بهترین راه خرید و فروش خودروی صفر و کار کرده چیست؟

گزارش بازرگانی،   3970605108

 

 

 

 

رکاب چیست؟

این روزها کسب و کارهای متعددی شکل گرفته‌اند که کار آن‌ها منحصرا ساده کردن کار کاربر است. خرید و فروش خودرو و موتورسیکلت یکی از کارهای پردردسری است که به خصوص در نبود یک مشاور قابل اطمینان می‌تواند کاری سخت و دشوار باشد. رکاب سرویسی است که سعی دارد پلی ارتباطی میان فروشندگان و خریداران ماشین، موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه باشد. سایت و اپلیکیشن موبایل رکاب که سال ۹۵ از برگزیدگان جشنواره وب و موبایل ایران بوده، با ظاهری ساده و روان به فروشندگان این امکان را می‌دهد که کاملا رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای آگهی خود را در رکاب ثبت کنند و خریداران نیز می‌توانند کاملا رایگان آگهی‌ها را مشاهده کنند و برای خرید با فروشنده ارتباط برقرار کنند.

 

جستجوی پیشرفته و دقیق

خریداران می‌توانند با استفاده از امکان جستجوی پیشرفته، بین هزاران آگهی، تنها با چند کلیک دقیقا ماشین، موتور و یا هر وسیله نقلیه دیگری را مطابق با نیاز خود پیدا کنند. آگهی‌های فروش خودرو، موتورسیکلت و ماشین آلات سنگین پیش از ارسال در سایت توسط تیم رکاب مورد بررسی قرار می‌گیرند تا کاربران تجربه‌ خریدی امن و مطمئن و فروشی سریع و آسان داشته باشند.

رکاب‌ به خرید و فروش آگاهانه باور دارد و به همین علت برای خریداران امکان مشاهده جزئیات مشخصات فنی و کارکرد خودرو و همینطور امکان مقایسه خودروهای مختلف با یکدیگر را فراهم کرده است. تیم رکاب متعهد است تا در صورت نبود مشکل، ظرف حداکثر ۱۵ دقیقه آگهی فروشندگان را بازبینی و تایید کند. خریداران می‌توانند با اطمینان خاطر در رکاب به دنبال خودروی مد نظر خود بگردند. برای ساده‌تر کردن کار خریدار و فروشنده اطلاعات بسیاری از جمله کارکرد، نوع گیربکس، میزان مصرف سوخت و حتی سابقه خرابی بدنه خودرو در آگهی‌های رکاب ذکر می‌شوند.

 

امکان درج آگهی فوری

فروشندگان می‌توانند برای این که آگهی خود را به سادگی در معرض دید خریداران قرار دهند، با پرداخت هزینه‌ای اندک و معقول از امکانات ویژه‌‌ای مثل درج آگهی فوری استفاده کنند.

 

مشخصات فنی خودرو و موتور سیکلت

رکاب سعی دارد تجربه یکپارچه‌ای در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آن‌ها نیاز به رجوع به هیچ مرجع دیگری نداشته باشند. به همین دلیل است که رکاب بخشی اختصاصی برای مشاهده مشخصات فنی خودرو و مشخصات فنی موتورسیکلت در نظر گرفته است. در این صفحات نیز امکان مقایسه فنی خودروهای مختلف با یکدیگر برای کاربر فراهم شده تا خریداران و حتی فروشندگان بتوانند گزینه‌های مختلف موجود در بازار را بررسی کنند.

 

قیمت‌ روز خودرو و موتورسیکلت

کاربران می‌توانند با استفاده از بخش قیمت‌های روز از آخرین نرخ خرید و فروش ماشین، خرید موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه آگاه شوند. قیمت‌گذاری یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید و فروش خودرو است. به همین دلیل است که کاربران رکاب می‌توانند قیمت روز خودرو و قیمت روز موتورسیکلت را بررسی کنند و با رصد کردن نوسانات بازار در گذشته، با قیمتی منصفانه مشغول خرید و فروش شوند.

 

محاسبه هزینه انتقال سند خودرو و استعلام خلافی

رکاب همچنین امکان محاسبه هزینه انتقال سند خودرو‌ در زمان خرید خودرو در دفترخانه‌ها را برای کاربران خود فراهم کرده است تا کاربران بتوانند برآورد دقیقی از هزینه‌های خود داشته باشند. همچنین کاربرها می‌توانند برای سهولت بیشتر و سریع‌تر شدن روند خرید وسیله نقلیه مورد نظر خود، خلافی خودرو را نیز از طریق بخش استعلام خلافی خودرو سایت رکاب بررسی کنند.

 

مقالات تخصصی

رکاب همچنین برای علاقمندان به صنعت خودرو و موتورسیکلت مجموعه‌ای از مقالات تخصصی خودرو، موتورسیکلت‌‌ با موضوعات متنوع و جذاب را فراهم کرده که شما را در جریان جدیدترین اخبار و پیشرفت‌های فناوری حوزه خودرو قرار داده و کمپانی‌های سازنده مدل‌های مختلفی از ماشین و موتور را به شما معرفی می‌کند.


در بخش مقالات سعی شده تا مقایسه دقیقی بین خودروها و موتورسیکلت های مختلف صورت گیرد و مطالب راهنمای خرید متناسب با میزان بودجه های مختلف در اختیار کاربران قرار گیرد. همچنین مقالات آموزشی سایت رکاب ترفندها و نکاتی عملی در اختیار کاربران می‌گذارد تا بتوانند با ساز و کار و ویژگی‌های وسیله نقلیه خود آشنا شوند و بتوانند بهتر از آن‌ها نگهداری کنند.

برای استفاده از خدمات رکاب کافی است به سایت Rekab.ir مراجعه کنید یا اپلیکیشن اندروید رکاب برای اندروید‌ را از طریق کافه بازار دانلود کنید. اگر کاربر سیستم عامل iOS یا آیفون هستید؛ اپلیکیشن iOS‌ رکاب را از طریق سیب اپ دریافت کنید. در طراحی سایت و نرم‌افزار رکاب (برای اندروید و iOS) به سادگی و کارآمد بودن اهمیت زیادی داده شده است تا همه کاربران از همه اقشار جامعه بتوانند به سادگی و به دور از هیچ نوع پیچیدگی به بررسی و خرید خودرو، موتورسیکلت و دیگر وسایل نقلیه و خرید آن‌ها بپردازند.

./t

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین