اسیدپاشی به خاطر توطئه یک دختر

گروه حوادث الف،   3970412024 ۱ نظر، ۰ در صف انتشار و ۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

دایی و خواهرزاده‌ که به‌خاطر یک دختر اقدام به اسیدپاشی روی سه پسر جوان کرده بودند صبح دیروز درحالی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری محاکمه شدند که این دو متهم رضایت شاکیان را جلب کرده و از نظر جنبه عمومی جرم محاکمه شدند.

به‌ گزارش ایران، این درگیری بیست و یکم تیر پارسال در حوالی خیابان استاد معین انجام شده بود.

در این درگیری دایی و خواهرزاده اقدام به اسید پاشی کرده بودند که دو نفر از آنها سر و صورت‌شان با اسید آسیب دید و سرانجام یکی‌شان نابینا شد.

در نخستین مرحله بازجویی یکی از متهمان که جوان 19 ساله‌ای به نام فرهاد بود درباره جزئیات اسیدپاشی به بازپرس گفته بود: «من دانشجوی رشته تربیت‌بدنی در یکی از دانشگاه‌های حاشیه تهران هستم، در دانشگاه با دختری به‌نام یاسمین آشنا شدم حدود یک سال با او دوست بودم اما وقتی در درس‌هایم عقب ماندم و به همه کارهایم لطمه وارد آمد تصمیم گرفتم ارتباطم را با او قطع کنم...

فرهاد ادامه داد: در آن زمان من و خواهرزاده‌ام بنیامین در فرودگاه مشغول‌ به ‌کار بودیم، روز حادثه مادرم را به خانه خواهرم بردم تا در اسباب‌کشی به او کمک کند؛ به همین دلیل سه ظرف مواد شوینده خریدم و در صندلی عقب خودرویم گذاشتم، بعد دنبال خواهرزاده‌ام رفتم تا او را برای کمک به خانه خواهرم ببرم. در راه یاسمین با من تماس گرفت و گفت می‌خواهد برای آخرین بار من را ببیند. وقتی سر قرار رسیدیم من از ماشین پیاده شدم تا آب معدنی بخرم که گوشی تلفنم در ماشین جا ماند و وقتی زنگ خورد، خواهرزاده‌ام بنیامین به تلفنم جواب داد. و بعد به من گفت: شخصی تماس گرفته و گفته بود چرا مزاحم دخترخاله‌اش یاسمین شده ای. دقایقی بعد دو جوان به سمت‌مان آمدند که با هم درگیر شدیم.

یکی از آنها از جیبش گاز اشک‌آوری درآورد. دیگری هم یک چاقو به همراه داشت. چند لحظه بعد نفر سومی نیز به آنها اضافه شد و هر سه نفر به ما حمله کردند. آنها اجازه نمی‌دادند خواهرزاده‌ام از داخل پراید خارج شود. و من هم یک لوله‌ پلیکا از داخل خودرو برداشتم و با آنها درگیر شدم...

وی درباره نحوه اسیدپاشی هم به بازپرس گفت: «در یک لحظه خواهرزاده‌ام بنیامین از ماشین پیاده شد و از صندلی خودرو یکی از شوینده‌ها را برداشت و در نهایت مقداری شوینده به سمت دو نفر از مهاجمان ریخت و سپس سوار پراید شدیم و فرار کردیم.»

بنیامین متهم دیگر این پرونده که متهم اصلی اسیدپاشی است، با تایید حرف‌های دایی خود گفت: «وسیله‌ای برای دفاع نداشتیم؛ به همین دلیل یکی از شوینده‌ها را برداشتم و به طرف آن دو پسرعمو پاشیدم اما بلافاصله از این اقدام پشیمان شدم بعد سوار پراید شدیم و فرار کردیم؛ ما به‌هیچ‌وجه قصد درگیری و اسیدپاشی نداشتیم فقط می‌خواستیم با یاسمین حرف بزنیم اما او این سه نفر را اجیر کرده بود تا ما را کتک بزنند آنها به قصد درگیری با چاقو و اسپری اشک‌آور به سمت ما حمله‌ور شدند و ما هم برای دفاع از خود این کار را کردیم به هرحال اسید با خود نداشتم بلکه شوینده معمولی بوده است.»
سرانجام هر دو متهم با پرداخت مبلغی به آسیب‌دیدگان رضایت آنها را جلب کردند تا اینکه صبح دیروز هر دو متهم با توجه به رضایت شاکیان از نظر جنبه عمومی در شعبه یازدهم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی متین راسخ محاکمه شدند و در پایان جلسه قضات برای صدور حکم وارد شورشدند.

دیدگاه کاربران

ثریا۴۱۶۱۰۰۰۹:۳۷:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۱۲
به امید ضابطه مندی خرید و فروش اسید
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین