می دانستید کرج هم تئاتر شهر دارد؟

گروه فرهنگی الف،   3970419156

مدیر مجموعه تئاتر شهر کرج گفت: 90 درصد مخاطبان نمایش‌هایی‌که در این مجموعه به روی صحنه می‌رود از خانواده تئاتر استان هستند.

محمود سرباز در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر بسیاری از البرز نشینان اصلا نمی‌دانند که در کرج تئاتر شهری وجود دارد.

وی ادامه داد: وقتی در شهر نه تابلوی راهنمایی در خصوص تئاتر شهر وجود دارد و نه بیلبوردی این مجموعه را معرفی می‌کند چطور می‌توان انتظار داشت عموم مردم از وجود تئاتر شهر با خبر باشند؟

وی افزود: متاسفانه موقعیت جغرافیایی و مکانی تئاتر شهر هم به گونه‌ای است که در مسیر رفت و آمد و نقطه پرتردد شهر نیست و همین به انزوای آن اضافه کرده است. بارها و بارها با مسئولین جهت نصب تابلوهای راهنمایی برای نشان دادن مسیر تئاتر شهر در نقاط مختلف کرج رایزنی کرده‌ایم ولی این رایزنی‌ها تا کنون نتیجه بخش نبوده است.

مدیر مجموعه تئاتر شهر اظهار می‌کند: این عوامل باعث شده که تئاتر دوستان البرزی برای دیدن نمایش‌های مورد علاقه خود به تهران بروند و به این ترتیب سالن‌های تئاتر شهر از مخاطبان عام خالی بماند.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 90 درصد مخاطبان نمایش‌هایی که در تئاتر شهر به روی صحنه می‌رود را خانواده تئاتر استان تشکیل می‌دهند که این امر به اقتصاد این هنر در استان ضربه زده است. امید است با تعامل و حمایت مسئولین فکری به حال جا به جایی تئاتر شهر به فضایی مناسب شود تا لااقل این مجموعه موجودیت خود را به دست بیاورد.

تئاتر شهر کرج در عظیمیه، 45 متری کاج، خیابان شهید شاکرزادگان، بلوار ولی عصر (عج) واقع شده است.