با وجود همه کمبودها مسیرمان را ادامه خواهیم داد؛ ماهینی:تشنه موفقیت هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم

گروه ورزشی الف،   3970419032

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه فکر و تمرکز ما برای تکرار قهرمانی است اما به نظر من کار ما از چند سال گذشته برای قهرمانی سخت‌تر است هر چند که همچنان تشنه موفقیت هستیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم.

ماهینی:تشنه موفقیت هستیم و برای قهرمانی می‌جنگیم

حسین ماهینی در گفت‌وگو با فارس، در خصوص اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در کشور کرواسی و حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص به راه افتاده، مشکلات مالی بازیکنان این تیم، وضعیت پرسپولیس در لیگ آینده برتر صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 برای شروع مصاحبه از وضعیت اردوی تیم در کرواسی صحبت کن.

ـ اردوی ما اردوی خوبی است و حدود 10 روزی هست که در کرواسی حضور داریم. اینجا تمرینات خیلی سنگین بدنسازی را انجام می‌دهیم و اینکه از نظر امکانات، آب و هوا و تغذیه در این اردو شرایط خیلی خوبی حاکم است. ما اینجا بدنسازی اول فصل را انجام می‌دهیم.

تا اینجا 3 بازی تدارکاتی انجام دادید. نظرت را در خصوص این بازی‌ها بگو.

ـ ما تا  الان سه بازی مناسب تدارکاتی انجام دادیم، بازی اول به درخواست کادر فنی یک بازی ساده برگزار کردیم و توانستیم یک برد پرگل هم به دست بیاوریم. در بازی دوم به مصاف تیم ششم یا هفتم کرواسی رفتیم که تیم خیلی خوب و گردن کلفتی هم بود. دیروز هم یک بازی سنگین با تیمی از اسلونی برگزار کردیم که به دلیل دو بازی سنگین و پشت سر هم کار سخت بود. ما در دوران بدنسازی هستیم و این بازی‌های سنگین را انجام دادیم و اینکه تا اینجا سه بازی خوب تدارکاتی انجام دادیم.

حاشیه‌هایی در ایران به راه افتاده که پرسپولیس در اولین بازی تدارکاتی به مصاف یک تیم آماتور رفته که حتی بازیکنان کاملی هم نداشته است. در این باره چه صحبتی داری؟

ـ ببینید همیشه از این حرف‌ها زیاد است بازی اول ما آنقدرها هم که می‌گویند بازی خیلی آسانی نبود و حریف خیلی هم تیم افتضاحی نبود شما ببینید که در کل دنیا تیم‌ها در زمان بدنسازی بازی‌های اول و دوم را با تیم‌های آسان انتخاب می‌کنند و این مسئله در تمام دنیا مرسوم است، در خود ایران هم همین است و این مسئله هیچ چیزی نیست که بخواهند برایش حاشیه درست کنند. در ایران هم خیلی از تیم‌ها بازی‌هایی که در زمان بدنسازی انجام می‌دهند نسبتاً ساده و آسان است.

قرار بود در اردوی کرواسی از سوی باشگاه پرسپولیس مبالغی به بازیکنان تعلق بگیرد. آیا این اتفاق رخ داد؟

ـ صحبتی که ما با باشگاه داشتیم قرار شد که تا قبل از شروع تمرینات مطالبات فصل گذشته ما پرداخت شود اما انجام نشد. بعد از آن قرار بود تا قبل از رفتن به کرواسی پول به حساب بازیکنان واریز شود که باز هم این اتفاق رخ نداد بعد از آن عنوان شد که در اردوی کرواسی به بازیکنان پول می‌دهند اما اینجا هم به بازیکنان پولی ندادند. قول‌هایی به ما داده شده اما عملی نشد و این در حالی است که بچه‌ها از فصل گذشته طلب دارند، با بازیکنان تسویه کامل نشده است، اما قول‌هایی به ما داده شده ما می‌دانیم که آقای گرشاسبی و اطرافیانش تلاش خودشان را می‌کنند تا مشکل ما حل شود اما تا این لحظه اتفاقی نیفتاده است ما هنوز فصل گذشته را تسویه نکرده‌ایم و تا اینجای فصل جدید هم پولی نگرفته‌ایم.

خیلی‌ها معتقدند که امسال فصل سختی برای پرسپولیس خواهد بود. نظرت خودت به عنوان یکی از کاپیتان‌های تیم درباره فصل آینده چیست؟

ـ همانطور که می‌دانید ما از نقل و انتقالات محروم هستیم و حدود سه چهار بازیکن تیم جدا شدند فکر می‌کنیم یکی از سخت‌ترین نیم‌فصل‌های سال‌های اخیر در انتظار پرسپولیس است، اما ما همچنان آماده هستیم و با همه وجود تمرین می‌کنیم تا از نام پرسپولیس دفاع کنیم. با همه این کمبودها می‌خواهیم به مسیر خودمان ادامه دهیم. با این همه نیم‌فصل بسیاری سختی در انتظار ماست و هواداران در این شرایط سخت باید بیشتر از همیشه پشت بازیکنان، مربیان و باشگاه باشند.

 چند بازیکن جدید به پرسپولیس اضافه شدند و شب گذشته هم سروش رفیعی قرمزپوش شد. فکر می‌کنی این بازیکنان چقدر می‌توانند به پرسپولیس برای رسیدن به موفقیت کمک کنند؟

ـ بازیکنانی که جذب پرسپولیس شدند همگی بهترین‌های ایران هستند البته متاسفانه این بچه‌ها نمی‌توانند در نیم‌فصل اول به ما کمک کنند اما در نیم‌فصل دوم بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم. مهدی شیری، مهدی شریفی، مهدی ترابی و سروش رفیعی از بهترین‌های ایران هستند و همگی در نیم‌فصل دوم کمک زیادی به پرسپولیس خواهند کرد. تا همین جا با وجود محرومیت یارگیری خیلی خوبی انجام دادیم و باید از همین طریق حضور این بازیکنان را به پرسپولیس خوشامد بگویم چون آنها به تیم بزرگ پرسپولیس آمدند و باید بدانند بازی کردن در پرسپولیس خیلی با همه تیم‌ها فرق می‌کند اگر در هر تیمی 100 درصد توان خود را می‌گذاشتند در پرسپولیس باید 200 درصد توان بگذارند تا در پرسپولیس موفق شوند و ان‌شاءالله که می‌شوند.

پرسپولیس دو فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شد اما برخی‌ها می‌گویند شاید این تیم نتواند برای سومین سال در قهرمانی نام خود را جاودانه کند، نظر خودت در این خصوص چیست و اینکه به نظرت پرسپولیس می‌تواند در قهرمانی سومین جام متوالی را بالای سر ببرد؟

ـ به هر حال ما سه سال است که بهترین تیم ایران هستیم و در این سه سال بهترین نتایج را برای باشگاه و هواداران کسب کردیم در ایران خیلی سخت است که شما بخواهید سه سال متوالی روی اوج باشید اما تیم ما توانست تا همین جا جزو بخت‌های قهرمانی فصل بعد باشد. همه فکر و تمرکز ما برای تکرار قهرمانی است اما به نظر من کار ما از چند سال گذشته برای قهرمانی سخت‌تر است هر چند که همچنان تشنه موفقیت هستیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم.

برخی از بازیکنان که قراردادشان به پایان رسیده بود از پرسپولیس رفتند اما خیلی از هواداران پرسپولیس معتقد بودند که آنها باید در این شرایط وفاداری خود را به پرسپولیس نشان می‌دادند و در این تیم می‌ماندند. به عنوان یکی از قدیمی‌های پرسپولیس در این باره چه صحبتی داری؟

ـ به هر حال هر کسی مختار است که برای خودش تصمیم بگیرد و آینده‌اش را رقم بزند، قرار نیست یکسری بازیکن همیشه در یک تیم بمانند، به هر حال بازیکنانی که از پرسپولیس رفتند همگی برای این تیم زحمت کشیدند و ما ممنون آنها هستیم که در مدتی که در این تیم بودند زحمت خود را کشیده و باعث موفقیت پرسپولیس شدند. باید از آنها ممنون بود،‌ اما خودشان تصمیم گرفتند که از پرسپولیس بروند و جای دیگری بازی کنند ما برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم اما مطمئناً پرسپولیس وابسته به هیچ بازیکنی نیست و نام بزرگ پرسپولیس است که همیشه می‌ماند.

 پرسپولیس  مثل همه باشگاه‌های ایرانی دچار مشکلات مالی است اما آیا نگران نیستی که این مشکلات مالی باعث شود که پرسپولیس ضربه بخورد؟

ـ می‌دانید که مشکلات مالی در همه باشگاه‌ها وجود دارد و در پرسپولیس است و ما هم مستثنی نیستیم البته قول و قرارهایی داده شده و امیدوارم که این مسائل حل شود که احتمالش هم زیاد است اما بستگی به مدتش دارد. ما می‌دانیم که آقای گرشاسبی و اطرافیانش تلاش می‌کنند تا مشکلات به حداقل برسد اما امیدوارم این مشکلات حل شود تا با توان 100 درصد وارد مسابقات شویم.

پرسپولیس باید در ادامه راه لیگ قهرمانان آسیا بدون بازیکنان جدید بازی کند. با همین وضعیت فکر می‌کنی می‌توانید در آسیا به موفقیت رسیده و قهرمانی را جشن بگیرید؟

ـ کار ما در آسیا خیلی سخت است چرا که هم در لیگ برتر و هم در آسیا رقبای سرسختی داریم ما با تیم الدحیل که تیم بسیاری قدرتمند قطری است بازی حساسی داریم این تیم از بهترین تیم‌های آسیا است اما ما ناامید نیستیم و با همه وجود برای کسب نتیجه وارد مسابقات می‌شویم خیلی هم امیدوار هستیم که در آسیا نتیجه بگیرم چرا که این مسئله خاص همه پرسپولیسی‌ها است هواداران می‌دانند ما با همه وجود برای پرسپولیس بازی می‌کنیم هر چند که کاستی‌هایی هم وجود دارد و امیدوارم در نهایت امسال قهرمانی آسیا را جشن بگیریم.

 تیم ملی آلمان که تیم مورد علاقه تو هم هست از دور مقدماتی جام‌جهانی حذف شد. درباره این تیم و نتایجش صحبت می‌کنی؟

ـ من در جا‌م‌جهانی طرفدار آلمان بودم اما فکر می‌‌کنم از همان بازی اول مشخص بود که ‌آلمان آن تیم همیشگی نیست و اینکه یکی از بدترین نتایج تاریخ خود در جام‌جهانی را رقم زد من از حذف آلمان واقعاً‌ ناراحت بودم اما ان‌شاءالله در یورو 2020 و جام‌جهانی 2022 این تیم بتواند موفقیت‌هایش را تکرار کند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین