ریشه‌یابی دلایل افزایش نرخ ارز در بیست‌ویکمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری»

گروه اقتصادی الف،   3970503144 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

بیست‌و‌یکمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» با انتشار یادداشتی به قلم دکتر احمد شاهوی، وضعیت شاخص‌های اقتصاد ایران پس از اعمال مجدد تحریم‌های آمریکا را پیش‌بینی‌ کرده است.

ریشه‌یابی دلایل افزایش نرخ ارز در بیست‌ویکمین شماره «دنیای سرمایه‌گذاری»

در این شماره از نشریه  "دنیای سرمایه‌گذاری" مطالبی در 6 بخش شامل دنیای سرمایه، پرونده ویژه با موضوع "حمل‌ونقل"، دنیای انرژی، دنیای صنعت، اقتصاد کلان و خواندنی‌ها به همراه خلاصه‌ای از بخش‌ها به زبان انگلیسی به چاپ رسیده است.

 

در بخش دنیای سرمایه، خبرنگار این ماهنامه با حضور میدانی در پاتوق‌های سنتی دلالان ارز اقدام به تهیه گزارش و تصویر کرده که طی آن آخرین وضعیت این بازار با عنوان "بازار ارز؛ آتش زیر خاکستر" منتشر شده است. همچنین در این بخش مصاحبه‌هایی با شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، سعید اسلامی بیدگلی، دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ایران به همراه گزارش‌های مصاحبه‌ای با عناوین «نرخ سود بانکی در مسیر افزایش»، «دوران دلار 4200 تومانی تمام شد!» و «پیش‌بینی شاخص‌های اقتصاد ایران با اعمال تحریم‌های آمریکا» انجام شده که طی آن وضعیت بازار پول و سرمایه مورد بررسی و تحلیل قرار گرفته است.

بخش پرونده ویژه این شماره به «حمل‌ونقل» اختصاص داده شده است. در این پرونده مصاحبه‌ اختصاصی "دنیای سرمایه‌گذاری" با عبدالهاشم حسن نیا، معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری کشور انجام شده که طی آن فرصت‌های سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی در صنعت حمل‌ونقل کشور معرفی شده است. در این بخش همچنین مصاحبه با محسن وهابیان طهرانی، مدیرعامل شرکت مشانیر، علیرضا اسکندری، مدیرعامل شرکت مهندسی جلاپردازان الوند، عباس مهرائی، مدیرعامل دو شرکت تندر ایرانیان و شرکت بیکران قشم، محمدقاسم پورتقی، مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور فرادید، بیژن رفوئی، شرکت صنایع ترمز ریلی البرز (صترا)، وحید اسلامیان، مدیرعامل شرکت دنیای مس کاشان انجام شده که طی آن ظرفیت‌ها، مشکلات و توانایی‌هایی فعالان صنعت حوزه "حمل‌ونقل" مورد بررسی قرار گرفته است.

بخش انرژی به مصاحبه‌ با علی گل مرادی، عضو کمیسیون انرژی مجلس، نصرت‌الله سیفی، مشاور ارشد کمیسیون انرژی صنایع پالایشی و پتروشیمی اتاق بازرگانی ایران، آرش نجفی، نائب رئیس کمیسیون انرژی ایران به همراه یک یادداشت با عنوان «آینده تجارت خارجی ایران در پرده ابهام» ارایه شده است.

بخش صنعت این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" به مصاحبه‌ با مهدی آیتی، عضو ارشد سازمان نظام مهندسی و نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، محمدرضا احمدی، مدیرعامل شرکت صنایع فولاد کردستان، علی پناهی، مدیر فروش شرکت آلمانی هیما، رمضان شریفی، شرکت گیوا، امیر قدیمی نژاد، رئیس اتحادیه بنکداران و طاقه فروشان پارچه و مجتبی درودیان، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان پیراهن اختصاص داده شده است.

 در بخش اقتصاد کلان، یادداشتی از مرتضی فغانی، عضو اتاق بازرگانی تهران با عنوان "بازی مار و پله نظام ارزی" و همچنین مصاحبه‌ با امیرقاسم امیرخانی، مدیرعامل شرکت اطلاعات سیستم پژوهان ASP، محمدرضا سبزعلی پور؛ رئیس مرکز تجارت جهانی ایران، همایون ارمی؛ استاد دانشگاه، صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور و جاناتان لین، مسئول اطلاع‌رسانی هیات بین‌الدولی تغییر اقلیم (IPCC) را می‌خوانیم.

 

در بخش خواندنی‌های این شماره از "دنیای سرمایه‌گذاری" نیز مصاحبه‌ای با بهروز فروتن، کارآفرین برتر به همراه مطالب جذاب با عناوین "کسب درآمد در اینستاگرام از افسانه تا واقعیت"، "رازهای فریلنسرها را بهتر بشناسید"، "توصیه‌های مهم به رهبرانی که اهداف بلندمدت دارند"، "10 شغل برای افرادی با توانایی مذاکره بالا" و"استارتاپ‌های ایرانی در مسیر قله موفقیت " به چاپ رسیده است.

 

از امروز بیست‌ویکمین شماره ماهنامه «دنیای سرمایه‌گذاری» در 100 صفحه با قیمت 10 هزار تومان بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

 

 

 

 

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۵۳۷۰۸۱۰:۳۲:۵۵ ۱۳۹۷/۵/۴
ریشه یابی! مقامات طبق معمول عرضه ارز را به بازار کم کردند و قطع کردند و توسط دلالان خود با قیمت گران در بازار گران فروختند تا جای که برای گران نگه داشتن سکه حتی از سلطان سکه برای خرید 2 میلیون سکه استفاده کردند تا قیمت همچنان بالا بماند این شخص قبلا هم دستگیر شده بود اما بانک مرکزی گفته بوده با ما همکاری می کند و این فرد را آزاد کرده بودند!
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین