پورابراهیمی: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تبرئه‌ام کرد/ فعالیت‌های اقتصادی فرزندان ربیعی، پدرشان را به خاک سیاه نشاند

گروه سیاسی الف،   3970521063 ۳۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ماجرای ارسال غیر قانونی پرونده شکایت ربیعی از وی به دادگاه و تذکر لاریجانی به این روند را تشریح کرد.

پورابراهیمی: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تبرئه‌ام کرد/ فعالیت‌های اقتصادی فرزندان ربیعی، پدرشان را به خاک سیاه نشاند
محمدرضا پورابراهیمی در گفتگو با مهر با بیان اینکه در جریان استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از پرونده فعالیت های اقتصادی فرزندان آقای وزیر که سالهاست کار اقتصادی می کنند، صحبت کردیم، گفت: در استیضاح قبلی مستندات کامل فعالیت های اقتصادی فرزندان آقای وزیر را در صحن علنی مجلس منتشر کردم.

نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: این مستندات در اختیار نمایندگان قرار گرفت. در این اسناد اسامی شرکت هایی که فرزندان وزیر در حال حاضر مشغول فعالیت هستند و اسامی شرکت‌هایی که پیش از این فرزندان آقای وزیر در آن فعالیت می‌کردند، منتشر شده است.

فعالیت‌های اقتصادی فرزندان ربیعی، پدرشان را به خاک سیاه نشاند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت های اقتصادی فرزندان ربیعی، پدرشان را به خاک سیاه نشانده است، گفت: شرکت های بزرگ اقتصادی که فرزندان وزیر در آن فعالیت می کنند دارای پرونده تخلفات محرز است.

وی تصریح کرد: آقای ربیعی از بنده به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شکایت کرده بود مبنی بر اینکه اقدامات من در انتشار تخلفات فرزندان آقای وزیر در حوزه مسئولیت های نمایندگی بنده نیست.

پورابراهیمی گفت: این در حالی است که بنده از این شکایت به هیچ وجه مطلع نبودم. به عبارت دیگر، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به بنده اعلام نکرده بود که آقای ربیعی از من شکایت کرده و برای ارائه توضیحات، بنده به هیات دعوت نشدم.

وی ادامه داد: من از طریق یکی از دوستان متوجه شدم که هیات نظارت در حال ارسال پرونده بنده به دادگاه است. طبق آیین نامه داخلی مجلس، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان زمانی که شکایتی در مورد نماینده ای مطرح شود، جهت بررسی شکایت از نماینده مورد نظر دعوت می کند تا ببیند اقدامات نماینده در راستای وظایف نمایندگی اش بوده است یا خیر.

ماجرای ارسال غیر قانونی پرونده پور ابراهیمی به دادگاه

پورابراهیمی افزود: وقتی مطلع شدم که پرونده بنده در حال ارسال به دادگاه است، به آقای جمالی سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان مراجعه کردم. از ایشان پرسیدم که در جریان پرونده بنده قرار دارید؟ چطور هیات تشخیص داده است که اقدامات بنده برخلاف وظایف نمایندگی ام بوده است؟ ایشان ابراز  بی اطلاعی کرد.

وی تاکید کرد: به آقای جمالی نیز تاکید کردم که بنده باید برای ارائه توضیحات به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان دعوت می شدم اما دعوتی از من صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان جلساتی برای بررسی پرونده برخی نمایندگان داشته است. در پایان صورتجلسه، بندی اضافه کرده اند و اعلام کرده‌اند که اظهارات بنده در استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی برخلاف وظایف نمایندگی ام بوده است، این در حالی است که همه اعضا نسبت به بررسی این پرونده در هیات نظارت ابراز بی اطلاعی می‌کردند.

وی تاکید کرد: بنده اعتراض کردم که مگر می شود بدون دعوت از نماینده، پرونده ای را بررسی کرد. متوجه شدم که اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان نیز از جزئیات این پرونده و ارسال آن به دادگاه اطلاعی ندارند.

پورابراهیمی گفت:به آقای لاریجانی گلایه کردم که در ماجرای استیضاح آقای ربیعی در چارچوب وظایف نمایندگی ام صحبت کردم، بروید اثبات کنید که اگر اسناد و اطلاعات بنده صحت دارند با وزیر برخورد کنید و اگر صحت ندارد با بنده برخورد کنید. آقای لاریجانی به شدت ناراحت شدند و به رئیس دفترشان دستور دادند که سریع موضوع را پیگیری کند. در همین راستا بود که جلسه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان برای بررسی این پرونده تشکیل شد.

هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پور ابراهیمی را تبرئه کرد

نماینده مردم کرمان در مجلس ادامه داد: پس از اینکه اعضای هیات نظارت بر رفتار نمایندگان توضیحات بنده را شنیدند به اتفاق آراء رای دادند که اظهارات بنده در چارچوب وظایف نمایندگی‌ام بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: البته شنیده ام که آقای پزشکیان در همان جلسه رای منفی داشته و اعلام کرده که اظهارات بنده در چارچوب وظایف نمایندگی ام نبوده است.

وی تصریح کرد: این طور که به بنده گفته اند رئیس هیات در مورد صورت جلسه ها تصمیم می گیرد. رئیس هیات نظارت بر رفتار نمایندگان آقای پزشکیان است.

پورابراهیمی تاکید کرد: بنابراین هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تشخیص داد که اظهارات بنده در خصوص استیضاح وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در چارچوب وظایف نمایندگی ام بوده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: با توجه به رویکرد هیات نظارت بر رفتار نمایندگان باید مجلس تصمیم اساسی در مورد ترکیب و رویکرد این هیات بگیرد.

وی اظهارداشت: بنده مطالب شفافی را در صحن علنی مجلس اعلام کردم. من از آقای پزشکیان این سؤال را پرسیدم که آیا در مطالبی که در حمایت از آقای ربیعی بیان می کنید مطمئن هستید و به این موضوع رسیده اید که فرزندان ایشان در حوزه اقتصادی تخلفی انجام نداده اند؟ ما بررسی کرده ایم و اسناد و مدارک داریم که در مجموعه های اقتصادی فرزندان آقای ربیعی فساد وجود دارد. اگر شما اسناد و مدارکی دال بر اینکه که فرزندان آقای ربیعی فعالیت اقتصادی ندارند در اختیار دارید، ارائه دهید.

ماجرای دروغ برزگ ربیعی در صحن مجلس

پورابراهیمی ادامه داد: آقای وزیر به جای اینکه پاسخ دهد که فرزندانش در فعالیت های اقتصادی حضور دارند یا خیر به دروغ مطالبی را بیان کرد مبنی بر اینکه بنده نامه ای نوشتم که فردی به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت ملی مس معرفی شود و چون وزیر این اقدام را انجام نداده است، بنده به استیضاح اصرار دارم. همزمان با این جمله، آقای ربیعی برگه ای را به آقای لاریجانی داد. این نامه مربوط به بهزیستی شهرستان راور یکی از محروم ترین شهرستان های کرمان است که اداره بهزیستی اش بین ۳ تا ۵ نفر کارمند دارد که سازمان بهزیستی قصد داشت فردی غیر بومی را به ریاست سازمان در این استان بگمارد که ما پیگیری کردیم فردی بومی در این جایگاه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در واقع آقای ربیعی دروغ گفت؛ ادعای دروغی را مطرح کرد و برای آن سندی جعلی را ارائه داد. آقای لاریجانی هم در پایان جلسه اعلام کرد که نامه ای که ارائه شده دروغ است.

پورابراهیمی تصریح کرد: شرکت ملی مس شرکتی است که زیرمجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت است و به وزارت تعاون هیچ ربطی ندارد.

پرونده ادعاهای ربیعی به دادگاه می رود

وی افزود: قطعا پرونده ادعاها و اتهامات آقای ربیعی را به دادگاه ارائه خواهیم داد. مواردی که در طول این سالها به نمایندگان مجلس و بنده اتهام وارد شده است، از سوی مجلس به دادگاه ارائه می شود. بررسی تخلفات آقای ربیعی تازه در قوه قضائیه و مجلس شروع شده است. آقای ربیعی باید پاسخگوی اقدامات خود و لابی بازی هایش باشد.  

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۸۸۹۰۳۱۰:۵۵:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۲۱
عجب! بچه های پزشکیان؟؟؟! بترس از آنکه سر به زیر دارد نه آنکه های و هوی دارد
ناشناس۴۸۸۹۵۹۱۱:۱۴:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۲۱
خودش خوب اما چرا بچه هایش را کنترل نکرد
ناشناس۴۸۹۳۰۴۱۳:۰۸:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اولا تا از چیزی مطمئن نیستید به شایعات آن دامن نزنید درثانی نوح نبی نتونست پسرش را کنترل کنه از پزشکیان چه انتظار دارید
ufhs۴۸۹۷۶۳۱۶:۳۹:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۲۱
تمام آقازاده ها کشور را مال پدری خود میدانند.
محمد۴۸۹۷۱۱۱۶:۱۵:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
آقای دکتر پزشکیان متخصص جراحی هستند. اگر دنبال منافع مادی بودند مثل جراحان دیگر به شغل طبابت پرداخته و ماهی یک میلیارد تومن درامد داشتند. احتیاجی ندارند تا حتی با شغل 10 میلیونی آبروی خود را گرو بگذارند.
ناشناس۴۹۰۱۱۷۲۲:۵۰:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۲۱
عجب مملكت گل و بلبلة
ناشناس۴۸۸۹۰۷۱۰:۵۶:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
آیت الله علم الهدی گفتند که فرزندان اگر بالغ باشند پدرشان مسئول اعمالشان نیست.
ناشناس۴۸۸۹۲۰۱۰:۵۹:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۲۱
واقعا از دست دادن مسئولیت انقر سخته که فرمودید به خاک سیاه نشست اگر شخصی معنی مسئولیت را دقیقا درک کرده باشد هرگز چنین نیست .
غلام۴۸۸۹۵۲۱۱:۱۲:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
.....سازمان بهزیستی قصد داشت فردی غیر بومی را به ریاست سازمان در این استان بگمارد که ما پیگیری کردیم فردی بومی در این جایگاه قرار گیرد.....قطعا و يقينا كار اشتباهي را انجام داديد. شما تا كي ميخواهيد برطبل منافقانه بومي و غير بومي بكوبيد. تا كي ميخواهيد دراين مملكت با شايسته سالاري مقابله و از تيره و طايفه خودتان براي مردم بالادست تعيين كنيد.تا كي ميخواهيد به سركوب نيروهاي شايسته و نخبه كشي به بهانه حمايت از افراد بومي و قبيله اي ادامه دهيد. حتما كار بدي كرديد و تمام نمايندكاني كه مثل شما بر اين اختلاف بين مردم ايران دامن بزنند اينكار را ادامه دهند مستوجب عقوبت هستند. بدنبال ايجاد بنيان درست اداري باشيد نه اختلاف و تبعيض.
احمد۴۸۹۵۷۹۱۴:۵۳:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
یک بومی نوشتید و در مقابلش هزار تا شایسته سالاری و نخبه کشی و... نوشتید . اینها چه ربطی به هم دارد ؟ مگر قرار بوده مدیر غیر بومی نخبه باشد و یا قرار بوده مدیر بومی نخبه نباشد . مطمئنا اینکه مدیری نخبه و شایسته باشد عالی است ولی مدیر اگر بومی باشد و از نخبه ها و شایسته ها باشد بسیار عالی است . پس تا وقتی که در مورد شایسته بودن مدیر بومی یا غیر بومی اطلاعاتی ندارید صحبت نفرمایید .
ناشناس۴۸۸۹۵۵۱۱:۱۳:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۲۱
باید دستگاه قضا ورود کند
ناشناس۴۸۸۹۷۱۱۱:۱۹:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
دکتر پورابراهیمی جویای نام سلام اگر کسی از وزارت به هر دلیل خلع گردد به نظر شما به خاک سیاه می خوابد؟!
ناشناس۴۸۹۰۴۱۱۱:۴۴:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
آقای پورابراهیمی یک طرفه به قاضی نروید و فرار رو به جلو هم نکنید.
ناشناس۴۸۹۵۷۶۱۴:۵۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
شما خودتان در مظان اتهام هستید
ناشناس۴۸۹۰۵۰۱۱:۴۷:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اسلاحات یعنی فساد بابا و فرزندشون یکین
نجیب۴۸۹۰۶۰۱۱:۴۹:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اصلا به ربیعی نمی آمد که همچین آدمی باشه
sahatabar۴۸۹۰۷۴۱۱:۵۱:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۲۱
پورابراهیمی: هیات نظارت بر رفتار نمایندگان تبرئه‌ام کرد/ فعالیت‌های اقتصادی فرزندان ربیعی، پدرشان را به خاک سیاه نشاند. ظاهراً معنی عبارت خاک سیاه عوض شده است و گرنه از دست دادن پست وزارت که نشستن به خاک سیاه نیست. در ضمن رئیس‌جمهور سفارش ایشان را فرمودند و در جای دیگر در دولت از ایشان استفاده خواهد شد. افراد زیادی را می‌شناسم که به خاطر تصمیمات سعی‌وخطایی برخی مسئولین به خاک سیاه نشسته‌اند.
علی۴۸۹۰۷۷۱۱:۵۲:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اول اینکه نوع رابطه ایشان و آقای لاریجانی کاملاً مشخص است. دوم. ایشان فرموده اند: "شرکت ملی مس شرکتی است که زیرمجموعه وزارت صنعت معدن و تجارت است و به وزارت تعاون هیچ ربطی ندارد." البته نگفته اند که حدود 5 درصد سهام این مجموعه متعلق به شرکت سرمایه گذاری صدر تامین (همان شستا) وابسته به وزارت تعاون است و در نتیجه شستا یکی از اعضاء هیات مدیره را معرفی می کند. آیا این دروغ نیست آقای پورابراهیمی؟
ناشناس۴۸۹۰۹۲۱۱:۵۶:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۲۱
جناب دکتر پور ابراهیمی از ارائه لایحه مالیات بر ارزش افزوده در اردیبهشت به صحن مجلس چه خبر؟
ناشناس۴۸۹۰۹۷۱۱:۵۸:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۲۱
ما به هیچ یک از شما اعتماد نداریم. چه وزیر چه نماینده.
ناشناس۴۸۹۱۱۰۱۲:۰۱:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۲۱
خواسته های عمومی مردم ۱- اعلام وضعیت اقتصادی مسوولین و فرزاندانشان در ابتدا و انتهای مسؤولیت. ۲- کوتاه شدن دست نمایندگان از انتصاب آشنایانشان در مناصب دولتی و شرکتهای درآمدزا
انقلاب کننده پنجاه وهفتی۴۸۹۱۲۳۱۲:۰۳:۵۸ ۱۳۹۷/۵/۲۱
بروفرزندان همه مسئولین را پیگیری کن جوانمردباشیم و واقعاً به فکر کشورمان باشیم مردم دیگربه این حرفها وقعی نمی نهندربیعی ازاولین های این انقلاب است .کاش بیوگرافی وزراونمایندگان مجلس منتشرودردسترس مردم قرارمی گرفت تامردم بدانند باچه کسانی طرفندامثال شما باعث می شویدکه درآینده مردم ازرای دادن به مجلس خوداری کنند.
ناشناس۴۸۹۱۲۶۱۲:۰۴:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۲۱
واقعا كار دشواري نيست . تمام مسولان حكومتي و دولتي اسم فرزندان و بستگان درجه يك سببي و نسبي خودشون رو رسانه اي كنن و به رسانه ها اجازه بدن وضعيت شغلي و تحصيلي هر كدوم رو منتشر كنن تا مردم شفاف روند پيشرفت اونا رو مشاهده كنن. مشكل اينجاست كه مسوولان عادت كردند به كي بود كي بود من نبودم.
ناشناس۴۸۹۱۸۲۱۲:۲۴:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۲۱
خداهم تبرئه تان می کند؟جوانانی که فرزندان پیرشده انقلاب راازصحنه بیرون می کنند وخودمشغول نام ونان های بادآورده می شوند.اگرخداترس بودیم به اینجانمی رسیدیم.همه ازخوان انقلاب بهره بردندوهمگی برعلیه هم افشاگری می کنندباکری ها خرازی ها وصالی ها فکوری ها صنیع خانی ها اگربشمریم گمنام وغیرگمنام شهدای این وطن را درحیطه حافظه مان نتوان شمارش کردخدایشان به دادمردم و وطن مان خواهدرسیدانشاالله
ناشناس۴۸۹۱۸۴۱۲:۲۷:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۲۱
آقای پور ابراهیمی مردم اتهام زنی های مجلسیان را به مسئولان سهم خواهی میدانند چون هیچکدام پیگیر اتهاماتشان نیستند ویلاهای گردنه حیران بکجا انجامید ؟
آریابان۴۸۹۱۹۲۱۲:۳۱:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۲۱
" ......همه اعضا نسبت به بررسی این پرونده در هیات نظارت ابراز بی اطلاعی !!!!! می‌کردند...." اگر همه اعضا بی اطلاع بوده اند پس چطوری این روند طی شده بوده ؟!؟!؟!؟!؟ واقعا اون پشت ها چه خبره ؟!؟!؟!؟
ناشناس۴۸۹۲۶۰۱۲:۵۱:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۲۱
خدا تبریه کنه! نه بنده خدا.
ناشناس۴۸۹۲۸۷۱۳:۰۲:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اقای پورابراهیمی بااین توجیه شما حتمادراینده اگر به هرعللی جنابعالی نتوانی به کرسی نمایندگی تکیه بزنی به خاک سیاه خواهی نشست
ناشناس۴۸۹۲۹۴۱۳:۰۴:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۲۱
آقای پورابراهیمی شما که موضوع موسسات مالی را دنبای می کردید چرا ناتمام ماند؟ومرتب اظهار می شود که با آنها تسویه صورت گرفته. (مخصوصاکاسپین)
ناشناس۴۸۹۶۱۰۱۵:۰۷:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۲۱
درود بر دکتر پورابراهیمی نماینده با پشتکار مجلس
ناشناس۴۸۹۸۰۶۱۷:۱۲:۰۳ ۱۳۹۷/۵/۲۱
اگر در مجموعه های فرزندان آقای ربيعی فساد هايی وجود دارد، چرا به قوه قضائيه گزارش نکردی؟!
ناشناس۴۹۰۱۰۵۲۲:۳۲:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۲۱
بیچاره کارکنان وزارت کار که ربیعی آنان رو تحت پوشش کمیته کرد!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

  2. فایل صوتی لو رفته از «عبدالله مهتدی» درباره آرزوی تجزیه ایران

  3. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

  4. تنها راه پیش پای اقتصاد ایران

  5. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

  6. فقر، بزرگی ما را می‌بلعد!

  7. پیشنهاد عجیب افزایش ۲۲درصدی دستمزد کارگران برای ۱۴۰۳ از سوی وزیر کار

  8. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

  9. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

  10. دیر اما قابل‌توجه ...

  11. نارضایتی عباس موزون از زمان پخش برنامه زندگی پس از زندگی

  12. هدف قراردادن کشتی اسرائیلی و ناوشکن آمریکایی توسط ارتش یمن

  13. به زودی در این زمین مسکن ملی احداث می شود !

  14. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

  15. دستگیری عاملان انتشار فیلم درمانگاه قم | نخستین اعترافات متهمان

  16. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

  17. آزمونی بزرگ برای دولت رئیسی

  18. قبور لاکچری

  19. المیرای ۷ ساله کجاست؟!

  20. تورم نقطه به نقطه نسبت به اول سال ۲۲ درصد کم شد/ رشد اقتصادی به ۴.۵ درصد رسید

  21. پشت پرده ادعای جدید گروه «هفت» علیه ایران چیست؟

  22. حکایت چرخی که هزاران بار اختراع می شود!..

  23. آخرین وضعیت مذاکره نمایندگان کارگری و کارفرمایی

  24. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

  25. یمنی ها فراتر از تصور !

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: باید نگران دوقطبی حجاب در جامعه باشیم/ امربه معروف و نهی از منکر شرایط و مراتب دارد/ در ایران با یک جامعه یکدست و یکرنگ مواجه نیستیم

    2. سکوت عقل و فریاد هشتگ ها!

    3. بیانیه حوزه علمیه امام خمینی (ره) درباره حواشی انتقال مالکیت یک باغ به آیت‌الله صدیقی

    4. پاسخ روابط عمومی مجلس به علم‌الهدی درباره لایحه حجاب/ آیا نیکزاد با قالیباف رقابت می‌کند؟/ روایت کیهان از فایل صوتی جدید ظریف

    5. درخواست صدیقی از دادستانی درباره زمین‌خواری در ازگل/ واکنش دولت به شایعه برکناری مخبر

    6. تمجید «عبدالحمید» از حکومت طالبان!

    7. انتقاد روزنامه دولت از زیباکلام/ پیش‌بینی علی مطهری از فراکسیون‌های مجلس آینده

    8. افشاگری، تایید و واکنش‌ها

    9. واکنش صدیقی به موضوع زمین‌خواری در حوزه‌علمیه ازگل: امضا‌یم جعل شده؛ دادستان ورود کند

    10. چراغ سبز دوباره دولت به بازگشت معین

    11. یک استعفا و مبارزه سیستمی با فساد

    12. تتلو توبه‌نامه نوشت | می‌خواهم ازدواج کنم و پدر شوم!

    13. بی‌حجابی ارزان نشان‌دادن ارزش‌های بانوان است/ مشارکت ۴۱ درصدی، جهاد مقبول بود

    14. پاسخی به یادداشت موسوی خوئینی ها 

    15. سید نظام موسوی: قرار نیست بچه‌های انقلابی در مجلس آینده ساختارشکنی کنند

    16. پذیرش استعفای معاون اول قوه قضاییه به دلیل پرونده قضایی فرزندانش

    17. مدودف: اوکراین باید بخشی از روسیه شود

    18. قدردانی رهبر انقلاب از بانوی کارشناس اورژانس بابل

    19. واشنگتن: کانال‌های ارتباطی با تهران داریم؛ ایران مانع گسترش تنش‌ها شود!

    20. علم ‎الهدی: مردم باید لذت مهار تورم را در سفره‌هایشان بچشند

    21. واگذاری استقلال و پرسپولیس به بانک‌های غیردولتی در روزهای آینده

    22. گزارش هیات به اصطلاح حقیقت‌یاب فاقد وجاهت حقوقی و قانونی بوده و از اعتبار خارج است

    23. دولت متعهد به حمایت از فعالین اقتصاد دیجیتال است

    24. ایران بر انتخابات ریاست جمهوری روسیه نظارت دارد

    25. ایران و آمریکا به «جنگ سخت» نزدیک شده‌اند؟

    آخرین عناوین