براد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم جدید تارانتینو

گروه فرهنگی الف،   3970407143

فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو که داستانش در دهه 1960 در لس آنجلس روی می‌دهد، این روزها در حال فیلمبرداری است.

 هنرآنلاین: فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" (Once Upon a Time in Hollywood) به کارگردانی کوئنتین تارانتینو که داستانش در دهه 1960 در لس آنجلس روی می‌دهد، این روزها در حال فیلمبرداری است. در حالی که پاپاراتزی‌ها همه جا به دنبال فیلم جدید تارانتینو هستند، لئوناردو دی‌کاپریو یکی از بازیگران "روزی روزگاری در هالیوود" در صفحه خود در اینستاگرام، اولین عکس از فیلم را منتشر کرد که در آن خودش و براد پیت دیگر ستاره فیلم دیده می‌شوند.

داستان فیلم تابستان 1969 و در اوج دوران هیپی‌گری در هالیوود روی می‌دهد. ریک دالتن (دی‌کاپریو) ستاره سابق سریال‌های وسترن و کلیف بوث (پیت) بدلکار و دوست قدیمی او دو شخصیت اصلی "روزی روزگاری در هالیوود" هستند. هر دو به‌سختی می‌کوشند در هالیوودی که دیگر برای آن‌ها آشنا نیست دوام بیاورند، اما دالتون یک همسایه بسیار معروف دارد... شارون تیت بازیگر (با بازی مارگو مارگو روبی). اتفاقات فیلم پیش از جنایت‌های خانواده مانسن و قتل شارون تیت روی می‌دهد که آن زمان همسر رومن پولانسکی کارگردان و هنگام مرگ هشت ماهه باردار بود.

مانسن به گروهی از پیروان خود دستور داد به ساکنان خانه‌ای در بخش بندیکت کانیونِ لس آنجلس حمله کنند، با این باور که خانه متعلق به یک تهیه‌کننده موسیقی است که پیش از این به او دست رد زده بود. در نهم اوت، چهار پیرو مانسن در چند ساعت با اسلحه و چاقو به طرزی وحشیانه، تیت 26 ساله و چهار نفر دیگر را به قتل رساندند.

براد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو در فیلم جدید تارانتینو

آل پاچینو دیگر بازیگر فیلم پرستاره "روزی روزگاری در هالیوود" است. پاچینو نقش ماروین شوارز کارگزار کلیف بوث را ایفاء می‌کند. دیمین لوئیس در فیلم نقش استیو مک‌کویین بازیگر معروف را دارد. لوک پری در نقش اسکاتی لنسر، امیل هرش در نقش جی سبرینگ طراح مو، داکوتا فانینگ در نقش لینت فرومه یکی از اعضای خانواده مانسن، کلیفتن کالینز در نقش ارنستو، واکرو مکزیکی، کیت جفرسن در نقش کیت و نیکلاس هاموند در نقش سام وانامیکر کارگردان، دیگر بازیگرانی هستند که در "روزی روزگاری در هالیوود" حضور دارند. برت رینولدز و تیموتی آلیفنت، تیم راث و مایکل مدسن هم در فیلم بازی می‌کنند.

"روزی روزگاری در هالیوود" را تارانتینو بر مبنای فیلمنامه‌ای نوشته خودش کارگردانی و تهیه می‌کند. دیوید هیمن و شانون مکنتاش دیگر تهیه‌کنندگان فیلم هستند.

شرکت سونی پیکچرز 9 اوت 2019 را به‌عنوان تاریخ اکران این فیلم انتخاب کرده است. این تاریخ همزمان با پنجاهمین سال قتل شارون تیت است.

در 1971، مانسن و تعدادی از اعضای فرقه او به حبس ابد محکوم شدند. از آن زمان تاکنون ماجرای مانسن و فرقه او موضوع ده‌ها برنامه تلویزیونی، فیلم‌های سینمایی و کتاب‌ها بوده است. مانسن که به 9 بار حبس ابد محکوم شده و 46 سال را در زندان گذرانده بود، نوامبر سال گذشته در 83 سالگی از دنیا رفت.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین