فصل داغ کنسرت‌ها

گروه فرهنگی الف،   3970405208

ماه رمضان تمام شد و فصل داغ کنسرت‌ها در سراسر کشور شروع شد. این روزها سالن‌های مخصوص کنسرت برنامه‌های خود را تا آخر تیرماه و حتی فراتر از آن تنظیم کرده و مخاطبان نیز از میان انبوه خوانندگان و برنامه‌ها انتخاب‌های خود را انجام می‌دهند.

فصل داغ کنسرت‌ها

 

یکی از مهم‌ترین کنسرت‌هایی که هم‌اکنون در حال برگزاری است متعلق به کلایدرمن، پیانیست و موسیقی‌دان مشهور فرانسوی است که تا هشتم تیرماه در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار می‌شود، البته این حضور برای وی نیز حواشی داشته است که در هر صورت برنامه وی در ایران شروع شد و تا جمعه نیز ادامه دارد.

پاپ‌خوان‌ها به خط می‌شوند


ه گزارش صبح نو از میان کنسرت‌های در حال اجرا به نظر می‌رسد کنسرت‌های پاپ طرفداران بیشتری داشته باشد. در این میان حتی خواننده‌های کمتر شناخته شده نیز معمولاً می‌توانند طرفداران خود را به سالن بیاورند.
روز جمعه هشتم تیرماه در دو نقطه تهران برگزار می‌شود. در تالار وحدت تهران کنسرت گروه مهر عاطفه، ویژه بانوان برگزار می‌شود. همزمان با این اجرا گروه سون که محبوبیت زیادی بین اهالی موسیقی دارد در دو سانس 19:30 و 22:15 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی روی صحنه می‌رود.


10‌تیرماه در برج میلاد تهران اشکان خدابنده معروف به اشوان در دو سانس پیایی روی صحنه می‌رود. 11 و 12 تیرماه کنسرت ترانه‌های قدیمی به رهبری نیما فاتحی و اجرای گروه کُر آوای ماهان (رتبه نخست جشنواره فجر و برنده دیپلم نقره و برنز در فستیوال‌های بین‌المللی) و ارکستر بزرگ 20‌نفره پاپ‌/‌کلاسیک روی صحنه می‌روند و آهنگ‌هایی قدیمی و خاطره‌ساز را اجرا خواهند کرد.


آقای محسن ابراهیم‌زاده هم که این‌روزها با استقبال طرفدارانش مواجه شده در روز 12تیر در دو سانس پیاپی در برج میلاد روی صحنه می‌رود. با استقبال از کنسرت ابراهیم‌زاده وی در روز 26‌تیر در دو سانس اجرای مجدد خواهد داشت. امید حاجیلی هم روزهای 12 و 13 تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی در چهار سانس روی استیج می‌رود. برج میلاد در روز 13‌تیرماه شاهد اجرای آقای علیرضا‌ طلیسچی خواهد بود و بنا بر اعلام سایت ایران کنسرت تمام بلیط‌های کنسرت وی به فروش رسیده است. 
آقای بابک جهانبخش همای بخت روی شانه‌اش نشسته و کنسرتش با اقبال خوبی مواجه شده است‌. با این حساب وی روز 14 تیرماه در دو سانس و 15 تیرماه در یک سانس اجرا خواهد داشت. 


در روزهای میانی تیرماه بانوان دو کنسرت مخصوص به خود را خواهند داشت. روز 12 تیرماه کنسرت گروه دلیار به خوانندگی خانم نازلی سلطانزاده در فرهنگسرای نیاوران به اجرای برنامه خواهد پرداخت.


 همچنین خانم سیمین غانم در دو روز پیاپی در 14 و 15 تیرماه در تالار وحدت اجرا خواهند داشت. در جریان باشید که بلیط‌های این کنسرت هم به اتمام رسیده و اگر خواهان آن هستید باید تا 22تیر ماه صبر کنید تا بتوانید این اجرا را تماشا کنید.
در روزی میانه تیرماه یک کنسرت جذاب خواهیم داشت از بازیگری که این‌روزها ردای اجرا هم پوشیده و قرار است در شبکه سه سیما برنامه داشته باشد اما با این حال قرار است آقای محمدرضا گلزار در روز 14تیرماه در دو سانس پیایی اجرایی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی داشته باشد؛ باید دید می‌توانند مخاطبان خود را راضی کند یا خیر. 


در همین روزهای میانه تیر یک کنسرت هم از خواننده جوان کشورمان فرزاد فرزین برپا خواهد شد و وی در روزهای 15و 16 تیر در سالن میلاد نمایشگاه چهار‌‌بار روی صحنه خواهد رفت.
بعد از چند روز وقفه با ورود به هفته سوم تیرماه باز هم کنسرت‌های داغ و پرشوری در تهران اجرا خواهد شد. روز 20‌تیرماه مهدی جهانی در برج میلاد اجرا دارد، آقای شهرام شکوهی در همین روز در سالن میلاد نمایشگاه اجرا می‌رود و بلیط‌های آن از همین الان تمام شده است. 20 و 21 تیرماه در فرهنگسرای نیاوران کنسرت پیانو جاودانه‌های پاپ اجرا می‌شود. اما در تالار وزارت کشور آقای حسن ریوندی یک کنسرت خنده برگزار می‌کند و آقای رضا شیری هم در روز 21 تیرماه در سالن میلاد اجرا می‌رود. 


در هفته آخر تیرماه چند کنسرت دیگر برگزار می‌شود. آقای زانیار خسروی در 21تیرماه در سالن میلاد نمایشگاه در دو سانس روی صحنه می‌رود. همچنین در 26تیرماه بانوان می‌توانند در فرهنگسرای نیاوران شاهد اجرای کنسرت خانم صبا محمدی باشند.
اگر زیاد به موسیقی پاپ علاقه ندارید اشکالی ندارد در تهران اجراهایی است که شما را راضی می‌کند. علاوه‌بر کلایدرمن که تا هشت تیرماه ادامه دارد روزهای 6 و هشت تیرماه تالار وحدت شاهد اجرای کنسرت گروه دف‌نوازان مشتاق با سرپرستی آقای مهرداد کریم‌خاوری در دو سانس خواهد بود. کنسرت گروه آدوراموس هم روز هشتم تیرماه در تالار رودکی برپا خواهد شد.


علاقه‌مندان به ارکستر سمفونیک تهران می‌توانند روزهای 14 و 15 تیرماه اجرای این گروه را به سرپرستی شهداد روحانی در تالار وحدت تماشا کنند. علاوه‌بر این‌ها در روز 20تیرماه رسیتال پیانو میترا کوته در تالار رودکی اجرا خواهد داشت. گروه ترنج هم روز 25‌همین ماه در فرهنگسرای نیاوران برای بانوان اجرای ویژه خواهد داشت. دو روز بعد همین فرهنگسرا میزبان اجرای کنسرت گیتار فلامنکو است. کوروش اسدپور هم در روز 27‌تیرماه سال جاری کنسرت بختیاری را در تالار وحدت روی صحنه خواهد برد.
ارکستر سمفونیک تهران در روز 28‌تیرماه با اجرای بابک مهمان به عنوان رهبر میهمان یک اجرای ویژه خواهد داشت و در 28‌تیرماه حوزه هنری از کنسرت گروه تیار میزبانی خواهد کرد.

کنسرت‌ها فقط در تهران نیست


اگر تهران نیستید و علاقه‌مند موسیقی اصلاً نگران نباشید که در تهران نیستید، چرا که گروه‌های موسیقی فکر این را کرده‌اند و در شهرستان‌ها نیز اجراهای متعددی از خوانندان سنتی و پاپ روی صحنه می‌رود. 
در تیرماه شهرهای ساری، ماکو، آبادان، کرج، کرمان، اردبیل، لاهیجان، کرمانشاه، چالوس، اصفهان، بابلسر، رشت، تبریز، بندرعباس، مهاباد، گرگان، اهواز، رفسنجان، قزوین و بوشهر شاهد اجراهای متعددی خواهد بود.
حمید هیراد یکی از خوانندگانی است که در تیرماه در شهرستان‌ها اجراهای متعددی دارد. وی در 5تیرماه در ساری، 14 و 15 در گرگان، 20‌تیرماه در رفسنجان و 21تیرماه در سیرجان اجرا دارد.


محسن ابراهیم‌‌زاده بعد از تکمیل کنسرت‌های در تهران اجراهای متعددی در شهرستان‌ها دارد. وی روز هفتم تیرماه در کرمان، 9 تیرماه در اصفهان، 13تیرماه در بندرعباس و 25‌تیرماه در شهرمحمدیه قزوین روی صحنه می‌رود.
آقایان مهدی دارابی و مسعود جهانی خوانندگان هوروش‌بند هم در تیرماه در شهرستان‌ها چند اجرا دارند. این گروه روز 6 تیرماه در سینما نفت آبادان، هشتم تیرماه در لاهیجان و 13 تیرماه در مهاباد اجراهای خود را برگزار می‌کنند. 


از جمله دیگر خوانندگانی که در تیرماه اجرای خود را در شهری غیر از تهران برگزار می‌کنند آقای رضا صادقی در پنجم تیرماه در ماکو، آقای علیرضا قربانی هفتم و هشتم تیرماه در اردبیل، آقای علیرضا طلیسچی هشتم تیرماه در کرمانشاه، 10تیر در تبریز، و ماکان‌بند در روزهای هشتم تیر در چالوس، 9 تیر در رشت، 13 و 14 تیر در اصفهان روی صحنه خواهند رفت. 


علاوه‌بر این خوانندگان آقای بابک جهانبخش 12 تیرماه در گیلان، گروه چارتار روز 14 تیر در اصفهان، آقای رضا یزدانی 14 تیرماه در کرمان و گروه سون روز 21تیرماه در بندرعباس اجرا خواهند داشت. 
با یک حساب سرانگشتی می‌توان دریافت که فقط در تیرماه بیش از 70 کنسرت در سالن‌های متعدد در تهران و سایر شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.
 

 

yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین