سریال «پدر» به کجا رسید؟

گروه فرهنگی الف،   3970413084

تصویربرداری سریال «پدر» به نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی کماکان ادامه دارد.

به گزارش الف به نقل از روابط عمومی سریال، مجموعه «پدر» به کارگردانی حامد عنقا که این روزها، آخرین بخش های تصویربرداری خود را پشت سر می گذراند، اخیرا به ضبط صحنه درگیری بین اعضای خانواده رسیده است.

در این صحنه شخصیت محسن با بازی کاوه خداشناس با پدر و مادر همسرش که مهدی سلطانی و لعیا زنگنه ایفاگر نقش آنها هستند، درگیر شده و این برخورد به بهم خوردن یک مهمانی در سریال منجر می شود.

از جمله دیگر بازیگران این سکانس هنرمندان جوانی هستند که اغلب با «پدر» برای نخستین بار به عنوان بازیگر حرفه ای شناخته خواهند شد.

این سریال که پیش از این گزینه اصلی شبکه دو برای پخش در ماه مبارک رمضان به حساب می آمد، احتمال دارد کنداکتور پس از جام جهانی را به خود اختصاص دهد.

عوامل این سریال روزهای اخیر در مهرشهر کرج مشغول تصویربرداری بودند و در روزهای آتی کار در لوکیشن های دانشگاه و کارخانه ادامه خواهد یافت.

از بازیگران اصلی «پدر» می‌توان به مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ریحانه پارسا، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطان‌زاده، سیدحسام میثاق و بیژن امکانیان اشاره کرد.