برنامه نوکیا برای حضور فعالانه‌تر در آمریکا

گروه فناوری الف،   3970506091

شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال درصدد یافتن راهی برای افزایش حضور و فعالیت نوکیا در ایالات متحده آمریکاست.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، شرکت فنلاندی اچ ام دی که بیش از یک سال پیش برند نوکیا و حق فروش محصولات این غول تکنولوژی را خریداری کرد، در چند ماه اخیر توانسته است میزان فروش محصولات نوکیا را به میزان قابل توجهی افزایش داده و به عبارتی دیگر، فرشته نجات این غول تکنولوژی فنلاندی شود.

حالا تازه‌ترین گزارش‌ها نشان می‌دهد که اچ ام دی گلوبال تصمیم گرفته است سهم محصولات و  گوشی‌های هوشمند نوکیا را در بازار ایالات متحده آمریکا به طور قابل توجهی افزایش دهد.

برند نوکیا در سالهایی که گوشی‌های هوشمند هنوز چندان محبوب و پرطرفدار نبودند، بزرگترین و محبوب‌ترین سازنده گوشی‌های همراه در جهان محسوب می‌شد و کاربران بسیاری نیز در جهان از محصولات و گوشی‌های با کیفیت و پردوام آن خشنودی و رضایت کافی را داشتند. 

به طور کلی می‌توان گفت که موفقیت بازگشته و احیا شده‌ی نوکیا در سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی مرهون تلاش‌های شرکت اچ ام دی است که توانست این شرکت را از خطر ورشکستگی و از دست دادن بازار خود در جهان به خوبی برهاند. در مجموع، میزان فروش سالانه نوکیا در سال ۲۰۱۷ به خرده‌فروشان، حدود ۸.۵ میلیون دستگاه گوشی هوشمند بوده است که البته هنوز آمار دقیقی در دسترس نیست که معلوم شود چه تعداد از این دستگاه‌های به فروش رفته، توسط خریداران واقعی و کاربران خریداری شده‌اند.

به نظر می‌رسد که اچ ام دی گلوبال باید بدین منظور با شرکت‌های بزرگ و فروشگاه‌های آنلاینی همچون آمازون وE-Bay همکاری کند چراکه این امر می‌تواند به طور قابل توجهی میزان فروش آنها را بالا ببرد.