قتل مرد دست فروش در ناآرامی بازار

گروه حوادث الف،   3970407184

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل جنایت در منطقه بازار تهران که همزمان با ناآرامی‌های بازار اقدام به ارتکاب جنایت در بازار حضرتی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایسنا، بامداد روز سه شنبه همین هفته مرگ مشکوک مردی حدودا ۳۵ ساله به کلانتری ۱۱۳ بازار اعلام شد که با حضور ماموران در بیمارستان محل اعلام شد که متوفی بر اثر اصابت ضربه جسم تیز به ناحیه قفسه سینه به قتل رسیده است.

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پیلس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و کارآگاهان در اولیه مرحله از تحقیقات خود ضمن شناسایی هویت متوفی به نام جعفر ۳۵ ساله اطلاع پیدا کردند که مقتول دارای چندین سابقه نزاع و درگیری بوده ودر محدوده بازار حضرتی در امر دست فروشی فعالیت داشته است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام تحقیقات میدانی از محدوده بازار حضرتی اطلاع پیدا کردند که مقتول روز دوشنبه با دست فروش دیگری به نام اسماعیل نزاع و درگیری داشته و از آن زمان اسماعیل نیز ناپدید شده است.

کارآگاهان ضمن شناسایی محل سکونت اسماعیل ۴۸ ساله در محدوده اتوبان شهید محلاتی اقدام به دستگیری وی در بامداد امروز کرده و پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی ، در بررسی سوابق وی اطلاع پیدا کردند که متهم نیز همانند مقتول چندین سابقه نزاع و درگیری است و علاوه برآن ۱۷ بار در بیمارستان روانپزشکی بستری و تحت اقدامات درمانی قرار گرفته و آخرین سابقه بستری شدن وی در بیمارستان روانپزشکی مربوط به اوایل سال جاری است که نهایتا در ۳۰ خرداد امسال از بیمارستان ترخیص شده است.

متهم پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت با چاقو اعتراف کرد و در خصوص انگیزه خود به کارآگاهان گفت : روز دوشنبه که بازار به بهانه اعتصاب ناآرام شده بود، تعدادی از افراد غریبه به من مراجعه کرده و به اجبار مانع از کار من شدند و من به این آنها اعتراض کردم اما آنها ضمن تخریب بساط دست فروشی ام، مرا نیز به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند. پس از رفتن این افراد، مقتول که شاهد صحنه کتک خوردن من توسط این افراد بود مرا مسخره کرد و من نیز در حالیکه بسیار عصبانی بودم، ناگهان به سمت مقتول حمله ور شده و با چاقوی همراهم ضربه‌ای به سمت او پرتاب کرده و پس از آن از بازار خارج شدم.

براساس اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی پایتخت، سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، دراین باره گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به درگیری منجر به جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران صادر و متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین