هتل و هتل آپارتمان مشهد

گروه عکس الف،   3970406127

یکی از برنامه های تفریحی که نقش بسزایی در پیشرفت انسان دارد و موجب بدست اوردن تجربه های فراوانی می شود مسافرت است.سفر کردن حتی تاثیر زیادی را بر روی سلامت انسان می گدارد و باعث شناخت انسان نسبت به پدیده های اطرافش می شود. دراین میان سفرهای زیارتی بهترین نوع مسافرت برای کسب ارامش و نشاط برای ادمی می باشد و علما و بزرگان اسلام هم به این نوع سفرها گرایش بسیاری داشته و دارند . یکی از شهرهای مدهبی و توریست پدیر کشور ما ،شهر مقدس مشهد می باشد ،که وجود استان مقدس امام هشتم ،حصرت علی بن موسی الرضا ععلیه السلام در این شهر موجب شده استکه تعداد زیادی از مسلمان دنیا و مردم عزیز کشورمان،مشهد را به عنوان مقصد سفر خود برگزینند.

انتخاب هتل مشهد و هتل آپارتمان مشهد برای اقامت در طول سفر به مشهد اهمیت بسیار زیادی دارد و هتلی که موجب رفاه و آسایش مسافر در طول سفر باشد و شرایط مناسبی داشته باشد از جمله نکات ضروری سفر می باشد.

در واقع شهر مشهد پایتخت معنوی ایران می باشد که ثروتمند و فقیر و جوان و پیر را به عشق زیارت حصرت رصا علیه السلام به سمت خود جدب می کند.

موقعیت جعرافیایی این شهر مدهبی ،به گونه ای است که در معرص تداخل جبهه های مختلف اب و هوایی قرار گرفته است‌.و اب و هوای این شهر،معتدل و متعیر رو به سرد و خشک می باشد.اعلب گرمترین درجه حرارت این شهر مربوط به فصل تابستان می باشد که دما به ۴۳ درجه بالای صفر می رسد و کمترین درجه حرارت نیز در فصل زمستان است که دما  به ۲۳ درجه زیر صفر می رسد

در انتخاب زمان برای مسافرت کردن ،مسایل مختلفی از جمله:وصعیت اب و هوا ،میزان رفت وامد مسافرین گرامی و همین طور هزینه اقامت و تهیه بلیت برای مسافران مورد نطر می باشند.فصل تابستان به دلیل تعطیلات مدارس فرصت بسیار مناسبی برای خانواده ها می باشد که به این سفر زیارتی بروند.همین طور در ایام نوروز و تعطیلی ها و مناسبت های مدهبی مروم تمایل بسیار زیادی به سفر کردن ،به خصوص سفر به شهر زیارتی مثل مشهد مقدس ،پیدا می کنند.که البته همین تمایل به سفر در این ایام ،موجب ترافیک در شهر و شلوعی و اردحام در حرم مطهر و همچنین افزایش قیمت بلیط و کمبود اقامتگاه و هتل می شود.و در این شرایط زایرین گرامی باید خیلی سزیع تر برای سفر خود برنامه ریزی کنند. و چند ماه قبل اقدام به خرید بلیط هواپیما کنند و بلیطی با قیمت مناسب تهیه کنند.

در بحث انتخاب هتل در مشهد و هتل آپارتمان مشهد مقدس باید گفت که هتل های متعددی از دو تا پنج ستاره در این شهر واقع شده اند که در ادامه به معرفی بهترین هتل های مشهد مقدس می پردازیم.

هتل آفتاب شرق مشهد

یکی از بهترین هتل های شهر مقدس مشهد هتل سه ستاره آفتاب شرق مشهد می باشد که از امکانات بسیار بالایی برخوردار می باشد و در سال 1394 با فاصله ای اندک از حرم مطهر اففتاح شده است و میتوانید با خیال راحت رزرو هتل را انجام بدید.

هتل درویشی مشهد

یکی دیگر از هتل های معروف شهر مقدس مشهد هتل پنج ستاره درویشی می باشد که در نزدیکی حرم مطهر امام هشتم علیه السلام واقع شده است که فاصله زمانی این هتل تا حرم مطهر به حالت پیاده تنها ده دقیقه می باشد. و دارای امکانات بسیار زیادی می باشد که شامل اینترنت ،تهویه مطبوع ،رستوران ،اینترنت،کافی شاپ ، وسایل بهداشتی و ....است.

هتل حیات شرق مشهد

یکی دیگر از هتل آپارتمان های بزرگ شهر مقدس مشهد هتل آپارتمان تاپ حیات شرق می باشد که در خیابان نواب صفوی قرار گرفته است.

هتل الغدیر مشهد

یکی دیگر از هتل هایی که در لیست هتل مشهد قرار دارد هتل چهار ستاره الغدیر می باشه که در نزدیکی حرم مطهر امام رصا علیه السلام اقع می باشد.و دارای قیمت مناسبی می باشد.

اطلاعات بیشتر در سایت زیر سامانه رزرو هتل ستاره 724 :

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های دیروز

      آخرین عناوین