برانکو: چه کسی مرا متهم کرده؟ کی‌روش؛ مهاجم فصل گذشته ذوب آهن؟/از عادل سوال کنید او همه چیز را می‌داند

گروه ورزشی الف،   3970406183

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه سرمربی تیم ملی او را متهم کرده است، گفت: چه کسی مرا متهم کرده است؟؛ منظورتان استنلی کی‌روش است؟

برانکو: چه کسی مرا متهم کرده؟ کی‌روش؛ مهاجم فصل گذشته ذوب آهن؟/از عادل سوال کنید او همه چیز را می‌داند

به گزارش فارس، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس گفت: شنبه به کرواسی می‌رویم. 14 روز آنجا هستیم و چهار بازی دوستانه انجام می‌دهیم. تیم امید قبلا واراژین بوده است. بعد از آن در بوسان توانستیم قهرمان شویم. امیدواریم امسال هم این اتفاق تکرار شود.

وی افزود:‌ بازیکنان تمرینات خوب و سنگینی داشتند. این تمرین چهارم در دو روز اخیر بود. یک مقدار خسته می‌شوند اما تیم خوب خواهد شد. یک مقدار عصبی هستم به خاطر اینکه کمال بیمار است. شجاع هم گردنش گرفته و او تمرین نکرد تا مشکلی پیدا نکند.در کل همه چیز خوب است.

برانکو در واکنش به این موضوع که سفر تیم به کرواسی خیلی خوب است و باعث می‌شود او از این فضا دور شود، گفت: کدام فضا را می‌گویید. فضای گرانی دلار را می‌گویید؟

خبرنگاران اعلام کردند در مورد فضای فعلی که کی‌روش او را متهم کرده صحبت می‌کنند، که برانکو در پاسخ اعلام کرد: چه کسی مرا متهم کرده است؟ 

وقتی خبرنگاران گفتند این کار را کی‌روش کرده است برانکو در جواب اعلام کرد:  کی‌روش بازیکن ذوب آهن که به سپاهان رفته است را می‌گویید که دقیقه آخر به ما گل زد؟ منظورتان استنلی کی‌روش است؟

برانکو در پاسخ به این سوال که منظور خبرنگاران کی‌روش سرمربی تیم ملی است، خاطرنشان کرد:‌ او مربی قهرمان است. البته قهرمانی تا به حال نداشته اما مربی قهرمان است دیگر. وقت ندارم به این مسائل بپردازم.

وی در مورد اینکه کی‌روش در مصاحبه خودش اعلام کرد که ایران یا جای او است یا جای برانکو، اظهار داشت: اگر خوب فهمیده باشم ظاهرا او می‌خواهد من را از پرسپولیس بیرون کند. پس باید بروم با مدیرعامل‌مان صحبت کند.

برانکو در مورد اینکه  چرا وقتی پرسپولیس قهرمان شده و تیم ملی هم به نتایج مدنظر کی‌روش دست یافته این فضای دو دستگی از سوی کی‌روش ایجاد می‌شود، گفت: این مسئله را از او بپرسید. این سوال را چرا از من می‌پرسید؟

وی در مورد اینکه هر دو طرف برای فوتبال ایران زحمت کشیدند و این اختلافات به ضرر فوتبال ایران تمام می‌شود، گفت: من با او مشکلی ندارم. نمی‌فهمم چرا این سوالات را از من می‌پرسید. من با چه کسی مشکل دارم؟ از عادل سوال کنید او همه چیز را می‌داند.

برانکو در مورد اینکه آیا مربی تیم ملی می‌تواند بگوید چرا باشگاه فلان بازیکن را خریده است و دلیل اینکه در این مقطع بحث بازیکنان اوکراینی مطرح شده چیست، گفت: از یک کشوری به اینجا می‌آیم که رفتار و ارتباط گرفتن ما با بعضی‌ها کاملا متفاوت است. او از یک کشور دیگر می‌آید. از این بابت هیچ گله‌ای ندارم این نحوه تربیت و رفتار افراد است.

برانکو در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد او روی موضع پک صحبت کرده و او اعتقاد دارد دوست شما قصد گرفتن آنجا را داشته است، گفت: نمی‌فهمم شما چه چیزی می‌گویید.  

وی افزود: هیچ ارتباطی به این مسائل ندارم. شما بگویید فدراسیون  کجا مجاب کرده بازیکنان کجا برای تست پزشکی بروند؟

خبرنگاران اعلام کردند ایفمارک، که سرمربی پرسپولیس در ادامه صحبت‌های خود گفت: پس مشکل کجاست. پرسپولیس برای معاینات پزشکی کجا رفت. بیش از یک سال هست ایفمارک نرفتم. نمی‌دانم مشکل کجاست. امسال هم بازیکنان به آنجا رفتند من نرفتم. نباید در ایران دوستی داشته باشم؟ هومن افاضلی دوست بزرگ من است و با او 20 سال دوست هستم و به این مسئله افتخار می‌کنم. او یک مربی خوب  و با دانش است. از طریق افاضلی با همسر او هم آشنا شدم. این مسئله چه مشکلی دارد؟ حالا باید کسی بیاید تعیین کند که من با چه کسی دوست باشم یا نه.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش به او به طور علنی اتهام دلالی زده است، گفت: من چه کاری باید بکنم که او این صحبت‌ها را کرده است. ارزیابی ما این بود که آنها می‌توانند برای ما  بازی کنند و جذب تیم شدند. همانطور که ما بازیکنانی مثل منشا و بشار رسن را جذب کردیم. چرا از منشا سوال نمی‌کنند او هم تقریبا یک سال برای ما بازی نکرد.

وی در مورد اینکه بازیکنی مثل اشکان دژاگه هم به تیم ملی دعوت شده که یک سال مصدوم بوده‌است،‌گفت:‌ این مشکل من نیست و نمی‌خواهم وارد این داستان‌ها شوم. خودم را درگیر این مسائل نمی‌کنم چرا که مسائل خودمان را داریم. این مسائل مربوط به تیم ملی است.

برانکو در مورد اینکه بعد از حمایت گرشاسبی، سرمربی تیم ملی در صحبت جدیدی از گرشاسبی خواسته تا برانکو را مدیریت کند، گفت: اصلا به این مسائل اهمیت نمی‌دهم و نمی‌خواهم وقتم را تلف کنم که چه کسی چه گفته است. این مسائل را رها کنید این اتفاقات برای من وقت تلف کردن است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه کی‌روش گفته برانکو رامین رضائیان و مهدی طارمی را فراری داده است، گفت: رامین یک سال و نیم است که در تیم ما حضور ندارد، چرا که اولویت را به محرمی و ماهینی دادم. طارمی هم خودش به صورت کتبی نوشت  که نمی‌خواهد در پرسپولیس بماند. باشگاه هم از فرصت استفاده کرد و با انتقال او موافقت کرد حالا اگر درآمدی داشته‌اند یا نه نمی‌دانم. این هم مثل رفتن محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و صادق محرمی یک انتقال بود.

وی در مورد اینکه ممکن است وحید امیری بعد از درخشش در جام جهانی در پرسپولیس نماند و مشتریان خارجی داشت باشد، گفت: باشگاه در این صورت هیچ واکنشی نمی‌تواند نشان دهد چرا که او قرارداد ندارد اما باشگاه دلش می‌خواهد او با تیم تمدید کند.

برانکو در مورد اینکه اگر علیرضا بیرانوند پیشنهاد خارجی داشته باشد با جدایی او موافقت می‌کند، گفت: من موافق نیستم اما باشگاه در نهایت تصمیم خواهد گرفت که برود یا نه. به بیرانوند و امیری به خاطر عملکردشان افتخار می‌کنم خیلی از خودشان مایه گذاشتند.

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. فرآیند بازگشت مالکیت زمین به حوزه علمیه امام خمینی در حال انجام است

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. فرامرز اصلانی درگذشت

  11. علی‌ ضیاء و افتادن در باتلاقِ ابتذال!

  12. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  13. انتقام از پوتین؟

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. سلبریتی‌ها چگونه با اعصاب مردم بازی می‌کنند؟

  17. رئیس سازمان برنامه و بودجه: تورم را وارد کانال ۲۰ درصد می کنیم/ تلاش برای رسیدن به رشد اقتصادی ۸ درصدی

  18. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  19. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  20. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  21. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  22. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  23. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  24. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  25. رشد نقدینگی ۱۸ درصد کاهش یافت

آخرین عناوین