ارز دولتی پرواز تهران-استانبول را لغو کرد!

گروه اقتصادی الف،   3970428176 ۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیر روابط عمومی کیش ایرگفت: در صورت عدم تخصیص ارز دولتی به کیش ایر از سوی بانک مرکزی زمینگیری هواپیمای این شرکت قابل پیش بینی است.

به گزارش تسنیم، اسدی اظهار کرد: پرواز‌های کیش ایر به دلیل غیر عملیاتی شدن چند فروند از هواپیما‌های این شرکت ناشی از عدم تخصیص ارز دولتی از طرف بانک مرکزی و بروز مشکلات فنی طی یک ماه گذشته با تاخیرات زیاد مواجه شده است.

وی افزود: از زمان بروز مشکلات ارزی در داخل کشور و اتخاذ تدابیر توسط دولت بمنظور تخصیص ارز دولتی به دستگاه‌های دولتی منجمله کیش ایر از طریق بانک مرکزی متاسفانه این شرکت موفق به اخذ ارز دولتی نشده و این معضل منجر به زمینگیری دو فروند هواپیمای استیجاری شرکت شده است.

وی بیان کرد: این معضل قطعاً فعالیت سایر هواپیما‌های شرکت را به دلیل لزوم تامین قطعات که منشاء تامین خارجی داشته و باید از طریق شرکت‌های تامین کننده خارجی تهیه شود را تحت الشاع قرار خواهد داد و با ادامه این روند عدم امکان فعال شدن دو فروند هواپیمای زمینگیر MD و F۱۰۰ این شرکت و همچنین زمینگیری سایر هواپیما‌های شرکت به دلیل خالی شدن انبار لوازم و قطعات قابل پیش بینی است.

وی اضافه کرد: متاسفانه طی دو ماه اخیر سه فروند هواپیمای این شرکت به دلایل غیر مترقبه فنی منجمله برخورد جسم خارجی به هواپیما، برخورد پرنده به موتور هواپیما و از کار افتادن موتور هواپیما دیگر در زمان take off غیر عملیاتی شد و این معضلات در مجموع امکان ارائه خدمات پرواز در شان مردم فهیم ایران اسلامی را از این شرکت سلب کرد و پرواز‌های کیش ایر را با تاخیر زیاد مواجه کرد.

مدیر روابط عمومی کیش ایر اظهار کرد: با توجه به تعهد این شرکت به مسافرین پروازی تمامی سعی و تلاش جهت اجاره هواپیما از سایر شرکت‌های هواپیمایی به منظور انجام پرواز‌ها در موعد مقرر بکار گرفته شد لکن علیرغم همکاری سایر ایرلاین‌ها به دلایل برون سازمانی پرواز‌ها با تاخیر مواجه شد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تنها راهکار موقت جهت خارج شدن از این شرایط کاهش پرواز‌های این شرکت و در نظر گرفتن یک هواپیما از هواپیما‌های فعال شرکت بصورت جایگزین (BACK UP) است و قطعا این تصمیم شرکت از لحاظ اقتصادی به نفع کیش ایر نخواهد بود لکن در راستای حفظ اصل مشتری مداری و اخذ رضایت مسافران از ابتدای هفته آتی این تصمیم عملیاتی می‌شود.

وی ادامه داد: لذا ضمن عذرخواهی از مسافران پرواز کیش ایر بابت تاخیرات پروازی -لغو برخی پروازها- طی یکماه گذشته ذکر این مهم است که این اقدام راهکار موقت بوده و در صورت عدم تخصیص ارز دولتی به کیش ایر از سوی بانک مرکزی زمینگیری هواپیمای این شرکت قابل پیش بینی است.

به گزارش تسنیم پرواز ساعت ۱۸ امروز تهران-استانبول کیش ایر به دلیل مشکلات مربوط به عدم تخصیص ارز و اعتراضات ناشی از آن لغو شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۴۱۴۸۹۲۳:۱۳:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲۸
فروش ارز دولتی به مسافران باید هر چه سریعتر لغو گردد. این کار آتش زدن سرمایه های کشور هست که در جاهای مهمتری برای صنعت و تولید باید خرج شوند. البته اگر از صنعت و تولید چیزی هنوز مانده باشد.
صادق۴۴۱۷۱۰۰۸:۰۹:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۲۹
ریختن پول و ارز ایران به کشور هایی مثل ترکیه اشتباه مطلق بوده و هست .مسافران ایران تنها گردشگر نیستند بلکه همه مسافران سعی میکنند لباس و قهوه و کفش و زیتون و...هم خانواده و هم آشناهای خود را از ترکیه تهیه کنند در صورتی که هیچ موقع تجارت ما با ترکیه موازنه ندارد آنها به دلیل نزدیکی و هم مرز بودن اگر نبود حتی گاز از ما نمی خریدند.چند سالی است ور ترکیه زندگی می کنم به چشم خود شاهدم که چندین میلیارد دلار از پول ایران هر ساله به جیب ترک ها می‌رود و همیشه دشمن ایران و ایرانی هستند.دلتمروان ما باید فکری به این رویه بکنند.
ناشناس۴۴۱۷۲۱۰۸:۴۳:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲۹
ملت ارز تخصیصی را گرفته و از خداخواسته برگشتن خونه. ولی یک نفر آدم به اسم سیف ببینید چجوری ۸۰ میلیون آدم را بازی داده و بدبخت کرده
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین