افشای اقدام غیراخلاقی "سرکرده جریان تراریخته‌پرست در ایران" + سند

گروه اجتماعی الف،   3970524062 ۷ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرکرده جریان تراریخته‌پرست که تا به امروز در مقاطع مختلف، عدم پایبندی حداقلی خود به اخلاق، صدق و امانت را به اثبات رسانده، با اقدام غیراخلاقی اخیر خود، بر دروغ‌گویی و دروغ‌پردازی مطلق خود مهر تایید نهایی کوبید!

به گزارش تسنیم؛ جریان تراریخته‌پرست نفوذی در بدنه تصمیم‌سازی و اجرایی دولت تدبیر و امید ظاهراً به واسطه ناکامی‌های پیاپی خود در اجرای نقشه آلوده کردن مزارع کشور با کشت انبوه محصولات تراریخته، اخیراً وارد فاز اقدامات غیراخلاقی نیز شده است.

داستان از این قرار است که "ب.ق" به‌عنوان سرکرده این جریان نفوذی در دولت به واسطه افشای ابعاد وابستگی آنها به مافیای جهانی تراریخته و خانواده بدنام راکفلرها و مراورداتی که چهره‌های داخلی این جریان با مونساتو دارند، به‌شدت عصبانی شده و همین عصبانیت باعث ارتکاب به اقدامات ناسنجیده توام با عصبانیت و بلاهت طی ماه‌های اخیر شده است.

تمام عصبانیت و بلاهت اخیر سرکرده این جریان ناشی اقدامات افشاگرانه رسانه‌های مستقل است که باعث شده افکار عمومی در مخالفت با اقدامات منفعت‌طلبانه این جریان وارد عرصه شوند و همین امر زمینه انتقام‌جویی این جریان از رسانه‌های مستقل با تحریف زشت و غیراخلاقی اظهارات برخی از مسئولان ارشد را باعث شده است.

در همین راستا، "پایگاه اطلاع‌رسانی بیوتکنولوژی ایران" به‌عنوان رسانه تحت امر سرکرده تراریخته در ایران در تاریخ اول مرداد ماه جاری اقدام به انتشار خبری به نقل از "علی‌اکبر صالحی؛ رئیس سازمان انرژی هسته‌ای"کرد.

این سایت تحت امر سرکرده تراریخته در خبر مورد اشاره، مدعی شد که رئیس سازمان انرژی هسته‌ای طی بازدید از "پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی" گفته: "در حوزه تراریخته عقب‌نشینی نکنید!"

همچنین پایگاه اطلاع‌رسانی بیوتکنولوژی ایران در ادامه خبر خود، مدعی شده بود که صالحی در دفاع از محصولات تراریخته گفته است: "منطقی نیست وقتی سالانه مجبور به واردات ده میلیون تن محصول تراریخته هستیم این محصولات را در داخل کشور تولید نکنیم. آیا تولید داخل حرام است و واردات حلال؟ ... برای تولید داخلی محصولات تراریخته در برابر جریان های مخالف عقب نشینی نکنید و مقاومت کنید!"

انتشار این مطلب در سایت مورد اشاره به نقل از رئیس سازمان انرژی هسته‌ای، موجی از مخالفت‌ها و نقدهای اساتید بیوتکنولوژی، کارشناسان حوزه محیط زیست و آگاهان این حوزه، علیه علی‌اکبر صالحی را در پی داشت.

اما در نهایت، رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با مشاهده این حجم از واکنش‌ها و نقدها با ارسال جوابیه‌ای، پرده از ابعاد پنهان و اقدام غیراخلاقی جریان تراریخته‌پرست برداشت.

علی‌اکبر صالحی در جوابیه خود به صراحت اعلام کرد که هرگز جمله‌ای با  این مضمون که "در حوزه تراریخته عقب‌نشینی نکنید" نگفته است!

مسئول دفتر رئیس سازمان انرژی هسته‌ای با تکذیب حمایت صالحی از محصولات تراریخته به‌صورت رسمی اعلام کرد: سایتی که این خبر به نقل از آن چاپ شده است، در تنظیم خبر بی‌دقتی کرده است و دکتر صالحی در بازدید از پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی در پاسخ به مشکلات مطروحه از طرف محققین این پژوهشگاه که گفته بودند: ما خود می‌توانیم محصولات تراریخته تولید کنیم اما سالانه میلیاردها دلار از خارج وارد می‌کنند، اظهار داشته بود: "لازم است شما از طریق مصاحبه با رسانه‌ها استدلال‌های خود را مطرح کنید."

با این اوصاف، دروغ‌پردازی و اقدام غیراخلاقی رسانه تحت امر سرکرده جریان تراریخته‌پرست در تحریف آشکار اظهارات رئیس سازمان انرژی هسته‌ای محرز است چرا که علی‌اکبر صالحی در این بازدید صرفاً خواستار طرح استدلال‌های جریان حامی تجاری‌سازی محصولات تراریخته در ایران شده و به‌هیچ عنوان سخنی در تایید اقدامات پرمخاطره و منفعت‌طلبانه این جریان نداشته است.

در پایان تذکر این نکته ضروری است که جریان نفوذی تراریخته‌پرست و سرکرده آن که تا به امروز در مقاطع مختلف، عدم پایبندی حداقلی خود به اخلاق، صدق و امانت را به اثبات رسانده، با این اقدام غیراخلاقی اخیر خود، بر دروغ‌گویی و دروغ‌پردازی مطلق خود مهر تایید نهایی را کوبیده است!

حال افکار عمومی و توده مردم کشورمان از اقشار مختلف می‌تواند قضاوت روشن‌تری درباره سایر ادعاهای این جریان در تلاش برای تجاری‌سازی محصولات تراریخته در ایران داشته باشند چرا که تنها چیزی که برای سرکردگان این جریان اهمیت دارد، سود نجومی و کثیفی است که قرار است با کشت انبوه محصولات دستکاری شده ژنتیکی به‌دست آورند و در این مسیر، وارد شدن صدمات مهلک به سلامت مردم ایران و محیط زیست کشور برای آنها از کوچکترین اهمیتی برخوردار نیست.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۹۵۸۱۲۱۶:۵۰:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۴
خدا لعنت کنه دشمنان ملت مسلمان شیعه ما رو...
ناشناس۴۹۶۳۵۴۰۱:۵۹:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۵
من به شخصه با تولید و مصرف محصولات تراریخته مخالفم ، اما اکنون که در شرایطی هستیم که میلیاردها دلار محصول تراریخته وارد میکنیم چرا همان را تولید نکنیم تا ارز از کشور خارج نشود
ناشناس۴۹۶۲۱۳۲۲:۵۰:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۲۴
اگر چیز بدیه پس چرا تا حالا نسبت به واردات میلیارد دلاری این محصولات اقدامی نشده!!!؟
مهدی۴۹۶۲۷۴۲۳:۴۸:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۲۴
اگر واقعا سالانه میلیاردها دلار محصولات تراریخته وارد کشور میشه، خوب چرا خودمون تولیدش نکنیم؟ نویسنده این متن مشکلی با واردات تراریخته نداره؟ فقط با تولیدش مخالفه؟ ..
ناشناس۴۹۶۳۲۶۰۰:۵۸:۰۰ ۱۳۹۷/۵/۲۵
چرا آگه مجرمه کاری نمی کنید چرا دولت اگر بده و در این 30 سال وارد کرده و به خورد مردم داده عذرخواهی نمی کنه
ناشناس۴۹۶۳۳۹۰۱:۲۱:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۵
به عنوان یک محقق از این گروه های سیاسی خواهش می کنم پاشون را از کفش علم بکشن بیرون. تراریخته شمشیر دو لب می تونه دست یک دانشمند آگاه زندگی ببخشه می تونه توسط یک فرد نا آگاه نابود کنه. برای دوستانی هم که مردم را از تراریخته می ترسانند باید ذکر کنم که انسان هم خودش یک موجود تراریخته است. بخش بزرگی از ژنوم ما را ژنوم ویروسی تشکیل داده است و تراریختگی چیزی نیست که ما ابداعش کرده باشیم در طبیعت وجود داشته و خواهد داشت. در ضمن به نظر من سران طرفدار و مخالف تراریخته هر دو تا دنبال منیت خودشون هستند تا به فکر مردم و گرنه انسان های منطقی و صالح می توانند در این موضوع به یک راه میانه درجهت منافع مردم و محیط زیست دست پیدا کنند نه به این شیوه مقاله شما و طرف مقابل، در جهت تخریب هم بر بیان
ناشناس۴۹۶۳۵۷۰۲:۰۷:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۵
این که به یک دانشمند لقب سرکرده جریان بدهیم خود بدترین کار غیر اخلاقی است ، اتفاقا کسانی از این موضوع سود میبرند که مافیای واردات هستند ، والا صرف کار علمی برای این دانشمندان سود قابل توجهی نمیآورد ، گروهی که وارد کننده سم دیازنون هستند ، سمی که در بیشتر کشورها به دلیل آلودگی برای محیط زیست ممنوع شده است بزرگترین مخالف تولید محصولات تراریخته در ایران به خصوص برنج هستند ، چرا که برنج غیر تراریخته در ترکیب آب و سم دیازنون کاشته میشود و سالانه حجم بسیار بالای سود ناشی از واردات دیازنون سبب دشمنی عده ای با به قول شما جریان تراریخته پرست شده است .
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  12. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  13. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  14. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  15. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  16. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  17. قبور لاکچری

  18. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  19. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  20. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  21. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  22. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  23. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  24. یمنی ها فراتر از تصور !

  25. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

آخرین عناوین