اعلام اسامی افراد دخیل در واردات غیرقانونی بیش از ۶ هزار خودرو به قوه قضائیه

گروه اقتصادی الف،   3970416051 ۲۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس از اعلام اسامی اشخاص و شرکت های دخیل در واردات غیر‌قانونی ۶۴۸۱ خودرو به قوه قضائیه خبر داد.

اعلام اسامی افراد دخیل در واردات غیرقانونی بیش از ۶ هزار خودرو به قوه قضائیه

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به تخلف صورت گرفته در  واردات 6481 دستگاه خودرو به کشور گفت: گزارشات لازم  در این باره به مراجع ذی‌صلاح قضایی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه گزارشی نیز طبق ماده 236 آیین‌نامه داخلی مجلس، در این زمینه تدوین شده است، ادامه داد: این گزارش در صحن علنی پارلمان قرائت و به رای نمایندگان گذاشته می‌شود که اگر نمایندگان این گزارش را تائید کنند، برای برخورد با تخلفات صورت گرفته به قوه قضائیه ارجاع داده می‌شود.

نماینده مشگین شهر در مجلس با اعلام اینکه 6481 دستگاه خودرو پس از بسته شده سایت ثبت سفارش شدند و به کشور وارد شد‌ند، افزود: اسامی افرادی که در این زمینه دخیل بودند به قوه قضائیه اعلام شده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: 6 مورد نمایندگی رسمی و 6 مورد نیز افراد و نمایندگی‌های غیررسمی وارد کننده خودرو بودند که تخلفات آنها به قوه قضائیه اعلام شده است.

به گزارش تسنیم، ملکی با بیان اینکه مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت در تخلف صورت گرفته دخیل نبودند، اظهار داشت: ممکن است فردی که مسئول سایت ثبت سازش‌ها بوده است در  این موضوع دخالت داشته باشد.

دیدگاه کاربران

ح-ف۴۲۱۷۹۶۰۹:۴۰:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ملکی :مسئولان وزارت صنعت و معدن و تجارت در تخلف صورت گرفته دخیل نبودند، اظهار داشت: ممکن است فردی که مسئول سایت ثبت سازش‌ها بوده است در این موضوع دخالت داشته باشد.(پیدا کنید پرتقال فروش را )
ناشناس۴۲۱۹۳۷۱۱:۰۸:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
با این تفاسیر ثبت سفارش ها داره در خارج از وزارت صنعت و معدن انجام میشه و اینجا هیچ کاره هست!!!! اصلا چرا اسمشون را میگذارن مسئول و از این به بعد صداشون بزنند بی تفاوت ها، بی دغدغه ها، بی مسئولیتها ... 1. مسئولان وزارت اگر هم در ثبت متخلف نباشند در قصوری که انجام داده اند باید جوابگو باشند: باید اعلام نمایند چطور فردی میتواندخارج از نظارت وزارت خانه دسترسی آزاد به سایت داشته باشه؟(اگر نفرمایند که سایت هک شده) 2. باید اعلام نمایند چطور فقط در رابطه با خودرو این مسئله وجود داره؟(اگر نفرمایند برای بقیه اقلام هم چنین ویژگی بارزی وجود دارد) 3. و باید اعلام کنند... . . جناب وزیر و سایر مسئولین عذر بدتر از گناه داری؟؟؟لااقل .. کره جنوبی راببینید
ناشناس۴۲۲۴۹۷۱۶:۵۷:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۱۶
بجای گزارش احتمالات، گزارش واقعی اقدامات رو بدین...
ناشناس۴۲۲۷۸۳۲۰:۳۶:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خواهشمند است این اسامی را برای افکار عمومی منتشر کنید ، کسانی که برای منافع شخصی مقررات و قوانین کشور را زیر پا میگذارند بخصوص در این دوران جنگ اقتصادی ، دشمن ملت ایران معرفی شوند ، اموالشان مصادره شود و مجازات شوند .
ناشناس۴۲۲۷۸۶۲۰:۳۹:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آقای دکتر توکلی عزیز زمان ان فرا رسیده که فریاد تظلم این ملت را به گوش همه مسئولان سران قوا و همه و همه برسانید در دورانی که عملا کشور ما درگیر یک جنگ اقتصادی خواهد شد ، این افراد سودجو و متفعت طلب باید اسامی شان به عنوان دشمن ملت دشمن نظام جمهوری اسلامی ایران منتشر شود و تسلیم دادگاههای انقلابی شجاع شوند و بصورت شفاف و عیان محاکمه شوند .
ناشناس۴۲۱۷۹۸۰۹:۴۱:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
ملت همه چی را میدانند.
ناشناس۴۲۱۸۱۴۰۹:۵۲:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۱۶
آها یعنی لازم نیست مردم بدونن! آقای توکلی تحویل بگیر..
ناشناس۴۲۱۸۱۷۰۹:۵۵:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۱۶
مطمئن باشید اگر از باند و جناح خودشان باشد اعلام نمی شود ولی اگر از جناح رقیب مقابل باشد قبل از محاکمه رسانه ای و اعلام و افشا میشه!!!!
مهدي۴۲۱۸۴۴۱۰:۱۰:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
زشته ابروی این افراد ریخته بشه اجحاف به هشتاد میلیون ادم چیز مهمی نیست مهم حیثیت و ابروی چند نفره
ناشناس۴۲۱۸۴۸۱۰:۱۴:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
شوخیتون گرفته؟ اسامی کجاست؟؟؟؟
ناشناس۴۲۱۸۷۴۱۰:۲۶:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۱۶
اسامی متخلفین اعلام ، رسوا و مجازات شدید شوند.
ناشناس۴۲۱۸۸۰۱۰:۳۰:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
خیلی چیزها اعلام می شود اما اخرش چی ....اقای نماینده
ناشناس۴۲۱۸۸۴۱۰:۳۲:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
نام های این مفسدین .. رو بگید ما هم بدونیم
شمس۴۲۱۸۹۶۱۰:۳۶:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
با سلام ، می فرمایند : " ...ممکن است فردی که مسئول سایت ثبت سازش‌ها بوده است در این موضوع دخالت داشته باشد." عرض می شود : خیلی ممنون از روشنگری های بسیار مبرهن جناب آقای ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی نماینده محترم مشگین شهر در مجلس ! دیگه تمام فرمائید که تا همین حد هم زیاده و کافی است و افکار عمومی تنویر و منور و به همین قانع است
ناشناس۴۲۱۹۵۹۱۱:۲۰:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
هیچ اتفاق خاصی نمی افته فقط مابازنشسته های نگون بخت مگه میشه ۶۴۸۰خودرو واردبشه بعداجلویش رابگیری این ثروتهای افسانه ای نوش جونشون ماکه ۱۰درصدحقوقمون اضافه شد
ناشناس۴۲۱۹۶۳۱۱:۲۲:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
قابل توجه مسئولین بی مسئولیت.. ببینید با کلام و منش امیر المومنین در کدام جبهه ایستاده اید؟ بر علی هستید یا با علی؟ طلحه ها و زبیرها هنوز وجود دارند!
ناشناس۴۲۲۰۲۷۱۲:۰۲:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۱۶
حالا چرا دستگاه قضایی در این جرم مشهود و فاحش و امنیتی و مفسده بزرگ باید منتظر بشینه از جایی دیگه اسامی بدهند و خواهش کنه لطفا رسیدگی کنید اونموقع تازه وارد کار بشه؟ نزدیک یکماهه این جرم بسیار بزرگ علنی شده تاحالا هنوز مراجع قضایی به اسامی دسترسی نداشتن؟؟!!!!! ...
شاهرخ۴۲۲۲۰۰۱۳:۵۷:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۱۶
تو این مملکت واسه همه اتفاقات بد مثلا در وزارت خونه وزیر مقصر نیست واسه همین کلا نباید نگران عملکرد دولت ویا سیستم تابعه شون بود وباید شکر خدا کرد....مشکل آسمان و مه و خورشید و فلک هستن که اینطور میشه..... ولی بدنیست دستگاههای حکومتی که مثلا امین مردم با اون بودجه های چند هزار میلیاردی هستن یه سرچی تو اینترنت بکنن که مثلا تو ژاپن ویا چین ویا سنگاپور ویا همین نزدیک خودمون پاکستان با همون مقام مسئول که میگه تقصیر من نیست چه رفتاری می کنن!!!!!!!! واقعا خجالت و جای تاسف داره دوستانه مسئول با این همه دستگاه های عریض و طویل هنوز مفهوم اولیه امانت و مسئولیت رو به اندازه سرسوزن نمی دونن.....با این حرفها آدم حس می کنه علاوه بر وزیر، مجلسه ناظر بر حسن انجام کار دولت هم نمی دونه تا استنطاق کنه و قوه قضاییه مجرم شناس که وظیفه بازدارندگی داره هم نمی دونه چیکار کنه تا عبرت ساز بشه.....ولی جالب اینه تو ایران اکثریت عوام میدونن گره و ایراد از کجاست ولی خواص دست اندر کار وصاحب نصب نمی دونن و صدای خورپفشون گوش فلک رو کر می کنه
ناشناس۴۲۲۲۲۹۱۴:۱۱:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۱۶
بی تفاوتی و عدم پیگیری به موقع موضوع از طرف وزارت صنعت معدن و تجارت خودش جرم کمی نیست .حتما باید موضوع رسانه ای می شد و فشار افکار عمومی و مجلس می بود تا وزارت صنعت تکون می خورد
ناشناس۴۲۲۷۸۸۲۰:۴۰:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۱۶
وزیر صنعت و معدن و اقتصاد و بانک مرکزی همه باید بصورت انقلابی برکنار شوند
ناشناس۴۲۲۸۸۵۲۲:۴۴:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۱۶
در هیچ جای دنیا شما اینگونه قضایا را نمی بینی ادم تعجب میکنم اون بابا اگر از ملت خجالت نمی کشید از خدا بترسید اخه دیگه گند همه چی در امده شما را به هر چه که می پرستید قسم میدم این افراد اعدام کنید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. جلاد، به پایان سلام کن!

  4. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  5. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  6. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  7. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  8. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  9. انتقام از پوتین؟

  10. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  11. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  12. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  13. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  14. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  15. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  16. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  17. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  18. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  19. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  20. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  21. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  22. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  23. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  24. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  25. خاندوزی: با طیفی مواجه هستیم که تمایلی برای مشارکت در اداره کشور ندارند

آخرین عناوین