پلیس در جست‌و‌جوی جنایتکار فراری + عکس

گروه حوادث الف،   3970506052 ۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از تحقیقات جهت دستگیری عامل جنایت خیابان شهید مصطفی خمینی خبر داد که در یک درگیری، با سلاح سرد اقدام به ارتکاب جنایت کرده است.

مهر نوشت: سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، در توضیح این خبر گفت: ساعت ۱۴:۳۵ مورخه ۱۲ دی ماه سال گذشته و از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک نزاع و درگیری در خیابان شهید مصطفی خمینی - ابتدای کوچه سیداسماعیل به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد. با حضور مأمورین کلانتری و اورژانس در محل فرد مصدوم به بیمارستان منتقل اما پس از چند ساعت و با وجود انجام اقدامات درمانی فوت می کند.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "قتل عمد"، پرونده در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با بررسی تصاویر بدست آمده از دوربین مداربسته داخل مغازه اطلاع پیدا کردند که مقتول ( ۳۰ ساله) بلافاصله پس از ورود به داخل مغازه با شاگرد مغازه (قاتل متواری) درگیر شده؛ طی آن مورد اصابت جسم تیز قرار گرفته و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرده است.

صاحب مغازه در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز درگیری متوفی حدودا ۱۵ تماس تلفنی با مغازه بنده داشت و طی آن با شاگرد مغازه به نام حمید درگیری لفظی پیدا کرده بود؛ زمانیکه متوفی داخل مغازه شد، بدون هرگونه صحبتی به سمت حمید رفت و به شدت با هم درگیر شدند. در آن لحظه بلند شدم تا آنها را از هم جدا کنم که چاقویی که دست شاگردم (حمید) بود به دست من خورد و من از ناحیه دست زخمی شدم. به کمک همسایه ها مشغول جدا کردن متوفی از شاگرد مغازه بودم که در حین جدا کردن آنها، چاقویی که دست حمید بود به سینه ی متوفی برخورد کرد و پس از چند لحظه او روی زمین افتاد که بلافاصله به اورژانس زنگ زده تا او به بیمارستان منتقل شود.

شاهدان صحنه درگیری نیز در اظهاراتی مشابه عنوان داشتند که با شنیدن صدای داد و فریاد همسایه ها مبنی بر اینکه داخل مغازه آقای ... چاقوکشی و درگیری شده خودشان را به محل درگیری رسانده و متوجه شدند که شاگرد مغازه به نام "حمید. ق" ( ۳۱ ساله) با چاقو، متوفی به نام "ناصر. م" ( ۳۰ ساله) را از ناحیه قفسه سینه مجروح کرده و از محل متواری شده است.

کارآگاهان اداره دهم با شناسایی محل سکونت "حمید. ق" در خیابان ۱۷ شهریور به تحقیقات از همسایگان محل سکونت او پرداخته و مشخص می شود که حمید به صورت مجردی زندگی می کند؛ لذا در ادامه، با شناسایی دیگر اعضای خانواده حمید، از آنها تحقیقات به عمل آمده و آنها نیز همگی عنوان می کنند که هیچ اطلاعی از حمید ندارند.

سرهنگ علی ولیپور گودرزی، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: از کلیه شهروندان محترم که اطلاعاتی در خصوص مخفیگاه و یا محل های تردد وی دارند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۴۳۷ در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

 
 

دیدگاه کاربران

آریابان۴۵۶۴۳۹۱۰:۵۲:۲۵ ۱۳۹۷/۵/۶
اگر قرار به انتشار عکس متهم فراری باشه که حتما عکس های بسیار واضحی از او هم در دسترس قرار داره ، در این عکس پیش از هر چیز انواع و اقسام پتو های رنگارنگ قابل شناسائیه !!!!! ؛
ناشناس۴۵۶۶۳۶۱۲:۱۴:۴۴ ۱۳۹۷/۵/۶
کشوره داره تگزاس میشه
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین