آمریکایی‌ها توطئه جدیدی را برای ایران خواب دیده‌اند؛ جهانگیری: شرایط کشور خطیر است، اما به این معنا نیست که نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم/ صادرات نفت ایران هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد / همه باید اختلافات خود را کنار بگذاریم

گروه اقتصادی الف،   3970419220 ۴۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۷ تکراری یا غیرقابل انتشار

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه نمی‌توانیم در برابر مسائل چشم خود را ببندیم، باید واقعیت‌ها را به خوبی بشناسیم، گفت: آمریکا اعلام کرده در نوامبر صادرات نفت ایران به خارج متوقف می‌شود که این حرف بیهوده بوده و کشوری همچون ایران که در زمینه ذخیره نفت و گاز رتبه نخست را دارد هیچ‌گاه صدور نفتش متوقف نخواهد شد.

جهانگیری: شرایط کشور خطیر است، اما به این معنا نیست که نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم/ صادرات نفت ایران هیچ‌گاه متوقف نخواهد شد / همه باید اختلافات خود را کنار بگذاریم

به گزارش الف به نقل از رسانه‌ها، اسحاق جهانگیری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان اصفهان اظهار داشت: عظمت اصفهان در تاریخ ایران ماندگار است، اصفهان خاستگاه اصلی فرهنگ و تمدن ایرانی بوده و موضوع اصفهان موضوع همه کشور است، مسائل و مشکلات این شهر مشکل همه کشور به شمار رفته و اصفهان با حرکات و اقدامات خود مشکلاتی که در راه پیشرفت امور کشور ایجاد می‌شود به خوبی برطرف کرده است.

وی با بیان اینکه شرایط کشور خطیر است، اما به این معنا نیست که نمی‌توانیم شرایط خطیر را کنترل کنیم، روندها و اتفاقات با گذشته متفاوت است، شرایط خطیر ویژگی‌هایی دارد که اگر از آنها آگاهی نداشته باشیم نمی‌توانیم به خوبی آنها را مدیریت کنیم، افزود: شرط لازم برای گذر از شرایط خطیر این است که از این وضعیت درک درست داشته باشیم، برخی می‌گویند 40 سال است که آمریکا با ما مبارزه می‌کند، این طور نیست، آمریکا با ما سر ستیز داشته، اما این بار موضوع دیگری مطرح است.

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه این شرایط پیش‌رو را دولت و قوه قضائیه و مجلس به تنهایی نمی‌توانند مدیریت کنند، گفت: حتی مجموعه حاکمیت نمی‌تواند به تنهایی مشکلات را برطرف کند، بلکه باید شرایط را مدیریت کرد و همه از جمله مردم و نخبگان در صحنه باشند، نمی‌توانیم در برابر مسائل پیش‌رو از داخل و خارج چشم خود را ببندیم، باید واقعیت‌ها را به خوبی بشناسیم.

جهانگیری با بیان اینکه واقعیت‌های پیش روی ما فلج‌کننده نیست، همچنین محدودیت‌های پیش آمده نگران‌کننده نیست، ما توانمندی زیادی در کشور داریم که باید از این توانمندی‌ها در این شرایط خطیر استفاده کنیم، افزود: فرصت‌های زیادی داریم که در این شرایط می‌توانیم از این فرصت‌های به وجود آمده در راستای حل مسائل مزمن استفاده کرده و آنها را درمان کنیم، نخستین وظیفه ما آگاهی نسبت به شرایط جدید است و باید مسئولیت پذیری در برابر وضعیت پیش رو داشته باشیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: آمریکا از برجام کنار رفت در صورتی‌که برجام یک توافق بین المللی بود، ما هم تعهداتی به این توافق داشتیم که توافقات در راستای مصوبات شورای امنیت سازمان ملل بود، برجام تایید شد تا به وظایف عمل کنیم اما آمریکا با ما سر ناسازگاری گذاشت تا ایران نتواند از مقررات بین الملل استفاده کند.

وی افزود: ولی اینکه آمریکا از برجام خارج شود و تحریم‌های دیگری علیه ملت برگرداند امری وقیحانه است، آمریکایی‌ها توطئه جدیدی را برای ایران خواب دیده‌اند، ما ملت بزرگی هستیم که در تاریخ و تمدن نقش مهمی داریم، ما باید این شرایط را تحلیل کنیم تا ایران به تاریخی ‌ترین کشور تبدیل شود.

جهانگیری افزود: ما در دستگاه‌های حکومتی و حتی مسئولان اول کشور درک پله‌کانی نداریم، برخی هنوز فکر می‌کنند شرایط و راهکارهای ما تکراری است، انسجام سیاسی، فکری و ملی در داخل کشور از نهادهای حاکمیتی مهمتر است که همه باید سیاست‌ها و اختلافات خود را کنار گذاشته و در مقابل آمریکا، ایران را از مصاف پیش آمده بیرون بکشند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: آمریکا اعلام کرده در نوامبر صادرات نفت ایران به خارج متوقف می‌شود که این حرف بیهوده بوده و کشوری همچون ایران که در زمینه ذخیره نفت و گاز رتبه نخست را دارد هیچ‌گاه صدور نفتش متوقف نخواهد شد.

وی افزود: در جلسات متعدد، بدترین سناریوی ممکن را از سوی دشمن روبه‌روی خود داشتیم و سناریوهای دیگر که احتمال وقوعش وجود داشت را بررسی کردیم، از این رو به فضل الهی کاری می‌کنیم که آمریکایی‌ها به این نتیجه می‌رسند که توقف صادرات نفت در ایران ممکن نیست که همکاری همگان را می‌طلبد.

جهانگیری تصریح کرد: اقدام به فروش نفت در بورس کردیم اما برخی گفتند کار فلان آقا را تکرار می‌کنند، بلکه این موضوع شفاف است که اگر کسی بخواهد نفت بفروشد باید وثیقه گذاشته و این شفاف ترین و سالم‌ترین روش معامله است، از تمام ظرفیت کشور برای جابه‌جایی پول استفاده می‌کنیم اما نخبگان باید راهکارهای جدیدی به ما نشان دهند.

وی افزود: در بدترین شرایط گروه‌های مختلفی از کالا به قیمت جان ما باید وارد کشور شود تا ملت در تنگنا نباشند، عده‌ای کوته‌‎فکر در مقطعی که مردم در فشار هستند و دولتمردان نگران آینده کشور هستند به دنبال غارت منابع ملی و زدن جیب مردم هستند.

معاون اول رئیس جمهور بیان کرد: این در حالی است که اگر در شرایط قبلی با اغماض کمتر با آنها برخورد می‌شد امروز با شدیدترین برخوردها روبه‌رو خواهند بود. الان نیاز داریم تا سرمایه اجتماعی را تولید و اعتماد مردم را بیش از گذشته افزایش دهیم و در سایه اعتماد مردم بخش وسیعی از اقدامات قابل پیش بینی است و تلاطم ارزی و قیمت‌های مناسب کالا و ساماندهی اشکالات کارت‌های بازرگانی در این راستا برطرف می‌شود.

وی ادامه داد: در بخش دولتی صرفه جویی در دستگاه‌ها الزام آور است و دیگر از بریز و بپاش‌های دولتی قبل خبری نیست و باید صرفه جویی بیش از گذشته عملی شود، بودجه‌های دستگاه‌های دولتی کمتر می‌شود و ما نباید بر طبل مطالبات بزنیم چون این کار در هر قابل قبول برای کشور نیست.

جهانگیری با بیان اینکه مهمترین دغدغه اصفهانی‌ها آب است، گفت: استان‌های دیگر وضعیتی نه بدتر از اصفهان بلکه بهتر هم ندارند، حدود 4 استان نسبت به سال گذشته در زمینه آب وضعیت بهتری دارند، بیش از 70 درصد برخی از استان‌ها کاهش بارندگی داشته به گونه‌ای که در سراوان 3 میلیمتر تنها بارندگی بوده است.

وی افزود: امسال به جهت خشکسالی سالی استثنایی داریم، در کوهرنگ سال گذشته حدود 1300 میلیمتر و امسال حدود 735 میلیمتر بارندگی داشتیم، حیات اصفهان بی تردید مربوط به زاینده رود است اما قرار نیست خشکسالی دائمی باشد. یکی از اتفاقات مهم این است که در ابتدای دولت یازدهم جلسه شورای عالی آب تشکیل شد اما برخی می‌گویند مصوبات شورای عالی آب به خوبی اجرایی نمی‌شود اما ما می‌گوییم اجرا می‌شود و اکنون من مسئول پیگیری 5 طرح هستم و تردیدی برای عدم پیگیری نیست.

معاون اول رئیس جمهور تصریح کرد: باید طرح‌های کشاورزی متناسب با کم آبی داشته باشیم در صورتی که با این طرح‌ها درآمد کشاورزان بالا برود، مسئله آب اصفهان مسئله نخست است و باید همه در این راستا بکوشند.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۷۵۲۳۲۰:۴۹:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
مثل اینکه شما تحریمهای قبلی رو به یاد نداری! تازه اون موقع نصف نفت ایران از تحریم معاف بود!!! درسته که متوقف نمیشه اما آیا بیش از 200 هزار بشکه میتونه صادر بشه؟! بخدا نمیشه! واقع بین باشید!
ناشناس۴۲۷۶۳۸۲۲:۲۰:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
تازه اگر هم بخوان مخفی و در بازار سیاه بفروشن باید خیلی زیر قیمت بفروشن و تازه با حجم بالا هم نمی شه فروخت چون این نوع خرید با حجم بالا خیلی سریع رصد و شناسایی می شه.
ناشناس۴۲۷۹۵۱۰۷:۰۰:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۰
نتیجه تصمیم یک ساعته برای دلار 4200 تومانی و عرضه بیش از هفت میلیون سکه رو فعلا درست کن بقیه اش پیش کش کاش حداقل یک معذرت خواهی میشد
آریابان۴۲۸۲۰۷۱۰:۳۴:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۲۰
برای روشن شدن شرایط منتهی به اعلام تک-نرخی مناسبه که دو دوره یعنی دوره "پیشا-تک نرخی" و سپس دوره"پسا-تک نرخی" را با نگاهی دقیق تر بررسی کنیم : واقعیت غیر قابل انکار اینه که در آخرین روزها و یا در آخرین ساعات و یا حتی در آخرین لحظه های پایانی دوره "پیشا-تک نرخی" ، شرایط نابسامان و بویژه ناامنی !!!! آنچنان در بازار دلار مستولی شده بود که چنانچه این تصمیم دلار 4200 تومانی اعلام نمی شد ، با توجه به جو فراگیر و تمایل عمومی برای تبدیل ارقام کوچک خود و حتی در حد چند میلیون تومانی به دلار، بی گمان ترمز ها بریده میشد و نرخ دلار در همون روز ها و ساعات به ارقام بالای دو رقمی !!!! کلان صعود میکرد. بنابراین اتخاذ و اعلام تصمیم تک نرخی شدن دلار ، اقدامی شایسته و بایسته بود ؛ لیکن کاستی ها و نابسامانی های عمده و ماهیگیری از آبهای گل-آلود شده !!!! بود که در دوره"پسا-تک نرخی" شرایط غافلگیر کننده ای را رقم زد تا با شگفتی باور شود که یا راهکار های لازم و دقیق کارشناسی توسط خیل عظیم دکتر های متخصص !!!! علم اقتصاد کشور صورت نگرفته بوده و یا اینکه ...... !!!!؛
ناشناس۴۲۸۶۸۲۱۵:۳۳:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۲۰
کافی بود دولت با مدیریت تقاضا ، انجام هر گونه خرید و یا حواله ارز رو منوط به اخذ کد رهگیری می کرد در این صورت صرفا افرادی می توانستند نسبت به خرید ارز اقدام کنند که متقاضیان واقعی ارز بودند. متقاضیان واقعی ارز هم شامل واردکنندگان کالاهای اساسی ، دارو ، تجار و بازرگانان وارد کننده اقلام غیر اساسی ولی مجاز نظیر خودرو، لوازم خانگی ، کامپیوتر و لپ تاپ و .... مسافران، دانشجویان خارج از کشور و افرادی که برای درمان به خارج از کشور سفر می کنند خواهد بود طبیعی هست که ارز با نرخ مصوب فقط باید برای کالاهای اساسی و حیاتی و دارو در اختیار وارد کنندگان آنهم تحت نظارت دقیق قرارگیرد بقیه نیازهای قانونی باید امکان تهیه ارز رو داشته باشند البته نه به نرخ دولتی بلکه بر اساس قیمت توافقی ناشی از عرضه و تقاضا ولی دولت باید سقف دسترسی این افراد رو بر حسب نیازشون تعیین کنه ولی تعیین قیمت زمینه ساز رانت و مشکلاتی هست که متاسفانه برخی از افراد سود جو برای جامعه بوجود می اورند.
ناشناس۴۲۷۷۱۴۲۳:۲۴:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
اتفاقا تحریم به ضرر مدیران و پزشکان نجومی بگیر است،عامه مردم در هر حال سهمشان یکسان است.
ناشناس۴۲۷۹۵۲۰۷:۰۲:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۰
عامه مردم سهمشون یکسان هم نیست برادر، سهم عامه مردم روز به روز کمتر میشه. فقرا نابود میشن و طبقه متوسط در شیب تند فقر قرار می گیرن.
ناشناس۴۲۷۷۹۸۰۰:۵۵:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲۰
احمدی نژادم آرزوست
ناشناس۴۲۷۸۳۸۰۱:۲۸:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۲۰
به اندازه ی تمام نادمین ، لایک داری. احمدینژادم آرزوست.
ناشناس۴۲۷۸۴۵۰۱:۳۲:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۰
مهره های سوخته بدنبال جایگزینی ژن ها و اقوامشون برای دوره های بعدی هستند!!!!!!!!! اما این خوابشان هرگز تعبیر ندارد انشاءالله
ناشناس۴۲۷۸۵۱۰۱:۳۶:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۰
قسم نخور...
ناشناس۴۲۸۶۴۶۱۵:۱۲:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲۰
گروهک جنایتکار منافقین .جان بولتون امریکایی.عربستان سعودی و شبکه دروغ پرداز آمد نیوز عامل اصلی مشکلات در ایران هستند و هدف آنها ایجاد اختلاف در ایران بین مردم و مسئولان محترم جمهوری اسلامی است به قصد براندازی و متاسفانه عده ای هم شده اند بلندگوی انها و از این شهر به ان شهر میروند و علیه مقامات محترم کشور سم پاشی میکنند فقط به خاطر منافع شخصی خودشان...
ناشناس۴۲۸۷۶۱۱۶:۴۱:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۰
عقب نشینی آمریکا از تحریم کامل نفت ایران/ پمپئو: درخواست کشور‌ها برای معافیت از تحریم‌های ایران را در نظر می‌گیریم. سایت انتخاب
ناشناس۴۲۷۵۵۲۲۱:۱۱:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۱۹
شرایط امروز کشور شرایط بسیار حساس و پراهمیتی است که باید هم مسئولان و هم آحاد مردم چه از زوایای داخلی و چه از زوایای بین المللی این شرایط حساس را درک کنند. آمریکا و نوچه هایش هم باید بداند که ایران به راه خود ادامه خواهد داد و به هیچ‌وجه از موفقیت‌های حاصله و حق خود عقب‌نشینی نخواهد کرد.
ناشناس۴۲۷۸۳۴۰۱:۲۵:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۲۰
کدام موفقیت؟ خواهشن شعار نده و واضح بگو.
ناشناس۴۲۷۸۸۱۰۲:۳۶:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۲۰
دقیقا کدوم موفقیت های حاصله؟
ناشناس۴۲۷۵۵۳۲۱:۱۲:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
صرف مومن بودن برای تحقق وعده پیروزی بر مستکبرین کافی نیست بلکه مجاهدت و صبر هم لازم است.
mostafa.kamali95@yahoo.com۴۲۷۵۶۲۲۱:۲۲:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۱۹
برای اینکه مردم باور کنند و به دولتمردان مجددا اعتقاد پیدا کنند سریعا به مسله فساد برادرتان و برادر ریس جمهور در دادگاه رسیدگی و مجازات های قانونی در مورو انها اعمال شود منتظر اجرای عدالت از سوی مسولان هستیم
ناشناس۴۲۷۵۶۳۲۱:۲۲:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۱۹
مطمئنا تمام کسانی که در کُل دوران مسئولیت هایشان هرگز و هرگز نتوانسته اند یک نمره قابل قبول از صاحب نظران متخصص و با تقوی دریافت کنند ، این بار هم مطلقا نخواهند توانست شرایط خطیر کشور را کنترل کنند چون مشکل دائمی و اصلی این افراد داشتن " تعارض منافع " است همین و بس .
امیداز گیلان۴۲۷۵۷۱۲۱:۳۲:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
الان که معتقد به جنگ اقتصادی هستی،غرور وحاشیه را بگذارید کنار وبا توکل به خدا وکمک مردم وجوانان نخبه اقتصادی( با شناسایی وکمک صدا وسیما) قدرتمندانه مقابل دشمن بایستید و طعم شیرین انقلاب را بر لبان همه ما بچشانید وبدانید که دعای مردم بدرقه راهتان خواهد بود.
ناشناس۴۲۷۵۷۳۲۱:۳۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
وقتی دولت اعتمادی به توانایی داخل نداره و چشم در راه حاتم بخشی غرب، وقتی نزدیکان مقامات خودشون در کوته فکری و چپاول مردم از هم سبقت میگیرند، وقتی رانت های خاص وجود داره و ....شما دقیقا کجایی؟؟؟
ناشناس۴۲۷۵۸۱۲۱:۴۰:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۱۹
صادرات نفت چه ارزشی داره وقتی نمیشه پولش رو وارد کشور کرد؟ داریم میرسیم به دوره بابک زنجانی ها
ناشناس۴۲۷۶۱۸۲۲:۰۶:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۱۹
من چند سال بودجه کنار گذاشتم، حالا که پولم جور شده بود و وام مسکن هم اماده شد، قیمت مسکن به شدت بالا رفت، یعنی من جوان توی این مملکت حتی نمی تونم برنامه ریزی کنم برای زندگی ام، تمام ارزوهایم به باد رفت، ازدواج و زندگی هم پرید، لعنت به این زندگی و لعنت به باعث بانی هاش
محمد۴۲۷۶۱۹۲۲:۰۸:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۱۹
سلام به همه . متاسفانه اقتصاد تک محصولی ما بیش از ۴۰ سال شعار اخر وعاقبت بهتر از این مشاکل رو نداره . بی شک روزهای سختی بیش رو داریم که با این بدنه فرتوت اقتصادی حال حاضر ما فکر نمیکنم امادگی قابل توجهی نزد دولت مردان وجود داشته باشه. مردم فقط قربانی میشوند و سفره خالی خواهند داشت
ناشناس۴۲۷۶۷۰۲۲:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۱۹
من هرجور که نگاه میکنم ریشه مشکلات اقتصادی ما به شکل عجیبی در همین سختگیرهای مذهبی مثل اجبار در حجابه: 1- همینهاست باعث میشه که مهاجرت گسترده و سفر زیاد به خارج برای تفریح رخ بده که کلی باعث خروج ارز میشه. 2- همینها مانع ورود توریسم هم میشه. 3- همینها باعث میشه خیلی از افراد نخبه از کشور خارج بشن و حتی اونهایی هم که هستند بکار گرفته نشن چون خودی نیستند. 4- همینها باعث میشه که بخش زیادی از مردم غیرخودی بشن و درنتیجه رانت برای خودیها بوجود بیاد و فساد گسترده بشه.
ناشناس۴۲۸۷۲۴۱۶:۱۰:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲۰
آفرین ......... هزارلایک
نعمت الله حوکارنامیوندی۴۲۷۶۷۹۲۲:۴۸:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۱۹
چشم هرچی توبگی همون درسته مثل قیمت دلاری که تعیین کردی وردخورنداشت...نمیدانم این باتحکم‌صحبت کردنتان ناشی از چیه ؟از برنامه ریزی دقیق یا پیش بینی درست ویادستهای پر ؟
ناشناس۴۲۷۷۲۵۲۳:۲۹:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۱۹
۹۲ آمدید ابروی اقتصاد را درست کنید طی ۶سال چشم اقتصاد را درآوردید بروید پی تجارتتان!
ناشناس۴۲۷۷۸۸۰۰:۴۷:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۲۰
آقای جهانگیری فقط با فرصت طلبان باید برخورد شدید بشه یا با اونهایی که فرصت را برای فرصت طلبان فراهم می‌کند هم باید برخورد بشه.چرا در تصمیم گیری ها فقط جلو بینیتیون رو میبینید؟ چرا با توپ و تشر داستان دلار ۴۲۰۰ تومنی رو درست کردین که باعث این همه فساد شد؟ آقای جهانگیری با سخنرانی شما و جناب روحانی چی درست میشه؟ کسی که اختلاس می‌کرده میگه چون جهانگیری گفت شرایط خطیر است دیگه اختلاس نکنم؟!! کسی که رشوه می‌گیره...؟ گر چه دیگه واسه این حرفا دیره.با ندونم کاری کار به اینجا رسید حیف این کشور
سید علی حجازی۴۲۷۸۴۱۰۱:۳۱:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۲۰
باسلام هشدار های این مرد را گوش کنید و دست اتحاد به هم بدهیم و در این برهه از زمان نهادها را تضعیف و دشمن را شاد نکنیم امروزه مشکل ما عبور از بحران و خنثی کردن توطئه ترامپ و اسرائیل و آل سعود است البته با حفظ خط قرمز قدرت دفاعی و تلاش برای ارتقاء توان آن مخصوصا توان موشکی سپاه و سایر نیروهای عزیز و دوم توجه به رهنمود های رهبری و اطاعت محض از ایشان الان دوستان ما در دولت و آقای رئیس جمهور به خوبی این مهم را دریافته و خباثت و دورنگی آمریکا را دریافته اند اینکه رو دست خوردیم خوشحالی ندارد مگر اینکه ما به قدرت رسیدن خود و افکارمان مهمتر از حفظ اسلام و انقلاب و جمهوری اسلامی و اطاعت از ولایت فقیه و رهبری بدانیم در این مملکت انتخابات هست و خواهد بود سعه صدر و تحمل داشته باشیم قرار نیست زمان بایستد یا که بمیرد مهم نیست چه کسی مسئول است مهم این است که مسئولین با اتحاد به مقاومت در برابر تهاجم و جنگ اقتصادی دشمن همچون دوران دفاع مقدس انقلابی و اعتقادی عمل کنند و به مرتفع کردن مشکلات مردم بپردازند و این چندان هم سخت نیست اگر داری تو نقدی دوست من مواظب باش نگردد شاد دشمن اگر میدان به دست دشمن افتد خدا داند نه تو مانی ونه من
عدالت۴۲۹۰۹۴۲۲:۳۲:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۲۰
وقتی همین جماعت دولت قبل را مورد حمله قرار می دادند شما دعوت به وحدت نمی کردید چرا؟
ناشناس۴۲۷۹۱۴۰۴:۵۳:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۲۰
اما اراده ما در ادعا و شعار ستودنی است وای مشکل اینجاست که شکم با حرف سیر نمیشود
ناشناس۴۲۷۹۵۴۰۷:۰۴:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲۰
اقای جهانگیری با رانت ارز4200 تومانی که به دیمی به ژنهای برتر دادید که بخارشور ونخود و.....بیاورند مشخص است که نمیتوانید درعمل کاری کنید اگر کاری بنفع ملت انجام دادید بعد بیان کنید باورش میتوان کرد تاکنون نتوانستید هرچه گفتید چیز دیگری شد
ناشناس۴۲۷۹۵۷۰۷:۰۸:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۲۰
یکی از عوامل اختلاف افکنی در کشور شخص شما هستید آقای جهانگیری...با تندرویهای زیاد و اتهام زنیها و دروغ پراکنی ها.. با کی دارید صحبت میکنید؟ جلو آیینه؟؟!!
ناشناس۴۲۷۹۸۱۰۷:۳۲:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۲۰
مشکل کشور ما صادرات یا عدم صادرات نفت نیست. مشکل کشور فساد سیستمی موجود است.
س۴۲۷۹۸۵۰۷:۴۰:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲۰
آقای جهانگیری بعضی وقتها سکوت کردن بهتره حرفهای کلیشه ای و وعده های پوچ . خودتون خسته نشدید
ناشناس۴۲۷۹۸۹۰۷:۴۶:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۲۰
لطفا اگر شما شریک برادرتان نیستید برادرتان را کنترل کن ؛ کشور پیشکیک تان ؛ مردم آگاهند ارزش پول ملی به یک سوم رسیده ؛ کدام کنترل
ناشناس۴۲۸۰۲۳۰۸:۱۶:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۲۰
دولت ها ما همه توصیه گر هستند همه پند دهنده هستند شعار های زیبا و گاه خیلی زیبا می دهند عمل گرا کم است یا نیست در چهار چوب دولت روحانی و جهانگیری چه بلایی بر سر مردم آمده است این روحانی ،آن احمدی نژاد، خاتمی، وهاشمی غیر از فروش نفت چه کردند به یکی گفتن سر دار سازندگی چون در هیچ کجای دنیا نه سرمایه گذاری وجود دارد نه آبادنی نه ساخت وساز نه افتتاح پروژه ای به دیگری گفتند دست پاک چون همه جای دنیا پر از اختلاس بی قانونی و بی عدالتی است به دیگری گفتند طرفدار فقرا. کسی نیست که بپرسد مگر فقرا به خاطر افزایش ثروت ثروتمندان فقیر نشده اند مگر سیاست های این دولت مردان شکاف طبقاتی نیاورده است به دیگری گفتند اعتدال یعنی همان بلا ها را بصورت معتدل بر سر مرد م می اورند جمع این آقایان یا حتی ضرب این آقایان به اندازه اردغان نه توان داشتند نه جسارت و نه همت که از کشور بدون نفت وگاز یک کشور دموکراتیک و پیشرفته ومرفه ساخته است در قانون ترکیه مگر کسی می تواند اختلاس کند رانت خواری کند
ناشناس۴۲۸۰۸۷۰۹:۰۵:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲۰
دولت به زبان التماس روی اورده است.چرا ان زمان که رای جمع می کردید این گونه سخن نمی گفتید؟؟؟؟ اکنون که مملکت را به باد فنا داده اید و عده ای مدیر فاسد و چپاولگر از اطرافیان خود را به یاد گار گذاشته اید به فکر همدلی و التماس افتاده اید!!!! خیانت شما قابل بخشش و جبران نیست. چه بهتر که به تقصیر خود اعتراف و دست نالایق خود را از سر این مردم فریب خورده بردارید.
عدالت۴۲۸۳۰۷۱۱:۵۴:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲۰
قبلا می گفتند اگر برجام نبود فروش نفت به صفر می رسید و باید به فروش نفت در برابر غذا تن می دادیم ( روحانی - جهانگیری - نوبخت و اذناب آنها) حالا می گویند چنین چیزی ممکن نیست یعنی بدون برجام فروش نفت به صفر نمی رسد راستی کدامیک راست است هر طرف که نگاه کنیم یکی از آنها دروغ است اگر بگویند بدون برجام فروش نفت به صفر نمی رسد بدین معنی است که جمله قبلی آنها دروغ بوده است و بر عکس نتیجه آنکه ما با دولتی روبرو هستیم که با ملت خود صادق نیست علی برکت ا...
ناشناس۴۲۸۳۶۳۱۲:۴۰:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۲۰
این گفتنها و نوشته ها و نظرات آیا کارآیی هم دارد؟ من تایید کنم و دیگری رد کند و ..... چه سودی دارد . آن کسانی که باید کار کنند حرف میزنند و آیا ما باید کنترل کنیم اوضاع کشور را ؟ خوب کنترل کنید اما خواهشا به نفع مردم .
ناشناس۴۲۸۶۰۱۱۴:۵۳:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۲۰
با این اختلاس ها ارزخوری و ارز دزدی ها چطوری کنترل می کنید؟
ناشناس۴۲۸۶۱۸۱۵:۰۰:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۲۰
این همه روزنامه های اصلاح طلب احمدی نژاد را کوبیدند .......حالا دنبال نقشه جدیدتری هستند......
هموطن۴۲۸۸۷۹۱۸:۱۹:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۲۰
ریشه همه این شرایط بد، تبعیض و بی عدالتی است . هرجا تبعیض باشد ، فساد گسترش می یابد. قوه مقننه و قضا که کارنامه اشان خوب نیست . حالا اقای جهانگیری شما برای اجرای عدالت بین کارکنان دولت چکار کردید ؟ چرا این همه تبعیض بین کارمندان وزارت نفت و بانک ها با بقیه هست ؟ ریشه همه درد ها تبعیض است باور کنید اقای جهانگیری
ناشناس۴۲۸۸۸۳۱۸:۲۱:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۲۰
افسوس 5سال گذشت و شما دولت محترم یک قدم در جهت اجرای انصاف برنداشتید .
ناشناس۴۳۰۲۹۷۱۷:۵۸:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲۱
کار از چپ و راست گذشته الان جناح منفعت و رانت حاکم است
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  2. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

  3. و ناگهان اخلاق!

  4. زیباکلام: اسرائیل برای رهگیری موشک ایران خیلی هزینه داد/ ۷ اکتبر نشان داد که فلسطین هنوز زنده است!

  5. بخش املاک "دیوار"مسدود می‌شود/ فرصت یک هفته‌ای به سکوها

  6. خیانت و وطن فروشی علنی در مقابل دوربین

  7. این ۲ مشکلِ بزرگ در بازار مسکن ایران

  8. موضوع خودروهای لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟

  9. سرانجام دختر فوت شده در متروی تجریش چه شد؟

  10. وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد

  11. توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان

  12. حمایت معاون رئیسی از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ تاکید رادان بر ادامه طرح «نور» فراجا/ انتقاد روزنامه دولت از کریمی قدوسی

  13. دبی؛ چند روز پس از سیل

  14. خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می‌سازند!

  15. رفتار عجیب یک شهروند در مترو تهران ؛ پارک موتور مقابل پله‌های ورودی ایستگاه!

  16. توماج صالحی به حبس محكوم شد/مظلوم نمايي يك اغتشاشگر 

  17. قالیباف: تأخیر بانک مرکزی در تأمین ارز دارو محرز است

  18. فریب نخوریم! 

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. برخورد محترمانه پلیس با یک خانم برای اعمال قانون و توقیف خودرو

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. کمی دیر نیست؟

  8. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  9. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  10. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  11. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  12. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  13. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  14. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  15. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  16. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  17. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین