فروشگاه اینترنتی ساعت مچی زاگروتایم

گزارش بازرگانی،   3970528126 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

فروشگاه زاگرو تایم به عنوان یک فروشگاه اینترنتی ساعت مچی در دی ماه سال 1395 شروع به فعالیت نمود. در ابتدای امر، تمرکز اصلی این فروشگاه آنلاین عمدتاً روی ساعت های اورجینال و برندهای مطرح جهانی همچون امپریو آرمانی، سیکو، کاسیو، ویولت و رومانسون بود؛ اما به مرور با توجه به پیشنهادات متعدد مشتریان وفادار و با هدف در نظر گیری طیف بودجه های مختلف، فروشگاه اقدام به تهیه ساعت های با کیفیت عالی نیز نمود. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی زاگرو تایم ساعت های مچی اورجینال و با کیفیت عالی را متناسب با انواع سلیقه ها و در نظر گیری طیف گسترده ای از قیمت ها به مشتریان ارائه می دهد.

نکته ای که ذکر آن در این بخش ضروری به نظر می رسد موضوع گارانتی ساعت های این فروشگاه است. فروشگاه زاگرو تایم کلیه ی محصولات خود؛ اعم از ساعت مچی اورجینال و ساعت مچی با کیفیت عالی، را ضمانت کرده است؛ محصولات اورجینال در کنار گارانتی 5 ساله باتری زاگرو تایم، دارای گارانتی دو ساله شرکتی برای بند، رنگ و کارکرد موتور نیز هستند و ساعت های مچی با درجه کیفی عالی نیز گارانتی دوساله کارکرد موتور، رنگ و بند و همچنین گارانتی 5 ساله باتری زاگرو تایم هستند.

وجه تمایز فروشگاه اینترنتی ساعت مچی زاگرو تایم با دیگر رقبا در خدمات فروش و پس از فروش آن می باشد. این فروشگاه ساعت مچی برای کلیه ی کالاها 72 ساعت مهلت تعویض یا مرجوعی در نظر گرفته است و تعهد می نماید که کل مبلغ مابه التفاوت را در صورت مرجوعی و کل وجه پرداختی را در صورت تعویض بدون هیچ گونه کم و کاستی برگشت دهد. همچنین خدمت دیگری که این فروشگاه آنلاین ساعت مچی به مشتریان خود ارائه می دهد، ارسال رایگان محصولات به تمام نقاط کشور است.

یکی از خدمات جدید فروشگاه اینترنتی ساعت مچی زاگرو تایم ارسال 4 محصول بوده، بدین صورت که خریدار محترم تا 4 محصول را انتخاب نموده و می تواند پس از ارسال رایگان آن درب منزل، محصول مورد نظر خود را خریداری نماید و مابقی ساعت های مچی مجدداً عودت داده می شود. حتی این فروشگاه این حق را نیز به مشتریان خود داده که هیچ یک از محصولات ارسالی را انتخاب ننموده و کلیه محصولات را بازگرداند، تحت هر شرایطی کلیه ی ارسال ها به صورت رایگان انجام شده و هیچ گونه ای هزینه ای بابت آن از مشتری محترم دریافت نمی گردد. لازم به ذکر است این خدمت در حال حاضر فقط برای تهران فعال بوده و امید است در آینده ای نزدیک امکان آن برای تمام خاک کشور عزیزمان فراهم گردد.

تمام تلاش گروه فروشگاه اینترنتی زاگرو تایم بر این است که مشتریان محترم ساعت مچی متناسب با سلیقه و بودجه ی خود را در آرامش انتخاب کرده و آن را بدون نگرانی و دشواری دریافت نمایند.

 زاگرو تایم: بررسی، انتخاب و خرید آنلاین

زاگرو تایم مرجع تخصصی نقد و بررسی و فروش اینترنتی کالا ( ساعت ) در ایران است. گروه‏‏‌های مختلف کالا ( ساعت ) مانند کالا ( ساعت )ی ساعت مچی ، دیواری با تنوعی بی‌نظیر در زاگرو تایم عرضه می‏‏‏‌شوند. زاگرو تایم با در اختیار داشتن سهم عمده‏‌ای از بازار عرضه اینترنتی کالا ( ساعت ) در ایران با تنوعی بسیار بالا از برندهای مختلف، در همراهی مشتریان در فرآیند خرید و حفظ جایگاه بی‏‏‏‌طرفانه در میان آنها، نهایت تلاش خود را می‌‏‏کند. کاربران و مشتریان زاگرو تایم می‏‏‌توانند با حق انتخابی بسیار بالا و با دریافت اطلاعاتی کامل برای انتخاب درست کالا ( ساعت )ی مورد نظر خود، وب سایت زاگرو تایم را بررسی کنند و با حداکثر اطمینان کالا ( ساعت )ی خود را انتخاب و خرید کنند. همواره بهترین انتخاب و بهترین خدمات، شایسته مشتری زاگرو تایم است.

همواره یکی از اولویت‌های زاگرو تایم، تولید و ارائه محتوای فنی مورد نیاز کاربران با بالاترین استانداردها، برای تسهیل در فرایند پیش از خرید آنهاست. برای زاگرو تایم بسیار مهم است که میلیون‏‌ها کاربر آن، کالا ( ساعت )ی تخصصی مورد نیاز خود را به درستی و با دقت بالا و بیشترین سهولت انتخاب کنند. زاگرو تایم از هرگونه تلاشی برای بالاتر بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ   نمی‏‌کند و همواره تلاش می‏‌کند تا در طول فرآیند خرید یعنی پیش، حین و پس از خرید، بیشترین ارزش را برای کاربران و مشتریان خود خلق کند.

زاگرو تایم در سال 1390 با راه اندازی "فروشگاه ساعت فرازمان"  در زمینه  کالا ( ساعت )های زیورآلاتو فرآورد های این حوزه را آغاز کرد.

زاگرو تایم با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها در گروه‌‏های مختلف و با همکاری نزدیک با وارد‏کنندگان و توزیع‏ کنندگان اصلی این کالا ( ساعت )ها در ایران، تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد. ارائه قیمت‏‌های کاملا رقابتی و مناسب، همراه با کیفیت مطلوب خدمات پس از فروش از اولویت‏‌های زاگرو تایم محسوب می‌شود. زاگرو تایم با درک اهمیت این موضوع برای مشتریان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با تامین‏ کنندگان، می‏‏‌کوشد امکان ارائه پایین‏‏‌ترین قیمت‏‏‌ها و بهترین خدمات را فراهم آورد. طرح‏‏‌های مشوق خرید همواره مورد توجه مشتریان بوده و زاگرو تایم نیز به منظور قدردانی از مشتریان وفادار خود همواره تخفیف‏‌های قابل توجهی را در قالب طرح‌های مختلف مشوق خرید برای آنان در نظر می‏‏‌گیرد. کیفیت و سهولت استفاده از وب‏ سایت زمان ایران و خدمات ارائه شده در آن، همواره یکی از مهم‏‌ترین و با اولویت‌ترین موضوعات در زاگرو تایم بوده است و همه کارکنان فنی و تخصصی آن نهایت تلاش خود را به عمل می‌آورند تا با ارائه با‏کیفیت‏‌ترین و به‏‌روز‏ترین سرویس‏‌های مبتنی بر وب و تسهیل تمامی فرآیندهای بررسی، انتخاب و خرید کالا ( ساعت ) در وب سایت زاگرو تایم،خدماتی شایسته و تجربه‌ای خوشایند را برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورند.

مرکز امور مشتریان زاگرو تایم به منظور ارایه بهتر خدمات به مشتریان و ارتباط مستقیم جهت خدمات پس از فروش در شهر تهران افتتاح شده است و مشتریان می‏‌توانند در صورت تمایل برای استفاده از خدمات پس از فروش مانند ارجاع برای تعمیر، تعویض کالا ( ساعت ) و یا باز‏ پس ‏دهی سفارش‏ به این مرکز مراجعه کنند.

لازم به ذکر است که فروشگاه اینترنتی ساعت مچی زاگرو تایم در هیچ نقطه‏ ای از کشور به غیر از واحد مرکزی مستقر در تهران نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش ندارد و کلیه خدمات در سراسر کشور تنها در این مرکز ارائه می‏‏‌شود.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۰۲۲۴۰۱۷:۰۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
فکر کردم ساعت مچی ایرانی ساخته اند خوشحال شدم
ناشناس۵۰۲۲۴۸۱۷:۱۴:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
اقتصاد مقاومتی؟؟؟؟؟!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  5. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  6. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  18. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  19. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  20. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین