هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال/ لیگ عجایب!

گروه ورزشی الف،   3970526016

هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال پس از اتفاقات عجیب هفته اول از شنبه آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، بعد از لغو سه بازی در هفته اول و اتفاقات عجیب این هفته مثل نیامدن خونه‌به‌خونه و نفت تهران به مسابقه تا لغو دیدار بادران و بانی گستر ارومیه (گسترش فولاد تبریز) هفته دوم مسابقات لیگ دسته یک از شنبه آغاز می‌شود. شاید در این هفته شاهد کنار گذاشتن نفت تهران و خونه به خونه از دور مسابقات باشیم. برنامه هفته دوم مسابقات به شرح زیر است.

گل‌گهر سیرجان – مس کرمان

شاگردان وینگو بگوویچ که در بازی گذشته اولین گل این فصل لیگ دسته یک را با گلزنی پیمان رنجبری به ثمر رساندند، در اولین بازی خود مقابل شاهین شهرداری بوشهر به تساوی یک بر یک دست یافتند. مس کرمان هم بازی اول را با یک پیروزی شیرین پشت سر گذاشت و شهرداری ماهشهر را با دو گل حامد محمودی و مهدی تیکدری شکست داد تا خود را در بالای جدول ببیند. مس کرمان در بازی اول نشان داده تیم به نسبت آماده‌ای است و در این فصل عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جذب کرده در مقابل گل‌گهر هم به دنبال جبران نواقص بازی گذشته است. باید منتظر ماند و دید که تفکر کدام مربی در این مسابقه موفق خواهد بود.

شهرداری تبریز – نفت تهران

شهرداری تبریز که بعد از کش و قوس‌های فراوان خود را برای مسابقات حاضر کرد، در هفته اول مسابقات مقابل آلمینیوم اراک یک بر صفر شکست خورد تا معلوم شود تیم شهرداری بعد از حاشیه‌های پیش فصل خود برای آمادگی بیشتر نیاز به زمان دارد. نکته جالب این بازی، نبودن تیمی مقابل شهرداری است. در حال حاضر نفت تهران وجود خارجی ندارد و هیچ‌کسی هم نیست که مسئولیت باشگاه را بر عهده بگیرد. با این وضع به احتمال زیاد باید شاهد یک بازی ۳ بر صفر دیگر به علت عدم حضور تیم مقابل و سقوط نفت تهران و کنار گذاشتن این تیم از دور مسابقات باشیم.

فجر سپاسی – آلمینیوم اراک

این تیم شیرازی که مجید صالح را به عنوان سرمربی دیر به مجموعه خود اظافه کرد در بازی اول مقابل اکسین البرز یک بر صفر شکست خورد و نشان داد که فجر سپاسی باید برای هماهنگی بیشتر بازیکنان با تفکرات سرمربی نیازمند زمان بیشتری است. آلمینیوم اراک هم با مربی‌گری محمد ربیعی در بازی اول مقابل شهرداری تبریز موفق عمل ظاهر شد و با ضربه ایستگاهی دیدنی از ایمان باصفا دروازه حریف تبریزی خود را باز کرد تا در نهایت سه امتیاز این مسابقه را کسب کنند. در این بازی مجید صالح قطعا به دنبال جبران نتیجه بازی اول است و شاگردان ربیعی  هم به فکر جمع کردن امتیازهای بیشتری برای دیدن تیشمان در بالای جدول هستند. همه‌چیز در ورزشگاه حافظیه شیراز معلوم شود.

استقلال جنوب تهران – گسترش فولاد تبریز (بانی گستر ارومیه)

این تیم تهرانی در بازی اول مقابل کارون اروند به تساوی بدون گل رضایت داد و از این تیم با توجه بازیکانی مطرح و خوبی که جذب کرده و هدایت فرهاد کاظمی انتظار بیشتری می‌رود. از آن طرف تیم ماشین سازی تبریز که با هر ترفندی که بود کار انتقال را به ارومیه را انجام داده در بازی قبل مقابل بادران هم به علت عدم صدور کارت بازی بازیکنان تیم ماشین‌سازی نتوانست به رقابت بپردازد و این بازی در نهایت لغو شد. این تیم در این بازی به تهران سفر خواهد کرد و باید دید از هفته سوم در ارومیه بازی‌هایشان پیگیری خواهند کرد یا خیر.

مشکی‌پوشان – خونه به خونه بابل

شاگردان علی حنظه با این که مشخص بود در بازی قبل نفت تهرانی وجود  ندارد اما به تهران آمدند و با عدم حضور تیم نفت مسابقه را ۳ بر صفر به سود کسب کردند. این احتمال وجود دارد که مشکی پوشان سه امتیاز دوم را بدون انجام مسابقه به دست بیاورند. هنوز خونه به خونه شرایط  مبهمی دارد و فعلا تصمیمش را برای حضور در مسابقات نگرفته است. باید دید جواد حسن‌زاده (مالک خونه‌به خونه) چه تصمیمی می‌گیرد و خونه به خونه امسال در لیگ یک حضور دارد یا اتفاقی دیگری پیش‌روی خونه به خونه خواهد بود.

مس رفسنجان – کارون اروند خرمشهر

مس رفسنجان و علی سامره بهترین عملکرد را در هفته اول داشتند و با نتیجه پر گل ۴ بر یک قشقایی شیراز را شکست دادند. در طرف مقابل تیم کارون اروند خرمشهر با هدایت اکبر میثاقیان در بازی اول خود مقابل استقلال جنوب تهران زیر گرمای شدید هوای خرمشهر به نتیجه تساوی رضایت داد. شاگردان میثاقیان در این بازی با توجه به آمادگی بالای تیم مس رفسنجان کار سختی پیش رو خواهد داشت و  باید دید تقابل این دو تیم چه نتیجه‌ای در پی خواهد داشت.

بادران تهران – شاهین شهرداری بوشهر

شاگردان مهدی پاشازاده در بادران بازی اول را نتوانسنتد برگزار کنند و به علت مشکلی که برای تیم مقابلشان به وجود آمد قادر به انجام بازی نشدند. در مقابل تیم شاهین در بازی اول خود مقابل گل‌گهر با تساوی یک بر یک کار خود را شروع کردند. آن چه مشخص است، محمود فکری برای این که سرنوشت فصل پیش خود را با نفت مسجد سلیمان با شاهین شهرداری بوشهر تکرار کند، باید به هماهنگی بیشتری برسد و بازی اول شاهین نشان دهنده این وضعیت است. تیم بادران هم هنوز بازی انجام نداده و قضاوت در مورد تیم فعلا زود است.

ملوان بندر انزلی – قشقایی شیراز

تیم ملوان که با عدم حضور تیم خونه به خونه بازی اول را ۳ بر صفر به سود خود تمام کرد، در این بازی مقابل قشقایی شیرازی بازی می‌کند که در بازی قبل مقابل مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد. شاگردان محمد شکاری در تیم قشقایی در نیمه اول عملکرد پایاپایی داشت ولی در نیمه دوم شیرازه این تیم از هم پاشید و باعث شد از مس رفسنجان چهار گل دریافت کند. از آن طرف ملوان هم قرار است در هفته دوم اولین بازی خود را انجام دهد و باید عملکرد این دو تیم را بعد از اتفاق‌هایی که برایشان افتاده شاهد باشیم.

شهرداری ماهشهر – اکسین البرز

شاگردان داود مهابادی در بازی گذشته با مس کرمان نتواستند کاری از پیش ببرند و با ایجاد حاشیه‌هایی که در بازی به وجود آمد مقابل مس کرمان ۲ بر صفر شکست خوردند اما در مقابل اکسین البرزی وجود دارد که در بازی قبلی خود مقابل فجر سپاسی توانست به پیروزی دست پیدا کند. قطعا شهرداری ماهشهر کار سختی در پیش خواهد داشت و شاگردان فراز کمالوند با توجه به هدف‌گذاری که دارند به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  2. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  3. اعتماد کنید و مطمئن باشید

  4. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  5. نماز جمعه این هفته تهران به امامت حجت الاسلام صدیقی اقامه می‌شود

  6. این صدای اقتدار ایران است ...

  7. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  8. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  9. ارژنگ امیرفضلی و زندگی در شرایط سختِ تورنتو

  10. یک نکته قابل‌تامل در مورد توسعه قدرت نظامی ایران

  11. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  12. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  13. پشت‌پرده عقب‌نشینی صهیونیست ها از غزه

  14. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  15. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  16. درگیری لفظی علی دبیر و پیمان یوسفی روی آنتن زنده: شما تنت میخاره!

  17. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  18. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  19. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  20. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  21. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  22. رئیسی: فعالان اقتصادی از عددسازی‌ها در بازار نگران نباشند  

  23. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

  24. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  25. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

آخرین عناوین