شکایت مرد آزارگر از شاکی پرونده

گروه حوادث الف،   3970504128

مرد راننده که به اتهام ربودن و آزار و اذیت زن میانسال تحت تعقیب پلیس بود بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی شد که شاکی به خاطر نپرداختن کرایه با این شکایت دروغین وی را به دردسر انداخته است. او در ادامه از شاکی شکایت کرد.

جام جم آنلاین: مرد راننده که به اتهام ربودن و آزار و اذیت زن میانسال تحت تعقیب پلیس بود بازداشت شد. او در جریان تحقیقات مدعی شد که شاکی به خاطر نپرداختن کرایه با این شکایت دروغین وی را به دردسر انداخته است. او در ادامه از شاکی شکایت کرد.

چندروز پیش زن میانسالی با حضور در دادسرای ناحیه 5 تهران از مرد جوانی به اتهام آدم‌ربایی، سرقت وآزار و اذیت شکایت کرد.

با دستور قضایی، تحقیقات پلیسی آغاز وشاکی به افسرتحقیق گفت: من در مغازه‌ای حوالی دریاچه چیتگر کار می‌کردم. چندی پیش در حوالی چهارراه ایران خودرو منتظر تاکسی بودم تا به خانه‌ام در اطراف تهران بروم که راننده پرایدی مقابلم توقف کرد و سوار شدم. راننده بعد از آن‌که دو مسافرش را پیاده کرد، در باره کارم سوال‌هایی پرسید. وی افزود: بعد از این گفت‌وگو زمانی که متوجه شد من در همان شهری زندگی می‌کنم که او ساکن است، مرا به حوالی خانه‌ام رساند. بعد از آن‌که به مقصد رسیدم و کرایه را پرداختم، از من پرسید اگر همیشه از آن مسیر می‌روم می‌‌تواند مرا به‌عنوان مسافر برساند.

شماره‌ام را گرفت. یک روز که به‌عنوان مسافر سوار خودرویش شدم او به جای این‌که مرا به مقصدم برساند، به سمت ورد آورد تغییر مسیر داد. هر چه التماس کردم که خودرو را متوقف کند تا پیاده شوم توجهی نکرد . وی افزود: بعد در اطراف باغ متروکه توقف کرد و مرا در آنجا مورد آزار و اذیت قرارداد و بعد گوشی تلفن همراهم را دزدید و فرار کرد. هنگام فرار، گوشی تلفن همراه خودش درآنجا افتاد. بعدکه از او شکایت کردم تلفن را به مرکز پلیس تحویل دادم.

تحقیقات در این‌باره ادامه داشت تا این‌که متهم فراری شناسایی و بازداشت شد. با توجه به این که شاکی از مرد جوان به اتهام آدمربایی و آزارو اذیت و سرقت شکایت کرده بود، پرونده برای تحقیقات بعدی دراختیار قاضی رضوانی، بازپرس شعبه هشتم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. متهم 29 ساله دیروز برای تحقیقات به دادسرا منتقل شد و در تحقیقات به بازپرس جنایی گفت: من مسافرکشی می‌کنم و علاوه‌بر آن در کارهای ساختمانی فعالیت دارم. این زن دروغ می‌گوید من در ربودن و آزارو اذیت او نقشی نداشتم. من فقط تلفنی با او دوست بودم.

او برای این‌که کرایه‌هایی که بدهکار است را ندهد این دروغ را مطرح کرده تا مرا به دردسر بیندازد. او حتی گوشی‌ام را دزدید و از ترس این‌که شکایت نکنم با شکایت واهی می‌خواهد از من انتقام بگیرد. مرد جوان برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد.