آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند

گروه عکس الف،   3970402046 ۱۶ نظر، ۰ در صف انتشار و ۶ تکراری یا غیرقابل انتشار

درحالی‌که شما در کشورمان می‌توانید یک خودروی صفر خریداری کرده و پس از 10 سال آن را با بهایی بیشتر از زمان خرید خود بفروشید (!)، مطالعه جدیدی در آن طرف دنیا انجام شده و 10 خودرو با بیشترین میزان افت قیمت را معرفی کرده است.

 
 

بنا به گفته‌ی وب‌سایت iSeeCars.com، پس از سه سال استفاده، بهای یک خودرو به‌صورت متوسط 35 درصد کاهش می‌یابد اما همه‌ی خودروها این‌گونه نیستند. در واقع بیشترین میزان افت قیمت برخی خودروها در سه سال بین 46 تا 52 درصد ارزش اولیه بوده و به همین دلیل این خودروها گزینه‌ای ایده آل در بازار دست‌دوم‌ها هستند.

این وب‌سایت برای مطالعه موردبحث بیش از 4.1 میلیون قرارداد فروش خودرو را تحلیل کرده و مدل‌هایی که را پس از سه سال بیشترین افت قیمت داشته‌اند معرفی کرده است.

در این لیست شاهد حضور 6 خودروی لوکس و 4 خودروی عادی هستیم. همچنین تعداد خودروهای وارداتی به آمریکا با مدل‌های داخلی یکسان هستند.

10-بیوک انکلیو

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند قیمت متوسط یک بیوک انکلیو سه سال کارکرد برابر با 26620 دلار است که نشان می‌دهد قیمت این خودرو پس از سه سال 46.8 درصد افت می‌کند. این میزان افت قیمت 1.3 برابر بیشتر از افت قیمت متوسط می‌باشد.


9-کادیلاک SRX

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند میزان افت قیمت این خودرو نیز 1.3 برابر بیشتر از حد متوسط بوده و در طی سه سال شاهد افت 47.2 درصدی قیمت کادیلاک SRX خواهید بود. متوسط قیمت یک کادیلاک SRX سه‌ساله برابر با 26291 دلار است.

8-آئودی A3

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند هفت خودروی دیگر این لیست همگی افت قیمت 1.4 برابری بیشتر در مقایسه با حد متوسط دارند و آئودی A3 نیز پس از سه سال استفاده افت قیمت 47.9 درصدی خواهد داشت. افرادی که به دنبال یک A3 کارکرده هستند می‌توانند این خودرو را با قیمت حدود 21120 دلار پیدا کنند.

7-فولکس‌واگن جتا

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند قیمت فولکس‌واگن جتا پس از سه سال استفاده 48.1 درصد افت پیدا می‌کند و نسخه‌های کارکرده آن را می‌توان با بهای حدود 13157 دلار پیدا کرد.

6-کرایسلر 200

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند این خودرو دیگر تولید نمی‌شود بنابراین اگر واقعاً خواهان این خودرو هستید باید در بازار دست‌دوم‌ها دنبالش باشید. قیمت متوسط یک کرایسلر 200 سه‌ساله در بازار 14011 دلار است که افت قیمت 48.4 درصدی را نشان می‌دهد.

5-فورد تاروس

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند همانند کرایسلر 200، فورد تاروس نیز تولید نمی‌شود. برای نشستن پشت فرمان یک تاروس سه‌ساله باید به‌طور متوسط 18098 دلار هزینه کنید که به این ترتیب مالک اولیه افت قیمت 49.7 درصدی را تجربه کرده است.

4-ب ام و سری 3

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند ب ام و سری 3 یکی از محبوب‌ترین خودروهای لیزینگی بازار است بنابراین در بازار دست‌دوم‌ها می‌توانید نمونه‌های زیادی از این خودرو را پیدا کنید. متوسط بهای سری 3 کارکرده 24024 دلار است که حاکی از افت 49.8 درصدی می‌باشد.

3-مرسدس بنز E کلاس

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند موضوع سورپرایز کننده اینکه مرسدس بنز C کلاس در این لیست حضور ندارد ولی برادر بزرگ‌تر آن یعنی E کلاس در رتبه سوم قرار گرفته است. متوسط قیمت یک E کلاس سه سال کارکرد در بازار 34010 دلار است که نشان دهنده افت قیمت 49.9 درصدی در این بازه زمانی می‌باشد.

2-فولکس‌واگن پاسات

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند سدان میان‌سایز فولکس در عرض سه سال 50.7 درصد از ارزش اولیه خود را از دست می‌دهد و با حدود 14906 دلار می‌توان نمونه‌های آن را در بازار پیدا کرد.

1-ب ام و سری 5

 آشنایی با 10 خودرویی که بیشترین افت قیمت را دارند این خودرو پس از سه سال استفاده بیشترین میزان افت قیمت را خواهد داشت به گونه‌ای که 52.6 درصد از ارزش اولیه خود را از دست می‌دهد که 1.5 برابر بیشتر از حد متوسط می‌باشد. خریداران می‌توانند با بودجه‌ای حدود 30846 دلاری این خودرو را در بازار دست‌دوم‌ها پیدا کنند.

منبع خبر : پدال

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۸۱۹۳۰۸:۲۵:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۲
قیمت های را ببینید و با ایران مقایسه کنید . من نمی دونم دلار الان چه قیمتی داره . با دلار 4200 حساب کنید میبینید که قیمت خودرو در ایران فاجعه آمیز و و حشتناک بالاست . قیبمتهای اعلام شده از 13000 دلار شروع شده تا 30000 دلار . یعنی با دلار 4200 میشه به عبارتی قیمت بهترین خودرو های جهان با تومان خودمان از حداقل 55000000 تومان و تا 130میلیون تومان . اما شما سانتفاه که اصلا در این لیست نیست را باد به قیمت 440 میلیون تومان برای صفر و حدود 350 میلیون تومان برای یک خوردوی سه سال کار کرده بپردازید . یعنی سه برابر گرانترین خودروی دنیا . برای همین هست که بازار ایران برای خودرو سازان خارجی بازار جذابی است . این خیانت مسئولان کشور را به مردم تبریک عرض میکنم به امید موفقیت در خیانتهای بیشتر مسئولان به مردم
ناشناس۳۹۸۳۱۶۱۰:۰۷:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۲
هیچی نمی گیم فقط مدیران دولتی خودشان خجالت بکشند ساندرو داغون رو باید نزدیک به 12 هزار دلار پول بدیم ولی خودروهای لوکس دنیا چقدر قیمت دارند؟ خجالت داره واقعا
ناشناس۳۹۹۱۴۶۱۷:۲۵:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
پارس و دیگ تولیدات خودرویی کشور چرا 12 تا 17 هزار دلار؟خودرو های عهد بوق داخلی اینقدر گرون؟
ناشناس۳۹۸۳۶۰۱۰:۳۰:۵۳ ۱۳۹۷/۴/۲
ای کاش که تحریریه اینگونه اخبار رو ایرانیزه میکرد و بعد بازنشر میداد....واقعا ارزش ترجمه هم نداشت...لیستی که هیچ قرابتی با واقعیت بازار ایران ندارد.
ناشناس۳۹۸۳۸۱۱۰:۴۸:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲
اینجا پاسات و ۲۵۰ تومان ثبت نام می کنن ۴۰۰ تومان تو بازار می فروشن.
ناشناس۳۹۸۳۸۷۱۰:۵۴:۱۳ ۱۳۹۷/۴/۲
به چه درد ما می خوره بهتر نبود بازار ایران تحلیل می کردین
ناشناس۳۹۸۵۶۲۱۲:۳۳:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۲
چه ربطی به ایران دارد؟
ناشناس۳۹۸۶۲۶۱۳:۰۲:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۲
برای ما فقیر فقرا چیزی نداری معرفی کنی؟
ناشناس۳۹۹۴۱۳۲۰:۵۳:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲
چرا نداریم هست پراید، ارابه مرگ
محسن۳۹۸۶۹۲۱۳:۳۸:۱۹ ۱۳۹۷/۴/۲
اگر قیمت خودروی دست دوم را تقسیم بر قیمت صفر کیلومتر همان خودرو کنیم در کشور ما هم وضعیت به همین صورت است خودروهای چینی از افت قیمت حدود 50% بعد از سه سال کار دارند و خودروهای اروپایی و کره ای حتی تولید داخل حدود 30% بقیه خودروها هم در این بازه هستند
ناشناس۳۹۸۷۱۳۱۳:۵۲:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲
اقا اینها رو برای ما ننویس، اینجا با بقیه دنیا فرق داره
ناشناس۳۹۸۷۵۵۱۴:۱۲:۵۶ ۱۳۹۷/۴/۲
واضحه که این نوشته برای آقازاده هاست که تو امریکا زندگی میکنن. ولی چشم. انشالله اگه بخت با ما هم یار بود و مثل اونها پولهای یامفت در آوردیم یا گنجی پیدا کردیم و ترامپ هم اجازه داد و تونستیم بریم امریکا زندگی کنیم، حتما به توصیه های شما در مورد خرید ماشین دست دوم توجه میکنیم. فعلا که فوقش بتونیم تا شهر ری بریم.
مجتبي۳۹۸۷۵۷۱۴:۱۳:۰۶ ۱۳۹۷/۴/۲
خدا رو شکر پراید جزوشون نیست
ناشناس۳۹۸۷۷۹۱۴:۲۲:۴۶ ۱۳۹۷/۴/۲
اینا رو نوشتی که اطلاعات بدی یا دل مارو بسوزونی؟
آزاده۳۹۹۳۸۳۲۰:۱۷:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۲
نمیدونم دلیل و انگیزه انتشار همچین مطالبی چه فایده و سودمندی بحال مردم داره
ناشناس۳۹۹۵۷۲۲۳:۲۵:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲
تو یاران یه خودرو رو میگیری سه سال سوار نیشی تا چند سال پیش می تونستی با همو.ن قیمتی که خیردی بفروشی و لی الان گرونتر می فروشی . کشور پیشرفته و مبتنی بر عدالت علوی حالا این خودرو هست نمیدونم چرا همه گیر دادند به خودرو برو سراغ خونه ببین چه فاجعه ای هست
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های هفته

  1. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  2. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  3. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  4. جلاد، به پایان سلام کن!

  5. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  6. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  7. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  8. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  9. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  10. انتقام از پوتین؟

  11. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  12. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  13. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  14. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  15. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  16. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  17. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  18. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  19. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  20. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  21. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  22. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

  23. ایران اینترنشنال در آستانه تعطیلی / تعطیلی قریب الوقوع دفتر واشنگتن + عکس

  24. دادستان ساری: خسارات وارده قطع سه هزار اصله نهال جبران شود

  25. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

آخرین عناوین