شجاعی: دیر شروع کردیم اما الان وقت غصه‌خوردن نیست/ انتظارات باید از تیم ملی به جا باشد

گروه ورزشی الف،   3970612146

هافبک تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی باید زودتر کار خود را شروع می‌کرد.

به گزارش فارس، مسعود شجاعی پیش از آغاز تمرین امروز تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ما باید زودتر کار را شروع می‌کردیم و زمان را از دست دادیم. ولی باید با بازی‌های تدارکاتی خوب این دیر شروع کردن را جبران کنیم.

هافبک تیم ملی تاکید کرد: مطمئنا رقبای ایران بسیار قوی و خوب آماده مسابقات شده‌اند اما فدراسیون الان باید برنامه‌ای قوی داشته باشد که ما این مدت را جبران کنیم. الان دیگر وقت غصه خوردن نیست و باید به موفقیت فکر کنیم.

شجاعی در خصوص اینکه عملکرد تیم ملی در جام جهانی انتظارات را بالا برده است گفت: البته این موضوع انگیزه بازیکنان تیم ملی را بالاتر می‌برد ولی توقعات باید به جا و منطقی باشد.

وی در خصوص اینکه آیا به وی هم برای دعوت به تیم ملی پیامک داده شده است، گفت: من فکر نمی‌کنم این اولین بار بوده که چنین اتفاقی رخ داده بلکه قبلا هم این کار انجام شده و اسامی رسانه‌ای شده است.

هافبک تیم ملی در خصوص گروه‌بندی تیم ملی در جام ملت‌ها گفت: نمی‌توانیم از حالا بگوییم گروه سختی نداریم چون اگر این حرف را بزنیم ممکن است در صورت نتیجه نگرفتن بگویند گروه ما راحت بوده است. کار در هر شرایطی سخت است چون رقبا هم بیکار ننشسته‌اند.