تبعات خطرناک پیوند بیش از حد زن و شوهر

گروه ویدئو الف،   3970524032 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

حجت‌ الاسلام علیرضا پناهیان در یکی از سخنرانی‌های خود درباره تبعات خطرناک تخیلات فراگیری که درباره ازدواج وجود دارد، صحبت کرده است. وی در این سخنرانی عنوان کرد: خدا نمی‌گذارد تو با اسبابی که در عالم آفریده شده تنها بمانی. دعوا‌ها خیلی وقت‌ها ناشی از پیوندهای نابجای زیادی است. اصلا بنا نبوده است پیوندهای بین انسان‌ها انقدر شدید باشد.

تماشا کنید

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۹۴۹۲۵۱۰:۲۱:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۴
پیوندهای انسانی فقط بین زوجها نیست ها بین انسانهای دیگم هست ..... اونا چی ؟؟؟؟؟
ناشناس۴۹۵۷۱۵۱۵:۵۴:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۴
حرف ایشان اینه که انسان رابطه با خدا را به بهانه رابطه با همسر و بچه و پدر و مادر و ...! ازدست ندهد !
مجید۴۹۶۰۳۱۱۹:۳۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۲۴
کی گفته که وقتی زن و شوهر به هم علاقه مندند و بقول معروف یک روح در دو جسمند از خدا غافل شده اند ؟ این حرفها چیست که از خودتان در می آورید ...
ناشناس۴۹۶۱۹۹۲۲:۳۸:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۴
رابطه زن و شوهر ، حکم خداونده و اگر ایرادی در اون بود ، سفارش نمیشد . امروز هم مشکل بزرگ جامعه ، رابطه صمیمی بین همسران نیست ، بلکه برعکسه . یعنی خیانت و دوری در روابط همسران ، خیلی شدیدتر از سابق شده و باید برای این موضوع نگران بود ، نه رابطه زیاد !!
ناشناس۴۹۵۱۲۴۱۱:۴۹:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۲۴
چرا همه خودشون رو متخصص همه چیز می دونن؟
ناشناس۴۹۵۷۶۰۱۶:۲۱:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۴
هزار تا لایک
ناشناس۴۹۵۷۹۶۱۶:۴۳:۰۷ ۱۳۹۷/۵/۲۴
صحبت از اشخاص نیست بلکه نقل جامعیت و مانعیت دین اسلام است
صادق۴۹۵۱۳۶۱۱:۵۴:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۲۴
چقدر خوبه که ایشون در همه ی حوزه های علوم انسانی مسلط و دانا هستند
ناشناس۴۹۵۷۹۵۱۶:۴۲:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۲۴
دین اسلام دین جامع و کاملی هست و کافیه یاد داشته باشی توی معارف دینی دنبال جواب سوالهات بگردی...
ناشناس۴۹۵۸۲۹۱۷:۰۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۲۴
فقط در همه حوزه ها صحبت می کنند ایشون
ناشناس۴۹۵۳۴۰۱۳:۱۰:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۲۴
اگر انسانها به ازدواج به عنوان يک پيمان حقوقي نگاه کنند و دلبستگي زياد نباشد رنج هاي خانوادگي خيلي کمتر مي شود. اگر توقع محبت منطقي باشد حتي شايد طلاق هم کمتر شود.
سجاد۴۹۵۳۸۷۱۳:۲۶:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۲۴
کسی که عشق زمینی رو درک نکرده باشه، عشق خدایی هم تجربه نخواهد کرد......
ناشناس۴۹۵۴۸۹۱۴:۰۹:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۲۴
با اینکه به ایشون و گروه ایشون و نحوه و سخنرانی های یک طرفه ایشون انتقاد دارم ولی چون این فیلم به صورت مونتاژ شده و بریده بریده هست نمی توان اظهار نظر درستی داشت .
ناشناس۴۹۵۵۳۴۱۴:۲۷:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۲۴
یعنی چی که همه خودشون رو متخصص همه چیز می دونن؟ خب شما با دقت و بدون تعصب گوش بده ببین چی می گه؛ به نظرت نادرسته؟ خب عمل نکن. من 50 سالمه و متاهلم و زوج های جوان زیادی در آشنایان و فامیل خودم می شناسم که اگه به این مطلب گوش کنن و در موردش فکر کنن، مشکلات زیادی رو می تونن از سر راه زندگی مشترکشون بردارن. حتما باید بریم چند ده جلسه مشاوره و هی پول بدیم آخرشم هیچی؟!
ناشناس۴۹۵۵۸۷۱۴:۵۰:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۲۴
متاسفانه حرف هایی که ایشان می زنند بسیار خطرناک است و بسیار غیر... است. چه کسی گفته است که پیوند بین زن و شوهر باید گسسته شود تا پیوند به پروردگار تقویت شود؟؟ چه کسی گفته نمی شود هم به همسر پیوند قوی داشت و هم به پروردگار پیوند داشت. چرا ایشان فکر می کند همه چیز را می داند؟
پیراسته فر۴۹۵۶۹۶۱۵:۴۸:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۲۴
حالا پیوند(عشق بین زن وشوهر)خوب است یابد!؟«شاقول»ترازوی (تشخیص زیادی وکمی ) را باکدام تکنولوژی کسب کنیم؟ مگر عشق بین زوجین بافرمانبری واطاعت ازخدامنافات دارد؟ کاشکی حاج آقاپناهیان «آپلیکیشن» موردنظررا هم ..میگفت که نه ازآن بام بیفتیم ونه ازاین ورش
یک نفر۴۹۵۸۰۸۱۶:۴۹:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۴
محترمانه اش رو هم بگم، نامربوط میفرمایند
حسن۴۹۵۸۷۳۱۷:۲۳:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۴
بحث ایشان بارها توسط عرفا و علما مطرح شده است اگر نگاهی به ادبیات داشته باشید نمونه ها فراوان است و این بزرگوار بازگو کننده می باشد البته با روش خطابه برای آسان تر شدن فهم مطلب. با تشکر از استاد پناهیان
ناشناس۴۹۵۸۸۸۱۷:۳۳:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۲۴
واقعا نمیدونم ایشون ... چی فرض میکنن؟ ...
ناشناس۴۹۶۰۷۷۲۰:۱۴:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۲۴
ربط خیانت زناشویی و بی مهری بین زوجین و و پیوند با خدا و ... را کلا متوجه نشدم دوست داشتن خانواده با عشق و پرستش خداوند منافاتی نداره اصلا جایگاه این دو زمین تا آسمان متفاوته
ناشناس۴۹۶۲۹۱۰۰:۱۰:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۵
کاملا با نظر ایشون حداقل در این مورد موافقم شدید...زوجین باید به هم مهربون باشند اما نه اینکه خدا رو دوم قرار بدند..اول خدا اول خدا اول خدا بعد بنده خدا.
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

آخرین عناوین