فوتبال ایران در انتظار انتقال 2 ملی‌پوش به اروپا

گروه ورزشی الف،   3970511176

دو انتقال مهم بعدی فوتبال ایران در اروپا، مربوط به سردار آزمون و مرتضی پورعلی گنجی است.مهاجم و مدافع تیم‌ملی در جام‌جهانی که حالا همه نگاه‌ها را معطوف به خودشان کرده‌اند.

به گزارش خبرآنلاین، روبین‌کازان فقط یک سال دیگر با سردار آزمون قرارداد دارد و برای همین به دنبال درآمدزایی از مهاجم ایرانی‌اش است که در هفته اول هم برای تیمش دبل کرد. آنها البته رقم رضایت‌نامه او را برای باشگاه‌های خواهانش بسیار بالا در نظر گرفته‌اند و مبلغی بالغ بر 20 میلیون یورو می‌خواهند که هر باشگاهی حاضر به پرداخت آن نمی‌شود. با این حال با توجه به اینکه سردار در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود، روبین‌کازان ممکن است به باشگاه‌های خواهان او تخفیف ویژه بدهد.

مرتضی پورعلی‌گنجی هم با وجود پیشنهاد میلیون دلاری از ترابزون اسپور ترکیه، پیشنهادی دو برابر پیشنهاد ترابزون از السد قطر دارد تا به این تیم بازگردد و قراردادش را تمدید کند، اما مدافع مستحکم تیم ملی به فکر پیشرفت است. به فکر رسیدن به تیم‌های بزرگ اروپایی و برای همین لیگ‌های بزرگ‌تر فوتبال اروپا را هدف قرار داده است. پورعلی‌گنجی هم به زودی راهی تیمی در اروپا خواهد شد، شاید زودتر از سردار تکلیف مدافع با اخلاق و بابلی تیم ملی مشخص شود.