اشتباه لاهوتی و اعتراض نماینده شیروان و احتمال درگیری

گروه سیاسی الف،   3970604127 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

اشتباه نماینده مردم لنگرود در جلسه استیضاح وزیر اقتصاد باعث ملتهب شدن فضای مجلس شد.

به گزارش خبرنگار الف، مهرداد لاهوتی نماینده لنگرود در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی استیضاح مسعود کرباسیان، وزیر اقتصادی به عنوان موافق استیضاح در حال سخنرانی بود که در جریان سخنان وی محمد عزیزی نماینده ابهر با وزیر اقتصاد در حال صحبت بود که لاهوتی در این هنگام خطاب به این نماینده گفت آقای عزیزی اجازه دهید وزیر سخنان را گوش دهد.

براساس این گزارش، بعد از بیان این سخنان از سوی لاهوتی، عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان که در روی صندلی خود نشسته بود، با داد و فریاد خواستار اصلاح اظهارات لاهوتی شود و گفت: دو نماینده به اسم عزیزی در مجلس داریم و باید مشخص شود منظور آقای لاهوتی کدام نماینده است.

نماینده مردم شیروان به مدت چند دقیقه داد و فریاد کرد، اما لاهوتی همچنان به نطق خود ادامه داد و عزیزی پس از بی توجهی به سمت لاهوتی رفت و خطاب با او و با داد و فریاد گفت باید بگویی که منظورت عزیزی نماینده شیروان نبود که با وزیر صحبت می کرد.

در این بین، بگوومگوهایی بین این دو نماینده صورت گرفت و عزیزی که به شدت عصبانی شده بود با حمله به سمت لاهوتی قصد درگیری داشت، اما تعداد از نمایندگان مانع او شدند.

در این حین لاهوتی از لاریجانی خواست که مجلس را مدیریت کند و بعد از دقایقی نمایندگان عزیزی را از جایگاه دور کردن و لاهوتی که کمی آرام شده بود؛ قصد داشت که از عزیزی عذرخواهی کند و پشت تریبون اعلام کرد: منظور من عزیزی نماینده شیروان بود که این اشتباه مجدد لاهوتی فضای مجلس را دوباره متشنج کرد و داد و فریادهای نمایندگان به خصوص عزیزی صحن مجلس را ملتهب کرد.