همدستی پسر و نامادری در جنایت هولناک خانوادگی

گروه حوادث الف،   3970525076

راز هولناک یک توطئه خانوادگی در کمتر از 20 روز با ردیابی‌های پلیس استان گلستان فاش شد.

به‌گزارش روزنامه ایران، نخستین روزهای مرداد امسال مردی جوان با پلیس تماس گرفت و از سقوط مرگبار خودروی پدرش به اعماق دره‌ای در شهرستان رامیان واقع در استان گلستان خبر داد. دقایقی بعد مأموران پلیس راهی محل حادثه شده و پس از بیرون کشیدن جسد مرد میانسال از داخل خودرو به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرا جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی فرستاده شد و رسیدگی به علت حادثه نیز در دستور کار مأموران قرار گرفت.

در همین حال پسر جوان این مرد که در صحنه حضور داشت و خود را بشدت ناراحت و مضطرب نشان می‌داد به مأموران گفت: همراه پدرم سوار بر خودرو در حرکت بودیم که ناگهان کنترل خودرو از دست او خارج و به سمت دره منحرف شد، من که احتمال حادثه را می‌دادم بلافاصله خودم را از خودرو بیرون انداختم اما پدرم با خودرو به داخل دره سقوط کرد.با توجه به این اظهارات بود که مأموران، تحقیق درباره واقعیت ماجرا را در دستور کار قرار داده و در بررسی‌های کارشناسانه خود از موقعیت محل سقوط خودرو به دره و نوع خودرو احتمال دادند که پسر جوان موضوعی را مخفی کرده باشد. بدین ترتیب وی را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار داده و متوجه رفت و آمدهای مشکوک وی به خانه نامادری‌اش شدند.

بنابراین پسر جوان بار دیگر از سوی پلیس احضار و درباره حادثه مورد بازجویی قرار گرفت. اما وی همچنان مدعی بود که مرگ پدرش یک سانحه رانندگی بوده است.

در حالی که ضد و نقیض گویی‌ها از سوی متهم پرونده ادامه داشت، مأموران دریافتند که بین قربانی حادثه و همسر دومش از مدتی قبل اختلافات شدید وجود داشته است.

بنا براین بررسی‌های پلیس آگاهی «رامیان» در این باره ادامه یافت تا اینکه پسر جوان که خود را در برابر مستندات غیر قابل انکار پلیس می‌‌دید به ناچار لب به اعتراف گشود و پرده از راز این جنایت هولناک برداشت.

وی گفت: مدتی بود که میان پدرم با همسر دومش و همچنین من و زنم اختلافاتی به وجود آمده بود.دیگر تحمل این شرایط را نداشتیم. بنابراین تصمیم گرفتیم تا به هر ترتیبی که شده پدرم را که عامل این اختلاف‌ها بود از سر راه برداریم. روز حادثه در حالی که هر دو سوار بر خودرو بودیم به بهانه‌ای قرص خواب آور به او خورانده و مسمومش کردم. سپس خودم از خودرو پیاده شده و پدرم را نیمه جان پشت فرمان رها کردم. سپس ضربه‌ای به سرش زده و خودرو را به داخل دره هول دادم.

با توجه به این اعترافات بود که پلیس جنایی رامیان بسرعت وارد عمل شده و نامادری و همسر این متهم را نیز به اتهام مشارکت در قتل بازداشت کرد.سرهنگ علی اکبر بای فرمانده انتظامی شهرستان رامیان در این باره گفت: با توجه به اعترافات متهم بازسازی صحنه قتل انجام شده و هر سه متهم با تشکیل پرونده قضایی در اختیار بازپرس قرار گرفتند. با توجه به محتویات پرونده، بازپرس ویژه قتل تا انجام تحقیقات تکمیلی متهمان را با صدور قرار قانونی در اختیار پلیس آگاهی قرار داد.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  3. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  4. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  5. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  6. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  7. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  8. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  9. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  10. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  11. دیر اما قابل‌توجه ...

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

آخرین عناوین