طارمی: مردم به خودم بدوبیراه بگویند و با خانواده‌ام کاری نداشته باشند

گروه ورزشی الف،   3970405078 ۸۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با عذرخواهی بابت از دست دادن موقعیت گلزنی در بازی با پرتغال از مردم درخواست کرد اگر قصد فحاشی دارند او را خطاب قرار دهند نه خانواده‌اش را.

طارمی: مردم به خودم بدوبیراه بگویند و با خانواده‌ام کاری نداشته باشند

مهدی طارمی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص از دست دادن موقعیت عالی گلزنی در دقایق پایانی دیدار با پرتغال و اشاره فیفا به فاصله صعود چند سانتی‌متری ایران به خاطر ضربه او، اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد توجیه موقعیتی را که از دست دادم، ندارم  اما توپ وقتی به من رسید پیچ زیادی داشت. سعی کردم ابتدا به گونه‌ای توپ را کنترل کنم که پیچ توپ کمتر شود. بعد از کنترل نیز به توپ ضربه زدم که متاسفانه گل نشد و شرمنده همه مردم ایران شدم و زحمت همه بچه‌ها نیز هدر رفت.

وی تاکید کرد: در دیدار با پرتغال زحمت زیادی کشیدیم تا به برتری دست پیدا کنیم و تاریخ‌ساز شویم اما نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد. واقعا نمی‌دانم چه چیزی باید بگویم و فقط با تمام وجود از مردم عذرخواهی می‌کنم.

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه مردم با توجه به عملکرد بازیکنان در سه دیدار جام‌جهانی هیچ کسی را شرمنده نخواهند دانست، گفت: قصد ما  فقط خوشحال کردن مردم ایران بود. دلیل تیم بودن ما در این مسابقات و همه زجر‌ و تلاش‌هایی که متحمل شدیم نیز به خاطر خوشحالی مردم ایران بود. تا اینجای کار شاید مردم راضی باشند اما می‌توانستیم با صعود خیلی بیشتر مردم را خوشحال کنیم. فقط می‌توانم از مردم عذرخواهی کنم که امکان تاریخ‌سازی پیدا نکرده و آنها را خوشحال نکردیم.

طارمی در خصوص اعتراض‌های کی‌روش به سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) و صحنه‌ خطایی پنالتی که روی او اتفاق افتاد، گفت: فکر می‌کنم سیستم VAR فقط برای تیم‌های بزرگ است و برای تیم‌های کوچک هر اتفاقی بیفتد را نمی‌بینند. برای تیم‌های بزرگ با کوچکترین اتفاق داوران به سرعت می‌دوند تا صحنه را ببینند و به نفع آنها سوت بزنند.

وی در خصوص ضربه آرنج رونالدو به پورعلی‌گنجی عنوان کرد: نه فقط صحنه رونالدو بلکه صحنه‌های دیگری نیز وجود داشت. داوران هر اتفاق کوچک را برای تیم‌های بزرگ می‌بینند اما صحنه‌های بزرگ را برای تیم‌هایی که کمتر توقعی دارند، بازبینی نمی‌کنند. اگر این سیستم تصویب شده است باید برای همه یکسان باشد.

مهاجم تیم ملی در پاسخ به این سوال که اخراج رونالدو می‌توانست در سرنوشت بازی تاثیرگذار باشد، گفت: صددرصد، چرا که ما 10 دقیقه وقت داشتیم. شاید حتی می‌توانستیم زودتر گل تساوی را بزنیم اما باز هم تکرار می‌کنم VAR فقط برای تیم‌های بزرگ حُسن دارد و برای تیم‌های دیگر مزیتی ندارد.

طارمی در خصوص بغضش هنگام این مصاحبه به تسنیم گفت: به شخصه هیچ وقت فردی صحبت نکردم و فقط در خصوص تیم حرف زدم اما اصلا دوست نداشتم چنین اتفاقاتی باعث حذف تیم ملی شود. در رختکن نیز فقط به خاطر اینکه نتوانستم دل مردم را شاد کنم، گریه کردم. از مردم در حال حاضر تنها یک خواسته دارم و آن این است که اگر قصد فحاشی در فضای مجازی و هر جای دیگری  را دارند، تنها به خودم فحاشی کنند و به مادر و خواهر و خانواده‌ام کاری نداشته باشند. واقعا در این چند سال آنها به خاطر من خیلی زجر کشیدند و دوست ندارم به آنها فحاشی شود (با اشک.)

مهاجم تیم ملی در خصوص اینکه مردم گل صعود او را به ازبکستان فراموش نمی‌کنند اظهار داشت: آن گل‌ وظیفه من بود. واقعا از مردم می‌خواهم به خودم فحاشی کنند و با خانواده‌ام کاری نداشته باشند. دعا می‌کنم تمامی فحاشی‌ها و بد و بیراه‌ها برای خودم باشد.

دیدگاه کاربران

محمد۴۰۵۰۰۸۰۸:۳۸:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۵
واقعا جای تاسفه !!!!! برخی از مردم کی میخوان به بلوغ فکری برسند ؟؟؟!!!
ناشناس۴۰۵۰۱۱۰۸:۳۹:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۵
طارمی عزیز در قلب ما جا داری . هرگز کسی به شما بد و بیراه نمیگوید . خانواده ات هم مثل خانواده خودمان است
س۴۰۵۰۲۵۰۸:۴۵:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۵
آقای مهدی طارمی اینگونه بیان میکنم اگر کسی یه ذره فوتبال بلد باشه باید ممنون همه شما عزیزان باشه شما بسیار خوب بازی کردید من کمال تشکر رو دارم
ناشناس۴۰۵۰۲۸۰۸:۴۸:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۵
مردم فهیم ایران
آرش۴۰۵۰۲۹۰۸:۴۸:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۵
ناراحت نباش پسر . بهترین بودید . همتون . گل نزدن برای همه است . خود رونالدو هم با اون همه ادعا ، دیدی که چه کرد ؟!!!!
ناشناس۴۰۵۰۵۰۰۸:۵۹:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۵
آخه چرا بد و بی راه بگن ؟ کسی حق نداره به خانواده ی شما یا کس دیگه توهین کنه ! این فقط یه بازیه که همیشه یه برنده داره یه بازنده جناب طارمی شما با این حرف رسم زشت بی تحمل بودن در هنگام شکست و بد و بیراه گفتن و آلوده کردن فضای جامعه با فحش و ناسزا را موجه جلوه می دین بچه ها عالی بودن از قهرمان آفریقا بردن با قهرمان اروپا مساوی کردن بیاین همگی تلاش کنیم عادات زشت و خارج از فرهنگمون را از بین ببریم
ناشناس۴۰۵۰۵۱۰۸:۵۹:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۵
حتما خیریتی توش بوده
ناشناس۴۰۵۰۵۴۰۹:۰۰:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۵
آقا مهدی طارمی عزیز! از زحمات و تلاش هایتان برای یک بازی جوانمردانه سپاسگزاریم. در این دنیا گاهی موقعیت ها پیش می آید ولی به دلایلی به گل تبدیل نمی شه. ناراحتی دارد ولی غصه نداره. البته در مکتب اهل دل، حتی ناراحتی هم ندارد چون هدف موفقیت بوده ولی قرار نیست چرخ درب دنیا همیشه به میل ما بچرخد. همه مان جوانان غیورمان را دوست داریم. رضایی طلبه حوزه علمیه قم
ناشناس۴۰۵۰۵۶۰۹:۰۱:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۵
والا بیشتر مردم تو این وانفسای اقتصادی دغدغه های مهمتری دارن ! فحشم به اون بازیکنایی باید داد که با ماشین سه میلیاردی و موتور چند ده میلیونی لوکس ، عکس یادگاری میگیرن میذارن اینستا ، تو زمین دو قدم دوویدن هم نفسشون رو میبره !
سالم۴۰۵۰۶۲۰۹:۰۳:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۵
مهدی عزیز , هر انسان منصفی میداند که تو و سایر بچه های تیم سعی خودتان را کردید و در مقابل قهرمان اروپا بهترین بازی را انجام دادید و شایسته تقدیر هستید نه بدو بیراه .
محمد قاسمی۴۰۵۰۷۳۰۹:۰۸:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۵
این ایسنتاگرام شده جولان گاه چند تا جوون بی تجربه و بی ادب که به زمین و زمان فحش میدن والا بجای تلگرام باید اینستاگرام فیلتر میشد این که نشد زندگی همش شرمنده این و اون باید بشیم
ناشناس۴۰۵۰۹۰۰۹:۱۵:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۵
واقعا ما چقدر بی فرهنگیم که یه بازیکن باید همچین درخواستی از ما مردم 2500 ساله داشته باشه
ناشناس۴۰۵۰۹۸۰۹:۱۸:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۵
چرا فحاشی... ملت ایران ادعای فرهنگ و مردانگی دارد گل نشد که نشد ... رونالدو هم نتونست پنالتی را گل کنه ... چرا فحش بدهند ...
حسن۴۰۵۱۰۰۰۹:۱۸:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۵
آقای طارمی مطمئن باش آنکسیکه احیانا بخواهد به شما ویا خانواده شما توهین کند از فوتبال چیزی نمی داند وچاله میدانی طرفدار فوتبال شده است ضمنا مایه تاسف برای احوال کسانی است که تا اذان صبح بابوق زدن وهیاهو موجب اذیت و آزارهای هم وطنانشان شدند و ادعای کلاس هم دارند
ناشناس۴۰۵۱۰۳۰۹:۱۹:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۵
کسی به تو خرده نمی گیره سردار رشید ایرانی
آرش۴۰۵۱۱۴۰۹:۲۳:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۵
مهدی جان ، آدمای بی فرهنگ و فحاش همیشه هستند . به اونها توجه نکن . به اون همه مردمی که ازت حمایت می کنن فکر کن .
Hamed۴۰۵۱۲۳۰۹:۲۶:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۵
آقا مهدی ،ایرانی بد و بیراه نمی گوید .خیلی هم خوب بودید .
ناشناس۴۰۵۱۲۷۰۹:۲۸:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۵
فکر می کنم به خودت هم آفرین می گویند. ضعف تمام کنندگی مربوط به فوتبال ایران است نه فقط فرد خاصی. به هر جهت تا آخرین لحظه جنگیدید و دست از تلاش نکشییدید و جسورانه پوست پرتغال را کندید.
شهرداد از کرج۴۰۵۱۲۸۰۹:۲۸:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۵
طارمی عزیز ... افتخار فوتبال ایران هستی یادمون نمیره که با گلهای تو بود که به جام جهانی صعود کردیم.. در این سه بازی در روسیه هم دیدیم که هر چه در توان داشتی انجام دادی .. دویدنهات انتها نداشت هم در حمله بودی و هم در دفاع .. احسنت به تو.. طارمی دوست داشتنی... من یک هوادار پرسپولیسی هستم ناراحت هستم که ار پرسپولیس رفتی ولی در این دو هفته با تماشای بازی تو و جنگندگی امیری و مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند افتخار کردم به باشگاه پرسپولیس.. افتخار کردم به سایر بازیکنان تیم ملی اعم از آبی و نارنجی و لژیونرها.... چرا باید به تو بی احترامی کرد تو و سایر بازیکنان تیم ملی نام ایران را جاودانه کردید..شیر مادرت حلالت باشه.. این تجربه را برای ۴ سال دیگه ذخیره صعود تیم ملی بکن... دست مریزاد شاهزاده های پارسی
ناشناس۴۰۵۱۳۲۰۹:۳۲:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۵
سلام دلاور مرد ایرانی شما تلاشتونو کردین ما به جد از شما سپاسگزاریم زحماتتون جبران ناپذیره تمام مدت دویدین و جلوی خیلی توپها رو گرفتین ما قدردان دوندگیهاتون هستیم هیچ کس حق فش دادن نداره هرکس یه همچین کاری بکنه از انسانیت بویی نبرده بازم ازتون ممنونیم شاد و سلامت و پیروز باشید انشاا...
امیر علی ایرانی۴۰۵۱۳۹۰۹:۳۵:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۵
وای به حال مردم ایران که جز فحاشی کار دیگری بلد نیستند که حتی بازیکن تیم ملی هم می داند افسوس بر ما
ناشناس۴۰۵۱۴۴۰۹:۳۸:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۵
خوب بازی کردی داداش مردم ایران ازت تشکر میکنن
ناشناس۴۰۵۱۶۴۰۹:۴۹:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۵
دو نکته 1- آن کسانی که فحش می دهند که نماینده مردم ما نیستند. آنها خودشان در آن شرایط بودند چه می کردند. آن افرادی که شب بازی میروند در هتل شلوغ می کنند مردم نیستند. اینها افراد بی ظرفیتی هستند که تربیت خودشان را به برد یا باخت یک بازی می فروشند. قیمتشان اینقدر است. 2- بازیکن تیم ملی از فحش ها به نوامیسش در عذابه حالا یک عده دوست دارند خانم ها را بفرستند تو ورزشگاه که فحش ها را بدون واسطه بشنوند. چقدر این افراد به خانم ها لطف دارند و نگران حق شنیدن بدون واسطه فحش ایشان هستند.
ناشناس۴۰۵۱۷۲۰۹:۵۲:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۵
قهرمان تو تلاش خود را کردی. بعید می دانم کسی آنقدر نمک نشناس باشد که سرزنشت کند. مردم ایران در شان خودشان با تو و هم تیمانت برخورد می کنند. دست مریزاد
ناشناس۴۰۵۱۷۷۰۹:۵۵:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۵
مرگ بر فحاش
ناشناس۴۰۵۱۸۶۰۹:۵۷:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۵
تو خوب بازی کردی و مردم انقدر منصف هستند که نه تنها به تو و خانواده ات فحش ندهند بلکه به تو احترام هم بگذارند این را نه فقط به تو بلکه به همه بازیکنان میگویم حتی اگر صدهزار نفر هم در فضای مجازی علیه شما نظر دهند خیلی خیلی کمتر از جامعه 45 میلیون ایرانی است که حداقل دیروز پای تلویزیون نشستند و بازی شما را دیدند و کیف کردند پس حساب آن صدهزار نفر را با همه مردم یکی نکنید و قدر خود را بدانید.
ناشناس۴۰۵۱۸۸۰۹:۵۷:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۵
کسی نباید به طارمی و خانوادش بدو بیره بکه، وطارمی هم باید این ضعفش رو که فرصت ها رو براحتی از دست میده بپذیره و اصلاحش کنه
ناشناس۴۰۵۲۰۲۱۰:۰۲:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۵
بد را باید به... بگویند که اصلا بازی نمی کرد طارمی با تمام وجود بازی کرد طارمی جهان بخش عالی بودن
یک ایرانی۴۰۵۲۰۵۱۰:۰۳:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۵
از همه تیم ممنونیم، شب های خاطره انگیزی رو به ملت هدیه دادید. ممنونم کارلوس، ممنون همه بازیکنان و کادر تیم ملی طارمی فوق العاده بود، کلی تلاش کرد و دوید. یادمون نره جلوی چه تیم هایی بازی کردیم.
ناشناس۴۰۵۲۰۷۱۰:۰۴:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۵
واقعا جای تاسف داره که یک بازیکن تیم ملی از طرف مردم این چنین احساس خطر می کند .
ناشناس۴۰۵۲۱۲۱۰:۰۵:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۵
نگران نباش مرد .تو سه بازی مردانه جنگیدی.دمت گرم.چگونه مردم قدر شناس می توانند به تو فحاشی کنند.
ناشناس۴۰۵۲۱۹۱۰:۰۸:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۵
واقعا گل نشدن آن توپ سخت تر از گل بود
ناشناس۴۰۵۲۲۶۱۰:۱۰:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۵
جز آدم بی‌فرهنگ و بی‌خانواده کسی فحاشی نمیکنه
مثبت نگر۴۰۵۲۲۸۱۰:۱۱:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۵
اقا بدوبیراه چیه شما زحمت کشیدید ومردم از کار شما راضی هستند
ناشناس۴۰۵۲۳۱۱۰:۱۱:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۵
خسته نباشی دلاور
ناشناس۴۰۵۲۳۵۱۰:۱۲:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۵
این حرفا چیه خسته نباشید و خداقوت همه ایرانیان نثارتان
مودی۴۰۵۲۴۴۱۰:۱۵:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۵
طارمی عزیز سرت رو بالا بگیر .... همه ی مردان فوتبال ایران خوب بودندو تمام توانشون رو بکار گرفتند.... نباید جو الکی داد و واقع بینی رو از دست داد.... حتی رونالدو صاحب چندین توپ و کفش طلا هم پنالتی رو ازدست داد.... به یاد ندارم مهاجمی همه فرصت های خوبشو گل کرده باشه.... اگه اینجوری بود که بازی فوتبال نبود میشد بسکتبال یا هندبال....
ناشناس۴۰۵۲۶۰۱۰:۲۱:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۵
شرم آوره توهین کردن به خودش و خانواده اش باید از خودمون بابت توهین های بی دلیل خجالت بکشیم... مگه از قصد گل نزده!انصاف هم خوب چیزیه...
حامی تیم ملی۴۰۵۲۸۷۱۰:۲۹:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۵
خب حالا.......دیگه یه خورده هم خودش رو لوس کرده!
ناشناس۴۰۵۲۹۵۱۰:۳۱:۵۲ ۱۳۹۷/۴/۵
برادر چرا مردم بد و بیراه بگن ، شنا مایه مباحات هستید ، فرزندان دلیر سرتون رو بالا بگیرید عالی بودید و هسیتد
علی۴۰۵۳۰۰۱۰:۳۳:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۵
خسته نباشی دلاور و کسی اگر به تو و خانواده ات توهین کند قطعا انسان مودب و با شرفی نیست
علی 671۴۰۵۳۰۵۱۰:۳۵:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۵
عزیزان بنده خدا و دیگران زحمات خود را کشیدند و تلاش کردند و نشد .نباید به جای تشکر به کسی توهین کرد که مشکلی را حل نمی کند و گذشت .هیچکس حق توهین به هیچ کدام از بچه ها را ندار جز تشکر .هر کس توهینی بکتد به خودش بر می گردد .این اخلاق اسلامی و مسلمانی نیست .چون همه ی این بچه ها بچه های خودمان هستند و حق توهین به هیچ کس را نداریم .
ناشناس۴۰۵۳۲۴۱۰:۴۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۵
سرت را بالا بگیر قهرمان
ناشناس۴۰۵۳۲۸۱۰:۴۵:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۵
من قرمز یا آبی نیستم ولی منصفانه باید قضاوت کرد. طارمی مثل یک سرباز فداکار در میدان جنگید و مبارزه کرد. کسانی که به خاطر نزدن گل به طارمی بد و بیراه می گویند ماهیت مسابقه و فشارهای روانی آن را نمی شناسند. مسلما طارمی بیش از ما تمایل داشت که از آن توپ نتیجه بگیرد ولی کسی که سابقه حضور در میدان مسابقه را داشته باشد می داند که فشار مسابقه گاهی باعث می شود توپ های خیلی ساده به نتیجه مطلوب منجر نشود. اگر مردم پرتغال هم بخواهند اینطور رفتار کنند باید به خاطر نتیجه نگرفتن از پنالتی خانواده و خود رونالدو را به باد فحش و ناسزا بگیرند.سعی کنیم فرهنگ و اخلاق اصیل ایرانی را رعایت کنیم. کسانی که به طارمی و خانواده اش برای این بازی توهین کننند بهتر از نگاهی به درون خود بیندازند و مشکلات خود را درمان کنند. تیم ملی فوتبال با این امکانات حداقل بهترین نتایج را گرفت. باید بازیکنان و مربی متعصب را احترام کرد و از آنها تجلیل کرد. مقایسه ای بین فوتبال ایران و پرتغال و اسپانیا نشان می دهد که فعلا نباید انتظار خیلی زیادو بیش از این از فوتبال داشت. اگر بیش از این برنامه ریزی و سرمایه گذاری کردیم بعد می توانیم مثل والیبال انتظار جهانی شده از فوتبال داشته باشیم. پس از این نتیجه ارزشمند تیم برای گسترش و توسعه آتی فوتبال استفاده کنیم.
ناشناس۴۰۵۳۳۶۱۰:۴۸:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۵
بازی از این موقعیتها زیاد دارد و حتماً مردم فهیم قدردان شما هستند. فحاشی در شان هیچکسی نباید باشد. به هرحال مردم باید کل مسابقات را با هم ببینند و راجع به تک موقعیتها و تصمیمها قضاوت کلی نکنند. به هرحال خسته نباشد دلاور.
ناشناس۴۰۵۳۴۱۱۰:۵۱:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۵
چرا باید مردم فحاشی کنن تو عزیزی و بهترین بازیهات را کردی
ناشناس۴۰۵۳۴۹۱۰:۵۳:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۵
عزیزی داداش طارمی
امید۴۰۵۳۶۳۱۱:۰۲:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۵
اتفاقا بازی و نمایش خوبی رو به اجرا دراود مهدی طارمی... این مساله برای بزرگترین بازیکن های جهان هم میتونست اتفاق بیافته... دمت گرم از بازی های خوبت
ناشناس۴۰۵۳۶۶۱۱:۰۳:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۵
بنده خدا به گونه ای چشمش ترسیده که درخواست فحش از مردم فقط به خودش را دارد. برادر عزیز، مگر مردم فحش میدهند؟ آنهایی که فحاشند، بی تربیتانی هستند که گرچه بین مردم هستند، ولی باعث شرم هستند. سرتان را بالا بگیرید. شما همه گی باعث افتخار مردم ایرانید. دیشب بلافاصله پس از اتمام بازی، دوستانی از خارج ایران برایم پیغام تبریک بخاطر بازی عالی تیم ایران فرستادند. این غرورآفرینی ها نتیجه زحمات شماست.
پرتو۴۰۵۳۸۴۱۱:۱۰:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۵
سلام هموطن این حرفا چیه ؟شما زحمت خودتو کشیدی .سرتو بالا بگیر..
فروغ۴۰۵۳۹۲۱۱:۱۱:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۵
چه بد وبیراهی؟عمدا که نبوده.
ناشناس۴۰۵۳۹۵۱۱:۱۲:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۵
سلامت باشی هم خودت هم خانواده ات.
عمران۴۰۵۳۹۶۱۱:۱۳:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۵
ای بابا، مهدی جان فدای سرت که گل نشد. همتون زحمت کشیدید همه مردم ایران دیدند که تمام تیم ملی چجور جوانمردانه تلاش کرد. شما همه عالی بودید. دمتون گرم.
ناشناس۴۰۵۳۹۷۱۱:۱۴:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۵
کسی حق ندارد به تو یا آزمون یا هرکس دیگه فحاشی کنه کسانی که اینکار رو میکنند حتی توانایی بازی تو یک تیم باشگاهی رو ندارند حتی یک دهم شما برای کشور افتخارآفرینی نکردند یک صدم شما برای رسیدن به هدفشون زحمت نکشیدند اونا بزرگترین هنرشون فحاشی مردم ایران کسانی هستند که دیشب از شما با شادی تشکر کردند برای اولین بار مقابل یک تیم بزرگ مساوی کردیم
ایرانی۴۰۵۳۹۹۱۱:۱۴:۳۵ ۱۳۹۷/۴/۵
طارمی عزیز مردم ایران فهیم هستندقدردان زحمات شماعزیزان هستندخواهرومادرمحترم شما عزیزوقابل احترام برای تک تک ماایرانی ها میباشندخداقوت پهلوان
علی اکبر خاکباز۴۰۵۴۳۹۱۱:۲۶:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۵
هر چند از دست تو بابت مسائل پرسپولیس دلخور هستیم ولی به جوانمردی شرف و غیرت ایرانی تو در بازیهای جام جهانی بخصوص بازس دیشب افتخار می کنیم سرت را بالا بگیر قهرمان ملت به خاطر فرزندی مثل تو بخود می بالد
سامان۴۰۵۴۴۹۱۱:۲۹:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۵
سرت بالا بگیر مرد دمت گرم تو این اوضاع اقتصادی دلشادمان کردی باید دولت و مجلس از مردم انقلابی ایران خجالت بکشند
موحد۴۰۵۴۶۱۱۱:۳۶:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۵
همه تیم و طارمی عالی بودند ، ما همه ممنونیم .... و نمی خواهیم اشک قهرمانان را ببینیم !
ناشناس۴۰۵۴۶۸۱۱:۳۹:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۵
ببینید مردم جه بداخلاقید
علیرضا۴۰۵۵۱۲۱۲:۰۱:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۵
سلام قهرمان دمت گرم خوب بازی کردین باید قبول کنیم اونا در فوتبال از ما بالاتر هستند کمی هم جو روانی شما را درگیر کرده بود ایشالله در جام جهانی 2022 برخی از میزبانی ها هم به ایران داده بشه و بتوان اونجا بهتر درخشید اما از حالا روی تیم ایران حساب ویژه ای باز میشه
ناشناس۴۰۵۵۱۶۱۲:۰۴:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۵
فحاشی را از جامعه دور کنیم. واقعا کار شایسته ای نیست. پس پرتغال هم به رونالدو فحش بده که گل نزد
ناشناس۴۰۵۵۲۲۱۲:۰۶:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۵
یعنی که چی مردم حق دارند فحاشی کنند مگه مهاجم‌ تیم ملی چه کار بدی کرده ؟ اینجوری باشه دیگه کسی حاضر نمیشه برای مردم و مملکتش کاری بکنه! پرتغالیها هم لابد باید سر رونالدو رو بیخ تا بیخ ببرند چون پنالتی رو خراب کرد!
ناشناس۴۰۵۵۵۲۱۲:۱۹:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۵
دمت هم گرم خیلی هم خوب بودی ایشالا حالا حالاها در خدمت تیم ملی دل ملت رو شاد کنی
sahatabar۴۰۵۵۷۷۱۲:۲۵:۵۴ ۱۳۹۷/۴/۵
از همه اعضای کادر تیم ملی تشکر و قدردانی می کنم. تشکر ویژه خود را از آقای طارمی اعلام می دارم. ماهیت و ذات فوتبال برد و باخت دارد. همه بازیکنان عالی بودند. کسانی که اقدام به فحاشی می کنند حقیقتاً جزو مردم ایران نیستند.
ناشناس۴۰۵۶۴۷۱۲:۴۸:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۵
آقامهدی طارمی عزیز مایی همه به وجودت افتخار میکنیم و به داشتنت می بالیم یکی عیبی نداره بازی ادامه داره ایشاا دفعات بعد جبران میکنی همه دوست داریم خونوادتم مثل خودت برا همه عزیزن وهیچکس همچین جسارتی نمیکنه مگر اینگه در عاقل بودنش شک کنیم .
فرهنگ۴۰۵۶۵۹۱۲:۵۲:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۵
... شما خودتو ناراحت نکن .ما شمارو دوست داریم.
ایرانی۴۰۵۷۵۲۱۳:۲۲:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۵
متاسفم،واقعا متاسفم نسبت به آن عده ایی که ادعای هواداری ودوستی دارند.طارمی عزیزپاینده باشی
ناشناس۴۰۵۸۲۴۱۳:۴۸:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۵
متاسفم برای مردمم که فضای مجازی رو.. جناب طارمی از آدم ها به اندازه شعورشون انتظار داشته باشید، دلیلی نداره که خودتون رو نگران بیشعوری یه عده نادون بکنید.
ali۴۰۵۸۲۷۱۳:۵۱:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۵
سربلند باشی دلاور.. اونی که فحاشی کنه قطعا غیرت ایرانی نداره. شما همگی در قلب ملت جا دارید
ناشناس۴۰۵۸۳۰۱۳:۵۳:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۵
چرا برای دفاع و توپ گیری بی نظیر و موقعیت سازی هایت ناسزا بشنوی؟ برای هموطنانم متاسفم عقده ها و ناکامی ها و دردهایمان را سر اولین نفر خالی نکنیم
ناشناس۴۰۵۸۳۹۱۳:۵۷:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۵
دوست عزیز نه کسی با خودت کاری داره نه خانواده ات سلامت، موفق و پیروز باشید.
ناشناس۴۰۵۸۴۳۱۳:۵۹:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۵
مردم باید سردار رو کمی مورد عنایت قرار بدن
ناشناس۴۰۶۱۵۵۱۷:۰۶:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۵
تعجب اینجا ست که چرا کیروش بعد بازی مسخره اش، او را در ترکیب جا می داد حداقل تعویض هم نمی شد!!!!!!!!!
حمید۴۰۵۸۴۷۱۴:۰۰:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۵
انشالا خدا به خودت و خانوادت سلامتی بدهد خیلی مردی بنازم شیر پاکی که خوردی پهلوان
ناشناس۴۰۵۸۸۷۱۴:۱۴:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۵
غلط میکنه کسی به بازیکنان تیم ملی ناسزا بگه . یعنی چه ؟ این چه فرهنگیه که جاافتاده ؟
ناشناس۴۰۵۹۶۶۱۴:۴۷:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۵
غلط می کنه هم ناسزا محسوب می شه داداش ! بهتره بگی حق نداره یا چنین چیزی
ناشناس۴۰۶۰۵۰۱۵:۲۵:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۵
حتما یه خیریتی توش بوده
محمد۴۰۶۰۸۲۱۵:۴۱:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۵
درود بر خودت و والدینت شما و دیگر بازیکنان تلاش کردید ممنونیم شایسته هزاران افرین هستید پاینده باشید
آنا۴۰۶۱۸۳۱۷:۳۰:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۵
کسی که تا این حد قدرنشناس باشه، یقین بدون جزوی از مردم نیست! مردمی که من دیشب دیدم از ته دل خوشحال بودن!
شاهین 11۴۰۶۲۲۹۱۸:۱۳:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۵
من به تیم ملی بسیار افتخار می کنم هرکسی در زمین بازی خوبی داشته و البته خطا هم داشته ولی کلاً قوی بازی کردند
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. بازی با کلمات

  2. کوچه زیباکلام هنوز تیر چراغ برق دارد؟!

  3. ۳۲ هزار مجوز استخدام فرزندان شهدا و ایثارگران اخذ شد

  4. اقدامی  اشتباه، در زمانی اشتباه تر!

  5. اعتراض حواله داران پژو پارس به افزایش قیمت ۴۰۰ میلیونی

  6. حمایت اژه‌ای و رئیسی از طرح عفاف و حجاب فراجا/ انتقاد تلویحی روزنامه اصولگرا از حسین شریعتمداری

  7. توافق جدید ایران و آمریکا چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  8. رئیسی هم به گشت ارشاد تذکر داد؟/ روایت فضائلی از علت تاکید رهبری بر وحدت

  9. یادداشت حسین شریعتمداری؛ دوستانه با برادر فضائلی

  10. گزارش میدانی از طرح نور فراجا

  11. مجلس مقابل این اقدام بایستد

  12. اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»  

  13. نحوه رفتار متفاوت فروشندگان در برابر پوشش حجاب مشتریان

  14. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

  15. رادان:‌ طرح نور با قوت ادامه دارد

  16. چرا این همه " در پوستینِ خَلق" می افتیم؟!

  17. این ابهامات مناقشه‌برانگیز را برطرف کنید

  18. تاکید رئیسی بر اجرای قانون عفاف و حجاب

  19. وقتی «بوقلمون» هم مقابل «رضا پهلوی» کم می‌آورد!

  20. واکنش بلینکن به حادثه اصفهان/ به مجازات ایران پایبند هستیم!  

  21. وزارت راه در شناسایی خانه‌های خالی مسئول است

  22. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

  23. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  24. واکنش مشاور قالیباف به حواشی اخیر گشت ارشاد/ روایت ظریف از علت عدم مذاکره با ترامپ

  25. حضور حسین حسینی در دادسرای فرهنگ و رسانه با شکایت فراجا

آخرین عناوین