۰۰۹:۱۸:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بابااااااااااااااااااااااا شما که تکذیب کردین این خبر افزایش آخه چرا با روح و روان آدم بازی میکنید
ناشناس۵۳۱۴۸۳۱۲:۱۸:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مگه مهمه؟ مگه کار دیگه بلدن؟
ناشناس۵۳۱۰۱۱۰۹:۱۸:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
لعنت بر این دو بشکه ساز,لعنت به ما ک گیر شما افتادیم,کاش توی اتیوپی ب دنیا امده بودیم و اینجا نه,خودرو را بدون گمرک وارد کنید اگر شرف دارید
ناشناس۵۳۱۰۱۲۰۹:۱۹:۱۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مرده شور ماشینتون را ببرند . هر بچه ای میفهمه که این بازی کمبود قطعه و ...را از اول راه انداختند تا قیمتها بره بالا ، الان هم که رسما اعلام شد . چرا اگر یه نفر 1تن برنج احتکار کنه باهاش برخورد میشه اما اگر دو شرکت بزرگ دهها هزار خودرو به ارزش هزاران میلیارد را احتکار کنند کسی معترض نمیشه ؟
ناشناس۵۳۳۲۰۱۲۰:۳۹:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سلام قراره کمبود قطعه توی دو هفته جبران بشه در اصل طی دو هفته از انبار احتکار خارج بشه سیستم که دولتی باشه با رانت چه کارها که نمیکنه
ناشناس۵۳۱۰۲۰۰۹:۲۱:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خدا لعنتشون کنه
علی۵۳۱۰۳۰۰۹:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ننگ بر شما و تصمیمتان
ناشناس۵۳۱۰۳۹۰۹:۲۸:۴۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یعنی عملا 80 میلیونی ایرانی گروگان و برده دو خودروسازا بی لیاقت هستند، هر وقت آنها دچار رکود شوند مردم با وام دولت باید خودرو بخرند تا آنها از رکود خارج شوند و هر وقت بازار دچار بحران شود مردم باید آشغالهای آنها را گرانتر بخرند.....
علی۵۳۲۹۴۲۱۸:۳۵:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خوب نخریم
ناشناس۵۳۱۰۵۳۰۹:۳۷:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همه حقه بازان جمع هستند
ناشناس۵۳۱۰۵۶۰۹:۳۸:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
پس دردتون این بود
ناشناس۵۳۱۰۵۸۰۹:۳۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
خب خدا رو شکر که این مشکل هم با افزایش ۲۵ درصدی قیمت خودرو و خالی تر کردن جیب مردم توسط مافیای وطنی حل شد ! خب مشکل بعدی چی بود ؟ گرونی میوه،، برنج، روغن ،........ پوشک بچه ؟
ناشناس۵۳۱۴۹۷۱۲:۲۳:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ما هم خوشحال... ساکت
ناشناس۵۳۱۰۷۱۰۹:۴۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
احسنت به سازمان حمایت از مصرف کننده که به محض اینکه عهده دار این مسئولیت شد از مصرف کننده حمایت ویژه کرد و قیمتارو فقط 20 تا 25 درصد افزایش داد سپاس از این همه لطف و عنایت را نمیتوان به جا رساند
ناشناس۵۳۱۰۷۹۰۹:۵۱:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مملکت به دست غارت گران افتاده است مردانگی وشرم وحیا را یکسر بلعیده اند ای خدا صاحب رابفرست
ناشناس۵۳۱۰۸۳۰۹:۵۳:۵۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مسلمان نیست هرکس که خودرو بخرد از این قوطی کبریت سازهای آدمکش
س.علی۵۳۱۰۸۷۰۹:۵۷:۵۸ ۱۳۹۷/۶/۱۴
۲۵درصد کم نیست؟۷۵درصد اضافه کنین و خیرش رو ببینین
رضا۵۳۱۱۹۷۱۰:۵۳:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
برادر در قید 25 درصد نباش اگر پشت گوشت را دیدی پراید زیر 40 میلیون را خواهی دید.وقتی قیمت مواد اولیه 2/5 برابر شده چطور می شود خودرو فقط 25 درصد گران شود؟صرفنظر از خوب و بد خودرو سازان هم ایشان بنگاه اقتصادی هستند و مسئول پر یا خالی بودن جیب مردم نیستند و برای آن باید به جای دیگری شکوه برد.
ناشناس۵۳۱۰۹۱۱۰:۰۱:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
همیشه بیچاره هایی که پول خرید خوردو خوب رو ندارن باید بار گرانی ها رو تحمل کنن. خدا نگذره از سر این مسئولین
شهر سکوت۵۳۱۰۹۴۱۰:۰۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کلا کار این دولت با افزایش قیمت راه میوفته ! واقعا باعث تاسفه
ناشناس۵۳۱۰۹۸۱۰:۰۴:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بیچاره مردم: که هم از دولت ضربه می خورند هم از مجلس ضربه می خورند هم از دلال ضربه می خورند هم از همدیگر ضربه می خورند ....
ناشناس۵۳۱۰۹۹۱۰:۰۴:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
زحمت کشیدید.
ناشناس۵۳۱۱۰۵۱۰:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با تورم 9.7 درصد جوره! آفرین با همین فرمون ملت بدبخت رو به خاک سیاه بنشونید!
حرف حقد۵۳۱۱۰۸۱۰:۰۸:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر خواب نیستید توجه کنید خودرو زیر ۴۵ میلیون گران میشه و بالآی ان تغییر نمی کند وای بر این مردم با چنین مدیرانی که ضریب هوشی انها از .... کمتر است
ناشناس۵۳۱۱۱۷۱۰:۱۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وقتی همه چیز دربازه حداقل 30درصدتا 50درصد گران شده چرا حقوق کارگران وکارمندان وبازنشستگان و حقوق بگیران متناسب با این افزایشها ترمیم نشود قدرت خرید به شدت افت کرده است ....درفکرچاره ای باشید.
رضا۵۳۱۲۰۸۱۰:۵۸:۴۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
برادر در اقتصاد رقابتی نرخ هر چیز از جمله دستمزد را عرضه و تقاضا تعیین می کند شما حاضری در کنار کالاهایی که با مکانیزم عرضه و تقاضا کشف قیمت می شوند راجع به دستمزد هم این مکانیزم صورت گیرد؟مثلا یک بنگاه بگوید 50 نیروی کار می خواهم و کسانی را می گیرم که تقاضای کمترین دستمزد را داشته باشند خوب فکر می کنی نتیجه چه باشد و در همین شرایط گرانی دستمزد چه رقمی کشف قیمت می شود؟
همراه۵۳۱۶۰۹۱۳:۰۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
دلواپس نباش! ممکنه همین امسال هم اینطور بشه! منتها از جیب خودت. همانطوریکه پول سپرده گذاران صندوق های اعتباری را از جیب مردم پرداخت کردند و مزه اش الان داریم یواش یواش میاد زیر زبونمون!!!
ناشناس۵۳۱۱۲۸۱۰:۱۹:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
بر چه مبنایی این افزایش قیمت اعمال می شود؟ تورم برای کارمند و کار گر و بدبخت و بیچاره ها 10 درصد است. اما در بازار از 100 درصد هم بیشتر است. دولت ناتوان از هر نوع کنترل و مدیریتی است و بازار دست یک عده دلال و مفسد می چرخد. دولت دیگر چه بلایی مانده سر مردم بیاورد؟ اما از حق نگذریم: این حق مردمی است که با انتخاب نادرست کشور را به این روز انداخته اند و به همه مردم ایران ظلم کرده اند. بچشید نتیجه این ظلم بزرگ را!!
ناشناس۵۳۱۱۲۹۱۰:۲۰:۳۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
لَعنَتُ اللهَ عَلَی القَومِ الظّالِمین
حمید۵۳۱۱۴۵۱۰:۲۸:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
سازمان حمایت از کی؟ بهتره اسمشو عوض کنین بزارین سازمان استثمار مصرف کننده
محمد۵۳۱۱۵۶۱۰:۳۶:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چه میکنه استیضاح وزیر صنعت !!! خودرو فراوان شد ، اوضاع گل وبلبل شد !!! یه کم دیگه حلقه استیضاح را تنگ تر می کردند قیمت خودرو 25% کاهش پیدا می کرد نه افزایش !!!
علی۵۳۱۲۱۲۱۱:۰۱:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ثنار بده آش به همین خیال باش قیمت خودرو مانند همه کالاها حداقل 2 برابر سال قبل خواهد بود اگر پراید 30 میلیونی پیدا کردی برو بخر چون باید به خواب ببینی
ناشناس۵۳۱۵۲۱۱۲:۳۳:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
مشکل این است که متاسفانه نمایندگان نماینده مردم نیستند
ناشناس۵۳۱۱۷۵۱۰:۴۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
به به من چقدر خوشبختم !!!
بهنام۵۳۱۱۹۴۱۰:۵۲:۵۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اینا خائنین به خاک و ثروت مملکت هستن و فقط میخوان بار خودشون ببندن برن. هر کی ماشین بخره خیانت به خانوادش و مردم کرده. نخرید شمارو به قران قسم نخرید.
ناشناس۵۳۱۱۹۶۱۰:۵۳:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
۴۵ میلیون که پرایده از پراید ارزون تر چی داریم
مهام از اورمیه۵۳۱۲۰۶۱۰:۵۷:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
با گرانی ساختگی مرگ را نشانمان می دهند تا به تب راضی شویم...با این حساب یعنی پراید 22میلیونی 28میلیون ایا واقعا ارزش خریدن دارد...شعور ملت را دستکم نگیرید..
ناشناس۵۳۱۲۲۰۱۱:۰۵:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر قرار باشه دلار 14000تومن بشه این افزایش 25درصدی هم باز فاصله قیمت کارخانه تا بازاررو پر نمی کنه.اگر قیمت پراید رو 5000دلار هم حساب کنیم با احتساب دلار 12000تومنی باید بشه 60میلیون تومن.مطمین باشین این افزایش قیمتها هم توسط دلال ها پیش خور میشه .امروز جلو نمایندگی سایپا مردم صف بسته بودند برای پیش فروشی که معلوم نیست زمان تحویلش کی هست.واقعیت این دلار 12000تومنی فقر ونداری ما ایرانیها هست وبس البته یک عده که دارند هرروز پولدارتر میشن.
ناشناس۵۳۱۲۵۳۱۱:۱۳:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
وقتی برای 16 هزار ماشین ،500هزار نفر به سایت مراجعه میکنن.25% که چیزی نیست، باید 100% اضافه کنن!! لعنت خدا بر ظالمین
فرهاد۵۳۱۲۶۲۱۱:۱۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هموطن سلام ، لطفاً خرید خودروهای داخلی و خارجی را تحریم کنیم و نخریم. با سپاس به شما هموطن
ناشناس۵۳۱۲۷۳۱۱:۲۳:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ما رکورد زدیم
مصطفی۵۳۱۴۰۱۱۱:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کاملا تصادفی رفع مشکل قطعه مصادف شده با مجوز افزایش قیمت، چه جالب
ناشناس۵۳۱۴۲۰۱۲:۰۳:۱۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کدام شرکت خودروسازی در دنیا میشناسید که در مدت چند ثانیه میلیاردها تومان به حسابش واریز شود ؟ در سایت شرکت سایپا توصیه هایی برای ثبت نام خودرو شده که انگار مسابقه دو 100 متر جهان رو میخواد برگزار کنه .!!!!!
ناشناس۵۳۱۴۵۵۱۲:۱۳:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
الملک یبقی مع الکفر و لایبقی مع الظلم. تنها چیزی که برای شما اهمیت نداره جان مردم است. لعنت الله علی القوم الظالمین
ناشناس۵۳۱۴۷۱۱۲:۱۵:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
الان این آقای .... خواسته تو این وضعیت اسفناک اقتصادی خبر خوب به مردم بده!!!!؟ آقایان اعضای محترم شورای نگهبان ، شما رو به آخرتتون قسم میدم بیشتر در مورد کاندیدا ها دقت کنید. هر تصمیمی که آقایان دولت مرد و مجلسیان ...مردم میگیرند ... خیلی مراقب..باشید. این چوبی که مردم میخورند حاصل....
ناشناس۵۳۱۵۱۸۱۲:۳۲:۰۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تورم هنوز 10درصده؟
ناشناس۵۳۱۸۱۵۱۳:۵۵:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تک رقمیه
ناشناس۵۳۱۵۲۴۱۲:۳۵:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
نماینده خودروسازها بوده نه نماینده مردم یکی نیست به اینها بگه چطور تا قیمت افزایش پیدا می کنه قطعات پیدا میشه خدا از دست این مسئولین بی عرضه کی خلاص می شیم
ناشناس۵۳۱۵۳۴۱۲:۳۷:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
باهمین افزایش ۲۵درصدی هم خودرو گیرنمی یاد سایت فروش سایپادرعرض یک دقیقه تکمیل شدسپرده هابایدبرگردندبه بانک وگرنه این نقدینگی سرگردان بلایی سرمملکت بیاره که هیچکس پیشبینی نمیکنه رئیس بانک مرکزی داره اشتباه می کنه الان موقع سیاست کاهش سودبانکی نیست چون ترس ازتحریم مردم روگمراه کرده قیمت دلارپس ازفرمایشات ایشون تائیداین ادعاست
ناشناس۵۳۱۶۴۸۱۳:۱۸:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
عجب حمایتی از مصرف کننده صورت گرفته دستتون درد نکنه ملت هم به موقع از شما حمایت خواهند کرد انشالله انتخابات بعدی خواهید دید
ناشناس۵۳۱۶۵۵۱۳:۲۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هر بلایی سر این ملت بیاید حقشون هست
محمد رضا۵۳۱۶۶۵۱۳:۲۳:۴۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اینم دستمزد دولت آقای روحانی به 23.5 میلیون نفری که با جان و دل برای ایجاد تحول و آسایش بیشتر به ایشان رای دادند . البته تا 1400 هنوز خیلی راهه و انشاءالله آسایش بیشتری نسیب ما ملت ایران خواهد شد .
کامران111111۵۳۱۷۰۸۱۳:۳۳:۱۷ ۱۳۹۷/۶/۱۴
ایشالا خدا از ریشه این خودروسازها رو در بیار ه که دارن خون مردم رو میمکن
ناشناس۵۳۱۷۳۰۱۳:۳۸:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
چرا حقوق ها را قطره چکانی افزایش می دهند ولی افزایش قیمت خودرو را دقیق به بالاترین رقم افزایش می دهند
ناشناس۵۳۱۷۳۶۱۳:۳۸:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۴
جناب اسماعیلی! آیا به حقوقها هم 25 درصد اصافه کرده اید؟ یعنی در بودجه افزایش 25 درصدی حقوقها تصویب کرده اید؟ تایید گرانفروشی در این موقعیت واقعا خجالت آوره.
فرهنگ۵۳۱۹۸۸۱۴:۲۳:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
یعنی خوده اینا هم به گرونی دامن میزنن
ناشناس۵۳۱۹۹۴۱۴:۲۴:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
کامنتهای بالا واقعا شگفت انگیزه.از این جهت که چقدر سطح آگاهی مردم ما پایینه!!! من متاسفانه در بخش صنعت این کشور شاغل هستم. همه هزینه ها در بخش صنعت و تولید در شش ماه اخیر سه الی چهار برابر شده.اونوقت با چه معجزه ای قیمتها ثابت بمونه؟!!! میشه یه راهکار بدین ؟
محمد۵۳۳۹۹۷۰۸:۲۹:۵۵ ۱۳۹۷/۶/۱۵
عزیزم برو سراغ بهره وری. تا کی می خوای با تکنولوژی 100 سال قبل تولید کنی.
ناشناس۵۳۱۹۹۸۱۴:۲۴:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۴
اگر سهم هر نهادی که از ساخت هر خودرو نصیبش میشود ، از بین برود قیمت خودرو با کاهش چشمگیری روبرو خواهد شد ولی افسوس که هیچیک از این نهادها راضی نخواهند شد.
ناشناس۵۳۲۳۹۲۱۵:۴۶:۲۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
غلط کردم رای دادم همین و بس
ناشناس۵۳۲۶۸۶۱۷:۰۶:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۴
تنها راه ارزان شدن قیمت خودرو، صفر کردن تعرفه گمرکی خودروهای خارجی هست هم خودرو ارزان میشه هم با تحریم مقابله شده هم مردم سوار ماشین خوب می شوند آیا مسول پاکدستی وجود دارد تا این تصمیم انقلابی را بگیرد
ناشناس۵۳۲۸۰۷۱۷:۴۹:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۴
هم وطن عیزیز چرا میخرین ، بخدا اگه نخرین به التماس می افتن
مجيد۵۳۲۸۸۱۱۸:۱۵:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۴
علا برکت الله
ناشناس۵۳۲۹۶۳۱۸:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۶/۱۴
لطفا پس کف حقوق بخور نمیر وزارت کاری و دستمزد اساتید حق التدریس را هم که سالی 10% زیاد میشود 25% افزایش دهید تا از گشنگی نمیرند! علی برکت الله
ناشناس۵۳۳۳۳۱۲۱:۵۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۴
این همون شیب ملایمه!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین