معاون اجتماعی سابق ناجا:در هرمجلس و محفلی از ناجا به نیکی یاد می‌شود

گروه اجتماعی الف،   3970423159 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اجتماعی سابق ناجا پیش‌بینی کرد که آینده‌ای روشن در اختیار کارکنان خدوم ناجا خواهد بود.

به گزارش ایسنا، سردار سعید منتظر المهدی در آیین تودیع و معارفه خود با سردار احمد نوریان، معاون اجتماعی جدید ناجا اظهارکرد:‌ باید یاد کنم از کسانی که هستی امروز ما از هستی آنان است ،مردانی که روزگارانی با آنان همسفر و هم نفس بودیم،  ابدان  مطهرشان آماج گلوله های دشمن قرارگرفت و تا اخرین نفس  وآخرین منزل ایستادندتا امروز ما بمانیم، آنان ستارگان پر فروغ و بی غروبی برای ما زمینیان و خاکیان هستند و گرچه برخی در زمین گمنام اند اما  در آسمانها جزو مشهورترینها هستند. سلام می‌کنم به شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای غیرتمند مدافع حرم و مرزبانانی و ۱۳ هزار شهیدمظلوم نیروی انتظامی.

وی با اشاره به حضورش در نیروی انتطامی اظهارکرد: خدا را شاکر هستم که در سازمانی خدمت کردم  که در هر مجلس و محفلی به خوبی و نیکی از آن یاد می شود،  از ناجا در هر مجلسی به عنوان سازمانی پویا ،پرتلاش ،پرکار،توانمند و کارآمد یاد شده و  همه در خوبی و پویایی ناجا به دلیل  اندیشه راهبردی فرمانده ناجا اذعان دارند.

منتظرالمهدی تصریح کرد: شاید این آخرین فرصت من باشد که  از پشت تریبون ناجا  واقعیت هایی را  درباره نیروی انتظامی بگویم و  البته می‌دانید که نه بدنبال کسب موقعیت و جایگاه ،شغل و مسئولیت  هستم و نه چیز دیگری اما دراین پایان ماموریتم درمعاونت اجتماعی باید بگویم فرمانده ناجا دارای ویژگی آینده نگری و آینده نگاری، پیش بینی ،پیش دستی، پیش تازی و پیشگامی و ترسیم موقعیت است ودارای قدرت گفتمان ،مجاب گری و تغییر اذهان و... است.

منتظر المهدی خاطر نشان کرد: در فضای اندیشه‌گی جهان امروز قدرت از آن کسانی است که قدرت مجاب گری و  عملیات روانی رابلد باشند ،بتوانند  ذهن ها را همراه کند و اراده خود را بر باور دیگران اعمال کنند و در بیشتر اندیشکده و دانشکده های نظامی وانتظامی جهان امروز قبل از اینکه علوم نظامی و انتظامی را آموزش دهند علوم شناختی و عملیات روانی و مجاب گری را آموزش می دهند .

وی اضافه کرد: سردار اشتری دارای هوش بافتاری است و بخوبی فرصتهای  پیرامون خود را می شناسند و از همه ظرفیت‌ها برای ارتقاء سازمان ناجا استفاده میکند. فرمانده ناجا سرمایه‌های بی‌بدیل اجتماعی را پاس و همه این سرمایه ها را بکار می گیرند.

 منتظر المهدی اضافه کرد: او دارای هوش شنیداری و فرصت گفتمان بر ای فرماندهان و معاونان ایجاد و شنوای سخنان آنان است و شما بزودی شاهد شکوفایی وفتح قله‌های موفقیت یکی در پس دیگری درناجا خواهید بود و با برنامه‌ریزی و هدف گذاری‌هایی که فرمانده و حکم فرمای ناجا درکنار تیم کاردان و دانا در هیات رییسه ناجا و معاونان و روسای پلیس‌های تخصصی و فرماندهان پرتلاش استانها برای مجموعه صورت بندی کرده‌اند از پیچ‌های صعب العبور گذر و آینده‌ای روشن درانتظار کارکنان خدوم ناجاخواهدبود.

وی در بخش دیگری از سخنان با تشریح کارکرد و ماموریتهای معاونت اجتماعی ناجا گفت: لازم و شایسته می‌دانم از تلاش تک تک همکارانم در این معاونت قدردانی کنم که انصافا کارکنان این معاونت زحمت کش و مظلوم هستند. همواره در  مرکز و استانها تیمهای رسانهای و عملیات روانی در فضای مجازی به صورت شبانه روز و بر خط مشغول انجام وظیفه و عملیات رسانه‌ای بودند و از این تریبون قدردان آنان هستم.

منتظرالمهدی

براساس این گزارش، سردار سعید منتظرالمهدی که از ۵ دی ماه سال ۹۱ با حکم سردار اسماعیل احمدی مقدم- فرمانده وقت ناجا - فعالیت خود را به عنوان معاون اجتماعی ناجا آغاز کرده بود، صبح امروز با حکم سردار حسین اشتری - فرمانده ناجا - از سمت خود کنار رفت تا ادامه فعالیتش در نیروی انتظامی به عنوان مشاور فرمانده ناجا ادامه داشته باشد.

منتظرالمهدی که جایگزین سردار کارگر در معاونت اجتماعی ناجا شده بود از تاریخ ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۹۴ در کنار معاونت اجتماعی ناجا، به عنوان نخستین سخنگوی ناجا نیز انتخاب شد و از آن پس تا کنون نفر اول اخبار مرتبط با نیروی انتظامی بود.

از صبح امروز سردار احمدنوریان با حکم سردار اشتری به عنوان معاون اجتماعی جدید ناجا منصوب شد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۳۳۵۲۰۱۷:۰۶:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۲۳
مشک انست که ببوید ..
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین