سخنگوی دولت مطرح کرد: هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی دیده نشد/عرضه بیش از ۷ میلیون قطعه سکه برای برطرف کردن عطش عده‌ای!

گروه اقتصادی الف،   3970403007 ۵۴ نظر، ۰ در صف انتشار و ۴۲ تکراری یا غیرقابل انتشار

سخنگوی دولت با بیان اینکه خوشبختانه در سه ماهه نخست سال جاری هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی ما دیده نشد، گفت: برای گرفتن عطش عده‌ای در جهت خرید سکه مجبور شدیم بیش از هفت میلیون قطعه سکه در بازار عرضه کنیم.

سخنگوی دولت مطرح کرد: هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی دیده نشد/عرضه بیش از ۷ میلیون قطعه سکه برای برطرف کردن عطش عده‌ای!

به گزارش ایسنا، محمدباقر نوبخت در حاشیه سفر به شهرستان پاکدشت و تشکیل شورای اداری این شهرستان گفت: برگزاری شورای اداری شهرستان‌ها با حضور مسئولین ملی دو هدف را دنبال می‌کند؛ نخست آنکه مسئولین ملی از آنچه که در سطح شهرستان می‌گذرد آگاهی پیدا کنند زیرا بی‌تردید بدون اطلاع از آنچه که در شهرستان‌ها می‌گذرد نمی‌توانند در جهت حل معضلات گام بردارند.

وی افزود: هدف دیگر این است که مسئولین شهرستان‌ها از مباحث ملی آگاهی پیدا کنند. در حقیقت وظیفه مدیران سطوح عالی است که وقتی به مدیران سطوح میانی می‌رسند سیاست‌های کلی دولت را منعکس کنند که این اهداف در سفرهای شهرستانی استان تهران محقق می‌شود.

سخنگوی دولت ادامه داد: بحمدالله با برگزاری سفرهای شهرستانی در بخش نخست به خوبی مسئولین شهرستان ایفای نقش می‌کنند و از دید من توانستند در این جلسه نیازهای منطقه را به خوبی بازگو کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به بازدید از کمربندی فرون‌آباد - پاکدشت در مسیر تهران - سمنان اشاره کرد و گفت: با ساخت این بزرگراه، می‌توان بخش اعظم ترافیک تهران - سمنان را حل و فصل کرد و به این ترتیب از اتلاف وقت شهروندان در این مسیر جلوگیری کرد. در شورای اداری شهرستان پاکدشت مباحث دیگری همچون تکمیل بیمارستان زعیم، تکمیل شبکه فاضلاب و تصفیه‌خانه این شهرستان و همچنین بحث قطار شهری و مطالعات آن به خوبی توسط مسئولین شهرستان منعکس شد. بی‌تردید هر آنچه که در این جلسه عنوان شد پیگیری خواهد شد و قطعا توسط استاندار تهران در شورای اداری استان نیز مطرح و پیگیری می‌شود.

نوبخت تاکید کرد: خوشبختانه در سه ماهه نخست سال جاری هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی ما دیده نشد به شکلی که رشد اقتصادی و همچنین اشتغال بالنسبه خوب بوده است که این آمارها توسط بانک مرکزی و مرکز آمار ایران اعلام شده است. در حال حاضر تهدید بزرگی صورت گرفته که نمی‌توانیم آسان از کنار آن عبور کنیم. به هر ترتیب یک قدرت بزرگ اقتصادی ما را تهدید کرده لذا باید پیش‌طراحی انجام دهیم و برای آینده از همین امروز سناریوهای مختلفی را داشته باشیم که این کار توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شده است. قطعا منابع را براساس این سناریوها تنظیم و پیش‌بینی خواهیم کرد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ادامه داد: شورای عالی هماهنگی اقتصادی توسط مقام معظم رهبری متشکل از سه قوه طراحی و ابلاغ شده است که در دومین جلسه آن در دوشنبه هفته گذشته مقرر شد ضمن اینکه روسای سه قوه در آن حضور یابند، افرادی نیز از هر سه قوه مسئولیت اداره این جلسات را برعهده گیرند.

وی افزود: امروز اتاق جنگ اقتصادی علیه ما در خزانه‌داری آمریکا تشکیل شده و بر همین اساس باید در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سازوکار اقتضایی مناسب را داشته باشیم.

سخنگوی دولت در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نوسانات قیمت ارز در ماه‌های گذشته گفت: هول زدن برخی از افراد که به بازار هجوم می‌آورند، موجب افزایش قیمت ارز شده است. به این ترتیب اگر ما به بانک مرکزی آمریکا هم وصل باشیم برای تامین ارز در این شرایط با مشکل مواجه می‌شویم. بیش از هفت میلیون قطعه سکه برای اینکه عطش عده‌ای گرفته شود به بازار عرضه شد. ۹ میلیارد و ۷۰۰ میلیون دلار تا ۲۵ خردادماه سال جاری ارز ۴۲۰۰ تومان فروختیم که این میزان از مدت مشابه سال گذشته بیشتر بوده است. چه ضرورتی دارد چنین ولعی در بازار ایجاد شود؟

نوبخت افزود: منابع ما هنوز بیش از مصارف ماست. نباید در این شرایط شاهد تضعیف پول ملی در برابر ارزهای خارجی باشیم لذا نیاز به کمک یکدیگر داریم.

وی تاکید کرد: بودجه فعلی کشور از نقاط قوت است. از جمله دو تبصره ۱۸ و ۱۹ برای کارهای تولیدی و اشتغال‌زا و همچنین عمرانی و زیربنایی است. بی‌تردید از منابع غیردولتی به طرح‌های بخش خصوصی کمک خواهیم کرد و از اعتبارات دولتی برای طرح‌های عمرانی منابعی را اختصاص خواهیم داد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۹۷۱۶۰۱:۴۲:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۳
نوبخت تاکید کرد: خوشبختانه در سه ماهه نخست سال جاری هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی ما دیده نشد.... جوک سال...
ناشناس۴۰۰۰۹۴۱۰:۱۳:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۳
ریال 100 درصد ظرف 4 ماه سقوط نکرده؟ قدرت خرید کارگران و کارمندها و بازنشستگان و سپرده ی مردم نصف نشده؟ ارزش حقوق بنده پارسال یک و نیم سکه بود شده یک سکه **حداقل شفاف باشید با مردم **
بیگی29۴۰۰۱۰۳۱۰:۲۲:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۳
ارزش پول ملی بصورت تصاعد هندسی کاسته میشود.شما اصلا معنی منفی را میدانید؟
ناشناس۴۰۰۲۳۱۱۱:۲۳:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۳
چون خوابی
محمد۴۰۰۳۶۲۱۲:۰۲:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۳
مهمترین عامل عدم اعتماد مردم به دولت دروغ گویی است. اینکه می گویید هیچ اتفاقی نیافتاده دروغ بزرگی است. خب اگر اتفاقی نیافتاده مردم هم همینطور دوست دارند پولشان را که مال خودشان است از بانکها خارج کنند و به ارز یا سکه تبدیل کنند. مردم دم خروس را باورکنند یا قسم حضرت عباس رو. وقتی آنهایی که پولشان را به سکه تبدیل کردند بیش از یک میلیون تومان در هر سکه سود کردند و این ا تفاق برای ارز هم افتاد حالا هی شما بگو خبری نیست. شما بگویید جناب نوبخت به چه دلیلی مردم باید به شما اعتماد کنند. مگر دکتر روحانی نگفت مردم بابت ارز خیالشان راحت باشد. مگر دلار را جهانگیری میزان ارزش دلار رو 4200 اعلام نکرد. آیا شد؟؟!!!!!
ناشناس۴۰۰۴۲۰۱۲:۳۰:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۳
شاخص های اقتصادی شما بله. ولی در شاخص های اقتصادی ما دیده شده.
مهدی۴۰۱۲۹۶۱۶:۲۷:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۳
بنام خدا- ایشان درست می فرمایند!همه علمای اقتصاد می دانند که قیمت برای مصرف کننده جزء شاخص های اقتصادی نیست! افزایش قیمت دلار هم که مربوط به ما نمی شود. اگر آمریکا عرضه داشته باشد خودش باید بتواند قیمت آن را پایین بیاورد! علاوه بر این تا 20 فروردین که به دلیل تعطیلات نوروزی بازار کلا تعطیل بود و بعد از آن هم تا پایان فروردین ماه طبق برنامه سنواتی کاری نباید در بخش اقتصاد انجام می شد. اردیبهشت ماه هر سال هم شرکت ها و بازاریان به دفاتر شان رسیدگی کردند و منتظر بودند که ببینند تکلیف بازار چی می شود و اساسا رشد اقتصادی در سالهای قبل هم اتفاق نمی افتاد. خرداد هم که ماه مبارک بود و تعطیلات نیمه خرداد ، که خوب رکود اقتصادی مثل سایر ماه های رمضان طبیعی بود. لذا رشد اقتصادی مثل سالهای قبل بوده است. هر کس هم اعتراض دارد مشکل خودش است!
ناشناس۳۹۹۷۶۸۰۶:۰۵:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۳
بسیاری از کسانی که به ثروت های افسانه ای رسیدند هر چه ایشان و اقای سیف فرمودند عکس ان را عمل کردند
ناشناس۳۹۹۷۹۱۰۶:۵۸:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۳
"چه ضرورتی دارد چنین ولعی در بازار ایجاد شود؟" چه ولعی بالاتر از سود های میلیاردی یک شبه. راه فروش سکه به قیمت کمتر از قیمت واقعی بر ولع می افزاید نه از آن بکاهد.
ناشناس۳۹۹۷۹۵۰۷:۰۶:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۳
فکر کنم اینا تو ایران زندگی نمیکنن
ناشناس۳۹۹۷۹۶۰۷:۱۰:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۳
خوشبختانه در سه ماهه نخست سال جاری هیچ آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی ما دیده نشد به شکلی که رشد اقتصادی و همچنین اشتغال بالنسبه خوب بوده است ......واقعا به این حرف اگر کسی اعتقاد داشته باشه یعنی فرسنگ ها از واقعیت دوره....لطفا از خواب بیدار شید..دلار 8000 تومانی و سکه 27000000 تومانی و....
حسام۳۹۹۸۲۵۰۷:۴۱:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۳
آره آقای نوبخت آثار منفی در شاخص‌های اقتصادی که مردم در موردش صحبت می کنند مال یه ایران دیگه اس ...
ناشناس۳۹۹۸۲۸۰۷:۴۲:۴۵ ۱۳۹۷/۴/۳
وقتی به 50 نفر 380 هزار سکه میدین طبیعی است که اگه تمام کوههای ایران هم از طلا باشند نمی توانید به بازار رو مدیریت کنید لااقل یک سطح برای پیش فروش سکه می گذاشتید و یا الان دنبال کنید این افراد این همه پول باد اورده را از کجا اورده اند
سعید۴۰۰۱۵۱۱۰:۴۴:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۳
اولا هیچ کس به ۵۰ نفر ۳۸۰ هزار تا سکه نداده بلکه پیشفروش عمومی کردن که هر کس میخاست من جمله توی دل انگیز میتونستی بری بخری که اگه پیشفروش هم نمیکردن طرف میتونست از بازار بخره،حالا چون تو واون عده ای که نخریدن از حسادت ...هر چقدر مطلب بیخود میخاین بزارین،ثانیا تو از کجا میدونی که پول باد اورده بوده ،...
احمد۴۰۰۹۴۵۱۴:۳۸:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۳
شما هم میتونستی بخری.من خودم 14 تا نوشتم همه ی پولم بود .فقط ارزش پولمو حفظ کردم.من ششماهه نوشتم قبل از عید 1400000 تومن بانک میداد. تو بازار ازاد اونروز 1580000 بود .کاش تو بازار ازاد خریده بودم.ملت فکر میکنن اونموقع سکه 2000000 میلیون بوده.نه اقا این خبرها نبود.
سعید۴۰۱۷۰۷۱۹:۴۰:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۳
سکه داده نشده بلکه در یک ثبت نام عمومی که مدتش سه ماه بوده وهمه میتونستن شرکت کنن ثبت نام شده،واگه ثبت نام کننده از بانک نمیخرید میتونست از بازار بخره که تبعاتش برای جامعه خیلی بیشتر بود.
ناشناس۳۹۹۸۵۹۰۸:۰۱:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۳
کجا زندگی می کنید شما؟؟
هادی۳۹۹۸۶۰۰۸:۰۱:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۳
هیچ ! هیچ؟ واقعا هیچ؟
ناشناس۳۹۹۸۷۰۰۸:۰۷:۴۳ ۱۳۹۷/۴/۳
همه چی ارومه ما اشتباه می بینیم
ناشناس۳۹۹۸۸۸۰۸:۲۰:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۳
هیچ دولتی حق ندارد خود را به اسلام و نظام گره بزند.هر دولتی که توان خدمت را نداشته باشد باید سعی حداکثری در تصحیح و خدمت خالصانه کند در صورت عدم تصحیح بابد جای خود را به یک دولت خدمتگزار بدهد.
ناشناس١١١۳۹۹۸۹۱۰۸:۲۱:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۳
توروخدا شما نگو چیزی ارزون میشه. خب؟؟؟؟
ناشناس۳۹۹۸۹۷۰۸:۲۸:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۳
بله برای شما و آقای جهانگیری که به دلار 4200 تومن دسترسی دارید همه چیز خوبه!
ناشناس۴۰۰۹۶۵۱۴:۴۲:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۳
همه این مشکلات از تحریمهاست الان فردا بگن مذاکره میشه همه چی میاد مثل قبل میشه. اینا ریشه ی روانی داره که درست هم هست حالا مردم ارز نخرن بالاخره کشور واسه ی واردات کالا خدمات و مواد اولیه به سالی هشتاد میلیارد دلار ارز احتیاج داره.وقتی نفت نخرن این ارز از کجا باید بیاد.
ناشناس۳۹۹۹۱۷۰۸:۵۰:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۳
فعلا با توجه به بی اعتمادی مردم به دولت که باعث میشه پولها به بانکها برنگرده ، بهترین کار ، کشاندن نقدینگی به سمت بازار سکه است در غیر این صورت کل اقتصاد ایران ویران خواهد شد...
احمد۴۰۰۹۷۴۱۴:۴۴:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۳
بنده خدا وقتی سکه بره بالا ارز میره بالا وقتی ارز بره بالا دولت ارز دولتی رو قیمتشو میبره بالاتر در نتیجه همه چی میره بالا.
رضا۳۹۹۹۲۱۰۸:۵۰:۲۵ ۱۳۹۷/۴/۳
این ها در باره اقتصاد کدام کشور حرف میزنند ؟ آقا یک سری به بازار بزنید تا شاخص ها را درک کنید .
ناشناس۳۹۹۹۳۰۰۸:۵۹:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۳
اقا ارز ملی را بیخود در بازار نریزید صرفا برای غذا و دارو ان هم با کنترل شدید بر توزیع و قیمتها باید هزینه کرد برای مواردضروری دیکر از ارز صادراتی استفاده شود ما در شرایط جنک اقتصادی هستیم باید الزامات ان را مو به مو اجرا کرد دولت از وزرایی استفاده کند که شادابی و روحیه کار شرایط جنکی دارند و از خود کذشته هستند و قوه قضاییه هم باید با تحرک و درک جرایم جنکی با مخلان اقتصادی برخورد کند نمی شود در حالی که امریکابزرکترین اقتصاد دنیا وارد جنک با ما شده است دولت و نهاد های حکومت در خواب باشند بخواهند با روش های روزمره جنک را مدیریت کنند
شاهرخ۳۹۹۹۴۳۰۹:۰۴:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۳
بدترین اتفاق دریک جامعه حال بد مردم از بی خبری یا خود را به بی خبری زدن مسئولین هست.......
ناشناس۳۹۹۹۴۵۰۹:۰۴:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۳
واقعا یک ادم چقدر بی تفاوت به جامعه اش میبایستی باشد که چنین اظهاراتی " هیچ اثار منفی از شاخصهای اقتصادی دیده نشده "
ناشناس۳۹۹۹۵۷۰۹:۱۲:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۳
ایشان در مورد اقتصاد کدوم کشور صحبت می کنند ؟؟؟!!! ظاهرا اشتباهی رخ داده است ، یا ایشان درباره ی کشوری دیگر صحبت کرده یا ما فکر می کنیم در سومالی هستیم !
SMAH1۳۹۹۹۶۹۰۹:۲۰:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۳
لطفا ایشان اعلام کند که کجا و در کدام اقتصاد زندگی میکند تا ما هم به همانجا نقل مکان کنیم. خدا پدراحمدی نژاد رو بیامرزه که حداقل آدرس میوه فروشی سر کوچشون رو داد!
ناشناس۳۹۹۹۹۷۰۹:۳۲:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۳
مراجعه فوری به چشم پزشک توصیه می شود
ناشناس۴۰۰۰۱۰۰۹:۳۷:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۳
جناب اقای نوبخت چرا اصرار دارید تمام اون چیزی که مردم میبینند را نفی کنید و استناد کنید به شاخصهایی که شما میبینید.ما خیلی بهتر از شاخصهایی که شما تعریفش میکنید وضعیت خودمان را میبینیم.پس لطفا اگر میتوانید به شعار دولت عمل کنید و تدبیر داشته باشید وگر نه صحنه خدمت را واگذار کنید.الف عزیزلطفا حتما حرف دل مردم را به گوش مسولینن برسانید همانطور که حرفهای انها را به صورت درشت منتشر میکنید عدالت را رعایت کنید.
ناشناس۴۰۰۰۴۲۰۹:۴۹:۰۴ ۱۳۹۷/۴/۳
توزیع بی حساب سکه کار اشتباهی است که در این دولت ودولت قبل صورت گرفت ,چرا خزانه کشور را به عده ای دلال و سود جو می فروشند تا به ثروت افسانه ای برسند ,برای تعادل بازار می شود سکه را در بانکها با کارت ملی ,آن هم حداکثر دو عدد توزیع کرد .
ناشناس۴۰۰۰۶۷۱۰:۰۳:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۳
ولی من فکر می کنم اشتباه کردید دوباره به شاخص ها نگاه کنید بهتر شدن. من خودم دارم از اینجا می بینم
ناشناس۴۰۰۰۹۸۱۰:۱۶:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۳
آقای نوبخت شهروندان را چی فرض کرده!
ناشناس۴۰۲۰۹۷۲۳:۰۹:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۳
ژن بد
رضا۴۰۰۰۹۹۱۰:۱۷:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۳
واقعا این همه توهین به شعور مردم شرم آوره.. خجالت بکشید... مملکت رو رها کردید یه عده هر طوری دوست داشته باشن جولان میدن، مردم عادی هر روز زندگی براشون سخت تر میشه و سرمایه هاشون به باد میره و سفره و جیبشون کوچیکتر... بعد شما میای میگی هیچ آثار منفی از شاخصهای اقصادی دیده نشده؟؟؟!!! شاید فقط شاخصهای جیب شما و ... بهتر هم شده!!
ناشناس۴۰۰۱۷۹۱۱:۰۱:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۳
دروغ باعث نابودی هر جمعی میشه.....چه خانواده....چه چند دوست....محل کار...روستا.....شهر.ووووووو....فرقی نمی کنه فقط تفاوت در اینه که هر چه این جمع بزرگتر میشه ..گوینده دروغ باید دارای مراتب بالاتری از و... باشه.
ناشناس۴۰۰۲۴۲۱۱:۲۵:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۳
آخه معنی این حرف چیه. دلار سکه ماشین و خونه و بسیاری از اقلام هنوز هیچی نشده سر به فلک کشیده . ارز و سکه خود دولت رو موقتا پولدار کرد و ماشین و خونه رو دولت به رانت خواراپش بخشید . کمی خجالت .
ح-ف۴۰۰۲۷۱۱۱:۳۵:۲۷ ۱۳۹۷/۴/۳
عرضه بیش از ۷ میلیون قطعه سکه برای برطرف کردن عطش عده‌ای (لطف کنید عطش بقیه را هم رفع کنید ) واقعا" استاد سخنرانان
حسام۴۰۰۴۴۳۱۲:۴۱:۳۴ ۱۳۹۷/۴/۳
الان 5 ساله که از حرف های غیر منطقی آقای نوبخت خسته شدیم که این سه سال تموم میشه تا از شنیدن اظهارات ایشون خلاص بشیم
ناشناس۴۰۰۷۲۵۱۳:۴۳:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۳
یاد آقای بهمنی ریس بانک مرکزی دوران محمود به خیر
ناشناس۴۰۰۷۵۹۱۳:۵۰:۲۳ ۱۳۹۷/۴/۳
با کمال تاسف واقعیت ها را انکار می کنند البته شاخص سازی هایی که می کنند را مطرح می کنند مگر نه مردم متوجه میشوند فقط تورم در اقتصاد بالای 70 درصد است.
ناشناس۴۰۱۰۴۷۱۵:۰۶:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۳
خب خیالم راحت شد ...
ناشناس۴۰۱۳۲۵۱۶:۴۲:۳۶ ۱۳۹۷/۴/۳
خوب چرا سکه می فروشید.. والا ماکه سکه نمیخواهیم.. چرا باید به یه عده طمع کار سوبسیت بدهید.. اگر شناسایی کنید واز اونها مالیات کلان بگیرید اتش طمعشان می خوابه.. چطور خوب می توانید از یه کاسب خرده پا که تمام دو سال گذشته ضرر داده سالی ۱ونیم میلیون مالیات بگیرید...بیمه اش را هم گران کنید... حتما اینها از خودتان هستند که چنین پولی دارند و چنان سودی می کنند.. وگرنه عمده ی مردم چنین توانی ندارند چنین عطشی هم ندارند..
ناشناس۴۰۱۳۲۷۱۶:۴۴:۴۹ ۱۳۹۷/۴/۳
جناب اقای نوبخت چرا اصرار دارید تمام اون چیزی که مردم میبینند را نفی کنید و استناد کنید به شاخصهایی که شما میبینید.ما خیلی بهتر از شاخصهایی که شما تعریفش میکنید وضعیت خودمان را میبینیم.پس لطفا اگر میتوانید به شعار دولت عمل کنید و تدبیر داشته باشید وگر نه صحنه خدمت را واگذار کنید.الف عزیزلطفا حتما حرف دل مردم را به گوش مسولینن برسانید همانطور که حرفهای انها را به صورت درشت منتشر میکنید عدالت را رعایت کنید.
ناشناس۴۰۱۳۳۶۱۶:۴۷:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۳
بیا این پایین ببین.
محمد۴۰۱۳۸۲۱۷:۱۰:۳۳ ۱۳۹۷/۴/۳
میخواهم مودب بشم اما نمیتونم . اخه ........ تو دیگه چه ....... هستی .
حمید۴۰۱۵۹۰۱۸:۳۶:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۳
بیشتر از هرچیزی حرفای نوبخت آدمو اذیت میکنه . انگار همه هالو هستند . حداقل قبول کنید که اینکاره نیستید و نمیتونید مشکل را حل کنید
ناشناس۴۰۱۶۶۵۱۹:۲۱:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۳
جالبه که تورم هنوز 8 درصده!!!!!!!!!
ناشناس۴۰۱۷۵۹۲۰:۰۷:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۳
دلار 9 رو رد کرد هنوز چیزی ندیدی؟
ناشناس۴۰۱۸۳۷۲۱:۰۹:۰۲ ۱۳۹۷/۴/۳
هیچ تاثیر منفی توی بازار دیده نمیشه فقط طی یک روز 1000 تومان به دلار اضافه میشه که اون هم جزیی ست.
ناشناس۴۰۲۱۰۱۲۳:۱۰:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۳
یا ما چشمامون تیزه یا شما نیاز به عینک داری یا هم خودتون رو به ندیدن زدید ...البته اگه من هم حقوق نجومی میگرفتم و مانع دیدن فیش حقوقیم توسط مردم می شدم و همه چیزهام رو هم خدم و هشم میگرفتن معلومه هیچ چیزی رو نمیدیدم
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های اخیر

    پربحث‌های هفته

    1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

    2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

    3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

    4. جلاد، به پایان سلام کن!

    5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

    6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

    7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

    8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

    9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

    10. انتقام از پوتین؟

    11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

    12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

    13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

    14. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

    15. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

    16. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

    17. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

    18. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

    19. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

    20. اول، بساط دلالی باید جمع شود

    21. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

    22. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

    23. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

    24. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

    25. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

    آخرین عناوین