فرمانده نیروی انتظامی: توهین و بی احترامی به ماموران پلیس را بر نمی‌تابیم

گروه اجتماعی الف،   3970613126 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

فرمانده ناجا گفت: به هیچ عنوان توهین و بی احترامی به ماموران پلیس را بر نمی تابیم و در مواجهه با چنین رفتار و رویکردهایی با جدیت و قانونی برخورد می کنیم.

به گزارش فارس، سردارحسین اشتری فرمانده ناجا در گردهمایی سراسری فرماندهان، روسا و معاونان ناجا با تبریک عیدسعید غدیرخم و خیر مقدم به وزیرکشور، همه فرماندهان و معاونان ارشد نیروی انتظامی، اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، مروری بر عملکرد ماه‌های گذشته، ارتقاء آمادگی ها برای اجرای ماموریت ها در نیمه دوم سال و موضوعات صیانتی کارکنان است.

وی افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته در ماه های آینده باید آمادگی های خود را ارتقاء داده تا بتوانیم ماموریت ها را به نحو احسن اجرا کنیم.

فرمانده ناجا با اشاره به شرفیابی فرماندهان نیروهای مسلح به محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، گفت: معظم له در این دیدار فرمودند اولویت های خود را در اول هر سال مشخص و برای هر کدام مسئولی انتخاب کنید که اهداف آنها را پیگیری کند؛ برهمین اساس اولویت های خود را در سال 97 مشخص و در شرفیابی خدمت ایشان مجدد این اولویت ها را قرائت کردیم که مورد تایید معظم له قرار گرفت.

این مقام عالی انتظامی کشور افزود: اشراف اطلاعاتی با تاکید بر پیچیدگی و مدیریت بر موضوعات، ارتقاء توان عملیاتی در حوزه‌های ماموریتی از جمله مرزبانی، یگان ویژه و انتظامی، ارتقاء کمی و کیفی و تحول در ماموریت‌ها، تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، مقابله با آسیب‌ها با تاکید بر مفاسد اخلاقی، کاهش تلفات جاده ای و مسئول سازی سازمان ها و... از جمله اولویت‌های نیروی انتظامی در سال جاری به شمار می آید.

سردار اشتری گفت:این اولویت ها از شروع سال، مد نظر مسئولان و فرماندهان قرار گرفت و با آمادگی کامل این ماموریت ها را به انجام رسانده ایم.

وی به برگزاری جلسات در شورای امنیت کشور اشاره و تصریح کرد: بررسی حوادث از دی ماه سال گذشته تاکنون نشان می دهد در این مدت نیروی انتظامی بار مضاعفی متحمل شده به طوری که بخش عمده توان و ظرفیت خود را معطوف به این حوادث کرده ایم.

فرمانده ناجا قدردانی و تشکر وزیر کشور از نیروی انتظامی را موید سنگینی بار مسئولیت این نیرو عنوان کرد و گفت: امیدواریم با ارتقاء توان عملیاتی و البته افزایش حمایت ها از سوی وزیر محترم کشور و دولت بتوانیم به نحو مطلوب با حوادث احتمالی مقابله کنیم.

وی بررسی موضوعات صیانتی در نیرو را از جمله دیگر اهداف این همایش عنوان کرد و اظهار داشت: بحمدالله با اقدامات خوبی که در قرارگاه صیانت انجام شده پیشرفت خوبی در این زمینه صورت گرفته و آسیب ها شناسایی شده است.

این مقام عالی انتظامی کشور مجموعه ناجا را دارای اقتدار، هوشمندی و آماده اجرای ماموریت ها دانست و گفت: البته باید حمایت های لازم از سوی دولت و سایر سازمان ها از این نیرو برای ارتقاء توان عملیاتی صورت پذیرد.

سردار اشتری اظهار داشت: امروز شاهد هجمه و فضاسازی هدفمند علیه نیروی انتظامی هستیم که این هجمه ها بیانگر حرکت و عملکرد پلیس در مسیر صحیح است.

وی با اشاره به تنوع وگستردگی ماموریت های نیروی انتظامی، افزود: پلیس در جای جای کشور از نقطه صفر مرزی تا دل شهرها و روستاها مشغول خدمتگزاری و انجام وظیفه است؛خوشبختانه به لطف الهی و استعانت از رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا شاهد اقتدار و آمادگی حداکثری پلیس در حوادث و شرایط مختلف هستیم که البته باید توان عملیاتی و آمادگی خود را ارتقاء دهیم.

سردار اشتری ادامه داد: دشمن به دنبال القاء و تزریق ناامیدی و ناامن جلوه دادن کشور است و باید در مقابل توطئه و دسیسه چینی آنها هوشیار باشیم.

وی بر لزوم اتخاذ رویکردهای پیشدستانه و پیشگیرانه توام با هوشیاری در مواجهه با حوادث تاکید کرد و گفت: آموزش، روزآمدی در تجهیزات در کنار نیروی انسانی با انگیزه و کارآمد، موثر و راهگشا است.

سردار اشتری در ادامه خطاب به فرماندهان، روسا و معاونان ناجا، تاکید کرد: با آحاد کارکنان در تعامل و ارتباط باشید، درد دلها را بشنوید و تعامل و رفتار پدرانه، دلسوزانه و حمایتگرانه با کارکنان داشته باشید.

عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: توکل، ایمان، روحیه معنوی، اعتقاد و التزام به اسلام و انقلاب از شاخصه های بارز فرماندهان و کارکنان ناجا است، باید سرمایه ارزشمند انسانی را قدر بدانیم و برای ارتقاء روحیه کارکنان تلاش و برنامه ریزی کنیم.

وی بیان کرد: در راستای ارتقاء روحیه کارکنان به دنبال بهبود وضعیت معیشتی این عزیزان هستیم و البته در این راستا گام های مطلوبی برداشته شده و این اقدامات با قوت ادامه دارد، همچنین مطالبات کارکنان در پروژه های عطر گل یاس و... تا پایان امسال پرداخت می شود.

سردار اشتری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اقدام برخی در هتک حرمت به پلیس، عنوان کرد: به هیچ عنوان توهین و بی احترامی به ماموران پلیس را بر نمی تابیم و در مواجهه با چنین رفتار و رویکردهایی با جدیت و قانونی برخورد می کنیم.

وی با اشاره به اتفاق اخیری که در محور شیراز – کازرون افتاد و منجر به هتک حرمت مامور پلیس شد، عنوان کرد: در این خصوص نیز تعرض کنندگان و ضاربان پلیس شناسایی و دستگیر شدند و موضوع به جد از طریق مراجع قانونی و قضائی پیگیری می شود.

فرمانده نیروی انتظامی عنوان کرد: پیگیری چنین مواردی موجب دلگرمی کارکنان و مردم می شود و در کنار این مهم برای تعرض کنندگان نیز درس عبرتی خواهد بود .

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۲۸۷۲۸۱۲:۲۳:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مردم هم به هیچ عنوان توهین و بی احترامی به خودشان را بر نمی تابند و در مواجهه با چنین رفتار و رویکردهایی با جدیت و قانونی برخورد می کنیم . فقط ی مشکل هست!! شکایت پلیس را پیش پلیس نمی شه برد. لطفا سازمانی بی طرف پی گیر ماجرا ها باشد
ناشناس۵۲۸۸۶۳۱۲:۵۵:۱۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بی احترامی پلیس به مردم را چطور؟
ناشناس۵۲۸۹۳۱۱۳:۰۵:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ما مردم هم توهین به مردم را بر نمیتابیم. بخصوص 4 برابر شدن دلار و توهین به شعور مردم
ناشناس۵۲۸۹۵۷۱۳:۱۲:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برعکسش را چی؟ ضرب و شتم مردم...
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین