پاسخ دختر کامران دانشجو به ادعای محمود صادقی

گروه سیاسی الف،   3970514031 ۱۳۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۹۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

یکی از نمایندگان مجلس طی اظهاراتی بورسیه فرزند وزیر علوم دولت دهم را غیرقانونی خواند و تاکید کرد که این اقدام در اواخر دولت صورت پذیرفته است، در پی این اظهارات فرزند کامران دانشجو طی نامه‌ای به ابهامات پاسخ داد.

به گزارش فارس، داستان پر پیچ و خم و تلخ بورسیه‌ها از روز چهارم خردادماه سال 93 آغاز شد، آن زمان که مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان کشور در نشستی خبری از 3 هزار بورسیه غیرقانونی در دولت دهم خبر داد و تأکید کرد که ردپای آقازاده‌ها در این بورسیه‌ها دیده می‌شود. هر چند که بعد از چند روز وزارت علوم از دانشجویان بورسیه عذرخواهی کرد اما این داستان همچنان با فراز و فرودهایی در جریان است.

براساس این گزارش، محمود صادقی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در روزهای اخیر طی مصاحبه‌ای با زدن نیشتری مجدد به این قائله، تاکید کرد که بورسیه دختر وزیر علوم دولت دهم در آخرین روز‌های فعالیت این دولت با شتاب تایید شده و با اصرار وی بر استخدام به عنوان عضو هیات علمی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس احضار و تهدید می‌شود که در صورت استنکاف، حکم انفصال از خدمتش صادر می‌شود.

وی در ادامه این مصاحبه با بیان اینکه 5 نفر از دانشجویان بورسیه دانشگاه تربیت مدرس به تازگی از محاکم مربوطه حکم عضویت در هیات علمی دانشگاه‌ها را گرفته اند، این اقدام را خلاف قانون عنوان کرد و با اشاره به وضعیت فرزند وزیر علوم دولت دهم گفت: وضعیت وی در این میان با سایرین متفاوت است؛ زیرا اصل پذیرش او در دانشگاه خلاف قانون بوده و در آخرین روز‌های دولت دهم با شتاب، بورسیه وی مورد تایید قرار می‌گیرد. او پس از فارغ التحصیلی اصرار بر استخدام به عنوان عضو هیات علمی می‌کند تا اینکه رئیس دانشگاه تربیت مدرس احضار شده و مورد تهدید واقع می‌شود که در صورت استنکاف از جذب وی، حکم انفصال از خدمتش صادر می‌شود. البته اخیرا صلاحیت این خانم در هیات مرکزی جذب وزارت علوم رد شده است.

از سوی دیگر دانشجو فرزند وزیر علوم دولت دهم طی نامه‌ای به این اظهارات پاسخ داد.

متن کامل این نامه به شرح ذیل است:

« متاسفانه این نماینده محترم مجلس به همه چیز و حتی مسایل علمی از منظر جناحی نگاه می کند و در این مورد مسبوق به سابقه هستند.

ایشان همان موقع که جمله معروف ریاست محترم جمهوری مبنی بر" بورسیه و ما ادراک البورسیه " عنوان شده و بر خلاف همه اصول اخلاقی آبروی بیش از 3700 بورسیه و خانواده های محترم آنها را بازیچه تخریب دولت دهم نمود ( به نحوی که مقام معظم رهبری این کار دولت را "غلط ترین کار " نامیدند)  نیز همه 3700 بورسیه وزارت علوم آن دوره را خلاف قانون خوانده بود. این در حالیست که مسئله بورسیه ها از سوی کمیسیون اصل 90 و آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی زیر ذره بین رفته، مورد بررسی دقیق قرار گرفته و پس از ارایه تمامی مستندات و با برگزاری چندین جلسه با حضور وزیر وقت علوم و دادستان دیوان محاسبات یا نمایندگان آنها نامه ای به امضای روسای دو کمیسیون مذکور به سران سه قوه و دفتر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه شورای مرکزی بورس در حیطه قانونی خود عمل نموده و هیچ گونه خلاف قانونی صورت نگرفته است را ارسال می‌نماید.

این جمله در یکی از جلسات برگزار شده از طرف دکتر فرهادی عنوان می شود که در این نامه هم بر آن تاکید مجدد شده است.

بعد از ارسال این نامه و با توجه به اینکه به قوه قضائیه اختیار رسیدگی به شکایات بورسیه ها داده می شود، تعدادی از بورسیه ها  من جمله اینجانب راهی به جز تظلم خواهی از محضر دیوان عدالت اداری نداشتیم.

البته این نماینده محترم به دفعات به قوه قضائیه بی احترامی نموده و در این مورد نیز مسبوق به سابقه است. این بار هم با این جمله که " .....رئیس دانشگاه تربیت مدرس مورد تهدید واقع می شود که ......" روند قانونی رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری را بی ادبانه"تهدید " نامیده اند.

این در حالی است که پرونده روال طبیعی خود را طی نموده ، در مرحله  اول با شکایت اینجانب  در تیرماه1396 ، با حضور نماینده دانشگاه تربیت مدرس در دادگاه و ارائه تمامی دلایل خود مبنی بر چرایی عدم اجرای حکم بورسیه برای جایابی اینجانب در دانشگاه تربیت مدرس به محضر قاضی محترم نهایتا دادگاه اولیه پس از استماع دلایل هر دو طرف و بررسی مستندات در چهارم مهرماه 1396  یعنی 3 ماه بعد از شکایت اینجانب با محق دانستن بنده رئیس دانشگاه تربیت مدرس را موظف به اجرای حکم می کند.

پس از صدور حکم اولیه دانشگاه در مدت مقرر قانونی درخواست تجدید نظر می نماید که دادگاه تجدید نظر نیز پس از بررسی کامل پرونده در سوم دی ماه 1396 حکم به نفع اینجانب صادر نموده و مجددا دانشگاه را موظف به صدور حکم پیمانی عضو هیات علمی اینجانب می‌نماید.

پس از صدور این حکم قطعی متاسفانه با سپری شدن بیش از 6 ماه تاکنون دانشگاه بارها و بارها و به بهانه های مختلف از اجرای حکم سر باز زده است.

البته دانشگاه هنوز هم از اجرای حکم قطعی دادگاه به بهانه های مختلف استنکاف می‌نماید و با سلب مسئولیت از خود، اجرایی شدن حکم قطعی دیوان عدالت اداری را تبدیل به یک مسئله فرسایشی بین دانشگاه و وزارت علوم تبدیل نموده است که امیدوارم دیوان عدالت اداری همان طور که تاکنون به این ترفندها و فضا سازی ها وقعی ننهاده است ان شا الله تا اجرایی شدن حکم و رسیدن اینجانب به حقوق قانونی خود مسئله را پیگیری نمایند.

سوال این است که چگونه دیوان عدالت اداری با صرف نزدیک یکسال  و داشتن تخصص لازم در قضاوت و بررسی شکایت اینجانب و تجدید نظر خواهی دانشگاه در دو دادگاه اولیه و تجدید نظر، خلاف قانون بودن درخواست اینجانب را تشخیص نداده، رای به نفع اینجانب داده و دانشگاه را موظف به اجرای حکم نموده ولی این نماینده محترم به یکباره خود را در جایگاه قضات محترم قرار داده و حکم به "غیر قانونی بودن " می نماید؟

البته از طرف فردی که بدون ارایه هیچ گونه دلیل مستندی همه 3700 بورسیه دولت دهم را خلاف قانون می داند این گونه اظهار نظرات و قضاوت جای تعجب ندارد ، البته دیر نپایید که ایشان و همه افرادی که با زندگی 3700 خانواده بازی کرده اند در محضر عدل الهی و در مقام پاسخگویی به این بورسیه های شریف و خانواده های محترم ایشان قرار می‌گیرند.

با عنایت به موارد مطروحه و نه در پاسخ به این نماینده محترم (چون واقعا فایده ای ندارد ) بلکه برای تنویر افکار عمومی موارد زیر را به استحضار دانشگاهیان محترم و مردم شریف می رساند:

اینجانب دوره کارشناسی ارشد را در واحد علوم و تحقیقات با معدل 65/18  به پایان رساندم. استاد راهنمای من نیز از اساتید به نام دانشگاه تربیت مدرس بود و تمامی آزمایشات لازم و پایان نامه را در این دانشگاه انجام دادم. ضمنا دو مقاله ISI در ژورنال های معتبر با ایمپکت های   9/3  و 65/1  محصول کارهای تحقیقاتی در این دوره و مستخرج از پایان نامه کارشناسی ارشد که یکی در سال 1389 و دیگری در فروردین 91 چاپ و منتشر شد.
با توجه به معدل 65/18 در مقطع کارشناسی ارشد و دو مقاله ISI مذکور با ایمپکت های بالا و بر اساس آیین نامه استعدادهای درخشان وقت (سال تحصیلی 1390-1391) به عنوان دانشجوی مقطع دکتری در رشته نانوبیوتکنولوژی در بهمن ماه سال 1390 در دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته و مشغول طی این دوره شدم.

همانطور که واضح است، به عنوان دانشجوی بورسیه وارد مقطع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس نشدم که اگر قرار بود پدرم در این امر دخیل باشد از همان ابتدای دوره دکتری بورسیه می شدم.

پس از آنکه دوسال از تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه تربیت مدرس را طی کرده بودم و در حالی که به هیچ وجه فکر بورسیه شدن را نداشتم، با توجه به وضعیت تحصیلی بسیار خوب و به اصرار استاد راهنمای خودم که همان استاد راهنمای دوران کارشناسی ارشد اینجانب بود در فراخوان دانشگاه شرکت کرده و از طریق فراخوان دانشگاه تربیت مدرس از بین 30 نفر متقاضی بورسیه که از همگی ما مصاحبه علمی توسط گروه به عمل آمده بود اسم اینجانب در لیست 5 نفر از پدیرفته شدگان قرار گرفت.
مصاحبه مذکور در بند 4 توسط گروه ذیربط در 31 تیرماه 91 صورت گرفت و تاییدیه  علمی اینجانب را همه اعضای گروه امضا نموده و برای ریاست دانشکده ارسال شد و ایشان هم درخواست گروه و دانشکده را برای جایابی شدن اینجانب در دانشگاه تربیت مدرس به ریاست محترم دانشگاه ارسال می نماید.
سپس جلسه هیات اجرایی جذب دانشگاه که مرحله دیگری از فرایند  بورسیه شدن می باشد تشکیل و موافقت این هیات  با بورسیه و جایابی شدن این جانب برای دانشگاه تربیت مدرس به رئیس محترم مرکز جدب اعضای هیات علمی وزارت علوم ارسال می شود و نهایتا حکم بورس اینجانب توسط وزارت علوم با جایابی برای دانشگاه تربیت مدرس (بنا به درخواست و اعلام نیاز خود دانشگاه و با پیگیری مستمر دانشکده و دانشگاه) صادر شد.
نکته جالب توجه این است که در اواخر بهمن ماه 93 و در زمان مدیریت جناب آقای دکتر احمدی یعنی همین رئیس فعلی دانشگاه برای برخورداری از امتیازات بنیاد ملی نخبگان از طرف دانشگاه تربیت مدرس به این بنیاد معرفی می شوم که با تطبیق شرایط اینجانب با استانداردهای آن بنیاد درخواست دانشگاه پذیرفته شده و از مقرری این بنیاد بهره مند می شوم.
نکته دیگر اینکه در آذر ماه 1395و زودتر از تمامی هم دوره ای های خودم از رساله دکتری با کسب درجه عالی دفاع نموده و با معدل کل 24/18 از دانشگاه تربیت مدرس فارغ التحصیل می شوم.
لازم به ذکر است که در زمان دفاع از رساله دکتری 3 مقاله ISI در ژورنال های معتبر با ایمپکت های  9/3و 51/4و 66/5  چاپ شده  داشتم که ارائه کردم.
نکته با اهمیت این است که دانشجویان دوره دکتری در این رشته در دانشکده علوم زیستی معمولا تنها با ارائه یک مقاله علمی پژوهشی یا یک ISI از رساله خود دفاع می‌کند. حال اگر نگویم ارائه سه مقاله ISI آن هم با ایمپکت های بالا در هنگام دفاع از رساله دکتری در این دانشکده بی سابقه بوده و اینجانب تنها فردی هستم که موفق به چنین کاری شده است (این موضوع را میتوان از دانشکده علوم زیستی استعلام نمود)  ، به ضرس قاطع می‌توانم بگویم که در بین هم دوره ای های خودم و حتی یکسال قبل و بعد از خودم، هیچ دانشجویی با سه مقاله ISI از رساله خود دفاع نکرده است. ضمن اینکه همانطور که اشاره شد از همه هم دوره ای هایم زودتر فارغ التحصیل شدم.

حال اگر به زعم بعضی جناح بازی‌ها این  جرم است که من فرزند فردی هستم که در دوره ای وزیر نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است، می توانند بروند اعلام جرم کنند وگرنه من اولا به اینکه فرزند پدری هستم که به اینجانب و افراد دیگر خانواده حتی برای استفاده از حقوق حقه خودمان در دوره مسئولیتش سخت می‌گرفت، افتخار می‌کنم و ثانیا با این فضا سازی ها از حقوق حقه خود که با تلاش و پشتکار خودم بدست آورده ام به هیچ وجه نخواهم گذشت.

در پایان ضمن احترام به همه افراد برای تمام بورسیه هایی که با جوسازی و نادیده گرفتن  واقعیت ها مورد ظلم واقع شده اند از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی خواستارم و مطمئنم که نظام جمهوری اسلامی و قوه قضائیه و دیوان محترم عدالت اداری اجازه نخواهند داد حق این افراد ضایع شود.»

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۷۵۲۴۰۰۸:۳۷:۲۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ای خدا اینها دیگه چقدر وقیحند لااقل سکوت پیشه کنید و نمک به زخم ملت نپاشید طرف با فوق لیسانس از دانشگاه آزاد به عنوان استعداد درخشان در دانشگاه تربیت مدرس دکترا به راختی مشخول به تحصیل شده و بعدش هم بورس شده که البته هیچکدوم از اینها به پدرش که وزیر علوم بوده ربط نداشته انوقت پسردایی من با فوق لیسانس از صنعتی امیرکبیر با معدل18 بیکاره چه برسه به اینکه بخواد بورس دکترا بشه
مجید۴۷۵۶۹۱۱۱:۲۹:۱۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
پسر من که دانشجوی دکتراست و با هزینه خودش درس میخونه و دوستش که پارت داشته استخدام شده و بورسیه هست و رئیس گروهه . اصلا متاسفانه در کشور ما برای مردم عادی حتی نفس کشیدن هم گویا حرامه و کلا همه چیز برای یکعده ای خاص هست .
ناشناس۴۷۶۱۳۷۱۳:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
به خدا قسم با رتبه ۵ کنکور سراسری و نفر اول دوره لیسانس و با معدل ۱۹/۳۰ فوق لیسانس را تمام کردم و الان دانشجوی دکتری هستم با معدل عالی و مقاله علمی_پژوهشی و سمینار و غیره، ولی جایی برای جذب نیست و خودم دیدم که چند نفری را که بدون آزمون دکتری بورسیه گرفتند در زمان اواخر دولت دهم. این خانم چطور از دانشگاه آزاد به تربیت مدرس رفته و بورس شده؟ واسفا بر ما
ناشناس۴۷۶۱۷۱۱۳:۴۹:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
استعدادهای درخشان -بی سابقه بوده و اینجانب تنها فردی هستم- این توهمات تا کی میخواد ادامه پیدا کنه و چرا نباید دانشگاههای ما امثال مریم میرزا خانی و فریدون درخشانی (کوچر بیرکار) ها را به دنیا معرفی کنند
رضا۴۷۶۲۰۷۱۴:۰۲:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من خودمتو رشته پلیمر دانشگاه امیرکبیر خانمی رو میشناسم که لیسانس و ارشدش رو دانشگاه آزاد تو یه شهرستان کوچیک بوده و حالا داره دکترای پلیمر توی امیرکبیر میخونه. پذیرشش هم استعداد درخشان بوده. اتفاقاً این اتفاق خیلی خوبیه، چون بعضی از استعدادها به واسطه کمبود فضا نمیتونن توی پایتخت و دانشگاه های خوب درس بخونن. مشکل دانشگاه های پایتخت تفرعن و از دماغ فیل افتادن اساتید هست، در صورتی که توی یه برخوردی که توی آزمایشگاه الکترونیک با بچه های امیرکبیر داشتم فهمیدم فقط باد هوا هستند و هیچی بارشون نیست!!!!
علی۴۷۵۲۴۱۰۸:۳۸:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دانشگاه مدرس دانشجوهای نخبه خودش را هم به سختی پذیرش می کند، ایشان را از واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد چطور پذیرش کرده اند؟
خ۴۷۵۴۱۳۰۹:۵۶:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
هرکی هم میخواد حرفشو به کرسی بشونه از بیانات رهبری یه چیزی تو حرفاش میاره... واقعا متاسفم
دانشجوی دکتری شهید بهشتی۴۷۵۴۲۴۱۰:۰۲:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایراد جدی هست و بسیار قابل تامل. خانم دکتر توضیح بدین برای ما عوام تا بفهمیم چی شد که شما از دانشگاه ازاد تو دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شدی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۴۷۶۱۵۱۱۳:۴۵:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایراد جدی است ولی این مساله متاسفانه بسیار رایج شده
ناشناس۴۷۶۷۱۵۱۶:۴۳:۴۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
برای پذیرش در دکترا رزومه مهمه که ایشون رزومشون خیلی خوب بوده
فارغ التحصیل تربیت مدرس۴۷۶۱۰۹۱۳:۳۰:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دانشگاه تربیت مدرس آنقدر دانشجوی نخبه در انتظار دارد که مدرک لیسانس و فوق لیسانس را در دانشگاه های سراسری تهران اخذ کرده اند و واضح است که شخصی که از دانشگاه آزاد فارغ التحصیل شده نمیتواند جایگاهی را در هیئت علمی دانشگاه داشته باشد . در ضمن خود دانشگاه تربیت مدرس یک آیین نامه داخلی دارد که خود فارغ التحصیلان تربیت مدرس اجازه جذب شدن در هیئت علمی دانشگاه را نمی دهد . دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس اکثرا دارای دو مقاله ISI هستند و گفته های ایشان کذب محض است . پیشنهاد بنده این است که ایشان بجای استفاده از آقازاده سالاری به یکی از واحد های دانشگاه پیام نور یا غیر انتفاعی جهت هیئت علمی شدن مراجعه نماید و زمان خودش را بیشتر از این تلف نکند.
ناشناس۴۷۵۲۵۸۰۸:۴۸:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ماشالله این آقازاده ها از رو هم نمی رن! رو که نیست سنگ پاست! همچین میگه مقاله ISI دارم که انگار آپولو هوا کرده. خانم محترم چند صد نفر بهتر از خودت می خوای بهت نشون بدم که پشت در دانشگاه منتظر جذب هیات علمی هستند.
ناشناس۴۷۵۵۴۱۱۰:۴۱:۳۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این افراد آقازاده نیستند ، چرا بیخود برایشان شان و منزلت ایجاد می کنید . آقا زاده امثال همایون شجریان است که هم پدرش افتخار ملت است و هم خودش مایه مباهات ایرانی
ناشناس۴۷۶۰۷۸۱۳:۲۰:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما هم که هزار ماشالله وسط دعوا داری نرخ تعیین می کنی !
ناشناس۴۷۶۰۸۷۱۳:۲۳:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مثلاً این پدر و پسر برای ملت ما چکار کردند...اونها دارای زندگی اشرافیند با بهترین امکانات زندگی ...حالا شدن الگو!!! ... هر وقت مثل مردم عادی زندگی کردند بیا اسمشونو بیار...
ناشناس۴۷۶۱۵۰۱۳:۴۵:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
همکلاسی من در عرض 4 سال تونست 11 مقاله ISI ارائه بده ولی فقط تونست در دانشگاه صنعتی اصفهان پذیرش دکتری بگیره!
ناشناس۴۷۵۲۶۷۰۸:۵۴:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما ها همتون همیشه طلب کار هستید
ناشناس۴۷۵۲۶۹۰۸:۵۵:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
عجب!!
یک دانشجوی دکتری۴۷۵۲۷۴۰۸:۵۹:۴۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با سلام، کاشکی ایشان دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی و معدل خود را نیز می نوشتند! با هر دو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد، هیچ دانشگاه دولتی عضو هیئت علمی نمی کند حتی اگر صد مقاله داشته باشی. مطلب دوم اینکه آقای دکتر کامران دانشجو خودشان در مصاحبه ای فرمودند که من قوانین بورس را به گونه ای تغییر دادم که با معدل های پایینتر هم بتوانند بورسیه شوند! و استدلالهای عجیب خود را هم داشتند. این زمینه را باز کرد که همه داوطلب شوند. سوال این است که پس چرا با این قانون اکثر این بورسیه ها فرزندان و یا عروس و دامادهای شخصیتهای صاحب نفوذ هستند.
بهمن۴۷۵۲۷۸۰۹:۰۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشان در ابتدا می گویند که دو سال بعد از پذیرش در دوره دکترا با اصرار!!! استادشان در فراخوان بوزس شرکت می نمایند ولی بعدا می گویند در بهمن ۹۰ وارد شده و در ۳۱ تیر ۹۱ در مصاحبه پذیرش بورسیه قبول میشوند یعنی فقط ۵ ماه بعد از ورود !!!!!! ایشان چگونه نخبه ای هستند که این زمان را دو سال محاسبه کردند؟
ناشناس۴۷۵۲۸۲۰۹:۰۴:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با توجه به نحوه پاسخ سرکار خانم و تعاریف زیادی که از خودشان کرده اند بنظرم حق با جناب صادقی باشد!
ناشناس۴۷۵۵۲۷۱۰:۳۶:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فقط آقای صادقی گفته این خانم در آخر دولت دهم بورس شده و پس از پایان درس عضو هیئت علمی شده, با این حساب درسش باید تو دولت یازدهم تموم شده باشه یعنی رئیس دانشگاه تو دولت یازدهم تهدید شده؟؟
ناشناس۴۷۸۴۸۹۱۲:۱۸:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۵
پس اگر دراین دولت درسش تموم شده مطمئننا اگر مشکلی تو پذیرشش بود اینا جلوی ادامه دادن درسشو میگرفتن مطمئننا از رو دلسوزی این دولت و رئیس فعلی دانشگاهِ این خانم کار انجام نمیده حتما اگر موردی پیداد میکردن نمیذاشتن تموم بشه دکتریش تازه خودشونم معرفی کردن به بنیاد نخبگان بعد میگید و میگن ضعیفه!!!!
مهندس جنت شهری۴۷۵۲۸۳۰۹:۰۴:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
وقتی پدرت وزیر علوم باشه معلومه که معدلت 19 میشه...بورسیه میشی...جزو نخبگان میشی...مقاله چاپ کردن که با دو میلیون میشه مقاله چاپ کرد...دست بردارید از این مظلوم نمایی ها..صلاحیت یک کار را که نداشته اید به شما با رانت پدرتان تفویض شده و حالا عده ای فهمیده اند و جلو انرا گرفته اند...حقیقت ماجرا این است ...
ناشناس۴۷۵۴۱۸۰۹:۵۸:۲۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
وزیر علوم، استاد دانشگاه تربیت مدرس، رییس دانشگاه آزاد
ناشناس۴۷۵۸۵۸۱۲:۲۴:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اون یکی دیگست
ناشناس۴۷۶۲۳۷۱۴:۱۰:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
برادرش یعنی عموی این خانم رییس دانشگاه آزاد بودند !!!
سعید۴۷۸۴۹۷۱۲:۲۲:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
یعنی به واسطه پدرش معدلش بالا شده !!! نجبگانش که تو همین دوره ریاست فعلی جناب احمدی بوده که دانشگاه معرفیش کرده چطور میشه بواسطه پدرش باشه!!!!پدرش که دیگه کاره ای نیست ! بعدم مقاله با این ایمپکتها واقعاا میتوته پولییی باشه!!!! یه کم فوکر کنیم و تحقیق کنیم درمورد حرفی که نیخواییم بزنیم بد نیست چون باید در درگاه خداوند جوابگو باشیم
ناشناس۴۷۵۲۸۴۰۹:۰۵:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اصلاح طلبها قانون و دموکراسی رو به شرط چاقو میخوان!
ناشناس۴۷۵۷۵۹۱۱:۵۰:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ببخشد کامرا دانشجو اصولگراست
ناشناس۴۷۵۹۱۵۱۲:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما یا معنی به شرط چاقو رو نمیدونی یا داری اشتباه میزنی. معلومه که همه چیز باید (تاکید میکنم باید) به شرط چاقو باشه.
ناشناس۴۷۵۲۸۹۰۹:۰۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با این گونه اقدامات و رانتهای تحصیلی آینده مناسبی در انتظار بخش علمی کشور نخواهد بود و رانت و پارتی بازی جای شایسته سالاری را خواهد گرفت
آقابزرگ۴۷۵۳۰۳۰۹:۱۱:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنده از این خانم محترمه یا مسئولین وزارت علوم سئوال دارم؟ آیا بر اساس آیین نامه استعدادهای درخشان وقت (سال تحصیلی 1391-1390) همه دانشجویان شاگرد ممتاز کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی در کل کشور با داشتن دو مقاله ISI در ژورنال های معتبر با ایمپکت بالا اجازه تحصیل در مقطع دکتری در دانشگاه های دولتی را بدون آزمون ورودی و صرفا بنا به درخواست یک استاد محترم در یک دانشگاه دولتی داشته اند؟ بورسیه پیش کش؟
امید۴۷۵۳۰۶۰۹:۱۲:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دختر جون ما خودمون ذغال فروشیم!
ناشناس۴۷۵۳۰۸۰۹:۱۳:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از دانشگاه آزاد به عنوان استعداد درخشان وارد دوره دکتری شدی؟!!!
ناشناس۴۷۵۳۱۳۰۹:۱۴:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اصرار استاد راهنمای خودم ؟!!!
ناشناس۴۷۶۱۹۹۱۴:۰۰:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خوب است نام این استاد را ذکر میکردید تا مردم حداقل بدانند
ناشناس۴۷۷۰۹۹۱۹:۳۱:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اقای خ خ
ناشناس۴۷۵۳۲۳۰۹:۱۷:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چون مردم ایران همیشه نامحرم بوده و هستند
ناشناس۴۷۵۳۲۶۰۹:۱۸:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
وای بر ما که صادقی در مجلس داریم.
ناشناس۴۷۵۷۲۸۱۱:۴۰:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا وای برما؟ اتفاقا اگر ده نفر مثل آقای صادقی داشتیم وضع کشور بسیار بهتر میشد.
بی بصیرت۴۷۷۴۰۴۲۲:۰۷:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بابا چرا منظورشو متوجه نشدین میگه وای بر ما که صادقی (ی در این جا نکره است یعنی یه دونه آدم صادق در مجلس) داریم؛ یعنی بقیه صادق نیستند بر عکس داره تعریف صادقی رو می کنه
ناشناس۴۷۵۳۳۱۰۹:۱۹:۲۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دختر وزیر احمدی نژاد؟؟؟ کاملا حرفتو باور کردیم!!!!
همایون۴۷۵۳۳۵۰۹:۲۱:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
امیدوارم الف چاپ کند. نانوبیوتکنولوژی؟؟؟!!!! به عنوان یک فارغ التحصیل دانشگاه تهران و دانشگاه لیورپول ؛نصیحتی میکنم افراد جوان و غیر جوان را . درین همه سال این همه عناوین رشته های پرسروصدا ، پس چرا وضع ما این ست؟ چرا پتروشیمی ها لنگ دم دستی ترین کاتالیستهای واکنشهای شیمیایی و کراکینگ هستند؟ چرا صدور کارت ملی با تحریم و عدم ورود کاغذ مخصوص اش متوقف شده؟ چرا مواد اولیه لاستیک در ایران وارداتیه؟ چرا یک موتور دی سی براشلس ساده در کشور تولید انبوه نشده؟ چرا یک باتری لیتیومی یا نیکل کادمیومی تولید انبوه نشده؟ چرا یک ای سی واقعی در رشته های برق و یا یک صفحه ابتدایی تاچ اسکرین ساخته نشده؟ این همه هیات علمی نساجی دانشگاه امیرکبیر، دریغ از تولید انبوه یکی از رنگدانه ها یا پیگمنهای دیسپرس در ایران و استفاده از ان در نساجی!!! داستان فقط اینه؛ دکترا بگیر و بعد با اصرار و فامیل بازی هیات علمی بشو! بعد دیگه بیفت توی زنجیره تولید دانشجو و نه تولید ثروت از علم و فن. داستان پر دردیه داستان مدرک بازی . داستان مدرک بازی....... حالا این خانم هم بره پیش بقیه بشه هیات علمی!!!
مهرداد۴۷۵۵۸۲۱۰:۵۴:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
احسنت ...زیباترین و کارشناسی ترین نظری بود که تا حالا دیدم ....
ناشناس۴۷۵۷۹۶۱۲:۰۵:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
احسنت حرف حق از دهان هر عزیزی بیرون بیاد ستودنیست
فاطیما۴۷۶۱۵۳۱۳:۴۵:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چه کم اشتها که می خواسته هیات علمی تربیت مدرس بشه شایسته یه دانشگاه آزادهستن
مجتبی۴۷۶۲۹۶۱۴:۲۸:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دقیقا مشکل همینه
ناشناس۴۷۵۳۳۷۰۹:۲۲:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
« ...دوره کارشناسی ارشد را در واحد علوم و تحقیقات با معدل 65/18 به پایان رساندم » طبق بخشنامه وزارت علوم که از دوره آقای دکتر معین صادر شده، فردی که یکی از دوره های کارشناسی ارشد یا دکترای خود را در دانشگاه آزاد گذرانیده باشد نمی تواند عضو هیات علمی دانشگاههای دولتی بشود. اگر آن بخشنامه باطل نشده باشد، بورسیه شدن ایشان کاملا غیر قانونی است
ناشناس۴۷۵۶۶۴۱۱:۲۴:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
نه بخش نامه کمی فرق دارد دکتری دانشگاه دولتی باشد ارشد و کارشناسی لااقل یکی دانشگاه دولتی باشد
استادیار دانشگاه۴۷۵۳۵۶۰۹:۳۴:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فروردین 91 مقالت چاپ شده اونوقت بهمن 90 با دو مقاله از دانشگاه آزاد به تربیت مدرس استعداد درخشان رفتی؟؟؟!!!!!
ناشناس۴۷۵۶۶۶۱۱:۲۴:۴۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
پذیرش رسمی چاپ قبوله
ناشناس۴۷۵۷۴۵۱۱:۴۴:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما هم که واقعا استادیار دانشگاهی . داداش اونوقت نمیدونی بین اکسپت و چاپ مقاله در مجله های معتبر همیشه چند ماه فاصله است. خدایی تا حالا مقاله اکسپت کردی؟!
مجيد۴۷۵۳۵۸۰۹:۳۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اي كاش همه مثل ايشون ميتونستند حرفشون را بزند....،، همه چيز مال خانواده خوبان است.
یک مظلوم۴۷۵۳۶۳۰۹:۳۸:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
لیسانس کجا تشریف داشتین خانم نخبه؟!
ناشناس۴۷۵۳۶۶۰۹:۳۸:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یعنی مردم هیچی نمیدانند فقط این اقازاده ها نابقه ومغزهای ..............
ناشناس۴۷۵۳۶۸۰۹:۳۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بعد این همه سال، که این بورسیه ها معلوم نیست چه طور بوده، یک امتحان علمی از همشون بگیرید تا همه چیز روشن بشه
ناشناس۴۷۵۳۷۱۰۹:۳۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حالم از امثال اینا بهم می خوره ............
ناشناس۴۷۵۶۱۷۱۱:۰۷:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شک نکنین روز حساب و کتاب در محضر عدل الهی هیچکدام از اینها نمی تونن سر سوزنی پاسخگو باشن حق الناس را خدا نمی بخشه
ناشناس۴۷۵۴۰۱۰۹:۵۲:۰۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
همینکه از علوم تحقیقات رفته تربیت مدرس قطعا رانت داشته. جالب اینجاست که اون زمان ریاست دانشگاه آزاد عموی ایشان و ریاست وزارت علوم پدر ایشان بوده. اما مشکل اینجاست اینهایی که با رانت صاحب جایگاهی میشن چرا اینقدر وقیه و پر رو هستند و خودشون رو محق می دونن
ناشناس۴۷۵۸۵۶۱۲:۲۳:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تقصیر خودمونه چهارتا نماینده مجلس بی پروا بفرستیم تو مجلس که شهامت تصویب قوانین شفافیت رو داشته باشن اونوقت کسی نمیتونه زیرآبی بره و طلبکار بشه
ناشناس۴۷۶۱۸۹۱۳:۵۶:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مطمئنید تایید صلاحیت میشن؟
دانشجوی دکتری حقوق۴۷۵۴۲۲۱۰:۰۰:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حرف این خانم درست به نظر نمی رسه. چون در دانشگاه ازاد ارشد خوندن و تقریباً نزدیک به صفره احتمالش که برای دکتری اونم تو دانشگاه تربیت مدرس که تراز علمیش بالا هست پذیرش بشه. طبق روال متعارف درست به نظر نمی رسه. خدا کنه پارتی بازی نشده باشه. ما هم سعی میکنم خوشبین باشیم دختر آقای دانشجو
غلام۴۷۵۵۷۲۱۰:۵۲:۲۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
شما مثل اينكه خيلي وقته از تربيت مدرس بيخبري. تربيت مدرس كه مثل قديم نيست. الان همه ي استادا و دانشجوها مثل ايشان هستند. تك و تو كي از قديم موندن.
ناشناس۴۷۶۱۹۷۱۳:۵۹:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دانشگاه تربیت مدرس از قدیم الایام جای از ما بهترون بوده
ناشناس۴۷۷۶۰۶۰۰:۰۰:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
این دیگه بی انصافیه
ناشناس۴۷۵۴۴۱۱۰:۰۷:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
واقعا چه خوب شد که اقای صادقی این موضوع را مطرح فرمود که ما فهمیدیم چقدر در وزارت علوم زمان ایشان عدالت جاری بوده و یک فارغالتحصیل دانشگاه ازاد چنین به حق خود در بورسیه شدن برای دانشگاه تربیت مدرس رسیده ولی دکتری دانشگاه معتبری را برایرعضو هیئت علمی همان زمان نپذیرفتند
ناشناس۴۷۵۴۴۴۱۰:۰۸:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
علاقه دارم بدانم لیسانس ایشان از کجا بوده در ضمن ایا مقاله دوم ایشان درزمان تحصیل دکتری است یا خیر
ناشناس۴۷۵۴۵۷۱۰:۱۲:۵۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اسم استاد راهنمای خودت رو هم میگفتی بد نبود
ناشناس۴۷۵۵۲۵۱۰:۳۵:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنده با چپ و راست کاری ندارم اما هر کی رو دیدم به یکی وصل بوده و رفته بورسیه اروپا.متاسفم برای کشوری که نخبگانش را فدای منافع شخصی می کنند.
ناشناس۴۷۵۵۲۶۱۰:۳۶:۲۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
نخبه مدرکشو دانشگاه دولتی میگیره و نه آزاد.. با این دکترهای سفارشی خدا به آینده ی مملکت رحم کند .. علم هم تو این مملکت شده پارتی بازی ..
محمدرضا۴۷۵۸۴۲۱۲:۲۱:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دلیل نمیشه، شاید یه نخبه روز کنکور مریض بشه یا مشکلی براش پیش بیاد کلی نابغه میشناسم که از نزدیکی دانشکاه دولتی هم رد نشدن و اگه تست هوش بگیری، رتبه های 1 تا 10 کنکور جلوشون لنگ میندازن اگر شرایط برای همه یکسان بود کسی حرفی نداشت که چرا دختر فلان وزیر بورسیه شده درد اینجاست که کلی دانشجو و فارغ التحصیل با شرایط بهتر داریم و این بشر با رانت رفته دانشگاه و الان هم با مکال پر رویی طلبکاره
reza۴۷۶۲۶۵۱۴:۱۹:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
فقط یک نخبه دانشگاه آزادی میتونه اینجوری استدلال کنه
ناشناس۴۷۸۲۷۲۱۱:۰۷:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۵
باشه قبول کردیم ازتون فارغ التحصیل دانشگاه آزاد
بیژنی۴۷۵۵۳۶۱۰:۴۰:۳۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
سرکار خانم شما که میخواهید مظلوم نمایی و حق به جانبی داشته باشید لااقل بعضی چیزها را نگین. چطور میشه قانون را دور نزده باشید وقتی که در دانشگاه آزاد مدرک گرفته و بدون کنکور و با عنوان دانشجوی استعداد درخشان وارد دانشگاه دولتی شوید آن هم بدون کنکور دکتری؟ بنده فارغ التحصیل دانشگاه شهید بهشتی با معدل بالای 19 در دوره ارشد بودم و برای ورود به دانشگاه علامه با وجود قبولی در آزمون تخصصی دکتری و داشتن 6 مقاله ISI و ISC هزار بدبختی کشیدم و بعد از فراغت از تحصیل دوره دکتری در هیچ دانشگاهی نتوانستم مجوز استخدامی بگیرم بعد شما چگونه از دانشگاه آزاد وارد دانشگاه دولتی شده اید و بلافاصله هم بورسیه گرفته و پس از آن استخدام شده اید و الان هم طلبکارانه صحبت می کنید؟
ناشناس۴۷۵۵۵۰۱۰:۴۴:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقایون، داداشام ما همه سر کاریم!!!
ناشناس۴۷۵۵۹۵۱۰:۵۸:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنده لیسانس را در دانشگاه دولتی با رتبه اول گرفتم و ارشد را هم در دانشگاه تهران با رتبه اول و معدل نوزده و بیست صدم. متاسفانه با پذیرش من به عنوان استعداد های درخشان مخالفت شد به دلایل غیر علمی در همان زمان وزرات پدر ایشان. چگونه است ایشان از دانشگاه آزاد در تربیت مدرس پذیرش شده اند؟ و بعد هم بورس شده اند؟ حالا با رانت پدر قبول شدی نوش جانت اما ملت و نخبگان این کشور را ساده لوح فرض نکن لطفا.ان شالله که روز حسابرسی نزدیک است و همه ما در محضر ملت و بعد در دنیای دیگر در محضر خداوند عادل پاسخگو خواهیم بود.
ناشناس۴۷۵۶۳۰۱۱:۱۴:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا از دانشگاه دولتی، به علت نداشتن پارتی، من نمی توانم از مدرسه به اداره آموزش و پرورش منتقل بشوم. حتی معاونت ساده مدرسه را به من نمیدهند. 7 سال است مدرک گرفتم در فراخوان جذب هیات علمی شرکت کردم دریغ از اینکه مدارکم بررسی شود. بعد این خانم یک شبه بورس میشود... یک شبه هیات علمی میشود... اف بر مسئولان جفاکار
بی نام۴۷۷۶۶۶۰۰:۴۳:۲۳ ۱۳۹۷/۵/۱۵
یه شبه که نه، دقیقا یه هفته ای
ناشناس۴۷۵۶۷۲۱۱:۲۵:۴۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خدایا رو برم عجب صبری خدادارد دانشجوی دانشگاه ازاد وای وای
علی۴۷۵۶۷۹۱۱:۲۶:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من که مقاله ای از ایشان در مراجع ایندکس کننده مقالات علمی ندیدم. اگر کسی دید خبرش را بگذارد.
ناشناس۴۷۵۷۱۲۱۱:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تا دو سه سال پیش ۱۱۰ هزار PhD بیکار در کشور وجود داشت. در چنین فضایی که ۱۱۰ هزار با مدرک دکتری بیکار هستند، اینکه ۳۷۰۰ جوجه دانشجوی دکتری را بورسیه کنند (که حتی معلوم نیست بتوانند دکتری خود را تمام کند!! یا اگر تمام کند با چه کیفیتی به اتمام برسانند!!!) معنایی جز خیانت و مهندسی به ظاهر اسلامی اما در باطن ویران کردن دانشگاه ندارد.
ناشناس۴۷۵۷۴۹۱۱:۴۶:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
به عنوان استاد دانشگاه اعلام می کنم که زشت ترین کار وزارت علوم بعد از انقلاب همین بورسیه های فله ای 3000 نفره بود.
ناشناس۴۷۵۷۶۳۱۱:۵۴:۳۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آیا دیوان عدالت اداری در مباحث سنجش علمی و ... نیز تبحر دارد؟
ناشناس۴۷۵۷۹۰۱۲:۰۳:۴۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آقای صادقی یک مورد هم ما توی دانشگاه داریم. مرد هستید رسیدگی کنید؟ در دولت مورد علاقه شما و در حالی که فارغ التحصیلان زیادی در مقطع دکتری وجود دارد در فراخوان دانشگاه ما نیاز به کارشناسی ارشد عمران اعلام می شود!!! بعد این آقا استخدام می شود و همزمان در پست های مدیریتی نیز به کار گرفته می شود. در حال حاضر به طور غیر قانونی و یواشکی در دانشگاه آزاد مشغول به تحصیل هست تا در آینده با همان رانتی که دارد از مربی به استادیاری ارتقاء یابد. این رو هم اگر مردی و سیاسی نیستی پیگیری کن!!!
آرش از روستا۴۷۵۸۱۷۱۲:۱۲:۳۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی اصفهان در مقطع ارشد هوش مصنوعی و رباتیک دارای 5 مقاله ISI و 15 مقاله ISC و 12 مقاله در کنفرانس های داخلی و یک اختراع دارم بیکار بیکار بیکار میگردم... ارشد نرم افزار با معدل 20 از دانشگاه آزاد هم گرفتم ولی هیچ جایی حتی به عنوان آبدارچی به کار نگرفتنم!!!! دارم بصورت آزاد و پروژه ای برای شرکت ها کد نویسی میکنم اونوقت ایشون با وقاحت تمام میگه با معدل 18.68 از دانشگاه آزاد به عنوان دکترا در دانشگاه تربیت مدرس پذیرفته شده و میخاد بورسیه هم بگیره!!! خدایا ما چه گناهی کردیم
ناشناس۴۷۶۶۸۳۱۶:۳۲:۲۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خوب شما ژن خوب نداری
ناشناس۴۷۷۰۸۶۱۹:۲۶:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
جدا از بحث بالا، فقط به عنوان یه هم رشته ایران عزیزم اینکه ، شما با مدرک فوق نرم افزار از دانشگاه معتبر اگه کمتر از ماهی ۱۰ ملیون توی برنامه نویسی دربیاری واقعا کم کاری از خوته
محمدرضا۴۷۵۸۲۴۱۲:۱۵:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
عین شرایط این خانم رو من هم دارم تازه من معدلم بدون چاپ مقاله اینقدر شد و بعدا مقاله هام رو چاپ کردم تازه من کارشناسیم رو دولتی خوندم و کلی مقام مسابقات خوارزمی و شریف و ... دارم اما هیچ کدوم از این موقعیت هایی که خانم داشته حتی صد برابر کمترش هم برام به وجود نیومده، هر کاری هم که کردم با تلاش بوده و حتی شده جارو کشی و دستمال کشی کردم تا بتونم حقم رو بگیرم
ناشناس۴۷۵۹۸۷۱۲:۵۴:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اما شما فرزند اقای دانشجو نیستی.
ناشناس۴۷۵۹۳۱۱۲:۳۹:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دیوان عدالت اداری وضعیتش جوریه که هرکس از یه دستگاه دولتی شکایت کنه ، به نفعش رای صادر می کنه. نمونه اش تبدیل وضعیت پرسنل قراردادی و شرکتی که از سال 84 به صورت فله ای و بدون آزمون وارد دستگاههای دولتی شدن و در سال 92 (روزهای آخر دولت قبل) یه آزمون فورمالیته براشون برگزار شد. الان همشون از دیوان رای میارن و تبدیل وضعیت میشن
ناشناس۴۷۵۹۵۹۱۲:۴۶:۵۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این خانم هم مثل پسر عارفه با این اختلاف که پدر و مادر اون واقعا ژن خوبی داشتند و تا تحصیل در آمریکا رسیدند ایشون به زور رفته دانشگاه آزاد
علی۴۷۵۹۹۱۱۲:۵۵:۵۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
دلم برای این ژن برتر سوخت، طفلی چقدر آزمایشهای مختلف انجام داده.
ناشناس۴۷۶۰۲۵۱۳:۰۵:۰۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
با این نامه ایشون دقیقا مشخص شد که جناب آقای دکتر صادقی درست می فرمایند. مصاحبه گروه آموزشی برای یک نفر معنی نداره می بایستی فراخوان می دادن و از طریق قانونی مراحل پیش می رفت معلوم شد که تمام مراحل جذب ایشون با فشار از طریق باباجونش بوده که خودش حتی مدرک دکترا نداشت.
ناشناس۴۷۶۰۵۲۱۳:۱۱:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
پسر زاهدی چگونه هیات علمی خواجه نصیر شده؟
ناشناس۴۷۶۱۲۳۱۳:۳۵:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۴
آخی طفلک بورسیه ژن خوب مظلوم... چقدر حقش رو خوردن بنده خدا رو
ناشناس۴۷۶۱۲۹۱۳:۳۸:۴۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اولا دادگاه مشخص میکنه آیا رانت بوده یا نه، دوما محمود صادقی خودش با رانت دو میلیاردی اومده تو لیست امید
عضو هیأت علمی۴۷۶۱۵۸۱۳:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بنده قصد اهانت ندارم ولی مراکز علوم و تحقیقات واقعا تنبل خونه‌است. برخی با پول و گاهی تطمیع و تهدید از استاد نمره می‌گیرند. به بهانه‌های مختلف در کلاس‌های درس حاضر نمی‌شوند. اگر دانشجویی توانایی‌های لازم را داشته باشد در کنکور سراسری و در یک رقابت سالم علمی در دانشگاههای دولتی قبول می‌شود نه در دانشگاههای پولی و بدون کنکور، ایشان با این همه استعداد چرا در یک دانشگاه دولتی پذیرفته نشده‌اند؟! کمتر دانشگاه دولتی را سراغ دارم که فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد و پردیس‌های پولی دولتی را به عنوان عضو هیأت علمی بپذیرند. چاپ مقاله حتی ISI امروزه کار آسانی است. کافیست سری به پاساژهای جلو دانشگاه تهران بزنید در مقابل اخذ مبالغی مقالات تضمینی برای شما می‌نویسند. به نظرم ایشان بهتره عضو هیأت علمی همان دانشگاه آزاد بشوند.
ناشناس۴۷۶۲۰۰۱۴:۰۰:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
حال مگه چیه از سفره انقلاب خوب یه بورسیه که سهمش میشه
ناشناس۴۷۶۲۳۰۱۴:۰۸:۱۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ایشان هنوز فکر میکنند زمان ریاست پدرشان در وزارت علوم است؟ آفرین بر آقای صادقی
ناشناس۴۷۶۲۶۲۱۴:۱۸:۳۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خوب اسلاحتلبا صادقی رو دوباره روشن کردن ولی بی فایدست کارتون تمومه
آرش۴۷۷۲۴۵۲۰:۴۰:۰۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از اصلاحات نوشتنت معلومه چندمرده حلاجی وسوادت درچه حدیه
ناشناس۴۷۶۲۶۹۱۴:۲۰:۲۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
واقعا محشره...طرف دانشگاه آزاد درس خونده داره براحتی عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس میشه....واقعا متاسفم
ناشناس۴۷۶۲۸۷۱۴:۲۵:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من دارای دو فوق لیسانس و دو مدرک دکتری هستم با بیش از 10 مقاله انگلیسی ISI با ایمپکت فکتور بسیار بالا و سابقه تدریس و تحقیق در دانشگاههای خارج که قربانی یک سری ظلم ها و بی عدالتی ها شده ام. آیا چنانچه منهم نامه ای بنویسم چاپ و منتشر خواهد شد؟!
ناشناس۴۷۶۷۹۷۱۷:۱۹:۱۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
معلومه که نه هموطن عزیز شما که ژن خوب نیستید.
حمید۴۷۶۳۷۰۱۴:۵۱:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
لطفا به باباسلام برسونید.
ناشناس۴۷۶۳۸۱۱۴:۵۶:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
تازه ,پایان نامه ومقاله رو هم که میدون انقلاب میفروشند !!
هموطن۴۷۶۴۰۳۱۵:۰۴:۰۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خدا رو شکر حداقل یک نماینده با وجدان مثل اقای محمود صادقی در مجلس داریم
ناشناس۴۷۶۶۵۷۱۶:۲۵:۰۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من نميدونم چرا اين ژن هاي خوب مثل پدرشان عشق خدمت به مردم را دارند . الي ماشالا همه هم نخبه .
ناشناس۴۷۶۶۸۸۱۶:۳۴:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
نمیدانم چرا همه آقازاده ها نخبه از آب در می آیند و جزو استعدادهای درخشان هستند. مثل آن دختر نماینده که از آموزش و پرورش مستقیم پرواز کرد رفت وزارت نفت. بقیه دانشجوهای فوق و دکتری رشته نفت نخبه نبودند جل الخالق!
ناشناس۴۷۷۳۹۵۲۲:۰۲:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بقیه وزارتخانه ها رفتند
ناشناس۴۷۶۸۰۲۱۷:۲۰:۳۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
از مجلس فقط صدای اقای صادقی میاد،بقیه خوابند گویا
ناشناس۴۷۶۸۱۶۱۷:۲۶:۴۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
مطلب مهم تر از صحت و سقم اظهارات این خانم محترم، بی اعتمادی عظیم و بی سابقه ای است که نسبت به هرگونه اقدام دولتی در کشور بوجود آمده. این همه کامنت گذاشته شده و همه منفی. اصل بر فساد است و متاسفانه استثنایی هم مورد قبول مردم نیست. خیلی عجیبه.
ناشناس۴۷۶۸۷۹۱۷:۵۱:۰۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
من همزمان با این خانم دانشجوی دانشگاه تربیت مدرس بودم و خوب خاطرم هست که آن زمان در اوج تحریمها و در حالی که برای سایر دانشجویان موارد آزمایشگاهی به سختی پیدا می شد، برای این خانم براحتی موارد آزمایشگاهی تهیه می کردند. ضمنا در سال 84 مشکلی برای بنده در دانشگاه تربیت مدرس ایجاد شد که پس از مراجعه به عموی ایشان، فرهاد دانشجو که در آن زمان رئیس تربیت مدرس بود با این جمله مواجه شدم: «خانم فلانی شما فکر می کنید من برای شما پارتی بازی می کنم؟ اگر قرار به پارتی بازی باشد من اول برای مادرم پارتی بازی می کنم، بعد خانمم، بعد خواهرم، بعد دخترم ....». خانم نابغه ممکنه بفرمایید عموی دیگرتان خسرو دانشجو چطور یک دفعه عضو هیأت علمی دانشکده هنر تربیت مدرس شدند؟
ناشناس۴۷۶۸۸۶۱۷:۵۴:۱۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
بیایید قبول کنیم حرف خانم دانشجو کاملا صحیح است . بحث بر سر این موضوع است که چرا موقعیت ها و مواردی اینچنینی به افراد قویتر ولی از نظر اشرافیت به قوانین ناآشنا کمتر نصیب می شود . به بیان دیگر چرا عده ای که دوست و آشنا و بلد در این موارد دادند به راحتی هم مطلع می شوند و هم کارشان را به نتیجه می رسانند در حالیکه هدف از بورسیه ها کشف و جذب افراد توانمند که بنیه مالی قوی ندارند است .
هیئت علمی دانشگاه دولتی۴۷۶۹۲۳۱۸:۰۸:۱۱ ۱۳۹۷/۵/۱۴
اخه چطور ممکنه دانشجوی دانشگاه آزاد (علوم تحقیقات) با معدل بالای 18 به عنوان نخبه بیاد دانشگاه دولتی!!!!!!! بنده به شخصه اولین بار هست که می شنوم. بخدا برای کنکور و قبولی نابود شدیم بعد بعضی ها.... واقعا اقا زادگی کشور رو نابود می کنه
محسن۴۷۶۹۴۶۱۸:۱۶:۱۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این متن بنظر بنده دو نکته اساسی داشت اول اینکه کسی باور نمیکنه که فرزند یک وزیر از رانت پدر استفاده نکرده باشه (به کامنت ها نگاهی بیندازید) این یعنی عدم اطمینان مردم به سلامت وزیران دوم این است که این خانم دکتر بخاطر بدست آوردن شغل حتی دست به دامن دادگاه عدالت اداری نیز شده است این یعنی بیکاری تحصیل کرده ها
ناشناس۴۷۶۹۶۴۱۸:۲۵:۱۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
الحمدالله یه نگاه به در و دیوار شهر بندازی و پولشو داشته باشی می‌تونی یه عالمه ISI بدی
ناشناس۴۷۶۹۹۶۱۸:۳۸:۱۳ ۱۳۹۷/۵/۱۴
باسلام.ازالف درخواستی دارم درصورتی که امکان داشته باشه کامنتهای تأییدکه تعدادشان زیادمیباشدرابه نحوی اطلاع رسانی کنندتابازخوردآن که افرادمختلف بمثابه نظرخواهی اعلام دیدگاه کرده اندمشخص شود.دراین موردبیش از۷۰۰۰نفردیدگاهشان خلاف نظرات ای خانم بوده.اکثراهم به مسائل ریشه ای اشاره داشته اند.
ناشناس۴۷۷۱۸۳۲۰:۰۶:۳۶ ۱۳۹۷/۵/۱۴
ا سلام خدا یارت این حرف کاملا منطقی هست برای کل بورسیه ها با اجازه تون کپی کردم سلام، کاشکی ایشان دانشگاه محل تحصیل دوره کارشناسی و معدل خود را نیز می نوشتند! با هر دو مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد، هیچ دانشگاه دولتی عضو هیئت علمی نمی کند حتی اگر صد مقاله داشته باشی. مطلب دوم اینکه آقای دکتر کامران دانشجو خودشان در مصاحبه ای فرمودند که من قوانین بورس را به گونه ای تغییر دادم که با معدل های پایینتر هم بتوانند بورسیه شوند! و استدلالهای عجیب خود را هم داشتند. این زمینه را باز کرد که همه داوطلب شوند. سوال این است که پس چرا با این قانون اکثر این بورسیه ها فرزندان و یا عروس و دامادهای شخصیتهای صاحب نفوذ هستند.
farid۴۷۷۱۹۹۲۰:۱۴:۳۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خسته نیاشی دلاور خدا قوت پهلوان
ناشناس۴۷۷۲۰۹۲۰:۲۲:۵۷ ۱۳۹۷/۵/۱۴
چرا از رئیس جمهورتان نمیگید که رساله دکتریش را رونویسی کرده
محمد۴۷۷۲۱۲۲۰:۲۴:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خداوند از هرکس رادر هر منصب که از موقعیت و جایگاه خود سو استفاده می کند و موجب تضیع حق دیگری میشود هم در این دنیا و هم در آخرت رسوایشان کند و تمام ثروتی که از این محل کسب کرده یا نکرده بشود سرطان در وجودشان.به حق این وقت عزیز اذان مغرب.
ناشناس۴۷۷۲۶۲۲۰:۴۶:۱۹ ۱۳۹۷/۵/۱۴
واقعآ قوه قضاییه با این به اصطلاح آقازاده ها باید برخورد کنه.
ناشناس۴۷۷۳۶۰۲۱:۴۱:۳۲ ۱۳۹۷/۵/۱۴
پس دیوان عدالت اداری برخی پرونده ها را زود بررسی می کند. چون پرونده اینجانب در باب عدم پرداخت حقوق و مزایای 8 ماه از یکی از دانشگاههای دولتی از آبان 1393 مطرح و پس از در خواست تجدید نظر ، از اردیبهشت سال 1395 در شعبه تجدیدنظر هنوز رای برای آن صادر نشده است.
ناشناس۴۷۷۳۶۶۲۱:۴۵:۵۴ ۱۳۹۷/۵/۱۴
این خانم با این جوابیه اش چه جوی ضد خود راه انداخته. ساکت میموند که خیلی بهتر بود !
ناشناس۴۷۷۵۷۱۲۳:۳۷:۲۰ ۱۳۹۷/۵/۱۴
یادش رفته بگوید که نه تنها پدرش وزیر علوم بوده که عمویش هم رییس دانشگاه تربیت مدرس بوده. از آزاد آمده و هیات علمی آنجا شده چون خیلی شدید نخبه بوده.
ناشناس۴۷۷۵۹۸۲۳:۵۶:۴۸ ۱۳۹۷/۵/۱۴
خدا را شکر به لیست اقازاده ها خانم زاده ها هم اضافه شد.
ناشناس۴۷۷۶۲۱۰۰:۰۹:۱۵ ۱۳۹۷/۵/۱۵
در سال ٩٣يعني در دولت روحاني و همين رئيس دانشگاه فعلي به بنياد ملي نخبگان معرفي شده پس از تطبيق با استاندارهاي اين بنياد از مزايا استفاده كرده اين رو هم توي اين جوابيه ديديد ؟
ناشناس۴۷۷۶۸۲۰۰:۵۹:۵۶ ۱۳۹۷/۵/۱۵
ماشالله نخبه پررویی هستی امیدوارم حرفایی که میگید خودتون باور نکنید سکوت میکردید بهتر بود چون خدا بهترین قاضی هست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

پربحث‌های هفته

  1. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  2. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  3. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  4. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  5. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  6. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  7. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  8. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  9. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  10. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  11. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  12. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  13. اشتباه برخی گروه‌ها در مقابله با توئیت فضائلی

  14. نظرات برگزیده مخاطبان الف: آموزش و تربیت در رعایت حجاب بیشترین تاثیر را دارد/ عملیات وعده صادق یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

  15. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  16. هزینه عملیات وعده صادق به ۲۰ میلیون دلار هم نرسید/ دست آخرین توان نظامی ایران هنوز رو نشده است

  17. اژه‌ای: در قضیه حجاب نمی‌خواهیم هر فردِ کم توجه به قوانین را کیفر کنیم  

  18. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  19. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  20. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  21. عملیات "وعده صادق" ؛ بررسی ابعاد تسلیحاتی نظامی

  22. شبيه‌سازي جنگ ايران و آمريكا

  23. یک سیلی برای تنبیه

  24. رئیسی: می‌گفتند روی موشک‌ها شعار مرگ بر اسرائیل ننویسیم        

  25. نگاهی به جایگاه و موقعیت ارتش شاهنشاهی

آخرین عناوین