دایی: طلب ۲۰۰ هزار دلاری‌ام از پرسپولیس، نصف شده است!

گروه ورزشی الف،   3970508178 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

سرمربی تیم فوتبال سایپا برآورد هزینه آماده‌سازی تیم ملی برای جام ملت‌ها را مناسب دانست.

به گزارش تسنیم، علی دایی در حاشیه تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم فوتبال سایپا اظهار داشت: شرایط تیم خیلی خوب است و نسبت به هفته قبل بهتر هستیم. چند تن از مصدومان‌مان به تمرینات رسیده‌اند و مشغول کار هستند. بازی هفته اول لیگ را هم با اینکه بردیم، اما نقایص زیادی داشتیم که باید در تمرینات رفع کنیم. ما باید خیلی بهتر از این‌ها بازی کنیم، ولی در مجموع برای بازی اول خوب بود و خدا را شکر می‌کنم که بچه‌ها خوب بازی کردند و نتیجه گرفتیم.

وی درباره حضور در لیگ قهرمانان و مشکلات مالی که سایپا با آن مواجه است، تصریح کرد: متاسفانه به غیر از ۲، ۳ باشگاه، اکثر باشگاه‌ها مشکلات مالی دارند و ما هم مستثنی نیستیم. ما هم در نقل و انتقالات دیر وارد شدیم و نتوانستیم بازیکنانی که قیمت شان بالای یک میلیارد بود، بگیریم. سعی کردیم همه را در یک قیمت مناسب بگیریم که به باشگاه هم فشار نیاید. سعی کردیم جوانانی را از تیم‌های پایه به باشگاه اضافه کنیم و تا الان همه‌شان خوب کار کرده‌اند و ما هم به مرور زمان سعی می‌کنیم از اکثر‌شان استفاده کنیم.

سرمربی سایپا درباره مذاکره با حقیقی و احتمال حضور او در سایپا گفت: باید بگویم که ما با حقیقی تا روزی که اخباری تکلیفش را مشخص نکند، نمی‌توانیم قرارداد ببندیم. اخباری جزو لیست ما بود، ولی به تمرینات نیامد و اطلاع هم نداد که نمی‌آید. الان هم منتظر هستیم تا تکلیف اخباری مشخص شود که ماندنی است یا نه. مطمئنا ما دنبال گزینه‌های‌مان هستیم. خود من با حقیقی صحبت کردم که اگر جایی نرفت و تکلیف دروازه‌بان‌های ما مشخص شد به ما کمک کند.

دایی درباره مشکل رضا اسدی عنوان کرد: رضا اسدی با ما قرارداد بسته بود و امسال هم ما خیلی در قراردادش به او لطف کردیم. متاسفانه به خاطر امثال رضا اسدی ما خیلی از بازیکنان را رد کردیم و به خدمت نگرفتیم. او نمی‌تواند یک روز قبل از بازی برود باشگاه و بگوید تکلیف مرا مشخص کنید. اگر اصول حرفه‌ای را کنار بگذاریم مرام و معرفت چه می‌گوید؟ ما اگر نبودیم شما (خبرنگاران) رضا اسدی را می‌شناختید. متاسفانه ما خیلی چیز‌ها را زود فراموش می‌کنیم، مطمئن باشید هر کس گذشته خودش را فراموش کند در زندگی حال و آینده‌اش شکست می‌خورد.

اسدی دست من را در بازی اول در پوست گردو گذاشت، اما ما آنقدر بازیکن داریم که هر کسی نیاید مشکلی نداشته باشیم. ولی رسم این نیست کسی که بازیکن تستی بود، موقعی هم که می‌خواهد برود چنین رفتاری داشته باشد. در دفتر باشگاه بنشیند و بعد بگوید که فلان رقم قرارداد می‌خواهد. من می‌دانم که کار‌های او از کجا آب می‌خورد. مدیربرنامه‌های ایشان نمی‌تواند اسدی را به خارج ببرد، چون مدارکش را ندارد. اول می‌خواستند بفرستند یونان بعد دانمارک و آخر هم یوونتوس، بعدش هم مشخص نیست به کجا. من آرزویم است که بازیکن به خارج برود و موفق باشد. قلی‌زاده هم به اروپا رفت، اما او مسیر درستی را انتخاب کرد، در تیم ملی بازی کرد و بعد به اروپا رفت، اما بازیکنی که حتی فوتبالش را ندیده‌اند، چطور می‌تواند به اروپا برود؟ یعنی باشگاه دانمارکی بازی سایپا را دیده است؟ به ایشان اطلاعات غلط و امیدواری‌های بی‌جا می‌دهند. آقایی هم که کار اسدی را انجام می‌دهد، همان کسی است که مقدمات کار طارمی را برای باشگاه قطری انجام داد.

وی درباره مشکلات تنظیم قرارداد بازیکنان گفت: من وارد قرارداد‌ها نمی‌شوم، چون حیطه کاری من نیست، اما شما نگاه کنید اگر قرار است بروید اول فصل می‌گویید که من می‌روم، اما وقتی در تمرینات شرکت می‌کنید و ما برنامه‌های بازی‌های تدارکاتی را با بازیکن انجام می‌دهیم، نمی‌شود که یک دفعه قبل از بازی اول بگویید که می‌خواهم بروم.

دایی درباره برنامه‌های تیم ملی برای حضور در جام ملت‌ها و هزینه بیش از ۵ میلیون دلاری برای آماده‌سازی تیم ملی، تصریح کرد: من برنامه را ندیده‌ام که نظر بدهم. ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار برای برنامه تیم ملی ایران که تنها موضوعی است که می‌تواند در این شرایط بد اقتصادی مردم را خوشحال کند و شور و نشاط را به جامعه بیاورد، چیزی نیست. الان ۵۰۰ میلیون دلار هم برای فوتبال ما هزینه کنند کم است، چون تنها چیزی که می‌تواند غم و غصه را از جامعه ما کم کند فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: به نظر من هر چقدر برای تیم ملی خرج کنیم، کم است. چطور باشگاه‌های ما می‌توانند این همه هزینه دلاری کنند، اما تیم ملی ما نمی‌تواند؟ ۵، ۶ میلیون دلار برای مملکت ما پولی است که منتقدان اعتراض کنند. چه چیزی غیر از فوتبال مردم را خوشحال کرده است؟ پس باید به کاری که مردم دوست دارند اهمیت دهند.

وی درباره انتقاد از مسئله سرباز‌های تیم ملی عنوان کرد: مشکل سرباز‌ها باید حل شود تا در اختیار تیم ملی باشند. نیرو‌های مسلح می‌تواند نتیجه‌گیری کند که اگر قرار است معافیت بدهد، بدهد وگرنه بازیکنان سرباز را در اختیار تیم ملی قرار بدهد. سرباز چه می‌کند؟ وظیفه‌اش دفاع از آبروی و حیثیت کشور است و این بازیکنان هم از آبروی کشور دفاع می‌کنند و حتی می‌توانند معافیت هم به آن‌ها ندهند. از زمان اردو‌های تیم ملی تا جام ملت‌های آسیا ۴ ماه زمان داریم و نیرو‌های مسلح در این مدت به آن‌ها مجوز خروج از کشور بدهد. دیگر هیچ کسی هم نمی‌گوید معاف‌شان کنید. مشکلات هست، ولی باید از همه نیروهای‌مان استفاده کنیم.

وی درباره این موضوع که موافق تعطیلی لیگ برای برپایی اردو‌های تیم ملی است یا نه، تصریح کرد: اگر تیم ملی قهرمان آسیا شود بله، اما باید لیگ و تیم ملی را با هم داشته باشیم و نباید همیشه ساز مخالف بزنیم و وظیفه هر ایرانی است که به تیم ملی کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا درباره بدهی باشگاه‌ها و طلبش از پرسپولیس و نفت گفت: این حرف را هزار بار زده‌ام. صبای قم را یادتان رفته است؟ از راه‌آهن هم طلب دارم. همه را یادتان رفته، ولی من چه کار می‌توانم بکنم؟! من روی مواضع خود هستم و متاسفانه خودشان می‌توانستند حل کنند وگرنه عذر می‌خواهم، حقم را به گرشاسبی و امثال او نمی‌دهم. الان وقتش است که گرشاسبی حقم را بدهد و در ماه یازدهم سال گذشته با او توافق کردیم. نه مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس و نه ایشان به صحبت‌های‌شان عمل نکردند و با معاون وزیر ورزش هم صحبت کردیم. وقتی آن‌ها گذشت‌های ما را قبول نمی‌کنند، چه کنم؟ چیز خنده‌داری از گرشاسبی شنیدم که گفت: دلار گران شده و اکنون نمی‌توانیم این پول را بدهیم. اگر دلار گران شده طلب ما چه شده؟ طلب من که آن موقع ۲۰۰ هزار دلار می‌شد، حالا ۱۰۰ هزار دلار می‌شود؛ اگر بخواهیم حساب کنیم باید بیشتر به ما پول بدهند.

دایی در مورد اینکه اگر خارجی بودید پول تان را زود می‌گرفتید، گفت: من خارجی نیستم و ایرانی هستم، اما پولم را می‌گیرم.

دیدگاه کاربران

حسین۴۶۲۴۰۵۲۰:۳۳:۵۱ ۱۳۹۷/۵/۸
وای جه مصیبت بزرگی!!! خدا صبرت بده آفای دایی!!! مردم نون ندارن بخورن ولی امثال شماها...!!!!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. جلاد، به پایان سلام کن!

    4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    9. انتقام از پوتین؟

    10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

    25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

    آخرین عناوین