یادداشت حسین شریعتمداری/ چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد! / آیا اقتصاد را نجات داده‌اید یا ده‌ها مشکل به آن افزوده‌اید؟!

گروه سیاسی الف،   3970403009 ۲۵ نظر، ۰ در صف انتشار و ۵۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

حسین شریعتمداری در یادداشتی در زونامه کیهان خطاب به رئیس جمهور به 160 نمونه از وعده‌های وی در ۵ سال گذشته به ملت اشاره و تصریح کرد، هیچکدام از این وعده‌ها محقق نشده است.

یادداشت حسین شریعتمداری/ چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد! / آیا اقتصاد را نجات داده‌اید یا ده‌ها مشکل به آن افزوده‌اید؟!

حسین شریعتمداری ، مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی در این روزنامه با عنوان "چون به گَردَش نمی‌رسی برگرد!" نوشت: می‌دانیم رئیس‌جمهور محترم پیشنهادی را که در این وجیزه آمده است، خوش ندارند و احیانا ابرو درهم کشیده و زبان به ملامت نگارنده می‌گشایند که این پیشنهاد را چرا پیش کشیده است؟! اما، اگر نیک بنگرند به یقین مصداق این آیه شریفه را در آن خواهند یافت که
«عَسی ان تکرَهوا شَیئاً وهو خیرٌ لکم وَعسی ان تُحِبّوا شیئاً وهو شَرٌّ لکم...چه بسا چیزی را خوش نداشته باشید،‌ حال آنکه خیر شما در آن است؛ و یا چیزی را دوست داشته باشید،‌ حال آنکه شر شما در آن است».
(سوره بقره/ آیه 216) و تصدیق خواهند کرد که خیر و صلاح ایشان، مردم، نظام و انقلاب در این پیشنهاد جای دارد. بخوانید!

۱- آقای دکتر روحانی در سال ۱۳۹۲ و در جریان تبلیغات انتخاباتی خویش، قسم جلاله یاد کرده و خطاب به مردم گفته بود «والله العلی‌ العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»! و تاکید کرده بود که «بدانید برادران، خواهران، عزیزان، همه آنهایی که کلید را تکان دادید، واقعا برای این قفل‌ها کلید وجود دارد»!

اکنون از خود آقای روحانی و نه هیچکس دیگر سوال این است که کدامیک از مشکلات کشور را حل کرده‌اید؟! و کدام مشکل را می‌توانید آدرس بدهید که در دوران ریاست جمهوری خود، چند برابر نکرده‌اید؟!

کافی است نگاهی گذرا به فهرست وعده‌هایی که داده بودید بیندازید و برای مردم -یا لااقل در پیشگاه وجدان خود- توضیح بدهید که کدام وعده است که بر زمین نمانده و دهها مشکل دیگر به آن افزوده نشده است؟! این ارزیابی به آسانی ممکن است و کار دشواری نیست، هست؟ و قضاوت نهایی نیز بر عهده خودتان! 

نگارنده با یک حساب سر‌انگشتی و با مراجعه به اظهارات خود حضرتعالی و نه دیگران نزدیک به ۱۶۰ نمونه از وعده‌هایی را که طی
۵ سال گذشته به ملت داده‌اید و هیچیک از آنها -تاکید می‌شود که هیچیک از آنها- تحقق نیافته است، فهرست کرده‌ام که شرح یکایک آنها به درازا می‌کشد و از این روی در نوشته پیش‌روی تنها شماری از آن وعده‌ها را که همگان به خاطر می‌آورند بر می‌شماریم و بازهم قضاوت را بر عهده خودتان می‌گذاریم!

۲- «دولت تدبیر و امید نخواهد گذاشت این همه جوان بیکار در مقابل خانواده و فرزندان شرمنده باشند» / حالا نیستند؟!
«اطلاعات مربوط به دولت باید به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد که این مسئله بسیار مهمی است؛ مقررات و قوانین باید به صورت شفاف در اختیار همه قرار گیرد و نباید یکی زودتر از این مسائل آگاه شود و فردی دیگر دیرتر» / آیا همه اطلاعات را محرمانه نکرده‌اید تا آنجا که از ارائه اطلاعات به مجلس هم خودداری ورزیده‌اید!

«همین کارخانه‌های موجود در کشور اگر به جای 20 درصد توان با  60 درصد توان کار کنند، بخش عظیمی از مشکلات ‌اشتغال‌زایی در کشور برطرف می‌شود. موانع از سر راه تولید برداشته می‌شود» /خودتان بفرمائید که چه تعداد انبوهی از کارخانه‌ها و مراکز تولید در دولت جنابعالی تعطیل شده است؟!

«شعار من «نجات اقتصاد ایران» است» / آیا اقتصاد را نجات داده‌اید یا دهها مشکل به آن افزوده‌اید؟!

« روی آوردن به مسیر واردات بزرگ‌ترین بی‌عدالتی است. یعنی عدالت این است که در شرایط فشار دشمن ما بتوانیم در داخل به تولید کمک کنیم» / آیا واردات بی‌رویه کالایی نظیر دسته بیل و تشتک نوشابه و قرقره و کود انسانی و کیف و کفش و شن و ماسه و مداد پاک‌کن و ژله و مربا و... که نابود‌کننده تولید داخلی و کسب و کار مردم بوده است بخشی از همین وعده جنابعالی است؟!

« دلار نباید ظرف چند ماه به چندین برابر قیمت افزایش پیدا کند»! حتما یادتان هست که می‌فرمودید؛«دولت تدبیر نخواهد گذاشت که ارزش پول ملی ظرف 6 ماه به یک سوم کاهش یابد»! / آقای روحانی! مگر قیمت دلار را به ۸هزار تومان نزدیک نفرموده‌اید؟ و مگر سخن از افزایش بیشتر آن در میان نیست؟! 

درباره مذاکرات هسته‌ای و آنهمه وعده که داده بودید و اکنون نتیجه‌ای کاملا معکوس و فاجعه‌بار داشته است، گفتنی‌ها بیرون از ‌اندازه و شمار است. فتح‌الفتوح! بزرگترین دستاورد تاریخ ایران! تسلیم قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران! معجزه قرن! و... / حالا چی؟! تحریم‌ها که برداشته نشد و اضافه نیز شد و حال‌آنکه گفته بودید در اولین روز اجرایی شدن برجام همه تحریم‌ها لغو می‌شوند و... بگذریم!!

فرموده بودید؛«آنچنان رونق اقتصادی ایجاد بشود و مردم درآمد سرشار داشته باشند که اصلا این ۴۵ هزار تومان یارانه را نیاز نداشته باشند»! و گفته بودید؛« باید کار را به جایی برسانیم که به جای اینکه مردم دستشان را به سوی دولت دراز کنند، دولت دستش را به سوی مردم دراز کند» خودتان بفرمائید آیا اینگونه است؟!...

گفته بودید؛« در مسئله عدالت باید به مقوله رانت و فساد توجه کنیم»! / آیا با رانت‌خواری و فساد مبارزه کرده‌اید و یا دامنه این پلشتی‌ها با کم‌توجهی دولت جنابعالی گسترش فراوانی نیز یافته است؟!
فرموده بودید با گرانی و تورم مبارزه می‌کنید و برای اینکه ‌اشتباه نشود، تاکید کرده بودید که معیار تورم جیب مردم است! جناب روحانی! جیب مردم چه می‌گوید؟!

می‌فرمودید؛ «یکی از راه‌های مهار و کنترل تورم هدایت نقدینگی به سمت تولید است» / آقای رئیس‌جمهور! در دولت شما نقدینگی چند برابر شده و به رقم فوق نجومی یک تریلیون و چهار صد و پنجاه هزار میلیارد تومان رسیده است و به گفته وزیر محترمتان حتی یک ریال آن هم به سمت تولید نرفته است! 

فعالیت هسته‌ای کشورمان را به باد دادید! از ایران مقتدر تصویری ذلت‌بار به دشمنان ارائه کردید، درباره مقابله با رکود و احترام به پاسپورت ایرانی و جلب سرمایه‌های خارجی و سپردن پروژه‌های عمرانی به داخلی‌ها و دهها نمونه دیگر از این دست نیز داد سخن فراوانی داده بودید که با عرض پوزش باید از خودتان پرسید کدامیک از آنها تحقق یافته است؟! 

۳- جناب آقای روحانی! حضرتعالی علی‌رغم سوگندهای غلیظ و شدید درباره ضرورت نقد و دعوت از همگان برای انتقاد از دولت، کمترین انتقادی را بر نتافته و تحمل نکرده و نمی‌کنید و در مقابل هر نقد دلسوزانه، منتقدان را به باد اهانت و ناسزا گرفته‌اید که از آن جمله است: 
« بی‌سواد، بی‌شناسنامه، مزدور، کاسب تحریم‌، کودک‌صفت، حسود، بزدل، ترسو، جیب‌بر، بی‌قانون، مستضعف‌ فکری، بیکار، متوهم، غوطه‌ور در فساد، سوءاستفاده‌گر، خرابکار، عقب‌مانده، تازه به دوران رسیده، عصر حجری، هوچی‌باز، منفی‌باف، یاس‌آفرین، ناشکر، باید به جهنم بروند»! و... اخیرا انقلابیون نفهم!، یک مشت لات!
و این در حالی است که امروزه همگان شاهدند حق با منتقدان بوده است و جنابعالی و دوستانتان راه را به خطا رفته‌اید!

۴- اکنون سوال از رئیس‌جمهور محترم آن است که کدامیک از آنچه به اختصار در این وجیزه آمده است غیر واقعی و قابل انکار است؟ اگر قابل انکار نیست -که نیست- باید بپذیرید طی ۵ سال گذشته به بیراهه رفته‌اید و برخلاف قسم جلاله‌ای که یاد کرده بودید و در صدر این نوشته به آن ‌اشاره شد، توان اداره کشور را نداشته‌اید! 

نمی‌گوییم « چون به گَردَش نمی‌رسی، برگرد»!! چرا که جنابعالی با رای مردم بر کرسی ریاست جمهوری نشسته‌اید و اگرچه همخوانی وعده‌ها با رای مردم نیز بخشی از حق‌الناس است که اگر رعایت نشود حق رای‌دهندگان یعنی همان حق‌الناس ضایع شده است، ولی به صلاح خود شما، مردم، نظام و انقلاب است که دست به یک خانه‌تکانی اساسی و گسترده در دولت بزنید و ضمن سپردن کارها و مسئولیت‌ها به افراد شایسته و کاردان، در انجام امور نیز از افراد دلسوز و کارآمد و آزمون داده مشورت جدی بگیرید تا لا‌اقل بخشی از خسارت‌های فراوانی که تا‌کنون دولت جنابعالی به ملت تحمیل کرده است جبران شود. 

در میان وزرا و مدیران کابینه شما، افراد کاردان و دلسوخته کم نیستند ولی سخن درباره آن عده از اعضای دولت جنابعالی است که به زندگی‌های ‌اشرافی و یا وطن‌فروشی در فتنه آمریکایی- اسراییلی ۸۸ آلوده‌اند. این عده، افراد ناشایسته و همسو با آلودگی خویش را در بدنه دولت شما نفوذ داده‌اند و در نهایت برای جنابعالی نه «یار شاطر» که «بار خاطر»‌ند.

این نکته هم گفتنی است که این روزها مدعیان اصلاحات یعنی همان‌ها که به صراحت دولت شما را «رحم اجاره‌ای»! خود می‌دانستند نیز سخن از تغییرات در کابینه دارند ولی با دقت در نظرات آنان متوجه می‌شوید که در پی اخراج نیروهای کارآمد و جایگزینی آنها با مشتی دیگر از ‌اشراف و شماری از دین به دنیا فروخته‌ها و آلوده به وطن‌فروشی در فتنه ۸۸ هستند یعنی همان‌ها که نتانیاهو از آنان با عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد. 

دیدگاه کاربران

الف ر۳۹۹۷۶۵۰۶:۰۱:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۳
نجات اقتصاد ایران در شعار خیلی خیلی اسان است اگر خواستید یک کمکی اقتصاد را بهبود ببخشید( صرف نظر از فساد گسترده ) تنها راهش تعامل بی تنش با دنیای صاحب ثروت و تکنولوژی است تمام عالم با ما در گیر هستند تمام محصولات باغی فاسد میشن کالا های بنجل چینی و اخیرا هم روسی در آمد خانواده ها را نابود میکنه اگر روابط و سیاست خارجی را اصلاح کنیم و رسانه ها را 4 قفله نکنند شاید بتوان کاری کرد
ناشناس١١١۳۹۹۷۸۴۰۶:۳۸:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۳
هرچند با ایشان کلامخالف بودم قبل از این. ولی الان کاملا درست میگه.
حامی سابق روحانی۴۰۰۱۷۲۱۰:۵۶:۵۲ ۱۳۹۷/۴/۳
منفی دیگه لجاجته والله
ناشناس۴۰۰۸۹۴۱۴:۲۵:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۳
وقتی رییس جمور از عهده حل مشکلات بر نمی اید چه اشکالی دارد که استعفا دهد، یا برکنار شود عدم کفایت که الزاما به معنی ضد انقلاب بودن نیست. البته مجلس فعلی توان پرسیدن سوال از ریس جمهورهم ندارد یا حتی برکناری یک وزیر و متاسفانه دولت هم این امر را به خوبی می داند.
غلام۴۰۱۳۹۲۱۷:۱۳:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۳
عزیز من حرفهای ایشان و حرفها و وعده های اقای روحانی هردو از سر بی اطلاعی از اجرا است . کافی است یک جمله بنویسد اقا من برای حل فلان معضل این برنامه را دارم این هم فرد مجری ان. ما فقط حرف میزنیم به عمل کار براید به سخندانی نیست. نکته دوم، به ضرس قاطع عرض میکنم احدی از افراد منتقد دولت و حتی حامی دولت خواه در مسند اجرا و خواه در دانشکاه و غیره راهکار اجرایی برای حل مشکل ندارند.
مشعود۳۹۹۸۴۵۰۷:۵۴:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۳
احسنت. متن منطقی و تاثیرگذاری بود.
علی۴۰۱۱۸۲۱۵:۴۸:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۳
همیشه مردم بدهکار به دولت هستند و دولت اصلآ بدهکار به مردم نیست... ماشاالله به این همه رو
ناشناس۳۹۹۸۶۶۰۸:۰۶:۵۲ ۱۳۹۷/۴/۳
کاش یکی بیاد بعضی ها را با چند تا تکون محکم از خواب بیدار کنه ! مردم از اصلاح طلب و اصولگرا عبور کرده اند هر دو جناح و عملکردشون برای مردم واضح و روشنه این اوضاع اسفبار نتیجه ی زحمات هر دو جناحه جناب شریعتمداری هنوز فکر می کنه با تخریب و کوبیدن اصلاح طلبها و پر رنگ کردن نقاط ضعف آنهامردم به سمت اصولگراها خواهند رفت باید اطمینان بدم که مردم به هیچ جا نخواخند رفت مردم ایران از بی لیاقتی و بی کفایتی هر دو حزب و آقازاده ها و ژن های خوب و نور چشمی ها خسته اند از حرف و شعار خسته اند یکی بیاد کاری بکنه که نجات پیدا کنیم بیکاری تحریم بی آبی فقر فساد فحشا اختلاف طبقاتی تورم گرانی اقتصاد داغووووون چکار کردین با این مملکت شماها ؟؟ هنوز هم دست بردار نیستید ؟
ناشناس۳۹۹۸۶۷۰۸:۰۶:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۳
حالا باید بگرییم یا خنده کنیم
رضا۳۹۹۹۱۴۰۸:۴۸:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۳
کاش آقای شریعت مداری یک کار اجرایی داشت . تا درک میکرد ایراد گرفتن و کار کردن چقدر فرق میکنه .
ناشناس۴۰۰۲۹۷۱۱:۴۲:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۳
مگه کسی ایراد گرفت؟!!! ایشون میگه آقایونی که ادعای خدایی توی کار اجرایی داشتن بیان بگن چه گلی به سر مردم زدن شما میگی حرفش بی حسابه؟!!!
ناشناس۴۰۰۳۸۷۱۲:۱۱:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۳
مثلا طبق کدوم کار اجرایی ، دولت حق داره برای پر کردن جیب دلالهای وابسته به خودش ؛ و میلیاردر کردن ژنهای خوبش ، قیمت خودروی دویست میلیونی رو در چند ماه بکنه پونصد میلیون ؟ این دولت ، دولت دلالها و بنگاههای معاملاتیه . بقیه ش قصه ست .
ناشناس۳۹۹۹۱۹۰۸:۵۰:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۳
با نطر نویسنده موافقم
ناشناس۳۹۹۹۲۹۰۸:۵۹:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۳
هر چند که دیدگاه من با این آقا زاویه ای اساسی دارد اما از حق نگذریم حرف حساب زده
ناشناس۴۰۰۰۵۴۰۹:۵۶:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۳
حرف زدن آسان است اما این که در عمل بتوانی نظرت را پیاده کنی بسیار متفاوت ! چون هزار مانع در برابرت می بینی وصاحبان منافع در برابرت سنگ اندازی می کنند ! الان مگر روحانی می تواند وعده های انتخابی را اجرا کند ؟ یکی همین آقای شریعتمداری هزاران تهمت وتهدید وتوهین نثار او می کند !
ناشناس۴۰۰۴۹۸۱۲:۵۷:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۳
حرفضون تاحدی درست هست ولی. چطور زمان معجزه هزاره دلشون برای مردم نمی سوخت؟؟
ناشناس۳۹۹۹۵۶۰۹:۱۱:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۳
دلار هشت هزار تومانی دیروز مثل تیر خلاص بر پیکر اقتصاد نحیف شده ایران بود .کدام کشور دردنیا هست که قیمت دلارش تو هفت سال هشت صد درصد افت کرده باشه .دلار هزار تومنی سال 90اکنون هشت هزار تومن هست .ترکشهای این افزایش وحشتناک تو نیمه دوم سال قطعا بیشتر خواهد شد .البته که دولت مقصر هست
ناشناس۴۰۰۰۲۱۰۹:۴۰:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۳
کو گوش شنوا؟
مازندرانی۴۰۰۱۸۷۱۱:۰۶:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۳
جناب شریعتمداری عزیز , اشتباه میکنید.با هزاران وعده وبهبود ایران عزیز انقلاب کردیم آیا چون همه این وعده ها محقق نشده باید برگردیم ؟از ماست که بر ماست.خود کرده را تدبیر نیست.
ناشناس۴۰۰۳۳۵۱۱:۵۱:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۳
آقای شریعتمداری حرفاتون درسته اما انسان باید حرف حق رو بگه حتی اگه به ضرر دوستانش یا خویشانش باشد منظورم دیدگاه شما راجع به دولت های نهم و دهم است
علی671۴۰۰۴۵۲۱۲:۴۴:۵۸ ۱۳۹۷/۴/۳
به خدا درد دل همه را گفته و همه واقعیت دارد .حاجی در بین مردم است با مردم زندگی می کند از درد مردم خبر دارد .به همین علت دولت چند بار ازش شکایت کرده که چرا حرف حق می زند .آخر حرف حق تلخ است .اگر مجری یا خبر نگار شهامت داشتند و سوالات از قبل دیکته نمی شد در مصاحبه ها .حرف دل مردم زده می شد و آنوقت عیار مشخص می شد .ولی حیف که نمی گذارند .امان از دل زینب
مسعود۴۰۰۸۳۵۱۴:۰۷:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۳
" حرف حساب جواب ندارد" از انجایی که تمامی صحبت های نویسنده مقاله، مستند به مرجع و رفرنس هست، لذا هیچگونه نقد و یا نظر و یا ایرادی نمی توان گرفت. تمامی صحبت ها و وعده های آقای روحانی در ذهن و خاطر ما حک شده است و از خاطرمان نخواهد رفت. متاسفان هیچکدام محقق نشد.
سامی۴۰۰۸۹۱۱۴:۲۵:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۳
آقای دکتر روحانی در سال ۱۳۹۲ و در جریان تبلیغات انتخاباتی خویش، قسم جلاله یاد کرده و خطاب به مردم گفته بود «والله العلی‌ العظیم اگر مشکلات این کشور که بسیار و بسیار و بسیار پیچیده است راه‌حل نداشت من کاندیدا نمی‌شدم»! و تاکید کرده بود که «بدانید برادران، خواهران، عزیزان، همه آنهایی که کلید را تکان دادید، واقعا برای این قفل‌ها کلید وجود دارد»!
ناشناس۴۰۱۵۵۹۱۸:۲۶:۱۵ ۱۳۹۷/۴/۳
برجام هیچ بود فقط نمیدونم چرا روزی که تمام شد همه چی ده برابر شد
معلم۴۰۱۵۶۱۱۸:۲۷:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۳
گنه کرد در بلخ اهنگری به شوشتر زدن گردن مسگری
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. تصاویری از اجرای طرح عفاف و حجاب در تهران

  2. طرح عفاف و حجاب از امروز در تهران

  3. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  4. این صدای اقتدار ایران است ...

  5. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  6. نظر باباطاهر عریان درباره دلار !

  7. وحدت ملی با وعده صادق

  8. آنچه اسرائیل در مورد "وعده صادق" نمی گوید

  9. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  10. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  11. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  12. کمی دیر نیست؟

  13. هیات علمی یا کارخانه چاپ مقاله !

  14. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  15. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  16. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  17. ۲ دلیل برای تشدید "گرانی" در ایران

  18. موجرانی که اجاره بهای زیادی بگیرند، جریمه می‌شوند

  19. حمایت افکار عمومی ایران از حمله به اسرائیل

  20. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  21. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  22. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  23. تصاویری از نمازجمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام کاظم صدیقی | کدام چهره‌های سیاسی و نظامی به نمازجمعه رفتند؟

  24. اسراییل چه باید بکند؟ 

  25. منظور: افزایش دائم دستمزدها به ‌رفاه مردم کمک نمی‌کند

پربحث‌های هفته

  1. نظرات برگزیده مخاطبان الف: وضعیت حجاب، حاصل کم‌کاری چهل‌ساله است/ باید برای مبارزه با سگ‌های ولگرد فکری کرد

  2. این صدای اقتدار ایران است ...

  3. تنبیه متجاوز آغاز شد /حمله موشکی و پهپادی ایران به اسراییل

  4. وحدت ملی با وعده صادق

  5. استخوانی در گلوی اسرائیل!

  6. دومین روز بزرگ تاریخ معاصر ایران

  7. آیت الله صدیقی: عذرخواهی می‌کنم که با غفلت و کم توجهی باعث هجمه به ملت ایران شدم

  8. اطلاعیه سازمان اطلاعات سپاه در خصوص حمایت از رژیم صهیونیستی در فضای مجازی

  9. «برجام» در موزه تاریخ ؟!

  10. باهنر: نباید به اندازه تورم حقوق ها افزایش یابد/ ۹۰ درصد منتخبان وظایف مجلس را نمی‌دانند

  11. گانتس: زمان، مکان و شیوه پاسخ به ایران را خودمان تعیین می‌کنیم

  12. خاتمی: پاسخ ايران به جنايت اسرائيل مدبّرانه، شجاعانه، منطقی و قانونی بود

  13. هیچ گاه اعتراف نمی کند، چون...

  14. اسراییل چه باید بکند؟ 

  15. بهادری جهرمی: احیای دریاچه ارومیه با برنامه‌ریزی دولت رخ داد

  16. انتقاد دوباره شریعتمداری از مسئولین درباره وضعیت حجاب/ اوج و فرود قیمت دلار

  17. واکنش محمود احمدی نژاد به حمله موشکی ایران

  18. واکنش خاندوزی به ادعای منفعت دولت از افزایش قیمت ارز/ حمایت خاتمی از عملیات وعده صادق

  19. این تریبون به مرجعیت نمازجمعه کمک کرد؟

  20. برخی مسئولان بدلیل کارهای بی‌قاعده در زمینه حجاب تذکر گرفتند        

  21. تحلیل صالحی از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی/ توضیحات کنعانی درباره کشتی توقیف‌شده در تنگه هرمز

  22. مشتِ آهنینِ ایران و" گنبدِ کابوسِ" اسرائیل

  23. حسین دهباشی به دادسرا احضار شد

  24. عبدالکریمی: مدافع تمام‌قد نیروهای دفاعی‌ ایران هستم

  25. احتمال تشکیل استان تهران غربی

آخرین عناوین