بحران در حوالی تشک/ گرگ‌های وارداتی در پوستین رژیم صهیونیستی

گروه ورزشی الف،   3970403020 ۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱۵ تکراری یا غیرقابل انتشار

با لشکرکشی صهیونیست‌ها به مسابقات جهانی کرواسی، خطر رژیم صهیونیستی نزدیک‌تر از آنچه بنظر می‌رسد است. در این میان تدبیر مسئولان چیست؟

بحران در حوالی تشک/ گرگ‌های وارداتی در پوستین رژیم صهیونیستی
به گزارش خبرگزاری فارس، یکی از مباحثی که این روزها ورزش کشور به خصوص ورزشی ملی ما با آن درگیر است بحث احتمال رویارویی با نمایندگان رژیم صهیونیستی در مسابقات پیش رو است؛ با توجه به اینکه طی روزها و ماه‌های اخیر تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان، امیدها و بزرگسالان جهان قرار است به میدان بروند به بررسی احتمال این مواجهه در گزارش زیر پرداختیم که می‌تواند حاوی نکات جالب توجهی برای مسئولان ورزش کشور باشد.

در رقابت‌های کشتی قهرمانی نوجوانان اروپا در مقدونیه تیم‌های رژیم اشغالگر قدس با 12 کشتی‌گیر که اکثرا روس و اوکراینی بودند؛ در شش وزن کشتی فرنگی (60؛ 65؛ 71؛ 80؛ 92 و 110 کیلوگرم) و شش وزن کشتی آزاد (51؛ 55؛ 65؛ 71؛80؛ 110 کیلوگرم) به میدان رفتند که به احتمال بسیار زیاد با همین نفرات هم روزهای 13 تا 17 تیرماه در رقابت‌های نوجوانان جهان در زاگرب کرواسی به میدان می‌روند که این موضوع و افزایش نفرات این رژیم اشغالگر؛ یعنی اینکه احتمال رو در رو شدن نمایندگان کشورمان با نمایندگان این رژیم بسیار بیشتر از سال‌های قبل است.

 

از ابتدای سال 2018 میلادی 41 کشتی‌گیر رژیم اشغالگر قدس در مسابقات ثبت شده در تقویم اتحادیه جهانی کشتی به میدان رفته‌اند؛ از جمله به‌تازگی 4 آزادکار این کشور در اوزان 65؛ 79؛ 86 و 125 کیلوگرم در جام ساساری ایتالیا در رده سنی بزرگسالان شرکت کردند.

در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان اروپا در روسیه در هفت وزن؛ سه وزن 57؛ 70 و 74 کیلوگرم کشتی آزاد؛ 97؛ 87 و 77 کیلوگرم فرنگی و یک وزن کشتی زنان این رژیم نماینده داشت. همچنین 13 کشتی‌گیر این رژیم در رشته‌های آزاد و فرنگی بزرگسالان در تورنمنت اسلوونی (تیلین) شرکت کردند و 3 کشتی‌گیر آزاد و فرنگی‌کار این کشور در مسابقات اوکراین و 2 کشتی‌گیر این کشور نیز در تورنمنت دانمارک به میدان رفتند.

از سوی دیگر حضور پرتعداد کشتی‌گیران رژیم اشغالگر قدس در رقابت‌های نونهالان اروپا در مجارستان نشان از سرمایه‌گذاری این رژیم در کشتی دارد؛ از طرف دیگر این رژیم تا پایان سال حضور در چندین مسابقه از جمله چهار رقابت جهانی نوجوانان؛ جوانان؛ بزرگسالان و امیدها و مسابقات دانشجویان جهان در برزیل را در برنامه دارند.

رئیس فدراسیون کشتی رژیم اشغالگر قدس، گوچا ستیاشویلی، گرجستانی الاصل، قهرمان کشتی فرنگی جهان در سال 2003 میلادی است که در اوایل دهه 90 مدال برنز جوانان و امیدهای جهان را از ترکیب تیم گرجستان در کارنامه خود دارد. نایب رئیس فدراسیون کشتی این رژیم نیز لونید شولمان، قهرمان سابق کشتی آزاد از کشور اوکراین است که به همین واسطه اردوی کشتی‌گیران رژیم صهیونیستی به تناوب در این کشور برگزار شده است و از سوی دیگر به راحتی کشتی‌گیران روس؛ اوکراینی و گرجستانی جذب تیم رژیم اشغالگر قدس شده‌اند.

با این تفاسیر همانطور که بارها مسئولان فدراسیون کشتی هشدار داده‌اند به نظر می‌رسد ماه‌های سختی پیش روی کشتی قرار دارد و اگر تنها بخواهیم برای عبور از بحران به شانس و اقبال و قضا و قدر متکی باشیم و تدبیری برای عبور از آن نداشته باشیم، چه بسا در این باتلاق گرفتار شویم، آنهم زمانی که دیگر کار از کار گذشته است و چه بسا تبعات و لطمات جبران‌ناپذیری برای ورزش کشور به همراه داشته باشد. پس چه بهتر تا خیلی زود دیر نشده؛ تدبیری اندیشید.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۹۸۲۶۰۷:۴۲:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۳
مثلا چکار کنیم؟
ناشناس۳۹۹۸۸۵۰۸:۱۸:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۳
کشتی بچه ها رو دیگه سیاسی نکنین
ناشناس۴۰۰۳۶۶۱۲:۰۳:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۳
متاسفانه کشور ما کشتی را سیاسی کرده است
ناشناس۳۹۹۹۱۱۰۸:۴۶:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۳
شما خودت یه پیشنهاد بده.
سهیل روشنگر۳۹۹۹۴۱۰۹:۰۳:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۳
به صورت فردی مسابقه بدهند. از اول وقتی شعارزده کاری می کنین فکر اینجاشم باید بکنیم. بیشتر سیست های فرهنگی و سیاسی و اقتصادیمون غلط و احساسیه. حتا از طرف غرب زده هاشما
ناشناس۳۹۹۹۸۱۰۹:۲۶:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۳
اونیکه روز اول این طرح وداد پیدا کنین
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

آخرین عناوین