علی مطهری: مردم ۶ ماه مقاومت کنند/ رفتن رئیس‌جمهور به توچال ایرادی ندارد

گروه سیاسی الف،   3970403175 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۷۳ تکراری یا غیرقابل انتشار

نایب رئیس مجلس درباره اعتراضات به اولویت دادن رئیس‌جمهور به حضور در مجموعه تفریحی توچال با وجود مشکلات اقتصادی موجود گفت: زیاد نشستن پشت میز بیماری می‌آورد.

علی مطهری: مردم ۶ ماه مقاومت کنند/ رفتن رئیس‌جمهور به توچال ایرادی ندارد

به گزارش فارس، علی مطهری نایب رییس مجلس شورای اسلامی عصر امروز یکشنبه در حاشیه ختم مرحوم حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی حسینی استاد فقید اخلاق که در مسجد فائق تهران برگزار شد، درباره رشد شدید قیمت کالاهای مورد نیاز مردم گفت: الان کشور در شرایط سختی است و کار مجلس به تنهایی نیست و هر سه قوه باید با هم کار کنند ولی عنصر اصلی دولت است و با هدایت او باید این کار صورت گیرد.
دی افزود: شرایط سختی است و هر دولتی که باشد به این آسانی نمی‌تواند از آن رهایی یابد و به نظر من باید شرایط اقتصاد کشور را صادقانه برای مردم شرح دهند. چرا که دست دولت باز نیست و نمی‌تواند دلار به بازار تزریق کند تا قیمت‌ها پایین بیاید.

مطهری با اشاره به اینکه برخی حرف‌ها در ارتباط با وضعیت اقتصادی امروز کشور را نمی‌توان گفت اضافه کرد: دولت باید شرایط را به مردم بگوید چرا که از خارج به دولت فشارهایی در حال وارد شدن است تا ایران زانو زده و پای میز مذاکره بیاید.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: اگر مردم 6 ماه مقاومت کنند، وضعیت اقتصادی بهتر خواهد شد.

وی درباره حضور دیروز عصر روحانی در مجموعه تفریحی توچال و اعتراضاتی که در واکنش به اولویت دادن به این بازدید با وجود مشکلات اقتصادی صورت گرفت، اظهار داشت: اصل رفتن آقای روحانی به این مجموعه تفریحی ایرادی ندارد چرا که زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد.

مطهری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه برخی می‌گویند گرانی‌ها عامل داخلی داشته و ناشی از فشار برخی گروه‌های فشار است، گفت: بعید می‌دانم؛ گرانی‌ها ناشی از ضعف نظارت است و اکنون باید سازمان تعزیرات حکومتی وارد شود چرا که برخی از این گرانی‌ها کاذب بوده و واقعی نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از وضعیت امروز کشور به عنوان وضعیتی ویژه نام برد و در ادامه با اظهار بی اطلاعی از وجود گروه‌هایی که تصمیم بر وارد کردن فشار بر دولت داشته باشند گفت: الان وقت تسویه حساب سیاسی و انتقام گیری نیست و همه باید دست به دست هم دهیم تا از این بحران خارج شویم.

مطهری درباره موضوع مطرح شده از سوی رئیس دفتر رییس جمهور درباره ترمیم کابینه گفت: در شرایط سختی هستیم و برای عبور از این وضعیت نیاز به مدیران فعال داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی درباره انتقادات مطرح شده از وی به جهت سکوت در قبال گرانی‌های افسار گسیخته چند هفته اخیر اظهار داشت: اظهار نظر چه فایده‌ای دارد، باید اقدام عملی انجام شود. اینکه ما داد بزنیم چه فایده‌ای دارد؟ 20 نفر داد می‌زنند من هم یک دادی بزنم؟! ما عملا در حال تلاش هستیم ولی اینکه صرفا اعتراض کنیم فایده‌ای ندارد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۴۰۱۸۴۸۲۱:۱۴:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۳
عجب! توی 6 ماه اخیر قیمت سکه بیش از دوبرابر شده، حالا 6 ماه دیگه هم تحمل کنیم!!! اونوقت چه تضمینی وجود داره که راست بگید؟ و با کدوم پیشینه صداقت ازدولت روحانی این حرف رو میزنید آقای مطهری؟
مینا۴۰۲۲۱۵۰۰:۲۹:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۴
همه خودشان را جلوی پای روحانی ذبح کردند حتی مجلس و مطهری اما دریغ از یک موفقیت توی این دولت
ناشناس۴۰۲۲۴۸۰۰:۴۶:۵۲ ۱۳۹۷/۴/۴
اگر همین اااااقای مطهری تونست یک ماه مانند مردم عادی زندگی کرده و تحمل کند یقین داشته باشند ملت تا اخر عمر صبر و تحمل میکنند .../ وقتی مسیولین مرفه و بی درد از مشکلات مردم خبر ندارند .........
ناشناس۴۰۲۲۶۶۰۰:۵۵:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۴
حاج علی اقا، مردم ۳۹ ساله که دارن مقاومت میکنن. این مسئولینند که باید کمربنداشون رو سفت کنن و مقاومت کنن.
ناشناس۴۰۲۴۳۸۰۶:۲۲:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۴
ایشان و نمایندگان مجلس . وزرا و معاونین و مدیران کل و معاونینشان 6 ماه ثلث حقوق خودشونه نگیرن و بین فقرا تقسیم بشه . سفرهای بظاهر کاری نرن . داخل و خارج . واسطه هیچ کار مالی نشن تا کارها قانونی انجام بشه . و... اون وقت به مردم باور میکنن که عده ای درد اونا رو میفهمن . بی مایه فطیره .
ناشناس۴۰۲۵۴۹۰۸:۲۰:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۴
می خواید چه کار کنید ؟ می خواید همه چیز رو تحویل خواست ترامپ بدیم ؟!!! نمی گم آمریکا می گم ترامپ چرا ؟ چون این دیوانه نه فقط با ایران بلکه با همه سر ناسازگاری داره ونه فقط اقتصاد ایران بلکه با اقتصاد کل دنیا کار داره و نظم جهانی رو به هم زده پس چاره ای نیست به جز تحمل وتعامل با دنیا واین که کاری نکنیم دوباره ورق به نفع آمریکا واسرائیل بر گرده . حالا نگویید لابد شکمت سیره نه جانم یک کارمند معمولی هستم با ماهی 800 هزار تومن که بعد از پرداخت اقساط برایم باقی می ماند . با دو جوان بی کار . خیلی هم کشته مرده حالا می خوای اسمشو بذاری حکومت یا نظام نیستم اما وطنم رو دوست دارم واین که جلوی دیوانه ای مثل ترامپ سر خم نکنم ! صبر می کنم وامیدوارم فقط میدونم قر زدن چاره نیست وهمه مسئولین از دولت گرفته تا هر مقام تصمیم گیرنده دیگه همه مقصرند .پس به جای تو سر هم زدن فکر چاره باشیم .
محمد۴۰۲۶۱۰۰۸:۵۵:۵۲ ۱۳۹۷/۴/۴
ما 40 ساله که با تورم لجام گسیخته روبرو هستیم. یه وقت بخاطر اوج انقلاب یه موقع بخاطر جنگ بعد بخاطر تحریم. قطعا 6 ماه می شود صبر کرد بشرطی که دولت و جناب مطهری برنامه ای ارائه دهند که طی 6 ماه وضعیت اقتصادی بهتر شود. هنوز تحریم های امریکا شروع نشده این وضع اقتصاد ماست. حال تصور کنید اگر تحریم ها شروع و فشار امریکا بیشتر شود چه خواهد شد.
آزاد۴۰۲۸۸۱۱۰:۳۷:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۴
مردم چهل سال است دارند با فروتنی و نجابت تحمل می کنند.مردم راهی به جایی ندارند و تنها ابزارشان تحمل است و بس ....
ناشناس۴۰۱۸۵۱۲۱:۱۷:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۳
فقط احمدی نژاد بده بود؟
ناشناس۴۰۲۱۲۹۲۳:۲۷:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۳
بله چون به تحریم ها میگفت کاغذ پاره
حق۴۰۲۴۸۱۰۷:۳۸:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۴
حالا که به تحریم ها نگفتید کاغذ پاره به کجا رسیدید؟ برجام که پاره اقتصاد که پاره معیشت که پاره تورم که پاره توچال فقط بازه؟
ناشناس۴۰۲۶۰۷۰۸:۵۴:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۴
عجب...الان دولتی ها دقیقا همین رو میگن....
ناشناس۴۰۲۹۱۹۱۰:۵۰:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۴
فعلا که معلوم شد قرارد با امریکا هم از نظر امریکایی ها کاغذپاره است.
ناشناس۴۰۲۱۶۸۲۳:۵۵:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۳
در دوره احمدی نژاد دلار 4 برابر سکه 12 برابر و قیمت مسکن و اجاره بها 8 و 10 برابر شده
ناشناس۴۰۲۲۱۲۰۰:۲۷:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۴
مثبت اشتباه بود چون محمود ۶سال ارز راقابت نگه داشت بعد همینا با جنگ ارزی داخلی زدنش زمیین ضمنا اما اینا طی ۶سال ۳برابر کردند
ناشناس۴۰۲۲۳۳۰۰:۴۱:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۴
اون دوره هم خوب و مطلوب نبود ولی در کنار افزایش قیمت ، درآمد هم چند برابر شده بود تورم بود ولی رکود بیداد نمی کرد.
نجیب۴۰۲۳۱۸۰۱:۳۵:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۴
زبل خان با بی سواد که طرف نیستی! بحث ضرب و تقسیم نیست که بحث جمع و تفریق هست. در دوران دکتر احمدی نژاد دلار از 700 تومان رسید به 3000 تومان یعنی 2300 افزایش. اما در دوران روحانی از 3000 تومان رسید به 9000 تومان یعنی 6000 تومان افزایش. خداوند رحمت کنه احمدی نژاد و کابینه او را.
سهیل روشنگر۴۰۲۳۵۳۰۱:۵۹:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۴
رفیق اونموقع رسمن تحریم شده بودیم الان هنوز نشدیم ۵ ماه مونده تازه
پیما۴۰۲۴۰۸۰۴:۳۰:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۴
آره اما دلار از 1000 تومن 4 برابر شد یعنی کلا 3000 تومان گران تر شد اما روحانی 40000 تومان دلار رو گرون تر کرد! پس دست احمدی نژاد رو از پشت بسته.
علي۴۰۲۴۸۴۰۷:۳۸:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۴
قیمت ها 3 برابر شد برادر بقیه رو از کجا آوردی؟
ناشناس۴۰۲۷۱۲۰۹:۲۶:۱۴ ۱۳۹۷/۴/۴
عجله نکن داداش سه سال دیگه از دولت حسن جان مانده
ناشناس۴۰۲۵۷۴۰۸:۳۵:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۴
اونایی که علم اقتصادی دارن تو یک اصل با هم اتفاق نظر دارن اونم اینکه یک چالش اقتصادی که به وجود بیاد حداقل یک دهه زمان میبره که بشه اون رو به حالت برگردون... ما سالیان سال باید تقاص بی برنامگی و تحریم های سالهای قبل و پس بدیم.
محمد۴۰۱۸۵۷۲۱:۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۳
اقای محترم هر دولتی که می اید میگوید خراب کاری دولت قبل را درست میکنیم . چند نسل باید صبر کنیم که مدیران اقتصاد را مقاوم کنند تا تحریمها خنثی شود. کل مدیرهای کشور ۴۰۰ نفر هستند که پستها میونشون رد وبدل میشه. هر چی تو چنته داشتند رو تابحال رو کرده اند
ناشناس۴۰۱۸۵۸۲۱:۲۲:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۳
شش ماه آینده مگه قرار چه اتفاقی بیفته. وقتی دولت کاری نکنه وضع از این که هست بدتر میشه .
ناشناس۴۰۲۴۸۶۰۷:۴۰:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۴
اتفاقا تمامی مشکلات از اقدامات دولت شروع شده است. تصمیمات اقتصادی دولت حداقل در یکسال گذشته را در قبال واردات خودرو، سود بانکی ،تخیص ارز و ... دنبال کنید، قطعاً نتیجه ای بهتر از این به دست نمی آید.
ناشناس۴۰۱۸۶۱۲۱:۲۴:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۳
اینکه توچال رفته یک طرف اون لباس خارجی که پوشیده برای ما مسئله است!
ناشناس۴۰۱۸۶۲۲۱:۲۴:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۳
مشکل اینه ایشون تو این شرایط حساس چطور تونسته کارشو رها کنه.
محسن۴۰۱۸۶۷۲۱:۲۷:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۳
آقای مطهری مردم برخوردهای دوگانه را می فهمند.
ناشناس۴۰۱۸۷۰۲۱:۳۰:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۳
مذاکرات با امریکا 6 ماه دیگر شروع میشود ؟ چی میشه تو این 6 ماه ؟
حسن۴۰۲۴۸۹۰۷:۴۲:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۴
تحریم ها بر میگرده گرونی بیشتر میشه... میگن صبر کنین همه پولتونو خرج نکنید تحریم های اصلی تو راهه
ناشناس۴۰۲۵۵۸۰۸:۲۳:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۴
از این ستون تا اون ستون فرجه . الان دولت ما هم مثل دولتهای اروپا وچین ومکزیک وخیلی جاهای دیگه با تصمیمهای مشکل ساز آمریکا روبه رو هستند !
ناشناس۴۰۱۸۸۵۲۱:۳۵:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۳
بعد از شش ماه قراره چه اتفاقی بیفته؟
ناشناس۴۰۱۸۸۹۲۱:۳۶:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۳
مثل گزارش 100 روزه! خجال هم خوب چیزیه.
ناشناس۴۰۱۸۹۱۲۱:۳۸:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۳
اگه جلیلی این حرف رو می گفت شبکه رسانه ای زنجیر ه ای و حامیان خارجی شون کلی مسخرش می کردند.
ناشناس۴۰۱۸۹۷۲۱:۴۱:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۳
کاملا مشخصه که داره طرف مردم رو میگیره!!!!!!
ناشناس۴۰۱۹۷۱۲۲:۱۶:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۳
40 سال است داریم مقاومت می کنیم. بس نیست؟
ناشناس۴۰۲۴۰۷۰۴:۲۷:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۴
فرافکنی ممنوع!
ناشناس۴۰۱۹۷۴۲۲:۱۷:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۳
چرا باید ۶ ماه مقاومت کنم؟ چرا آقازاده رو از آمریکا و انگلیس و آلمان بر نمیگردونید تا اونها مقاومت کنن؟ مگه ۴۰ سال مقاومت کم بوده؟
ناشناس۴۰۲۰۴۱۲۲:۴۲:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۳
خجالت نیز خوب چیزیه
ناشناس۴۰۲۰۵۴۲۲:۵۰:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۳
بسم الله الرحمن الرحیم این کشور فقط فقط فقط با کار جهادی درست می شود نه با وزرای بی حال و رئیس جمهوری که فقط حرف می زند. وقتی مردم ببینند که دولت دارد به وظایفش عمل می کنند خودشان به راحتی صبر می کنند و لازم نیست از طرف کسی توصیه شوند ولی وقتی می بینند که در بر خورد با دانه درشتها دولت به کما می رود و دست این عده را برای هر کاری با توجه با نفوذ اطلاعاتی که دارند باز گذاشته است نمی توانند تحمل کنند. به فرموده مقام معظم رهبری مردم کسری ها را تحمل می کنند ولی با رانتها و دو گانگی ها مشکل دارند. این مردم برای این انقلاب جانشان را هم می دهند ولی وقتی می بینند که در دولت کسانی هستند که از نظر فکری وابسته به غرب و آمریکا هستند و دارند کشور را به سمت پرتگاه می برند و به دروغ می گویند دولت از سمت مخالف ها تحت فشار است و می خواهند نشان دهند که ما حتما باید با آمریکا مذاکره کنیم تا مشکلاتمان بر طرف شود چه انتظاری دارید ؟ روشن است که این وضعیت اقتصادی دارد از جایی هدایت می شود. چرا دولت دلار را از معاملات خود حذف نمی کند و پیمان پولی دو جانبه را راه اندازی نمی کند که پاشنه آشیل بر هم زدن تمام معادلات دشمن است؟ چرا ؟ دلار برای چه کسانی سود دارد که اجازه نمی دهد دلار از چرخه اقتصاد دولت حذف شود؟ مگر چین تحریم است که بنا را برای حذف دلار از چرخه اقتصادش گذاشته است؟ ترکیه و روسیه حذف دلار را از چرخه اقتصادش کشورشان شروع کرده اند. نشان می دهد دولت هیچ عزمی برای سامان دادن به اقتصاد کشور ندارد.
ناشناس۴۰۲۱۲۷۲۳:۲۷:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۳
کدام حذف دلار؟!! چین فقط 3000 میلیارد ذخیره ارزی به دلار دارد
ناشناس۴۰۲۱۳۷۲۳:۳۴:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۳
مبادله و پیمان پولی دوجانبه با چی؟ با ریال بی ارزشمان که به اندازه کاغذ باطله هم ارزش ندارد ؟ کسی ریال از شما قبول میکند؟
ناشناس۴۰۲۱۱۱۲۳:۱۵:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۳
ایشون توچال در اون بالا بالا ها رفتن ،مردم با این وضعیت اقتصادی تو چال ..این پایین پایین ها افتادن ...فرقش اینه ..ایشون از هوا اون بالا لذت می بره و مردم از بی هوایی و نداری این پایین دارن می میرن ...پس توچال داریم تا توچال
ناشناس۴۰۲۱۳۳۲۳:۳۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۳
ترکیه و روسیه و چین در معرض تحریمهای شدید و چندلایه اروپا و آمریکا نیستند، مشکل فروش محصولات نفتی و غیرنفتی شان را ندارند، بانکها و بیمه هایشان تحریم نیست، پول ملی شان مثل ما بی ارزش نیست، هرروز شعار نمیدهند و پرچم آتش نمیزنند و از دیوار سفارتها بالا نمیروند و ... ما رو داری با چی مقایسه میکنی؟
ناشناس۴۰۲۱۷۷۰۰:۰۷:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۴
شش ماه دیگه هم میذاریم روش باشه
ناشناس۴۰۲۲۹۶۰۱:۲۴:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۴
مطهری: مردم شش ماه تحمل کنند دیگه بدنشون به دلار ده هزار تومنی عادت می کنه مگر سه برابر شدن نرخ دلار در زمان احمدی نژاد رو یادشون رفته ؟ دیدید چقدر خوب مقاومت کردن ؟ الان هم عادت می کنن . یعنی بهتره عادت کنن اگر هم عادت نکردن نکنن به درک اسفل السافلین !
ناشناس۴۰۲۳۰۱۰۱:۲۷:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۴
چشم خیالتون راحت ماتحمل مکنیم - اونوقت شما چیکار میکنید. به خدا اگه از چای بعد از غذاتون بگذرید.
ناشناس۴۰۲۳۱۹۰۱:۳۶:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۴
چرا آدرس اشتباه میدهید، مردم مدتهاست انواع فشارها را تحمل میکنند ، عوضش فقیر و بدبخت شدند و مدیران نالایق فربه تر! از خارج هنوز فشاری وارد نشده، این وضع است ببین 6 ماه دیگه که فشارها شروع بشه چطور میشه، آقای مطهری اگر میخواهید وضع درست شود مدیران را از هیات مدیره شرکت های مختلف برکنار کنید و دادن حقوق ، استفاده از امکانات و مزایا و ...آ]نها را مشروط به درست شدن وضع مردم و کشور تا 6 ماه بعد کنید، این شامل کلیه مدیران دولتی و مجلسیون و تاثیر گزاران باشد، آنوقت اگر آقایان غیرت داشته باشند برای کشور از خود گذشتگی خواهند کرد، در غیر اینصورت مردم را بازی ندهید.
حمید۴۰۲۴۱۹۰۵:۲۱:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۴
باروحانی تا 1400 از ماست که بر ماست !!!
محسن۴۰۲۴۲۴۰۵:۵۴:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۴
حالا این عدد شش رو چی جوری حساب کرده؟
ناشناس۴۰۲۴۶۴۰۷:۱۷:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۴
مردم ناراحتن .کامنت ها را مسولین نگاه کنن .دیدن انها خوشحال و خندان کاری به جز احساس درد بیشتر برای ما نیست .
ناشناس۴۰۲۴۷۹۰۷:۳۶:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۴
مشکل ما از همین مجلس است که به جای مطالبه از قوه مجریه، مردم را به صبر دعوت می کند. تازه مردم صبر نکنند چه کنند؟ مشکل فقط برای خانواده های سطح متوسط و پایین است و الا بقیه که در همین 6 ماه گذشته به برکت بی برنامگی دولت (اگر بدبینانه نگوییم که تعمدی بوده) ثروتشان چند برابر شده است.
ناشناس۴۰۲۵۲۹۰۸:۱۰:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۴
اگر نظام و دولت نتوانند ارزش پول ملی را احیا کنند و اگر روند نزول ریال که با شدت در حال پیشرفت است چاره اندیشی نشود مردم بطور کامل از دولت ونظام نا امید و رویگردان خواهند شد . کاری نکنیم مردم از عملکرد چهل سال دفاع از انقلاب ونظام بطور کامل پشیمان شوند .
ناشناس۴۰۲۵۴۸۰۸:۱۹:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۴
مردم چهل سال است که دارند مقاومت می کننند.یه روز بهانه تون جنگ بود یه روز بازسازی یه روز هسته ای و.....
آرش۴۰۲۵۵۷۰۸:۲۲:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۴
جناب آقای مطهری مگه شما از مردمی که داری برای این مردم بدبخت نسخه می پیچی؟!!!!! خدا احمی نژاد را آفرید تا روحانی برای فرار از مشکلاتی که خودش بوجود آورده را فرار داشته باشد. شش ماه که سهل است شش سال هم بگذره از مشکلات مردم کاسته نمی شود که هیچ به مشکلات فعلی هزاران مشکل دیگر نیز اضافه میکنند. شما هم آقا زاده شهید مطهری، به حرمت خون پدرت خواهش میکنم فقط سکوت کن! فقط سکوت.
ناشناس۴۰۲۵۸۹۰۸:۵۰:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۴
آقای مطهری چطوری تا علم الهدی و غیره حرفی می زنند فورا روز بعدش موضع اما حالا نفس نمی کشی؟
ناشناس۴۰۲۶۸۹۰۹:۱۸:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۴
اوضاع اقتصادی بهتر میشه ، دقیقا یعنینسبت به چه موقع بهتر میشه : از شهریور 96 یا از آبان نود 97 ؟!!!!
علی۴۰۲۶۹۴۰۹:۱۹:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۴
مردم شش ماه مقاومت کنند، بعد از اون‌هم‌ خدا کریمه.
ناشناس۴۰۲۷۵۳۰۹:۴۶:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۴
آقای مطهری مجلس کاملا در اختیار دولت صدا و سیما به خاطر فشار بودجه ای و تدابیر شدید امنیتی تیم رسانه ای آقای روحانی مدام داره از دولت و کارهای نکرده اش برنامه تولید میکنه و یک مشت روزنامه و سایت که نمیدانم چطور در این وضعیت سیاه همه چیز را سفید به مردم مینمایانند و کلا همه در کمک به دولت و خروجی تحقیقا صفر . دلم بیشتر به حال احمدی نژاد و کابینه اش میسوزه که چه بلایی سرش آوردید تا به شکستش بکشانید تا کسی مثل روحانی بیاید سرکار تا سهمتان را بگیرید و روزه سکوت بگیرید . خداوند کمر خیانتکاران به ملت را میزند مطمئن باش
ناشناس۴۰۲۷۵۵۰۹:۴۶:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۴
زیاد نشستن پشت میز هم بیماری می‌آورد!!!! له شدن زیر فشار اقتصادی و گرانی و اجاره مسکن برای ملت چی می آورد اقای مطهری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! واقعا سیاست یک بام و دو هوای شما خیلی خیلی عجیبه داد زدن چه فایده داره؟؟؟؟ خب شما تو مجلس چه کار می کنید؟ چرا یک اقدام عملی نمی کنید
ناشناس۴۰۲۸۴۸۱۰:۲۱:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۴
اونوقت چرا به صدا سیما اعتراض می کنی که چرا به پویول پول نداده که یک ربع بیاد حرف بزنه
ناشناس۴۰۲۸۸۳۱۰:۳۸:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۴
شش ماه آینده شما کجایید و ملت کجا؟
ناشناس۴۰۲۹۰۱۱۰:۴۵:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۴
شما ۶ ماه جاتو با ما عوض میکنی؟
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

    2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

    3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

    4. این صدای اقتدار ایران است ...

    5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

    6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

    7. وحدت ملی با وعده صادق

    8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

    9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

    10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

    11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

    12. کمی دیر نیست؟

    13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

    14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

    15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

    16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

    17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

    18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

    19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

    20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

    21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

    22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

    23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

    24. اسراییل چه باید بکند؟ 

    25. علم‌الهدی: نباید بیکار نشست تا تنها دولت بیاید تلخی معیشت را از سفره مردم بردارد

    پربحث‌های اخیر

      پربحث‌های هفته

      1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

      2. این صدای اقتدار ایران است ...

      3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

      4. وحدت ملی با وعده صادق

      5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

      6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

      7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

      8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

      9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

      10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

      11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

      12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

      13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

      14. اسراییل چه باید بکند؟ 

      15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

      16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

      17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

      18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

      19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

      20. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

      21. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

      22. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

      23. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

      24. احتمال تشکیل استان تهران غربی

      25. سردار حاجی زاده با تسلیحات قدیمی و حداقلی به اسرائیل حمله کردیم /از موشک های هایپرسونیک ۲ استفاده نشد

      آخرین عناوین