خودسوزی روبروی شهرداری تهران + عکس و فیلم

گروه حوادث الف،   3970613062 ۶۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

امروز صبح یک مرد خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید.

به گزارش ایسنا، صبح امروز یک مرد در حالی که دو فرزند و همکارش نیز همراه وی بودند خودش را جلوی شهرداری تهران به آتش کشید.

وی که پیش از آتش زدن خود خیابان را بسته و فریاد می‌کشید، بدون توجه به فریادهای مردم و پلیس خود را آتش زد. او قصد داشت خانواده و فرزندش را هم بسوزاند که با مداخله مردم آنها جان سالم به در بردند.

این مرد مغازه‌ای در منطقه ۲ تهران داشت و شهرداری اقدام به پلمب آن کرده بود در خواست رسیدگی به مشکلاتش را داشت که در پی بی توجهی به درخواست‌هایش خود را به آتش کشید.

با حضور عوامل اورژانس در محل، این فرد به بیمارستان منتقل شد.

**

آخرین وضعیت مصدوم و جزییات حادثه 

فارس نوشت: مرد ۴۵ ساله‌ای که صبح امروز مقابل ساختمان شهرداری تهران اقدام به خودسوزی کرده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان سوختگی شهید مطهری انتقال یافت. 

یکی از مسئولین بیمارستان در ارتباط با آخرین وضعیت جسمانی این بیمار اظهار داشت: فرد ۴۵ ساله دچار ۵۰ تا ۶۰ درصد سوختگی شده و در ICU بیمارستان بستری است و وضعیت مناسبی ندارد. 

وی افزود: اقدامات لازم درمانی جهت نجات جان این حادثه دیده در حال انجام است و به زودی خبرهای تکمیلی در این زمینه اعلام می‌شود. 

گفتنی‌است تنها همراه این بیمار برادر آن بوده که در یکی از کلانتری‌های پایتخت حضور یافته تا به سوالات ماموران نیروی انتظامی درمورد چگونگی و علت وقوع این حادثه پاسخ دهد؛  همچنین اکنون هیچ همراه دیگری در بیمارستان جهت بررسی وضعیت این فرد حضور ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۲۸۱۰۷۰۹:۳۷:۵۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
با شرایط موجود در کشورباید شاهد افزایش خود سوزی های بیشتری باشیم چرا که تحمل انسان هم حدی دارد
ناشناس۵۲۸۱۷۰۰۹:۵۸:۳۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
چرا خودمان را بسوزانیم؟؟! مقصر باید آتیش بگیره. الان مثلا به کی برخورد؟!
ناشناس۵۲۸۳۵۶۱۰:۴۳:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مطمئنی تو ایران زندگی میکنی!
ناشناس۵۲۸۷۸۹۱۲:۴۰:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
گور بابای مال دنیا. تنت سلامت. طرف یک مغازه داشته منطقه 2. آخه چرا خودش را آتش زده؟! عقل هم خوب چیزیه.
ناشناس۵۲۹۷۰۰۱۶:۰۳:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شکم زن و بچه با شعار سیر نمیشه .
ناشناس۵۲۸۳۷۲۱۰:۴۷:۴۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
در تونس برای اولین بار بود ولی در ایران صدها خودسوزی شده ومردم هم عادت کردن واهمیتی برایشان ندارد
ناشناس۵۲۹۱۸۶۱۴:۰۰:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
صدها مورد خودسوزی چیه-- شما یه زحمت بکش یه سری به پزشک قانونی ایلام بزن تا حساب کار دستتون بیاد. خود من از بچگی تا الان بیش از 10 مورد رو عینه با چشای خودم دیدم: از همسایه و هم محله ای و اقوام و آشنایان بگیر تا مردم سایر نقاط ایلام. از اون موقع تا الان هم خود من به عنوان دانشجوی دکتری از هزاران مشکل روحی و روانی رنج میبرم به نحوی که تا الان یه شب نشده سرم رو رو بالش بذارم و یه شب مثل بچه ی آدم بدون کابوس از خواب نپرم.
ناشناس۵۳۰۱۶۷۱۸:۴۲:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خدا خودت رحم کن
ناشناس۵۲۸۵۴۵۱۱:۳۷:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کاملا موافقم باید مسئولین این شرایط سوزانده بشن نه مردم بی گناه
ناشناس۵۲۹۵۴۶۱۵:۳۰:۱۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مسئولی که بدون کارنامه که چه عرض کنم با کارنامه پر از خطا و خسارت با تکرار یک بد کارنامه دیگر انتخاب شود هرگز نباید سوزانده شود باید مردمی سوزانده شوند که به این بی کارنامه ها رای دادن .
ناشناس۵۳۰۴۰۵۲۱:۲۲:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
وقتی با فوق لیسانس بیکار شده ای و ۱۰ ماه هیچ پولی دریافت نکردی و دختر ده ساله داری و پوشک از بیست تومان شده هشتاد تومن و شیرخشک ضد آلرژی گیر نمیاد و ذخایر پولی تو رو به اتمام است و همسرت افسرده شده و با صبوری چیزی نمی گوید و از مهر اجازه ها افزایش میابد و ... راه حل آخر چیست؟ صبر هر انسانی روزی سر ریز می شود. من با عنایت به خدا هنوز صابر و شاکرم اما این صبر اندازه ای دارد.
محمد۵۲۸۲۵۷۱۰:۱۶:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
شرایط کشور هر طوری بشه من سعی میکنم پیروز و موفق باشم
ناشناس۵۲۹۹۶۶۱۷:۱۵:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
رمز عقب ماندگی جوامعی مثل ما
ناشناس۵۲۸۲۶۹۱۰:۱۹:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فکر می کنی برای کدوم یکی از مسئولین اهمیت داره؟
ناشناس۵۲۸۴۰۴۱۰:۵۶:۳۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
به موقعش میفهمی ، صبر کن .
ناشناس۵۲۸۹۸۲۱۳:۱۶:۳۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
علت و ریشه این اتفاقات (( که از سرخوردگی شدید و ناامیدی کامل منتهی به رفتارجنون آمیز اینچنینی میشه )) ثابت شده که برای هیچیک از مسئولین پوست کلفت سر سوزنی اهمیت نداره وگرنه تکرار نمیشد
نوید۵۲۸۵۳۰۱۱:۳۳:۳۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اگر بدونید شهرداری بابت حق تجاری چه مبالغی رو از مغازه دار طلب میکنه و چه جریمه ها و حق پارکینگ هایی می خواهد!!!!!!!!!!!!!!!!!! یکی به شهرداری و دارایی و اصناف و... بگه کسبه قاچاقچی و جنایت کار نیستند !!!!!!!!!!!
ناشناس۵۲۸۷۰۸۱۲:۱۹:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
عاقبت ملت در اثر بی غیرتی مسئولان فاجعه بار است.
ناشناس۵۳۰۵۳۳۲۲:۳۷:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اگه ...بود با بیل خاموشش می کردند در سه سوت اونوقت سوختگی میشد1 درصد شکستگی 99 درصد
ناشناس۵۲۸۱۸۳۱۰:۰۱:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
وقتی نان یکی آجر شده میخواهید طرف چیکار کنه پلمپ کردن راهکار نیست باید به طرف امکان فراهم بشه مشکل مغازش حل بشه نه که نون مردم رو تو این وضعیت وحشتناک اقتصادی آجر کنن مردم هزار تا بدبختی دارن چک پاس نشده دارن بدهکارن چرا بعضی مسئولین متوجه نیستند
ناشناس۵۲۸۲۰۸۱۰:۰۵:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ملت واقعا به لبشان رسیده روحانی هم هنوز وعده وعید دروغ میده
ناشناس۵۲۹۲۱۳۱۴:۰۶:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
وقتی تو کشتی نشستی که 24 میلیون میخ دستشونه و دارن کشتی رو سوراخ میکنن نهایتا تو هم غرق میشی دنبال بیحجابی..... بودید دنبال سلبریتی رقاصی عرق خوری کنسرت بودید مشکلتون حل شد حالا ماهم با شما غرق میشیم به عقب برنمیگردید تکرار میکنیم
ناشناس۵۲۸۲۲۸۱۰:۰۹:۴۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خدا رحمتش کنه اشتباه بزرگی کرد
ناشناس۵۲۹۵۲۰۱۵:۲۴:۲۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
واقعا کارد ب استخانش رسیده
ناشناس۵۲۸۲۳۲۱۰:۱۱:۳۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
تو تونس یک خودسوزی شده جهان را تکان داد اینجا هر روز شاهد موارد مشابه هستیم هیچ کس هم ککش نمی گزه
ناشناس۵۲۸۳۵۴۱۰:۴۲:۴۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اتفاقا از پس لرزه های همون آتش سوزی است که الان یک کشور ویران دارند که کشتی کشتی پناهنده میشن برای رفتن به اروپا و همونطور دستجمعی هم غرق میشن عقل باید باشه مردم شعور دارن که تکانه ها را زیاد نمی کنن به طبل بی ثباتی نکوب
ناشناس۵۲۹۳۸۷۱۴:۵۳:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
برو عمو جان
ناشناس۵۲۹۶۳۹۱۵:۴۷:۵۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نخیر. تونس نیست که پناهنده به اروپا میفرسته. عمدتا مردم آفریقای سیاهند که از طریق لیبی بی در و پیکر با عبور از دریا دارن میریزن تو ایتالیا عمدتا. اتفاقا تونس خیلی هم با ثبات و سرپاست!
کیان۵۲۸۳۶۹۱۰:۴۷:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اگه لازم باشه مردم ایران آبشش درمیارن میرن تو دریا زندگی میکنن . یعنی جون سخت تر از این ایرانی ها هیچ جای دنیا نیست
ناشناس۵۲۹۱۷۵۱۳:۵۷:۰۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اینجا سطح بهداشت بالاست و کک ریشه کن شده است .
ناشناس۵۲۸۲۷۲۱۰:۲۱:۰۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
متاسفانه مشکلات اقتصادی و تحریم ها یک طرف اظهار نظر های غیر مسئولانه و تنش آفرین در بازار که باعث صلب اعتماد عمومی از طرح های دولت و نظام می شود( که البته انشاالله از روی ندانستن است!!!) برخی نمایندگان مجلس و مسئولان یک طرف!!! مانند صحبت های اخیر رییس جدید بانک مرکزی که البته ذاتا صحیح بود اما بدون توجه به بازار ملتهب کنونی ایراد شد! و یا حتی مطرح کردن ! طرح برخی نمایندگان مبنی بر مالیات بستن بر سکه های فروخته شده به قیمت قطعی توسط بانک مرکزی و یا عدم تحویل آن ها که اولین نتیجه ی آن ایجاد تنش روز افزون در بازار ملتهب سکه و دومین نتیجه ی آن صلب اعتماد عمومی از طرح های دولت است و دوباره اگر دولت طرحی اقتصادی بدهد برای جمع آوری نقدینگی چه کسی اعتماد می کند و سرمایه ی خود را در اختیارش قرار می دهد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ سیاسیون عزیز دقت کنند که اجرا کردن طرح هایی از این دست که هیچ ! حتی مطرح شدن امثال این طرح ها همانطور که تا امروز دیده اید به واسطه ایجاد تنش در بازار باعث وخیم تر شدن اوضاع اقتصادی کل ملت ایران است!
رضا۵۲۸۲۸۰۱۰:۲۲:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
در کمتر از یکسال مسکن بیش از 50% گران شده صدای خرد شدن استخوان مردم بدجوری بلند است همینطور صدای شکستن اعتماد ...
ناشناس۵۲۹۰۷۲۱۳:۳۱:۲۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مسکن در تهران دو برابر شده برادر، 50 درصدی که به شما میگن مث تورم 9 درصده
ناشناس۵۲۸۲۸۶۱۰:۲۴:۱۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خدایا داد مظلوم و از ظالم بگیر
علی۵۳۰۴۱۱۲۱:۲۵:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
.. خدا عقل داده و بازو داده و همت کنید ..
متاسفم۵۲۸۴۷۸۱۱:۱۹:۰۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
متاسفم
ناشناس۵۲۸۴۸۷۱۱:۲۱:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
رقص قدرت ◀ بر شانه های ملت با باجگیری و سرکیسه کردن مردم؟
مهران۵۲۸۶۰۰۱۱:۴۹:۵۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
یه سوال احتمالا جهانگیری که برای سیلی خوردن یه خانم در شمال کشور به قالیباف که شهردار تهران بود و هیچ ربطی بهش نداشت گیر میداد در این مورد که شورای شهر و شهردار تهران از دوستانشون هستند نظری ندارند؟
ناشناس۵۲۸۶۳۷۱۱:۵۹:۲۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
حالا هی وزیر استیضاح کنین :| بابا بگیرین خود روحانی رو استیضاح کنین خلاص..
ناشناس۵۲۸۶۵۲۱۲:۰۲:۴۸ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خیلی بی عقل بوده باید مسببین را اتش می زد
ناشناس۵۲۸۷۱۷۱۲:۲۱:۱۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ای کسی که فیلمشو گرفتی وااااای بر تو که به بدبختی و سوخته شدن یک انسان نگاه کردی و کاری جز فیلم نکردی
علی۵۲۸۷۲۱۱۲:۲۲:۳۳ ۱۳۹۷/۶/۱۳
سلام اینروزها که مردم از فشار اقتصادی توسط از خدابی خبران سود جو و احتکارگر و رانت خواران ارزی و سکه در رنج هستند بعضی از مدیران واقعا به هیچ وجه بدرد لای جرز نمی خورند تا مردم را بیشتر اذیت نکنند گاهی مواقع لازم هست از برخی تخلفات ناچیز افراد گذشت یا درفضایی صمیمانه و همراه با رافت مشکلات را حل کرد متاسفانه دانه درشتها رها شده ویقه مردم کوچه و بازار و کسبه خرده پا را میگیرند مسئولین شهرداری و ادارات باید دوره روانشناسی را طی کنند
ناشناس۵۲۸۷۲۹۱۲:۲۳:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
....... که مسول این اقتصاد خراب است بایستی جوابگوی همسر و بچه های این شخص باشد فقر تا بکجا؟
ناشناس۵۲۸۸۵۸۱۲:۵۳:۵۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
مردم بیچاره
ناشناس۵۲۸۹۴۷۱۳:۰۹:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
حالا مردم بیشتر مفهوم ;گازانبر و ;حقوقدان; و ;سرهنگ و لفّاظی را می فهمند که یک مدیر کارآمد 5-12 کار کن را با این بی‌خیال‌ها تعویض کردند.
ناشناس۵۲۹۲۲۲۱۴:۰۸:۲۱ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فقط میشه گفت: یا خدا خودت به دادمون برس توی این... واقعا; چه خبره. هیچ مسئولی هم کما فی سابق اصلا; ککش نمیگذه. این همتی با قطع ارز دانشجویی و حرفهایی که درباره ی ارز و ناموس بانک مرکزی زد مردم رو داره به خاک سیاه مینشونه. آقای کلید ساز هم که قسم جلاله میخوره و میفرماید که ;والله ما هیچ بحرانی نداریم
ناشناس۵۲۹۵۴۳۱۵:۲۹:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
واقعا یکی نبوده نزاره این کارکنه مردم چرااینجوربیخیال هم وطن خودشون هستن
ناشناس۵۲۹۵۷۲۱۵:۳۵:۰۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
کاشکی من هم میتوانستم بخاطر بیکار شدنم توسط آقای ربیعی جلوی وزارت کار خودسوزی می کردم توی این شرایط اقتصادی دفاتر مرکزی شرکتها شستا رو تعطیل می کنند.
ناشناس۵۲۹۶۳۱۱۵:۴۶:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بسمه تعالی همچون فرزندان بیعار ولوسی شده ایم که سال ها سر سفره پدر نشسته و پدر هم از حلال وحرام با نقد ونسیه شکممان را پرکرده است بدون ان که از او بپرسیم که چگونه واز چه راهی خورد و خوراکمان را تهیه می کند و درخانه نشسته چشم و گوش خود را به شبکه های بیگانه سپردیم بدون انکه بیاندیشیم اسباب اسایش ما چگونه فراهم شده است اری سال هاست که دولت مردان ما با فروش نفت و گاز و هرانچه در این خانه بود و می شد فروخت هزینه های اداره کشور را فراهم کرده اند بدون اینکه به مردم حساب پس بدهند که انچه به عنوان یارانه نقدی وغیر نقدی پخش و پلا می کنند از کجا اورده اند وچون اسباب عیش فراهم بود و ما هم از این سفره بخور بخور بهرمند بودیم حرف و حدیثی هم نداشتیم اما حالا که دولت از تامین خرجی برنیامده ومی خواهد کمی از تکلیف را بر دوشمان بگذارد داد و فریادمان برمی اید در حالیکه باید ان وقتی به حسابمان یارانه نقدی واریز می شد داد مان بلند میشد که چرا با بیت المال غیر مسئولانه رفتار می کنیم ؟ والسلام
ناشناس۵۲۹۶۷۲۱۵:۵۷:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اسلاحتلبا کشور رو به لبه پرتگاه بردن
valor۵۲۹۹۷۹۱۷:۱۹:۳۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
حالا اگه قالیباف شهردار بود تمام سیلیبریتی ها عزای عمومی اعلام می کردند. روزنامه های زنجیره ای هم قالیباف استعفا تیتر می زدند.
ناشناس۵۳۰۳۶۳۲۱:۰۵:۰۴ ۱۳۹۷/۶/۱۳
نیست دوران طلایی احمدی نژاد گل و بلبل بود
ناشناس۵۳۰۳۶۶۲۱:۰۵:۴۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
فقط دولت نیست مجلس قوه قضاییه و ... باید پایخگو باشن
ناشناس۵۳۰۴۱۸۲۱:۲۷:۴۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
دو جناح چندین ساله نوبتی این بلا و بدبختی را به سر مردم و کشور اوردند و هرکدام سهم خودشون را دارند و به موقعش باید جوابگو باشند .
ناشناس۵۲۹۷۸۴۱۶:۱۷:۳۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
یکی از آشنایان من بعد از ۶۰ سال کار و فعالیت بعلت مالیات سنگین و بی حساب و کتاب امور مالیاتی چهار سال پیامی واحدش در یکی از پاساژهای کوچه .........به تعطیلی کشیده شده هیچ کس در این اوضاع گرانی و آبروداری هم به فریادش نمی رسه شاید دستی در کار باشه که بخواهند با ایجاد نارضایتی از انقلاب انتقام بگیرند . خداوند بحق خون پاک شهیدان این مسئولان بی درد را از خواب غفلت بیدار کنه
نجیب۵۲۹۸۴۳۱۶:۳۴:۲۷ ۱۳۹۷/۶/۱۳
خسر الدنیا والاخره. شانس بیاره زنده بمونه و توبه کنه. کسی که خودکشی بکنه مستقیم تشریف ... یکی نبوده به این ..بگه که خیلی ها تو این کشور هیچی ندارند ولی دارند زندگیشون رو می کنند تو که یک مغازه داری دیگه چته؟
رسول۵۲۹۹۱۲۱۶:۵۷:۰۶ ۱۳۹۷/۶/۱۳
اقای جهانگیری لطفا یک نامه مثل اون نامه برای گوش بریده شده نوشتی برای ریس جمهور بنویس بگو مردم از نداری ورکود واقتصاد خراب ومالیات زیاد دارن خودسوزی میکنن- اقای مطهری موضع بگیر -کم از موضوع عدالت تو فوتبال نیست بقران-
پژمان از ژاپن۵۲۹۹۴۴۱۷:۱۰:۲۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
متاسفانه عمل کرد شهرداریها بصورتی شده که شدن یه دولت در دولت ، منظورم اینکه خودشون هم محاکمه میکنن و هم کیفر خواست میکنن و هم مجازات ، و به هیچ مرجعی هم پاسخگو نیستند، فساد تو شهرداریها سیستماتیک شده و همه ما هم میدونیم. البته انسانهایی هم هستند که صادقانه مشغول به کار هستند ، ولی در کل عمل کرد شهرداریها باعث خجالت هستش.
حامد۵۳۰۰۲۰۱۷:۳۱:۱۰ ۱۳۹۷/۶/۱۳
زوال این جامعه رو توی شعله های این آتش ببینید .مردمی که تفریحشان نظاره مرگ یک هموطنشان است چه کسی تصور میکرد روزی مملکت ما به اینجا برسد ؟! اشتباه نکنید... مرگ اجتماع و جامعه آن آغاز شده است و بدتر خواهد شد . منتظر روزهای ...
ناشناس۵۳۰۲۷۵۱۹:۴۳:۰۹ ۱۳۹۷/۶/۱۳
بسمه تعالی سردبیر محترم ...... لطفا توضیحات شهرداری را هم درج کنید. متشکرم .
ناشناس۵۳۰۴۰۷۲۱:۲۳:۲۵ ۱۳۹۷/۶/۱۳
ما انتظار زیادی نداشتیم یک وجب خاک برای کاشتن، نه کاستن
ناشناس۵۳۰۴۶۰۲۱:۵۲:۰۲ ۱۳۹۷/۶/۱۳
افغانستان کارگر میخاد متخصص خوب حقوق میدن من که رفتم ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. کمی دیر نیست؟

  9. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  10. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  11. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  12. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  18. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  19. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  20. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  21. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  22. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  23. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  24. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  25. اسراییل چه باید بکند؟ 

آخرین عناوین