کریمی قدوسی در گفتگو با الف مطرح کرد؛ نام پنچ مدیر سازمان محیط زیست در لیست 100 نفره 2 تابعیتی ها/جاسوسی از اسکله ها و ترددهای سپاه

گروه سیاسی الف،   3970431117 ۱۲ نظر، ۰ در صف انتشار و ۲۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و شناسائی خلاء های قانونی با بیان اینکه بزرگترین و بیشترین نفوذ در سازمان محیط زیست تحت پوشش محیط زیستی انجام شده، گفت: در زمان تحقیق و تفحص از 2 تابعیتی، حداقل پنچ مدیری 2 تابعیتی در این سازمان حضور داشتند.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار الف با اشاره به لیست 100 نفره افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت گفت: در این لیست نام تعدادی از مدیران سازمان حفاظت محیط زیست ذکر شده که یا دارای گرین کارت آمریکا هستند و یا تابعیت آمریکا و یکی دیگر از کشورها را دارند.

وی افزود: در این لیست در ردیف 19 نام مدیرکل حقوقی، در ردیف 20 نام معاون دریایی ( پروین فرشچی)، در ردیف 21 نام مدیرکل دفتر آب و خاک، در ردیف 22 نام مدیر دفتر مشارکت های مردمی سازمان محیط زیست ذکر شده که تابعیت بیگانه را دارند.

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از افراد 2 تابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مدیران و شناسائی خلاء های قانونی تصریح کرد: علاوه بر این افراد باید نفرات دیگر مثل کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش و سرپرست مرکز امور بین الملل و کنوانسیون های این سازمان و کاووس سید امامی مشاور معصومه ابتکار رئیس سابق این سازمان را به آنها اضافه کرد.

کریمی قدوسی تصریح کرد: کاووس سید امامی که در زندان خودکشی کرد، بزرگترین جاسوس بود که در زمان معصومه ابتکار تحت پوشش تحقیق درباره یوز پلنگ های ایران در مناطق کویری حدود 500 دوربین نصب کرد و با استفاده از این دوربین ها ترددهای سپاه در مناطق خاص را رصد می کرد.

وی افزود: همچنین جاسوسان دیگری تحت پوشش بررسی آثار جلبلک ها در اقلیم ایران، در حوزه دریایی کار تحقیقات خود را آغاز کردند که هدف آنها جاسوسی از اسکله ها و تاسیسات دریایی سپاه در مناطق دریایی بود.