خرید رپورتاژ آگهی از آژانس خبری رپورتاژ ادز

گزارش بازرگانی،   3970522053

در دنیای تکنولوژی و مدرن, تمامی شرکت ها معمولا دارای سایت اینترنتی هستند که در آن سایت خدمات و نحوه عملکرد شرکت ها را می توانید دنبال کنید. تبلیغات و بازاریابی تنها به تبلیغ در تلویزیون و بیلبورد های سطح شهر یا جاده محدود نمی شود, بلکه یکی از موثر ترین راه ها برای تبلیغات در فضای مجازی رپورتاژ آگهی است. شرکت های مختلفی در زمینه رپورتاژ آگهی فعالیت می کنند, اما یکی از محبوب ترین و پر بازده ترین شرکت های تبلیغاتی در زمینه تهیه رپورتاژ آگهی, رپورتاژ ادز است.

برای آشنایی بهتر با این سایت بهتر است به شما یاد آوری کنیم که رپورتاژ ادز اولین آژانس تبلیغاتی در زمینه رپورتاژ آگهی در ایران است که به مدت 10 سال بصورت تخصصی در زمینه رسانه و خدمات روابط عمومی در حال فعالیت است. این مقاله سعی دارد تا شما را با رپورتاژ آگهی و چگونگی افزایش رتبه سایت شما در گوگل اشنا کند و همچنین چگونگی خریداری رپورتاژ آگهی را به شما یاد آور شود.

رپورتاژ آگهی چیست؟

رپورتاژ آگهی به گونه ای از تبلیغات اینترنتی گفته میشود که بصورت غیر مستقیم و در قالب یک گزارش بی طرفانه درباره محصول یا شرکت خاصی تبلیغات می کند و مخاطبان خود را به سمت سایت مرجع هدایت می کند. روزانه مردم ساعات زیادی را در فضای مجازی و اینترنت سپری می کنند و بیشترین سرگرمی های خود را درون فضای مجازی پیدا می کنند به همین خاطر تبلیغات اینترنتی یکی از پر بازده ترین راه کارهای بازاریابی در دنیای تکنولوژی است که در قالب رپورتاژ آگهی در بین عموم رواج پیدا کرده است. در واقع شما ممکن است در یک سایت خبری تیتری را مشاهده کنید که بنظر شما در قالب یک خبر و پست معمولی باشد اما در واقع یک رپورتاژ آگهی سازمان یافته است که محصول و یا خدمات شرکت مورد نظر را تبلیغات می کند و ذهن کاربران خواننده را به سمت پیگیری بیشتر  سوق می دهد.

مزایای رپورتاژ آگهی چیست؟

  • موجب بهتر شناخته شدن سایت و همچنین باعث بالا رفتن رتبه سایت در گوگل می شود.
  • با بکار بردن بک لینک در سایت پذیرنده رپورتاژ آگهی, در سئو سایت تاثیر مثبتی می گذارد.
  • بالا رفتن ارزش برند سایت در بین عموم مردم.
  • بالا رفتن میزان فروش محصولات سایت.
  • افزایش آگاهی مردم از کسب و کار معرفی شده و یا کالای تبلیغی.
  • اعتماد مردم نسبت به کالا یا برند تبلیغ شده افزایش می باید

چگونگی تهیه رپورتاژ آگهی

همانطوری که گفته شد, تمامی رپورتاژ آگهی ها معمولا در سایت های خبری یا در سایت های پر بازدید قرار داده می شوند به همین خاطر توسط نویسندگان متخصص و حرفه ایی نگارش می شود که ذهن خواننده را به سمت محصول و خدمات شرکت مورد نظر سوق می دهد. سایت رپورتاژ ادز یکی از بهترین و قدیمی ترین آژانس های تبلیغاتی در ایران است که شما می توانید تبلیغات سایت خود را به دست نویسندگان خبره این سایت بسپارید تا در پر بازدید ترین و بهترین سایت های خبری ایران برای شما تبلیغ کنند.

خرید رپورتاژ آگهی

برای داشتن یک تبلیغ مناسب و تاثیر گذار بهتراست یک خرید رپورتاژ از یک سایت معتبر داشته باشید. شما می توانید از سایت رپورتاژ ادز بهترین و تخصصی ترین رپورتاژ ها را دریافت کنید. با مشاهده این سایت می توانید از تمامی تعرفه های جدید رپورتاژ ها آگاهی پیدا کنید. به دلیل گستردگی ارتباط میان رپورتاژ ادز و سایت های خبری و خبرگذاری های ایران بهترین قیمت را برای انتشار رپورتاژ آگهی شما ارائه می دهد.

مشاوره رایگان برای تبلیغات

بهترین و پر بازده ترین راه تبلیغاتی, انتشار رپورتاژ در سایت های خبری مطرح ایران است. برای داشتن تبلیغات جذاب قبل از انجام هر کاری نیازمند مشاوره برای تبلیغات هستید. رپورتاژ ادز به شما این امکان را می دهد تا قبل از ثبت سفارش از طریق مشاوره رایگان با متخصصین تبلیغاتی گفتگو کنید. لازم به ذکر است که شرکت تبلیغاتی رپورتاژ ادز از سال 1393 در حوزه تبلیغات رپورتاژ آگهی به صورت حرفه ایی فعالیت می کند و تیم نویسندگان ماهری متشکل از خبرنگاران ماهر و متخصصی هستند که تجربه چندین ساله ایی در حوزه تبلیغات رسانه ایی دارند. این آژانس معتبر تبلیغاتی با بیش از 200 سایت خبر گذاری در ارتباط است که این ارتباط گسترده باعث افزایش کیفیت رپورتاژ آگهی ها شده است.

برای آنکه از نحوه ارائه خدمات رپورتاژ ادز در خصوص رپورتاژ آگهی و یا تبلیغات رسانه ایی همچنین اطلاعیه  ها با خبر شوید کافی است به سایتwww.reportaj.ir  مراجعه کنید. آدرس رپورتاژ ادز را در گوگل مپس دنبال کنید .

منبع : ویکی پدیا

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین