نام ۲ نفری که ۵۹ هزار سکه خریدند چیست؟

گروه اقتصادی الف،   3970402029 ۶۳ نظر، ۰ در صف انتشار و ۳۰ تکراری یا غیرقابل انتشار

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی از خرید ۵۹ هزار سکه طی ماه های اخیر توسط ۲ نفر خبر داد.

به گزارش تسنیم، در حالی پیشتر ناصر سراج رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفته بود: 7میلیون و 600 هزار ثبت‌نام سکه داشتیم که 50 نفر، 5 درصد این سکه ها را در اختیار دارند، عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی هم خبر داد، فردی بیش از 39 هزار سکه و فرد دیگری بیش از 20 هزار سکه در ماه های اخیر خریداری کرده است، در عین حال هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است.

شهباز حسن پور بیگلری با اشاره به برگزاری جلسه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی پس از چندین ماه تعطیلی، گفت:در جلسه اخیر ستاد در هفته جاری تمامی اعضا حضور داشتند و گزارش های خوبی به صورت شفاف ارائه و ایرادات نیز به صورت روشن و صریح بیان شد.

عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه بحث مقابله جدی با تحریم ها یکی از دستورکارهای نشست اخیر ستاد بود، افزود: در این نشست راهکارهایی برای مقابله جدی با تحریم ها و بهبود وضعیت ارزی کشور ارائه شد و همچنین موضوع گرانی های اخیر سکه مطرح و در این راستا تاکید شد بانک مرکزی نظارت بیشتری بر بحث فروش سکه داشته باشد.

وی ادامه داد: فردی بیش از 39 هزار سکه و فرد دیگری بیش از 20 هزار سکه در ماه های اخیر خریداری کرده است که این نحوه توزیع سرمایه های کشور نیز در این جلسه مورد نقد قرار گرفت.

 نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم شفافیت اقتصادی، یادآور شد: مقرر شد که مدیران دستگاه های اجرایی گزارش هایی را به صورت شفاف ارائه دهند و اطلاعات درباره شرایط کشور نیز به صورت شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

دیدگاه کاربران

ناشناس۳۹۸۱۴۵۰۷:۱۶:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲
ممنون از این همه شفافیت!!!؟؟؟ فردی!!!؟؟ و فرد دیگری!!!!؟؟؟؟؟
ناشناس۳۹۸۱۵۵۰۷:۳۷:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۲
خریدن سکه جرم نیست. منبع مالی که از اختلاس و رانت باشد جرم است و مجرمان اکثرا در کشورهای امریکا، اروپا و کانادا
ناشناس۳۹۸۱۶۹۰۷:۵۷:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲
اسمشون چی شد ؟
ناشناس۳۹۹۲۳۰۱۸:۲۳:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۲
مراجعه کنید به حروف الفبا
ناشناس۳۹۸۱۸۲۰۸:۱۴:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲
والله ما نامی از این دو نفر ندیدیم!!!!
ناشناس۳۹۸۱۹۰۰۸:۲۲:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۲
چیست؟
ناشناس۳۹۸۱۹۲۰۸:۲۴:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲
آقا من 5 تا سکه پیش خرید کردم مشخصات خودم و کل آباء و اجدادم را ازم پرسیدند چطور کسی که 20 هزار تا یا 39 هزارتا یا چه میدانم 100 تا سکه خریده مشخصاتش نامعلومه؟ والله دیگه از شدت تکرار تهوع‌آوره که عرض کنم آقا من جیگـــرم جیگــــرم جیگــــــــــــــــــــــــرم!!!!
محمد۳۹۸۲۱۶۰۸:۴۲:۱۰ ۱۳۹۷/۴/۲
آقا پول داشته خریده تا به اقتصاد مملکت ضربه بزنه، میتونید جلوشو بگیرید... خو نمی تونید یا نمی خواین...
ناشناس۳۹۸۲۲۰۰۸:۴۸:۳۱ ۱۳۹۷/۴/۲
خود بانک هم میتونه اسم این افرادو بگه اما نمیگند چرا ؟؟؟؟؟احتمالا وابستگی به بانک داشته یا بالا دستی بوده اما مطمئنا اسمشون را نمیگند چون این دو نفر مامور انتقال پول بودند تا سکه ها را بخرند اصل کاری پشت پرده است اگر بخوان خیلی راحت شناسایی میشه اما نمیخوان اسمشون فاش بشه
ناشناس۳۹۸۲۳۱۰۹:۰۰:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲
عجب مبارزه خوبی با فساد انجام میدن... ما تشکر میکنیم!
ناشناس۳۹۸۲۳۲۰۹:۰۱:۰۹ ۱۳۹۷/۴/۲
اسمشون رو نگین گناه دارند آره
ناشناس۳۹۸۲۳۸۰۹:۰۶:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲
اطلاعات هم از این افراد داده نخواهد شد چون آنها وابسته خود آقایان هستند نقدیندگی دست خود مسولان و وابسته های آنها هست نه دست مردمی که بخاطر فشار اقتصادی بخاطر سیاست‌های غلط مسولانشان دیگه حتی پول لبنیات را هم به زور دارند!
ناشناس۳۹۸۲۵۱۰۹:۲۰:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲
در عین حال هنوز اطلاعاتی از ماهیت این افراد منتشر نشده است ....
ناشناس۳۹۸۲۶۳۰۹:۳۶:۱۱ ۱۳۹۷/۴/۲
اینگونه تیتر زدن که در قبال آن خواننده منتظر اعلام اسامی احتمالی است، ولی در متن پیام خبری از آن به چشم نمیخورد؛ بنا به نظر صریح امام خمینی شرعاً صحیح نیست. باور کنید که شما، دست اندرکاران «الف»، مقید به شرعیات نیستید!
ناشناس۳۹۸۲۶۴۰۹:۳۷:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۲
خرید سکه محدودیت تعداد نداشت.
ناشناس۳۹۸۲۸۰۰۹:۴۳:۳۹ ۱۳۹۷/۴/۲
واقعا چرا این سوال هست که چرا افرادی در حجم زیاد سکه خریدند؟ بجای این سوال آیا بهتر نیست سیستم بانکی و مالیاتی شفافی در کشور ما وجود داشته باشه که بر اساس اون افراد ملزم باشند منشاء درامدشون رو مشخص کنند و مالیات از مجموع درامدهای افراد گرفته بشه ؟ در این صورت انباشت اینچنینی پول برای عده ای از افراد قطعا بوجود نخواهد امد و خیلی از سرمایه هایی که در بانکها به منظور کسب سود سپرده گذاری شده است وارد جریان تولید و اشتغال خواهند شد
ناشناس۳۹۸۲۸۷۰۹:۵۴:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
الف جان دیگه از این نوع خبرها به مردن نده حالا فایده اش چیه بدونیم یه عده با فامیل بازی و پارتی و رانت و ژن خوب چقدر بردند و خوردند ؟ ما برای تهیه ی یک کیلو گوشت یا دعوت چهار تا میهمان ده بار پولهای جیبمون را می شمریم با شنیدن این خبرها احساس بد بختی بیشتر می کنیم
نعمت الله جوکارنامیوندی۳۹۸۳۱۴۱۰:۰۷:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۲
فرافکنی ناکارامدی سیستم دربخش تصمیم گیری های اقتصادی
محمد قاسمی۳۹۸۳۲۲۱۰:۰۸:۴۰ ۱۳۹۷/۴/۲
خرید سکه جرم نیست لیکن واقعا اگر دنبال شفافیت هستید ازشون مالیات بگیرید
ناشناس۳۹۸۳۳۸۱۰:۱۵:۵۹ ۱۳۹۷/۴/۲
اینکه یه نفر در روند قانونی و اعلام شده اقدام به خرید سکه طلا کرده باشد چه ایرادی دارد ؟! بجای اتهام زنی به مردم باید فکری برای سیاستهای خودتان بکنید .
ناشناس۳۹۸۳۴۶۱۰:۲۰:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۲
و جرمشون چی هست؟
ناشناس۳۹۹۲۱۳۱۸:۱۱:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۲
خرید سکه زیاد :))
ناشناس۳۹۸۳۴۸۱۰:۲۳:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
من کاری به سیاست ندارم و به عنوان یک شهروندی که قانون برایم اولویت اول است می گویم آیا این افراد به شکل قانونی ثبت نام کرده اند یا خیر؟ آیا تخلفی مرتکب شده اند؟ دولت قانونا سکه ثبت نام کرده و یک عده هم قانونا ثبت نام کرده اند حالا اگر ثبت نام و خرید تعداد زیاد سکه اشکالی دارد مقصر اصلی بانک مرکزی و دولت است که سقفی برای خرید سکه تعیین نکرده است و گناهی دامن این افراد را نگرفته و اگر دولت سقف می گذاشت این افراد سرمایه خود را جای دیگری هزینه می کردند
مهدی۳۹۸۳۴۹۱۰:۲۳:۰۱ ۱۳۹۷/۴/۲
با یه شفاف سازی خیلی از مشکلات حل میشه. امان از خائن
ناشناس۳۹۸۳۵۲۱۰:۲۳:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۲
چرا رسیدگی به این تخلف بزرگ مسوولین دولتی نمیکنند؟
ناشناس۳۹۸۳۷۷۱۰:۴۷:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
20000x1590000=35800000000 تومان یعنی معادل قیمت یک پنت هاووس در شمال تهران در مقابل معاملات مسکن چند صد میلیاردی مبلغی نیست در ضمن وقتی گفته میشود بهر میزان ازاد است این داستانها جای سوْال دارذ
ناشناس۳۹۸۳۸۸۱۰:۵۶:۳۰ ۱۳۹۷/۴/۲
ایا در اوردن این پول های بی حساب و کتاب فقط در جمهوری اسلامی امکان پذیر است؟
علی۳۹۹۳۵۰۱۹:۵۶:۰۵ ۱۳۹۷/۴/۲
ایران و ونزوئلا.
سعید۳۹۸۴۰۴۱۱:۰۱:۳۲ ۱۳۹۷/۴/۲
خب چیست؟
ناشناس۳۹۸۴۲۰۱۱:۱۹:۴۴ ۱۳۹۷/۴/۲
اول ببینید پول خرید این همه سکه رو از کجا آورده اند ؟ احتمالا از طریق وامهای بانکی !
ناشناس۳۹۸۴۴۰۱۱:۲۷:۵۰ ۱۳۹۷/۴/۲
فقط خواهشا دولتمردان بیش مردم را مسخره نکنند
سعید۳۹۸۴۴۲۱۱:۳۰:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
آقا پول داشته خریده...جرم کرده؟؟؟؟ تعداش محدود بوده که رانتی خریده باشه؟؟؟ یا خودت دوس داشتی بخره؟؟؟ تو راست میگی تکلیف خودرو رو روشن کن... میگه دلار نخر...سفر نرو...طلا نخر...مسکن نخر...کلا وایسا نگاه کن سرمایت رو با تصمیم جهادی دود کنیم!!
ناشناس۳۹۸۴۵۲۱۱:۳۵:۴۷ ۱۳۹۷/۴/۲
جرائت نمی کنی نامش را بنویسی . همچین در تیتر نوشتی نام دو نفر فکر کردم اینجا ایران نیست
سعید۳۹۸۴۵۹۱۱:۳۹:۱۸ ۱۳۹۷/۴/۲
بخدا به پی به پیغمبر بانک ملی به مدت سه ماه ثبت نام سکه میکرد وهمه میتونستن برن ثبت نام کنن ،در زمانیکه یکساله رو۱۳۰۰ مینوشتن در بازار سکه ۱۵۰۰ بود،این درست نیست که الان که سکه گرون شده دنبال انگ زدن باشن،کسی که ۳۸۰۰۰ سکه نوشته اگه بانک هم نمینوشت میتونست از بازار ازاد بخره،پس بیخود جو ندین وباعث بی اطمینانی نشین،در مملکت اونقدر رانت شبانه وثبت نام های یکساعتع بدای از ما بهتران است که باید به اونها رسیدگی بشه،چون نمیخان به اونها برسن هی در مورد سکه حرف میزنن.
محمد.س۳۹۸۴۶۴۱۱:۴۱:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲
جالبه شما اگه بری از سوپری سر کوچتون پفک بخری و کارت بکشی تا 7 پشت جدتو در میارن که کی هستی. حالا طرف چند ده هزار سکه خریده و هیشکی نمی دونه که اون کیه. کاری که شما ( کل سیستم حکومتی و دولتی و ...) با اعتماد مردم کردید ؛ صدتا آمریکا هم نمی تونست انجام بده.
ناشناس۳۹۸۴۹۳۱۱:۵۶:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲
این افراد کار خلاف و غیرقانونی انجام نداده اند. بلکه قانون گذار باید محدودیت ایجاد می کرد که هر کسی مثلا حداکثر ده سکه می تواند بخرد. اتفاقا این افراد کار بسیار درست و عاقلانه ای کرده اند و در یک سرمایه گذاری که به پیشنهاد بانک مرکزی ارایه شده است شرکت کرده اند و به هیچ عنوان کارشان غیرقانونی و جرم نبوده است. قصور قانون گذار را بر عهده دیگران نگذارید.
شاهرخ۳۹۸۴۹۷۱۱:۵۸:۱۲ ۱۳۹۷/۴/۲
طرف پول داشت خرید مشکل چیه؟؟؟؟ بجای اینکه دلیل افزایش بی رویه رو حل کنن گیر دادن به خریدارها..... تو کشور ما عادت شده بجای حل کردن مسئله صورت مسئله رو پاک می کنن
فرناز۳۹۸۵۰۴۱۲:۰۰:۳۷ ۱۳۹۷/۴/۲
می شه دقیقاً بفرمایید این دو نفر چه جرمی مرتکب شده اند؟
ناشناس۳۹۸۵۱۰۱۲:۰۲:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۲
همین کارها رو می کنید که هیچ کس در مملکت سرمایه گذاری نمیکنه و همه فرار میکنند . به شما چه ربطی چقدر پول دارن ؟
ناشناس۳۹۸۵۷۶۱۲:۳۷:۲۸ ۱۳۹۷/۴/۲
ایا خلاف کردن ایا محدودیت داشت خرید سکه
ناشناس۳۹۸۶۱۶۱۲:۵۶:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲
اشکالی نداره طرف خواسته حفظ سرمایه کنه، شما که بانک مرکزی، قوانین، اغلب کارخانه های بزرگ، تعرفه گمرک و .... ده ها ابزار اقتصادی دیگر در دست دارید دنیای اقتصاد کشور را طوری عوض کنید که سکه قیمتش بشه 1200000 تومان و طرف سکته بزنه! چرا یک نفر فقط با یک ابزار کوچک اقتصادی می تونه مملکت را فلج کنه؟ معلومه چون شما و امثال صفدر و دولتی ها اینکاره نیستید با کف و سوت و وعده های پوچ و توخالی خالی از واقعیت روی کار آمده اید حالا یا ا اغلب وارد کننده ها و ذینفعان از این اوضاع از اطرافیان شما هستند یا شما چیزی از بازار و اقتصاد نمی دانید و اینکاره نیستید
ناشناس۳۹۸۶۹۱۱۳:۳۷:۳۸ ۱۳۹۷/۴/۲
این نامها همیشه در کشور مخفی بوده از ملت. مثل نام کسانیکه شبانه 6500 خودرو خارجی را ثبت و وارد کردند!
ناشناس۳۹۸۷۵۱۱۴:۱۰:۱۷ ۱۳۹۷/۴/۲
اقا پول داشتن خریدن مگه خلاف قانون کار کردن. شما جلوی کاهش ارزش ریال رو بگیرید.
ناشناس۳۹۸۷۸۰۱۴:۲۳:۵۷ ۱۳۹۷/۴/۲
نام چند نفری که 6500 خودرو خارجی را ثبت و وارد کشور کردند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس۳۹۸۸۰۶۱۴:۳۳:۲۹ ۱۳۹۷/۴/۲
مالیات بر درامد فرهنگیان را هم اعلام کنید
ناشناس۳۹۸۸۱۰۱۴:۳۵:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲
حتی نمیتوانید اسمشون ببرید چه جور میخاید مبارزه کنید با این فسادها؟؟/
ناشناس۳۹۸۸۵۷۱۵:۰۰:۴۲ ۱۳۹۷/۴/۲
۲۰ هزار یک میلیون و پانصد میشه سی میلیارد تومان قیمت یک قطعه زمین ۴۰۰ متری در قیطیریه
ناشناس۳۹۸۸۵۸۱۵:۰۰:۵۱ ۱۳۹۷/۴/۲
چرا اسامی این افراد گفته نمی شود ؟ چرا کسانی که با جان و اقتصاد ملت بازی میکنن بایستی پشت پرده ها مصون باشند؟ چرا بانک مرکزی هیچگونه نظارتی برای حداکثر تعداد خریداری توسط هر فرد نداشت؟ چرا نمایندگان مجلس این قدر بی خاصیت شدن؟
ناشناس۳۹۸۸۹۸۱۵:۲۹:۰۷ ۱۳۹۷/۴/۲
به جز تولید کنندگان کشاورزی و صنعتی بقیه راه های درامد مثل دلالان خرید و فروش سکه ، ارز ، مسکن ، زمین ، خودرو ، احتکار باید انقدر مالیاتشان سنگین باشه تا همه به سمت تولید برن.
ناشناس۳۹۹۰۷۲۱۶:۴۶:۲۲ ۱۳۹۷/۴/۲
احسنت
ناشناس۳۹۹۰۳۰۱۶:۲۲:۴۱ ۱۳۹۷/۴/۲
کو نام این دونفر؟ الف. چرا تیتر غلط منتشر میکنی؟ کی جرات میکنه نام این دو بدبخت را اعلام کنه؟
ناشناس۳۹۹۱۳۰۱۷:۱۶:۲۱ ۱۳۹۷/۴/۲
مسلما ایم دو نفر رانت اطلاعاتی داشته اند
ناشناس۳۹۹۲۰۰۱۸:۰۴:۰۰ ۱۳۹۷/۴/۲
خرید سکه از مجرای کاملا قانونی با مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و بدون محدودیت انجام شده است لذا تمام کسانی که سکه خریده اند هیچ کار غیر قانونی یا فعالیت مخرب اقتصادی انجام نداده اند لذا حساسیت ایچنینی برای نهادهای قانونی باعث از بین رفتن اعتماد به نهادهای قانونی می شود بهتر است پی گیری مفاسد اقتصادی به اختلاسها ورانتهای کلان و اعلام اسامی مفسدین اقتصادی صورت بگیرد نه اعتماد به یک برنامه رسمی دولتی. بحث غلط یا درست بدون برنامه بانک مرکزی در پیش فروش سکه ارتباطی با خریدارن ندارد
ناشناس۳۹۹۲۲۹۱۸:۲۰:۱۶ ۱۳۹۷/۴/۲
دولت سکه می فروشد یک تعداد هم پول دارند می خرند. مشکل کجاست؟ چهل هزار سکه دو میلیون تومانی می شود هشتاد میلیارد تومان! پول زیادی است؟
ناشناس۳۹۹۲۳۷۱۸:۲۸:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۲
آقایان برای اسپانسر نمایندگی مجلس یا شورای شهر یا ریاست جمهوری اینده لازم دارند چرا لو بدهند به به چه لقمه پر چربی؟؟
بهمن۳۹۹۲۶۴۱۸:۴۸:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲
هیچ کشوری مردمانش مثل ایران دنبال دلار و سکه و طلا نیستند چرا؟
ناشناس۳۹۹۲۹۷۱۹:۱۰:۲۰ ۱۳۹۷/۴/۲
همینه دیگه وقتی در امدهای نجومی از دلالی و دلال بازی بدست میاد کی میره سراغ تولید . الان برن سراغ اون کسی که ۲۰ هزار سکه خریده می بینند یه پیر زن و یا پیرمرد در یک روستای دورافتاده میناب یا خرمشهر هست بعد هیچ رد گیری از اون نمی کنند . که عامل اصلی کی هست . همه مون در این دستگاه سر کار هستیم ‌ هیچ کس هم پاسخگو نیست. برو ببین در بورس اتی سکه چه خبر هست . با ۷ میلیون یک قرار داد ده سکه ای می خرند و بزرگ های بازار اصلا اجازه ورود به کسی هم نمی دهند . صبح که بازار باز میشه ۱۰۰ هزار میاد روش کسی جرات خرید یا فروش نداره . کل قرارداد ها از ۳۰ هزار قرارداد رسیده به ۱۲ هزار قرار داد .
ناشناس۳۹۹۳۱۶۱۹:۳۲:۲۶ ۱۳۹۷/۴/۲
خرید سکه یا دلار یا مسکن هیچ اشکالی نداره اشکال از سیستم ناقص مالیاتی است ، مانند کشورهای اروپائی هرکس باید درآمد واقعی و سرمایه و ثروت واقعی اش شناسایی شود و به همان میزان مالیات پرداخت کند .
ناشناس۳۹۹۴۳۴۲۱:۱۱:۰۳ ۱۳۹۷/۴/۲
مگه خرید سکه جرمه؟ من ممکنه همه ثزوتم رو بخام سکه بخرم شما باید اسم من رو بدانی؟ رو چه حسابی/ چه ربطی به دیگران داره؟
ناشناس۳۹۹۴۵۹۲۱:۳۳:۵۵ ۱۳۹۷/۴/۲
دو نفر حدود 65000 سکه هر سکه 1و5 میلیون سود و در نهایت دو نفر در کمتر 2 ماه 90 میلیار تومان سود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس۳۹۹۴۶۲۲۱:۳۶:۰۸ ۱۳۹۷/۴/۲
آقای توکلی لطفا نام این ۲ تن و صاحبان موسسات مالی که پول مردم را بالا کشیده آمد و دولت دارد از بیت المال می پردازد افشا کنید
ناشناس۳۹۹۴۷۵۲۱:۵۰:۴۸ ۱۳۹۷/۴/۲
چرا نام این مفسدین اقتصادی را نمیگید؟ آیا میدانید کسی که 59 هزارسکه میخرد پولش را از کجا آورده وآیا میدانید این طلاها را از کشور خارج میکند تا همیشه تقاضا در بازار رو به افزایش باشد؟ آیا میدانید این رفتارها از کجا هدایت میشود ؟ بابا یکم هوشیاری و به خرج بدید.چرا توجه نداریدبا سوء مدیریت شما اقایان مسئول ایجاد امنیت ، مردم در حال نابودین
حسینی۳۹۹۴۸۷۲۲:۰۲:۲۴ ۱۳۹۷/۴/۲
نظرات رو خوندم کیف کردم. ملت بحمد الله به حدی از بلوغ فکری رسیده که سره رو از ناسره تشخیص بده. دولت با این کارا آبروی خودش رو داره می بره. خب مرد حسابی طرف پول داشته اومده از طریق مجرای قانونی که شما براش باز کردین سکه خریده . جرم کرده؟؟!!! شما سکه رو با قیمت 1600 پیش فروش کردین . الان موقع تحویل می بینین شده سه میلیون تومان می خواین دبه کنین . هیچ چیز غیر از این نیست. وقتی چند تا جوون بی سواد مثل برادرزاده عباس عراقچی رو فقط به صرف آشنایی و پارتی می ذارن راس نهادهای تصمیم گیر ارزی باید اوضاع از این بدتر هم بشه. ممکلت هنوز منفجر نشده خودش یه معجزه س! این جوری که اینا دارن پیش می رن چند وقت دیگه سکه رو هم مثل دلار کوپنی می کنن. باید سند ببری بانک مرکزی بگی جشن تولد فلانیه یه سکه پارسیان بهم بدین. چه می دونم عروسی فلان قوم و خویشمه یه دونه ربع سکه بدین!!! شش تا سکه بدین می خوام مهریه بدم و ....
yektanetتریبونخرید ارز دیجیتال از والکس

پربحث‌های دیروز

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  3. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  4. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  5. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  6. جریمه تخلفات حادثه ساز ۵ برابر شد/ اعمال از هفته آینده            

  7. ابابیل ۵، از آخرین دستاورد‌های قدرت پهپادی جهان

  8. تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ قابلیت اجرایی ندارد/ مصوبه دولت اصلاح شود  

  9. انتظار ۹ساله برای اصلاح هزینه تخلف رانندگی/تغییری برای حفظ جان مردم

  10. ایران بر سکوی بریکس/ دستاوردهای پولی، مالی برای ایران چیست؟  

  11.   طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است  

  12.  مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد

  13. هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود/ علت مرگ این پزشک مشخص نیست  

  14. پوتین: اف-۱۶‌های اوکراین در همه‌جا هدف مشروع هستند، حتی کشورهای دیگر

  15. عکسی از سیدمحمد خاتمی در مراسم ترحیم زهرا شجاعی/ این وزیر دولت رئیسی هم آمد

پربحث‌های هفته

  1. اقدام عجیب سفیر ایران در باکو/ برای عزت ایران استعفا دهید              

  2. جنگ ترکیبی خودمان، علیه خودمان!

  3. کارگری انگشتر ۵۰ میلیاردی را به صاحبش بازگرداند

  4. عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات اسلامی دستگیر شدند

  5. جلاد، به پایان سلام کن!

  6. بهادری جهرمی: مبالغ جرایم رانندگی متناسب با تورم افزایش یافت

  7. تورم چه زمانی تک رقمی می‌شود؟

  8. نرخ تعرفه‌های خدمات بهداشتی درمانی ۱۴۰۳ اعلام شد/ نرخ رسمی ویزیت ۵۰% گران می‌شود!

  9. بازداشت سومین عامل حمله تروریستی در مسکو

  10. آقایان رئیسی و اژه‌ای! آیا در پیشگاه خدای متعال و امام‌زمان (عج) پاسخی دارید؟

  11. اول، بساط دلالی باید جمع شود

  12. انتقام از پوتین؟

  13. وکیل رسمی دادگستری به اتهام اخذ رشوه دستگیر شد  

  14. ائتلاف ایران، روسیه و چین تبدیل به کابوسی برای آمریکا می‌شود

  15. علم‌الهدی: امروز در کشور از آثار تحریم اقتصادی آمریکا مشکلی حس نمی‌کنیم

  16. بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم

  17. بازگشت احتمالی ترامپ چه تاثیری بر اقتصاد ایران دارد؟

  18. افزایش ١٧٠ درصدی حداقل حقوق کارگران در دولت سیزدهم

  19. مردم طلای دست دوم خریداری نکنند

  20. سقف دریافتی ماهیانه کارمندان دولت ۷۰ میلیون تومان شد

  21. خط و نشان حقوقی ایران برای کویت

  22. هشدار سخنگوی پلیس به رانندگان نوروزی؛ آمار تصادفات هولناک است!

  23. وزیر اقتصاد: در سال ۱۴۰۲ رکورد بیشترین سرمایه‌گذاری خارجی واقعی در ۱۶ سال اخیر شکسته شد

  24. کولرهای گازی بلای جان صنعت برق

  25. منظور: تخصیص ارز کشور برای واردات خودرو به صرفه نیست

آخرین عناوین