تابلوی انحرافی و یک سوال از علی مطهری

گروه سیاسی الف،   3970528118 ۴۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب‌رئیس مجلس بگوید چند بار نسبت به سوء تدبیر مدیران و مشکلات اقتصادی مردم تذکر دادید و اظهار نظر کردید؟

تابلوی انحرافی و یک سوال از علی مطهری

حجت احسان بخش، فعال رسانه‌‌ای در فارس نوشت: چند روز قبل در مدرسه فیضیه شاهد تجمع باشکوه اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در حمایت از فرمایشات اخیر رهبر انقلاب و اعتراض به مشکلات اقتصادی کشور با عنوان روحانیت هم دردو همراه مردم بودیم.

این مراسم در فضایی کاملاً منطقی و بدون هیجان، برای همدردی حوزویان با مشکلات معشیتی مردم، مطالبه و پیگیری حل این مشکلات از سوی سران سه قوه برگزار شد.

اما این مراسم یک حاشیه داشت که سریع مرتفع شد.

در ابتدای مراسم دو نفر از افراد حاضر در جلسه، تابلویی با شعار «ای که مذاکره شعارت ، استخر فرح در انتظارت» در دست گرفتند که بلافاصله توسط افراد برگزار کننده جلسه مورد برخورد قرار گرفت و آن تابلو پاره و جمع آوری شد.

حتی سخنران اولیه جلسه از تریبون اعلام کرد که با شعارهای انحرافی تجمع را به حاشیه نبرید.

این مراسم برای مطالبه از سران ۳ قوه برای حل مشکلات معیشتی مردم برگزار شده است که همه طلاب از این حرف با شعار خود حمایت کردند.

اما همان تابلو باعث شد برای این تجمع باشکوه حاشیه سازی شود و آقای علی مطهری حرف های نامناسبی را خطاب به حوزه علمیه قم وطلاب و اساتید محترم آن نثار کند.

حالا یک طلبه آن تابلو نا به جا را میان هزاران طلبه شرکت کننده در این تجمع با شکوه در دست گرفته، آیا عقلانی است این تجمع که در مورد مساله بسیار مهم معیشت برگزار شده بود را تحت الشعاع قرار دهید؟

شما فرمودید شعار های انحرافی توسط طلاب سر داده شد، چطور دو تابلو انحرافی در جلسه که درهمان لحظات اولیه پاره شد را تعبیر به سر دادن شعار های انحرافی کردید آیا این امر دروغ و تهمت نیست؟

شأن یک نماینده مجلس برای اظهار نظر، تحقیق و بررسی کامل در مورد آن موضوع است. چرا بدون تحقیق و بررسی اظهار نظر غیر واقعی کردید؟

به جای اظهار نظر در موضوعات اصلی مردم نظیر مشکلات معشیتی مردم ،گرانی و... چرا اذهان جامعه را درگیر مسائل حاشیه ای می‌کنید؟

لطفا بفرمائید در این مقطع حساس جنگ اقتصادی چند بار نسبت به سوء تدبیر مدیران و مشکلات اقتصادی مردم تذکر دادید و اظهار نظر کردید؟

از شما نمی‌خواهیم از هزاران نفر طلاب شرکت کننده که مطالبات مردم را فریاد زدند، به خاطر حرف نادرست خود عذر خواهی کنید ولی ازاین به بعد قبل از اظهار نظر، تحقیق کامل را انجام دهید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۵۰۲۰۷۳۱۵:۵۹:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
"شما فرمودید شعار های انحرافی توسط طلاب سر داده شد، چطور دو تابلو انحرافی در جلسه که درهمان لحظات اولیه پاره شد را تعبیر به سر دادن شعار های انحرافی کردید آیا این امر دروغ و تهمت نیست؟" نه، نیست، چرا که این شعار در یک اتاق فکر طراحی شده، سپس پرینت شده و بر روی تابلو نصب گردیده. یعنی اینکه یک نفر خودجوش پرینت نکرده که در دستش بگیره. ضمن اینکه این تنها شعار حاشیه دار آن مراسم نبود.
ناشناس۵۰۲۷۶۸۲۲:۵۶:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
آره برای نوشتن یه شعار چهار کلمه اتاق فکر تشکیل شده و توطئه کردند اما دلار و سکه کاملا خودجوش رفتن بالا !!! لابد به همین خاطر هم هست که علی آقای مطهری درمورد این شعار واکنش نشان میدهد اما در مقابل وضع افتضاح اقتصادی دولت هیچ واکنشی نشان نمی دهد ! ببخشید ما تا الآن فکر میکردیم به دلیل بالا رفتن قیمت ها و نوسانات بازار فشار بر مردم وارد میشود !
ناشناس۵۰۲۰۷۴۱۵:۵۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
مطهری و جریان سیاسی « تکرار» که به علت سوتدبیر زیر فشار افکار عمومی هستند ، در پی بزرگنمایی مسایل حاشیه ای هستند تا اذهان از اقتصاد منحرف شود... این پلاکارد برنامه ریزی اتاق فکر « تکرار» بود...اینستاگرام ان فرد که پلاکارد دارد( اقای ع. ف) سراسر مدح مرحوم هاشمی و مظلوم نمایی از اوست..
ناشناس۵۰۲۰۷۶۱۶:۰۱:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۸
اظهارات امثال مطهری بیشتر از سر لجبازی است.. جدی نگیرید..
ناشناس۵۰۲۱۴۲۱۶:۳۳:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۲۸
فریادهای علی مطهری در مجلس چرا در مورد نان سفره مردم و بیکاری جوانان و بدعهدی غرب در برجام و... نیست؟ هدف این نماینده در مجلس از حاشیه‌پردازی‌ها چه می‌تواند باشد؟ قوه قضائیه باید به پرونده نمایندگان هنجارشکن هم رسیدگی کند.
ناشناس۵۰۲۵۱۸۱۹:۴۴:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۸
مگه نماینده ، مسئول فقر و بیچارگی و گرفتاری مردمه ؟ نخیر نماینده یک ژن خوبه که توسط گروهی از مردم انتخاب میشه تا به مسایل حاشیه ای و قومی و قبیله ای بپردازه شما فکر میکنین نماینده اصلا وقت داره تا به درد مردم برسه ؟ نخیر
حسین۵۰۲۰۸۲۱۶:۰۵:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۲۸
همین دیدگاه را در ارتباط با تجمعات بدون خشونت مردم هم باید در نظر گرفت. چند نفر معلوم الحال سطل آشغال را به آتش می کشند بعد کل مردم رو متهم به ایجاد ناامنی می کنند!
ناشناس۵۰۲۰۸۳۱۶:۰۵:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۲۸
عزیز!! روی دسته تابلوها نوشته شده بود پس از تجمع برگردانید و این یعنی قضیه برنامه ریزی شده از اتاقهای فکری خاص بوده....روی صحبت مطهری هم همین بود..... شما بد نیست همین باصطلاح موشکافی که روی رفتار مطهری دارید را روی اینگونه رفتارهایی که بکرات می بینیم داشته باشید!!!!
ناشناس۵۰۲۰۹۹۱۶:۱۴:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
بنده از اقای مطهری سئوال می کنم مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا رانت های هزار میلیاردی؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا 110 هزار میلیارد بدهی بانکی توسط 108 نفر ؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا یک سوم شدن دارایی 80 میلیون ایرانی در عرض دو هفته ؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا حقوق های نجومی ؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا واگذاری شرکت های دولتی به دوستان و نورچشمی هابه اسم خصوصی سازی؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا هدر دادن میلیاردها دلار ارز کشور در عرض چند هفته ؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا زد و بندهای و لابی و... دولت با مجلس ؟ مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا گرانی مسکن و بیکاری و... مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا اقازاده ها و ژن های برتر و ... مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا ریزگردها در سیستان و مبتلا شدن مردم انجا به انواع بیماری تنفسی مشکل اصلی کشور یک پلاکارد است یا واردات اجناس لوکس و... با دلار دولتی امیدوارم اقای مطهری نظر بنده را بخواند و پاسخ ان را بدهد
ناشناس۵۰۲۵۲۸۱۹:۵۳:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
دوست محترم ، ایشون اصولا این چیزهایی که شما گفتی رو نمیبینه و نمیتونه درد مردم رو بفهمه . تنها چیزی که این آقایون میفهمن و بهش فکر میکنن ، حصر دوستان قدیمی و موقعیت دوستان جدیده .
ناشناس۵۰۲۵۳۱۱۹:۵۵:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
سطحی نگریت تا کجاست!!!!!
ناشناس۵۰۲۷۶۷۲۲:۵۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
بسیار سوالات خوبی مطرح و پرسیده شده است. و جواب همه‌ی این پرسش‌ها این است: مشکل اصلی کشور، تفکر انحرافی‌ی ست که برخلاف دستور اکید رهبر در حمایت از دولت، با تمام توان مالی اقتصادی خود، سعی بر مانع‌تراشی داشته
ناشناس۵۰۲۱۰۸۱۶:۱۷:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
مطهری نماینده وافعی مردم.
ناشناس۵۰۳۱۲۹۰۸:۳۲:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مطمئن هستم حرفتون احساسیه، من بعلت 1مشکل حاد، با ایشون کار داشتم، هر چه با همراهشون تماس گرفتم، پیامک زدم، در تلگرام و شبکه های مجازی التماس کردم، فقط پیامها رو میخوندن و جواب نمی دادن. ایشون فقط آقازاده جنجالی هستن.
ناشناس۵۰۲۱۲۴۱۶:۲۴:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۸
از نظر اقای مطهری کشور گلستان است و تنها مشکل موجود در کشور همان پلاکارد یک طلبه ناشناس است . جالب اینجاست که این طیف به ازادی بیان هم اعتقاد دارند ولی با یک پلاکارد از کوره در می روند و عصبانی می شوند
ناشناس۵۰۲۱۴۵۱۶:۳۴:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۸
جناب آقای علی مطهری! امروز مردم بی‌گناه یمن زیر بمباران شدید آل سعود هستند آنها که دیگر برجام نداشتند که موشک‌پرانی کنند... چرا ساکتید و فریاد برنمی‌آورید؟! صدای فریادهای پدر شهیدتان همواره در گوشمان است.
ناشناس۵۰۲۱۴۷۱۶:۳۵:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۸
در شرایطی که اکثریت مجلس و نمایندگان با چشم‌پوشی از مشکلات اساسی کشور منفعل هستند و مانند علی مطهری به حاشیه‌سازی روی آورده‌اند باز خدا را شکر چند نفری مانند کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در حد توان خود جامعه را متوجه خطر و تهدیدات می‌کنند.
ناشناس۵۰۲۱۵۳۱۶:۳۶:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۸
چرا کسی با مطهری که وقت مجلس را در این برهه مهم انقلاب تلف کرده و به حاشیه‌ها می‌پردازند، برخورد نمی‌کند؟ در این وضعیت جنگ اقتصادی، نمایندگان مجلس باید خط‌شکن و در خط مقدم باشند نه در جبهه دشمن. ایشان که خودشان مصلحت کشور را تشخیص نمی‌دهند. پس قوه قضائیه زودتر با اقدام قانونی مانع مشکل‌سازی بیشترشان شود.
ناشناس۵۰۲۱۷۵۱۶:۳۹:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۲۸
علی مطهری مدعی انقلابی بودن است اما در گفتار او سخن ضد انقلاب و خواسته‌های ترامپ شنیده می‌شود. ایشان جواب بدهد که چرا این‌طور شده است؟
ناشناس۵۰۲۱۹۰۱۶:۴۵:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۸
اما این مراسم یک حاشیه داشت که سریع مرتفع شد.!!!!!!!!!!!!! بروید ببینید برای کسانی که از جناح شما نیستند و کوچکترین حرف یا سخن انتقادی بر زبان می آورند، چه میشود
majid r۵۰۲۲۱۰۱۶:۵۳:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۸
موضوعی کم اهمیتی نیست.
حسن بک۵۰۲۲۳۶۱۷:۰۶:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
از جمع اوری و پاره شدن ان پلاکارد عکس و یا مدرکی دارید؟!
مهندس جنت شهری۵۰۲۲۴۶۱۷:۱۳:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
دروغگو دشمن خداست...فیلم شعار دهندگان که پخش شد ادعای کذب نویسنده و حقیقت گفته مطهری را میرساند...با دروغ نمیتوان روسیاهی که به بار اورده اید را پاک کنید ...
ناشناس۵۰۲۲۶۰۱۷:۲۴:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۸
الف!!!! یا چنین تحلیلهای یکطرفه ای نگذار یا اگر می گذاری تمام نظرات را هم بگذار و دلخواهی گلچین نکن....این رفتارت نه با عدالت ادعاییتان همخوانی دارد نه با شفافیت!!!!
ناشناس۵۰۲۲۷۸۱۷:۳۴:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
استاد مطهری مانند پدر بزرگوارشان انسان دانایی است و اگر حرفی می زند بخاطر دلسوزی است . بیخود نماینده مردم تهران نشده است وی احساس می کند نسبت به افرادی که وی را انتخاب کرده اند مسئول است و بهمین خاطر مورد هجمه افرادی که چشم دیدن وی و پدرش را ندارند قرار می گیرد .
ناشناس۵۰۲۵۴۹۲۰:۰۶:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
اتفاقا تنها چیزی که ایشون نداره ، دلسوزی برای مردمه . تمام حرفها و نظریاتش مربوط به رفقا و هم حزبی های خودشه . یعنی هرگز ندیدم و نشنیدم که راجع به مشکلات واقعی مردم حرفی بزنه .
ناشناس۵۰۲۹۴۰۰۱:۱۹:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
بلاهت یا دلسوزی؟
کاظم۵۰۲۲۹۶۱۷:۴۶:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۸
آیا آن دو نفر الان در بازداشت هستند تا به عمل خلاف خود پاسخگو باشند ؟
یک معلم۵۰۲۳۲۶۱۸:۰۳:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
کسی می دونه ماجرای استخر فرح چیه ؟؟؟!!! لطفاً ما را هم بآگاهانید !!
ناشناس۵۰۲۴۷۲۱۹:۱۷:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۲۸
غرق شدن در استخر فرح یعنی إِنَّ رَبَّكَ لَبِالمِرصادِ! خدایت در کمین است همین !
ناشناس۵۰۲۵۰۵۱۹:۳۳:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
نه تنها مطهری بلکه هر عقل و نفس سلیمی برایش سوال می شود لابد جریانی در فوت هاشمی دخیل بوده و مطهری مثل همیشه در نهایت صراحت و صداقت چیزی را که بسیاری بدان فکر می کردند،بزبان آورد......
ناشناس۵۰۲۵۵۷۲۰:۰۹:۳۰ ۱۳۹۷/۵/۲۸
کسی که قبلا نمیدونست . الان میگن یک نفر مشغول رسیدگی به مشکلات مردم بدبخت بوده در حین شنا کردن در استخر که جان به جان آفرین تسلیم کرده . مهم اینه که مسئولین در هر شرایطی ، حتی شنا در استخر ، احساس تکلیف میکنن و مشغول رفع مشکلات مردم هستن .
ناشناس۵۰۲۳۴۶۱۸:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
حتما انتظار داشتن که طلاب خواستار رفع حصر باشند و نه رفع مشکلات اقتصادی
ناشناس۵۰۲۶۲۱۲۰:۴۸:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
بايد خواستار عدالت باشند بدون نگاه جناحی.
rassharif۵۰۲۷۵۸۲۲:۴۳:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
با همین کارها ایشان به مجلس راه می یابد. مثل خیلی های دیگر!
ناشناس۵۰۲۸۸۰۰۰:۲۱:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مطهري توهم فانتزي توطه داره
ناشناس۵۰۲۸۸۱۰۰:۲۲:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
باید مشخص بشه داستان چه بوده
ناشناس۵۰۲۸۸۲۰۰:۲۳:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
درود بر فرزند شجاع ملت
ناشناس۵۰۲۸۹۴۰۰:۲۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۹
مرحوم هاشمی قبل از فوتش همه اش از مذاکره حرف می زد و تا لحظه ی مرگ حتی به فکر مردن نبود اگه یک ذره احتمال می داد که مرگ سراغش میاد هیچ وقت لخت نمی شد داخل استخر بشه ، در نتیجه مرگ هاشمی می تونه یک پند باشه برای دیگر مسئولین رده بالای مملکت به نظر من هدف از نوشتن آن پلاکارد هم همیم موضوع بوده ، چرا آقای مطهری وامثالهم از این موضوع ناراحت می شوند آیا مرگ سراغ آن ها هم نمیاد؟
احمد۵۰۲۹۴۴۰۱:۳۰:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
پس اعتقاد دارید کسانی که از یک تجمع بزرگ تنها چند شعار حاشیه ای رو دستاویز قرار می گیرند اهداف خاصی دارند؟ حالا فرض کنیم گروهی از جناح مخالف شما تجمع میلیونی داشته باشند و چند شعار حاشیه ای باشه شما روشتون متفاوته یا نه؟
ناشناس۵۰۲۹۵۷۰۲:۰۶:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۹
این اقا چمیدونه فقر چیه. اومده سر سفره اماده نشسته. همچنین سوادی هم نداره. از اقتصاد سر در نمیاره.
پیراسته فر۵۰۲۹۶۵۰۲:۱۶:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
من کاری بکار آقای مطهری ندارم ولی 2موضوع است که تذکرداده شود: 1- دو تابلو انحرافی در جلسه که درهمان لحظات اولیه پاره شد،آیا دسته-را تحویل دادند که آن آقاسفارش کرده بود که بیاریدتحویل بدهید. 2- این تظاهرات خودجوش دراعتراض به گرانی ومشکلات اقتصادی بوده درحالیکه براساس خودشعارآقایان(نوشته روی پلاکارد)هرچه قدر جیب ها خالی باشد،روحیه ها عالی میشه! خوب دولت قصدش همینه!«روحیه را عالی بکند»! چرادنبال چیزی هستیدکه روحیه هاتو ن خراب بشه!؟
ناشناس۵۰۳۰۱۲۰۵:۵۲:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۹
همه مشکلات باید حل بشه چه بیکاری چه گرانی و همه مسائل کشور و مثل 1000سال پیش طبقه بندی کردن بیکاران کارگران کارمندان اقا زاده ها و .... هرچی سطح طبقه پایین تر حکم و جریمه بیشتر و هرچی به بالا تر میریم امنیت و محافظت از اونا بیشتر
امیر۵۰۳۰۵۲۰۷:۱۰:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۹
صحبت آقای مطهری کاملا درست است. جهان امروز جهان لحظه ها است، خطاکاری یک طلبه چند لحظه بیشتر نبود و لی انعکاس جهانی یافت. گروه سیاسی الف بجای نصیحت نماینده مجلس که به وظیفه خود عمل کرده، قدری به این بیندیشد که منشا این شعار از کجست؟ با چه هدفی و توسط چه کسانی طراحی شده؟ جمع اوری اولیه این شعارها از جلسه دردی را دوا نمی کند.
ناشناس۵۰۳۱۰۶۰۸:۱۰:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
آن شعارها جزئی از اهداف تجمع بود و گرنه چرا رو دسته تابلوها نوشته شده بود لطفا تابلوها را تحویل دهید
ناشناس۵۰۳۱۳۴۰۸:۳۶:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۹
درود بر مطهری و صادقی که نمایندگان مستقل و غیر وابسته هستند.
ناشناس۵۰۳۱۶۶۰۹:۰۸:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۹
ریشه عمده مشکلات اقتصادی دولت نیست جای دیگه است ،که تو این بحران اگه بخواد راجع بهشون حرف بزنه بحران اجتماعی عمیقتر میشه مشکل اصلی خلق پول و نقدینگیه که علیرغم جنجال و هیاهو بیشترش توط بانکها و موسسات مالی ایجاد شده که همه میدونن به کجا وصلن منها مسببین اصلی این وضع دارن شلوغش میکنن تا افکارو منحرف کنن تا کسی متعرضشون نشه این ثامن کی بود که دهها هزار ملیارد تومن از بیت المال براش هزینه کردن؟اون پروژه افتضاح شاندیز کی بود به روایته هفتاد هزار ملیارد تومن رو اصلا معلوم نشد چه اتفاقی براش افتاد؟ اصلا اگه تو عمق اسم موسسات بری خیلی چیزا از مشکلات مملکت روشن میشه
محمدحسین۵۰۳۴۰۵۱۰:۵۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۹
لطفاً به بیانیه آیت الله مکارم توجه کنید. موضوع آنقدر مهم بوده که ایشان اعلامیه داده اند و این کارها را فعالیتهایی برضد شیعه قلمداد کرده اند.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین