مدیرعامل شرکت پخش:کارت سوخت احیا می‌شود/ بگوید کدام جایگاه سوخت متخلف بوده تا پیگیری کنیم

گروه اقتصادی الف،   3970419182 ۸ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی با بیان اینکه بیش از ۳۰هزار کارت سوخت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است، در واکنش به فیلم تخلف در جایگاه سوخت که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است گفت: بگویند کدام جایگاه متخلف بوده تا پیگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت پخش:کارت سوخت احیا می‌شود/ بگوید کدام جایگاه سوخت متخلف بوده تا پیگیری کنیم

به گزارش ایسنا، محمدرضا موسوی خواه در مراسم رونمایی از نسل جدید سامانه هوشمند سوخت و پرداخت آنلاین تجهیز جایگاه ها بدون هزینه درمورد استفاده از سامانه های جدید سوخت در سراسر کشور گفت: اعلام کردم تا  پایان سال ۹۸، اما آرزو دارم و تلاش میکنم تا پایان سال جاری از این سامانه‌ها در سراسر کشور استفاده شود.

وی با تاکید بر الزام استفاده از کارت سوخت توسط مالکان خودرو اظهار کرد: کارت سوخت هیچگاه حذف نشد و احتمالا در فراخوانی به مردم اعلام می‌کنیم از کارت سوخت خود استفاده کنند. هر خودرویی که در کشور شماره گذاری شده است کارت سوخت دارد. افرادی که کارت سوخت ندارند باید به سایت اداره پست مراجعه کنند و در قسمت پیگیری کارت سوخت وارد شوند تا مشخص شود کارت سوخت آن ها در چه وضعیتی قرار دارد. افرادی هم که کارت سوخت خود را گم کرده اند باید درخواست المثنی کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی با بیان اینکه استفاده از سامانه هوشمند سوخت هزینه ای برای دولت ندارد، گفت: با راه‌اندازی این سامانه ها بیش از ۲۰میلیارد تومان از هزینه دولت کاسته می‌شود. این سامانه ها ۲۵۰برابر پردازش بیشتری دارند. حافظه دستگاه های قدیمی ۴مگ بود درحالی که حافظه دستگاه های جدید ۴گیگ است.

موسوی خواه در ادامه در پاسخ به سوال ایسنا درمورد فیلمی که اخیرا در فضای مجازی درمورد ریختن سه لیتر بنزین در بطری ۱.۵لیتری منتشر شده است، گفت:احتمال اینکه تلمبه ها دستکاری شود وجود دارد. ما همه تجهیزات را به نحوی کنترل و پلمپ می‌کنیم که امکان هیچ گونه دست اندازی وجود نداشته باشد. من فیلم پمپ بنزین های سراسر کشور را تماشا کردم تا جایگاه مذکور را پیدا کنم اما متاسفانه پیدا نشد.

وی ادامه داد: البته فیلم واضح نیست. مشخص نیست عدد صفر است یا خیر. همچنین متوجه نمی‌شوید فرد از نازل سمت چپ استفاده میکند یا سمت راست. یک فیلم مبهمی است که ای کاش کسی که فیلم را گرفته بگوید کدام جایگاه است که رسیدگی کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در ادامه درمورد اقدامات انجام شده در زمینه جلوگیری از قاچاق سوخت توضیح داد: برای این منظور برای جلوگیری از قاچاق نفت گاز  با ناجا صحبت هایی کرده‌ایم که کارت سوخت خودروهای نفت‌گاز سوز را کارت خودرو کنیم که از مهاجرت کارت جلوگیری شود.

موسوی خواه ادامه داد: نظارت های ویژه ای در جایگاه ها با مدیریت توزیع انجام شده است. با الزام استفاده از کارت سوخت جابه‌جایی کارت‌ها ردیابی می‌شود. در این راستا بیش از ۳۰هزار کارت مهاجر در سیستان و بلوچستان کشف و سوزانده شده است.

روزانه ۳.۵میلیون لیتر بنزین سوپر در کشور توزیع می‌شود

وی درمورد آخرین میزان واردات بنزین به کشور گفت: قرار بود میزان واردات در سه ماهه نخست سال ۹میلیون لیتر باشد. درحال حاضر میزان واردات  ۵.۷میلیون لیتر است و تلاش می‌شود به حداقل برسد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در پاسخ به سوال دیگر ایسنا درمورد کمبود توزیع بنزین سوپر در کشور گفت: بنزینی که درحال حاضر در کشور توزیع میشود یورو چهار است و درکل چهار اکتان با بنزین سوپر تفاوت دارد.

موسوی خواه ادامه داد: به طور متوسط روزانه ۳.۵میلیون لیتر بنزین سوپر در کشور توزیع میشود که این میزان ممکن است با توجه به شرایط به ۳.۳ یا ۳.۷برسد اما به طور کلی مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۲۷۲۷۸۱۸:۳۲:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۱۹
چرا مقابله با تخلفات مالی اینقدر سخت است ؟!
ناشناس۴۲۷۳۴۱۱۹:۰۹:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۱۹
"بگوید کدام جایگاه سوخت متخلف بوده تا پیگیری کنیم" مردم بگن!!! پس شما وبازرسهاتون برای چی حقوق میگیرید؟
ناشناس۴۲۷۳۷۶۱۹:۲۳:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۱۹
بله خب واضح نیست. نیاز به عینک داره
سید۴۲۷۴۱۴۱۹:۴۱:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۱۹
چرا ما بگوییم لطفا از پشت میزتان بلند شوید و در سطح شهر و یا جایگاها ی شهرستانها. جاده ای. بروید هم شاهد نوع برخورد و هم اجحاف عده ای خواهید البته عده"ی کمی که باعث خدشه دار شدن بقیه میگردند خواهید بود و کی بود کی گفت راه نیدازید
علی۴۲۷۴۲۵۱۹:۵۲:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۱۹
خجالت هم نمیکشن،شما باید نظارت قوی داشته باشین یعنی چی بگه کدوم جایگاه بوده تا پیگیری کنیم.
آرش۴۲۸۰۶۳۰۸:۵۰:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲۰
فیلم مبهمی بود ، درست . ولی این اتفاق برای من افتاده . در جایگاه میدان شهدای تهران ، اون موقع سمند داشتم . سمند حدود 60 لیتر ظرفیت داره ، و من حدودا 10 لیتر هم داشتم ، وقتی که باک رو پر کردم ، دیدم زده 67 لیتر !!!! اعتراض که کردم ، نزدیک بود یه کتک هم بخورم !! به همین جهت پول رو دادم و اومدم بیرون .
محمد علی۴۲۸۰۷۴۰۸:۵۸:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۲۰
آیا می دانید داستان دوباره کارت سوخت مراحل صدور و پست و گم شدن و صدور مجدد چه درآمد بالایی برای دولت دارد وحشتناکه خوش میاد بلدن چه کار کنن
ناشناس۴۲۸۲۹۳۱۱:۴۷:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۲۰
مگه مریض بودید که کارت سوختو برداشتید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

پربحث‌های هفته

آخرین عناوین