چگونه بلیط هواپیما را ارزان بخریم؟

گزارش بازرگانی،   3970606137
چگونه بلیط هواپیما را ارزان بخریم؟

افزایش چشمگیر قیمت بلیط هواپیما خارجی و داخلی در هفته‌های اخیر باعث شده تا اقبال مردم به استفاده از این وسیله نقلیه کمتر شود. اما باید بدانید هنوز هم راه‌هایی برای پیدا کردن بلیط هواپیما ارزان وجود دارد و اگر کمی حوصله کنید می‌توانید با خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی با بهترین قیمت سفری ارزان‌تر را تجربه کنید.

بدون واسطه خرید کنیم

احتمالا برای شما هم سوال پیش آمده که چرا قیمت بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی در سایت‌های فروش اینترنتی بلیط اغلب ارزان‌تر از آژانس‌های مسافرتی است. ارزان‌تر بودن ارائه خدمات همیشه نشانه بی‌کیفیتی یا خدمات ضعیف نیست؛ به خصوص در مورد بلیط هواپیما خارجی و رزرو هتل خارجی، گاهی می‌تواند نشان‌دهنده حذف واسطه‌ها و ارائه بلیط هواپیما با حداقل قیمت باشد. در این حالت، هزینه اضافه به واسطه‌ها پرداخت نمی‌شود و مسافران می‌توانند با قیمت اولیه و مناسب‌تر بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی را رزرو کنند.

سفر به تمامی نقاط دنیا

معمولا وبسایت‌ها امکان خرید بلیط داخلی سایر کشورها را فراهم نمی‌کنند و اغلب باید بلیط‌تان از مبدا ایران یا به مقصد ایران باشد. اما با مراجعه به برخی سایت‌های فروش آنلاین بلیط می‌توانید از هر نقطه‌ای از جهان در اروپا، آمریکا و ... به هر نقطه دیگری که می‌خواهید، بلیط سفر خود را با کمترین قیمت خریداری کنید. علاوه بر این، آیتورز خرید بلیط برای سفرهای داخلی را نیز ممکن کرده است و خرید بلیط هواپیما داخلی را با بهترین قیمت، در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

انتخاب بهترین ایرلاین‌ها و هتل‌های معتبر بین المللی

ارتباط با سرویس‌دهنده‌های قدرتمند خارجی کمک کرده تا وبسایت آیتورز بتواند بدون واسطه بلیط بیش از 900 ایرلاین در تمامی دنیا از جمله امارات، قطر ایرویز، بریتیش ایرویز، لوفتهانزا، آلیتالیا، ایرفرانس، ترکیش و ... را با ارزان‌ترین قیمت به فروش برساند. رزرو آنلاین هتل خارجی نیز در آیتورز فراهم شده است و دست کاربران برای انتخاب بیش از  400 هزار هتل خارجی باز است تا ارزان‌ترین هتل را برای سفر انتخاب کنند. در آیتورز رزرو هتل آنتالیا، رزرو هتل استانبول، رزرو هتل مسکو و سایر شهرهای توریستی با رزرو هتل میلان، لندن، برلین، تورنتو و ... که معمولا مقصد سفرهای کاری هستند فرقی ندارد. در هر صورت بهترین هتل‌ها با قیمت مناسب برای رزرو در اختیار شماست.

خرید بلیط و رزرو هتل تنها با چند کلیک

خرید پکیج مسافرتی یکی دیگر از خدماتی است که کار را برای مسافران آسان‌تر از همیشه کرده است. در آیتورز تنها کافی است اطلاعات مبدا، مقصد و تاریخ رفت و برگشت سفر را انتخاب کنید تا تور مسافرتی سفارشی خود را ببینید و بهترین پیشنهاد خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل پیش روی شما قرار بگیرد. با این کار دیگر نگران اشتباه در تاریخ رزرو هتل و بلیط خود نخواهید بود و بلیط هواپیما و هتل خارجی خود را با بهترین قیمت رزرو می‌کنید.

پشتیبانی 24 ساعته

در ارائه خدمات اینترنتی مهم است که خیالتان بابت پشتیبانی راحت باشد. آیتورز با ارائه پشتیبانی 24 ساعته برای مشتریان، خاطر آنها را بابت خدمات مورد نیاز در صورت بروز مشکل، آسوده می‌کند. در هر ساعتی از شبانه روز، تیم پشتیبانی آیتورز آماده ارائه خدمات به مشتریان است تا بدون هیچگونه دغدغه‌ای، از خدمات وبسایت استفاده کنند.

انتخاب آیتورز انتخاب تجربه و اعتبار بین المللی

آیتورز به عنوان مجموعه‌ای با تجربه 25 ساله در زمینه خدمات گردشگری از جمله خرید آنلاین بلیط هواپیما، رزرو آنلاین هتل خارجی، خرید پکیج‌های مسافرتی، کرایه خودرو و بسیاری خدمات گردشگری دیگر،  انتخابی شایسته برای مسافران است و با اعتبار بین‌المللی آسودگی خاطر را برای مسافران به همراه دارد.

 

 

منبع : ویرلن

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین