عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: لیگ برتر فوتبال را تعطیل کنید

گروه ورزشی الف،   3970528110 ۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس گفت: یا فحاشی های قومیتی در بین تماشاگران فوتبال متوقف شود یا لیگ برتر فوتبال تعطیل شود.

به گزارش خانه ملت، محمد حسن نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه، 28 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر به رئیس جمهور، وزیر نیرو و رئیس سازمان محیط زیست اظهار داشت: احساس می کنم اهمیت دریاچه ارومیه فقط کارکرد تبلیغاتی و کسب رأی در زمان انتخابات را دارد، دو سال است که نه از طرف نمایندگان و نه از طرف سازمان محیط زیست موضوع دریاچه ارومیه پیگیری نشده و عملا این دریاچه خشک شده است، از رئیس جمهور درخواست می کنم که در این زمینه تلاش جدی داشته باشد.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تذکر دیگر من به وزرای کشور و ورزش و جوانان و سازمان صدا و سیما در خصوص فوتبال است. فرآیندی که در فوتبال طی می شود کل وحدت ملی را زیر سوال برده است.

وی افزود: در هر بازی استقلال و پرسپولیس با تیم های شهرستانی بدترین توهین ها به شهرستانی ها می شود ولی به جای برخورد با توهین کنندگان 40 نفر از هواداران تراکتورسازی را بازداشت می کنند.

حسن نژاد ادامه داد: در بازی پرسپولیس و نفت مسجد سلیمان تعداد زیادی از افراد فحاشی کردند ولی دوربین صدا و سیما روی برخورد پلیس با یک هموطنی که لباس بختیاری بر تن دارد، زوم می کند. یک عده اهمیت وحدت ملی و تمامیت ارضی را درک نمی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد من این است که یا برخورد جدی شود یا اینکه اگر شرایط به همین شیوه ادامه پیدا کند، لیگ برتر فوتبال تعطیل شود، اتفاقاتی که در اهواز و ورزشگاه آزادی رخ داد را مضر به حال وحدت ملی می دانم.

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ورزش و جوانان با افتخار می گوید همه بدهی های استقلال و پرسپولیس پرداخت شده است ولی همین وزیر ورزش می گوید برای پرداخت هزینه های کی روش و تیم ملی پول نداریم، چطور این وزارتخانه پولی برای خرید تشک کشتی مرند ندارد اما برای استقلال و پرسپولیس صدها میلیارد هزینه می کند.

دیدگاه کاربران

مجید۵۰۲۰۳۶۱۵:۳۹:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
نتیجه کمکهای میلیاردی به پرسپولیس و استقلال که نماد واقعی تبعیض بین شهرستانها و قومیتها با تهرانیها و فارس زبان هاست همین میشه .
ناشناس۵۰۲۳۹۱۱۸:۳۴:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۲۸
چرا مرکز نشینان و فارس زبانان به این حاشیه های غم انگیز فوتبال اعتراض نمیکنند. بازهم یک آذربایجانی نگران وحدت ملی شد. همانند ستار خان و باقر خان و هزاران فرهیخته آذری دیگر. منهم به این فوتبال معترضم. جمعش کنید بهتر است تا مقدمات جدایی اقوام ایرانی فراهم کنید. نفرت پراکنی موقوف.
وحید۵۰۲۷۷۸۲۳:۰۱:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۸
آقا کاملا موافقم، پولش رو بدید چندتا کارخونه بزنید واسه جوونا کار درست کنید، کی روش رو هم بندازید بیرون با پولش کلی وام بدید به جوونای دم بخت
علی۵۰۲۸۱۸۲۳:۲۹:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۸
آقای نماینده؛ استقلال و پرسپولیس در تمام روستاها و شهرستان های ایران و در اقصی نقاط جهان، هواداران چند ده میلیونی دارند و اصلا قابل قیاس با سایر رشته‌ها ندارد، فوتبال یکی از بهترین عوامل برای شادی و سرگرمی این ملت بمانند اکثر کشورهای جهان میباشد، برادر عزیز، از قدیم گفته اند، لشگر بدون مرگ نمیشه،در جای محدودی که بیش از ۵۰هزار نفر پیر و جوان و با قومیت‌های مختلف و سلیقه های گوناگون حضور دارند شاید عده بسیار قلیلی، دست به اعمال زشت بزنند و این دلیل نمیشود که ۴۹۹۹۰ نفر حاضر در استادیوم رآ نکوهش کرد.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

آخرین عناوین